Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 16.12.04  10:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Vonku to tak funguje (aspon v Rakusku a Nemecku). Dostanes kluciky od auta na par hodin a mozes sa sam povozit a nikdy ti do toho nekeca.
    V podstate nemusis ani dotankovat, ak nie je nadrz prazdna.
    Na Slovensku sa mi este nestalo, aby som siel na testovaciu jazdu bez dealera a vzdy som sa citil ako v autoskole.
    Dokonca v Mazde isla so mnou nejaka zenska, ktora ma previezla a potom sa ma spytala, ci chcem vazne sogerovat :)
    To uz bol vrchol!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.04  09:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    s tym dotankovanim by som nemal problem, dokonca ani s tym, keby som dostal plnu a platil napriklad 5,-skk/km. Ziadny problem, ale dako nebola tu ochota. Donkonca aj cestu som dostal vybranu od predajcu. Ale uz je mi to u Teba jasne, znamosti robia svoje. Inac ked uz sme pri tom testovani, odolal som Seatu Leon 132kW. Niekde som cital, ze s tym bolo treba dost jemne jazdit na mokrom a zimnom povrchu, pokial neslo o 4-kolku a kedze v tom by jazdila aj zena, tak som to hned zavrhol. Ako sa s tym jazdi ? Ja som skusal len 92kW verziu a ta bola celkom slusna, ale auto malo uz 3-4 roky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.04  09:43

    « Re: Tereza: selbstschuldnerisch

    To shi: Diky moc ! Mela jsem tri dny skoleni, tak jsem to nasla az dnes. Tusila jsem, ze to bude neco podobneho, ale moc jsi mi pomohl ! Jeste jednou diky :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.12.04  09:22

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Část jich znám, část ne. Ale je pravda, že mám postavení "privilegovaného klienta" i tam, kde mne neznají. Ovšem v minulosti se mi stalo (poté, co naléhali, abych jim vylíčil své dojmy, a já tak popravdě učinil...), že u některých prodejců (povětšinou zn. Opel) jsem se znovu nemohl ani ukázat...
    Jinde mne zase docela "pobavili" tím, že mi dealer (který jel se mnou) až po jízdě (během níž celou dobu zarytě mlčel) oznámil, že to auto sice neprošlo žádným předprodejním servisem (vytáhli ho rovnou "z placu" s nějakými 15 km na počítadle km proběhu), ale že po "mém vyzkoušení" to už ani nebude nutné, jelikož kdyby na něm bylo něco vadného, tak už by se to dávno muselo projevit.
    PS: Poslední dobou se ale nějak šetří, takže s půjčením stále není problém, ale téměř prázdná nádrž mne povětšinou donutí napřed alespoň symbolicky dotankovat - samozřejmě za své...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.04  07:33

    « Re: Re: Re: Re:

    mitsi: ale neprehanas to? Ja som bol radk, ked mi dali previest tak do 10km a to len v Citroene. Inac to boli len 5km okruhy. Na dialnicu ci mimo mesta som sa s tym ani nedostal :-( a vse auta , co mali cca 2-3tkm. Ani len poriadne vytocit to neslo. Len jedno auto, lebo prave sa vratilo z predvadzacky, ale tiez tomu vedla uz z toho siel strach z oci, ked to slo cez 5.tisic :-(. Urcite tam kazdeho poznas a potom ze Ti daju auto na 1h a este aj samemu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.04  19:05

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    yyyyyy: Vojenské eroplány bez elektroniky nepoletí, protože jsou úmyslně navržené jako dynamicky nestabilní systémy.
    Úmyslně proto, že jim to dává výrazně lepší manévrovací schopnosti - systém není přetlumený, ale nestabilní a tak má pořát snahu někam zatáčet. Počítač se musí starat, aby to letělo rovně, protože člověk není dost rychlý aby to ureguloval. Nevyhodou samozřejmě je, že když vypadne elektronika, tak zbývá jen katapult.
    Ale tvrdit, že bez elektroniky to nepoletí, protože jsou inženýři neschopní, je zatraceně daleko od reality :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.04  18:22

    « Re: Re: Re:

    To Jarous: Na slušné vyzkoušení auta mi stačí cca hodinka, většina dealerů (nikoli v ČR) se diví, že to auto nechci na déle. Ještě před 10 lety chtěli dealeři většinou jezdit s sebou, dnes už aby je člověk přemlouval... Kromě toho není ani problém si domluvit testovací zapůjčení třeba na celý víkend (jen za cenu projetého paliva). Někde dávají možnost připojištění proti krytí spoluúčasti (obvykle dost vysoká) v případě nehody. Atd. atd...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  15:21

    « megazraz

    tak to som zase mimo BA, som dohodnuty na vikendovu lyzovacku v Alpach. Ale na 100% to nieje, vzdy sa moze nieco ..... . V piatok uz budem vediet.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  15:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Mozno budes mat stastie - cez vikend budem v Blave. Tak ak chcete zorganizovat nejaky megazraz, tak sa zacnite cinit. BTW vyhovuje mi to v SO aj NE po cca. 22:00. Ale na zimnych gumach sa bojim jazdit prilis ostro, s Cliom som sa na zimakoch 2x skoro vyklopil a odvtedy uz voci nim nemam taku doveru ako k nizkoprofilovym letnym.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  14:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    yyyyy: v tej konkretnej zakrute mi to neuskakovalo. Proste tu druhu zakrutu 90 by som asi nepresiel ani v tvojom, zda sa mi to dost cez moje sily. Ale darmo, nemam ju ani vychytanu, ale aj tak, ja sa nepokladam za extra rychleho ale ani za extra pomaleho, len stred.
    No vies, co zleho tam uz nahladam na tej zadnej naprave. Oni sa ohanaju dobrymi cislami z geometrie a nemam s tym co riesit. Pytal som sa ich na dynamicku geometriu , ale take nerobia, alebo ani nevedel co to je, ja tiez nie, ale niekto mi take nieco radil merat. Uvazoval som napr. aj o zlom pruzeni, ale neviem. Musel by som sa previest v rovnakom aute na rovnakom useku a potom by sa dalo posudit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  14:16

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    miro, furt si myslim ze s tym zadkom mas nieco chore, ja pocit skakania alebo nejakej nesedivosti nemam a to chodim v 90% sam, cize zadok ne nezatazeny, ani to zjazdenie som nepozoroval, a ta 90tka v tej zakrute to nie je na limite prilnavosti gum, takze ak ti to tam nesedi, tak si stale myslim ze nieco s tym mas ... este musime nejako ukecat Lufa aby to tam skusil, nech mame co porovnavat
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  14:07

    « Re: Re: Re: Re:

    yyyyy: chcel som skusit tu Tvoju zakrutu na Vajnory, ale nieco tam robili cestary, ale 90 by som tam nepresiel. Ta pravotociva sa este dala, ale cele to 90-kou neurobilm. Z lavotocivej som vysiel tak 70-75km/h a keby bola prazdna , mozno by som si trufol 80. Ale je fakt ze to nemam na trenovane. Takze si dobry.
    aby som pridal polienka do ohnika, tak ja si neviem pomoct, ale chovanie zadku v zakrutach mi nevyhovuje. Akonahle nieje idealne hladky povrch, zadok uskakuje a je jedno, ci mam 2.0 alebo 2.2 v pneumatikach. Inac na buducu sezonu tam necham fuknut plyn a mozno sa nieco zlepsi. Taktiez to vrzganie a drncanie co som spominal je pocut hlavne po prejazde priecnou nerovnostou ZADNOU napravou. Predna to odfiltruje a zadok skace jak koza :-).Asi tam dam pytel cementu. A to som vcera mal v pneumatikach pri -4 tlak vzadu 1.9. Vcera som si v oblubenom pneuservise ociachoval svoj tlakomer. V pertzalke na OMV pri TESCU im ukazuje ich +0.25 od skutocnosti . Slusna odchylka. Eso pri Jednote ma docela presny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  13:51

    « Re: Re: Re:

    kde beriete taketo zaujimave testy ? Je aj nieco rovno na nete ?
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 15.12.04  13:39

    « Re: Re:

    Mitsi: docela by mě zajímalo, kde bereš zkušenosti s jednotlivými modely? Při předváděčkách u dealerů se toho při zkušební jízdě moc poznat nedá - většinou tě nechají řídit poměrně krátce. Jinak co se týká toho testu který jsem zmiňoval, tak vyšel v čísle 582 v dubnu tohoto roku. A ty testy jsou úúúúplně o něčem jiném, než jsme zvyklý z našich časáků. Například v našem časopise, např. SM vyjde test že auto té které značky se výrazně naklání a tudíž má horší jízdní vlastnosti než auto které se naklání méně. Pak si podobný test přečtu v Quattroruote a ta samá auta jsou porovnávána na okruhu a ejhle - on vůz s menším náklonem se utrhne při testu zatáčky s poloměrem 55m mezi kuželema vzdálených od sebe 4m "daleko" dříve a při menší rychlosti....takže asi tak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.04  13:09

    « Re:

    To Jarous: Pokud jde o techniku, naprosto si rozumíme. Ani já nejsem zastáncem "složitých řešení" a rozhodně jsem dalek tomu, abych tvrdil, že víceprvkové zavěšení musí být vždy a za všech okolností lepší. Pro mne je totiž mnohem důležitější, co to předvádí/dokáže v praxi, nikoli jakou to má konstrukci.
    Ale co se týče těch srovnávacích testů, tady jsem poněkud na pochybách (nejsem motoristický novinář, nemám možnost přímého porovnání 10 vozů a uvedený článek jsem nečetl): právě na těch testech mi totiž často vadí, že srovnávají (řadí k sobě) vozy různých značek v jednotlivých provedeních hlavně podle pořizovací tabulkové ceny, nikoli už podle "výbavy". Klidně se tak stává, že pak mezi sebou "bojují" vozy např. s bubnovými brzdami vzadu oproti kotoučovým u konkurentů, třebaže daný (testovaný s bubny) vůz existuje i s kotouči, jen se kvůli vyšší pořizovací ceně do onoho testu prostě "nějak nevešel". Stejně tak je to s pneumatikami - tedy nikoli jen s rozměrem/profilovým číslem, ale se značkami gum, přičemž na jednom voze stejné značky a typu se už z výroby často objevují dva, tři i více druhů gum, přičemž i mezi nimi může být propastný rozdíl. To samozřejmě i výsledky jinak exaktních měření velmi relativizuje.
    PS: Mně osobně se líbí např. testy typu "průjezd šikanou", kdy se měří max. nájezdová, průjezdová a výjezdová rychlost. Z nich často vyplývá, že vozy "sportovního" image a vynikajících výkonových parametrů na tom mohou být v dané disciplíně třeba úplně stejně, jako nějaká "nákupní taška do města", což často až podezřele potvrzuje mé ryze subjektivní dojmy ze svezení...
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  12:57

    « Re: Re: Re:

    Mitsi - karta obycajna je nezmyslom, ale Keyless Entry&Go je super. Pridem k autu, chytim klucku a odomkne sa. Sadnem za volant, slapnem na spojku a zmacknem tlacitko a motor je nastartovany. Uplna bomba, po cely cas nemusim nic odnikial vytahovat (kluc z vrecka), nic nikam strkat (kluc alebo normalnu kartu do spinacej skrinky). Kartu mam permanentne v penazenke a odtial som ju vytiahol asi 5x za celu dobu, co mam auto. Auto bez takejto karty by som uz nechcel, tomuto hovorim luxus >:D ! S ostatnym hodnotenim Meganu celkovo suhlasim. Ak si pamatas, skus viacej rozviest tie jazdne vlastnosti. Rad jazdim ostro, ale v rychlostiach, pri akych sa Megane dostane do smyku sa uz bojim, ze by som to nemusel zvladnut ja. Takze spravanie na limite som skusil zatial iba raz :'-(
    BTW nesklamal si, som rad, ze si chlap a ku kritike si sa postavil pozitivne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  12:45

    « Re: Re: Re: Re:

    Kratkym meganom som nesiel, tak neviem porovnat, ak niekto pozna obi dva, mohol by hodit nejake porovnanie. Stary megan bol oproti kombiku meksi, tak ak podla mitsiho je kratky megan tvrdy, a kombi je tvrdsie tak amen tma, mne osobne lepsie vyhovuju meke auta a po meste jazdim radsej mekym scenikom ako mojim tvrdakom ktoremu lepsie svedci nemecka dialnica ako bratislava.
    Ale mitsi - ta "nezmyselna karta" to povazujem za ulet, za klucik v zapalovani po pol roku s meganom by som zabijal :-) ... ano je to nocna mora pouzivania scenika ktory ten klucik este furt ma ... v principe nechpem na co vlastne klucik este stale v autach pouzivaju, mozno len na to aby bol na dostrel imobilizer :-)
    S hodnotenim benzinovych motorov suhlasim, ale neviem co si skusal za dizel, lebo ja som kupil 1.9dci PRAVE preto ze na rozdiel od TDIcok (dovtedy som common railom moc nenajazdil) sa dal velmi pekne ovladat a povazujem to za jednu z jeho velkych vyhod. Raz mi ho v sou rume nanutili a proste som si povedal ze to je motor ktory chcem, aj ked stal tolko ze sa to na spotrebe nikdy vratit nemoze. Kupoval som ho proste preto ze mi sedel. Aj ked si myslim ze 1.5dci 100k je tocivejsi a jeho chakter by mi sedel lepsie, ale 100k je proste na taku karu pre mna malo.
    Inak v principe suhlasim, aj ked tie jazdne vlastnosti tiez nie kazdemu hned sadnu, napriklad ta samoriadiaca zadna naprava niektorych ludi prekvapila pri vbehnuti do ostrej zatacky.
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 15.12.04  12:25

    « Bez nadpisu

    Mitsi: Hele já jsem v pohodě, navíc Megana nevlastním. Jen jsem reagoval na to co jsi psal o zadní nápravě(víceprvková vs "klasika"). Ne vždy lepší jízdní vlastnosti za různých podmínek musí mít auto se složitější technikou. K tomu zkoušení jak jsi psal - no nevím v jaké branži pracuješ, ale pokud nejsi zrovna motoristický novinář, tak těžko budeš mít možnost postavit proti sobě 10 aut nižší střední třídy a pořádně je porovnat za pomocí měřících přístrojů za různých podmínek na okruhu. Konkrétně v tomhle testu jsou zajímavá měření, kterým není důvod nevěřit. Není to jako v našich časopisech, která si taková měření nemohou dovolit, takže jen konstatují subjektivní dojmy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.04  12:19

    « Re: Re: Re:

    Samozřejmě, že je moje hodnocení subjektivní a nikdy jsem netvrdil opak. Z motoristických novinářů jsem svého času uznával ty z francouzského AutoPlus, kteří dokázali konstatovat u testovaných aut naprosto stejné vlastnosti, jaké jsem "odhalil" já, byť jsme se diametrálně lišili v jejich hodnocení (např.: někomu vadí dlouhé zpřevodování, mně naopak vyhovuje). Ale kde jsou ty časy?! Slušný a odborně zdatný člověk se mezi nimi asi neudrží (viď, Magicu!), zřejmě je to povětšinou banda úplatných pisálků. Výjimkám se předem omlouvám, nerad bych házel všechny do jednoho pytle.
    Ad Mégane (nikoli kombi): Výrazný ústup od koncepce rodinného vozu (kdysi jsem měl R19, což byl úplný stěhovák...), vzadu málo místa, směšný kufr (v dané třídě), "jiný" vzhled (mně se líbí), nesmyslné vymoženosti typu "karta", automatická světla a stěrače, "ručka na tlačítko", slušná ergonomie, vynikající brzdy, bezproblémové jízdní vlastnosti ale příliš tvrdý podvozek, výborné řízení, dobré benzínové motory, mně absolutně nevyhovující diesely (rychlost je lepší ragulovat výběrem vhodného kvaltu, než ovládáním plynového pedálu...). Stačí?
    PS: Jel jsem s tím naposledy v době uvedení na trh, což bylo někdy vloni na jaře?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  11:33

    « Re: Re:

    Mitsi - preco si taky zaujaty proti akemukolvek testu? Mna na nich vecsinou zaujimaju namerane hodnoty, zavery su strasne subjektivne a ja osobne ich vobec necitam. Ale tak isto subjektivne je to, co tu prezentujes ty. Zrejme si vyskusal viacej aut, ako niektori z nas vobec nazivo videli a asi mas aj schopnost fakt posudit, ako sa ktore auto sprava a je fajn, ze sa nebojis ist so svojim nazorom a kozou na trh. Ale to tvoje genericke odsudzovanie testov mi trochu vadi. Fakt nemozes vediet, ci novinar, ktory auto testoval, nahodou nebol niekto so schopnostami presne ako ty. A spochybnovat namerane veliciny, ked o sposobe merania povacsine nemas paru tiez nie je pekne. Pls. neuraz sa!
    A mimochodom - ked uz si v Meganackej rubrike - skusal si noveho Megana? Ak ano, povedz nam o nom nieco (moze byt aj spatne, to auto nie je dokonale a to vieme aj my sami, ale si vysledoval nieco, co nam uniklo).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  10:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    no asi ano, vrcholom inzinierstva sa asi stane schopnost ist so zelezom tak lacno aby sa to este softom dalo zachranit >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 15.12.04  10:30

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    to yyyyy:
    SW riesenie je dobra vec, ale zalezi, kto ju dostane na starost. Ani s dobrymi toolmi sa neda zly navrh napravit. :x
    Viva uncompetence !!! >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  10:23

    « Re: Re: Re: Re:

    Co blbnete ludia, to je proste smer ktorym ide svet, soft sa ladi lachsie ako zelezo, tak sa to spravi "nejako", hlavne "lacno" a zabije sa to elektronikou (ESP v tomto pripade) ... ale to nie je len u aut, moderne vojenske eroplany za normalnych okolnosti bez elektroniky podobnej ESP vobec nepoletia >:-[] at tak to proste ide vsade
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.04  09:32

    « Re: Re: Re:

    Ještě bych dodal, že to, o čem se tady bavíme, není dnes problémem výhradně a pouze Meganu, ale řady jiných značek a typů aut. Prostě někdo s něčím začne (ne snad, že by se o tom předtím nevědělo, ale třeba z důvodu "stavovské cti" se k tomu kontruktéři neuchylovali) a ostatní se pak opičí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  07:59

    « Re: Re:

    Jarousi: Mitsi ma proste pravdu. Plus by som povedal, ze nieje Megan ako Megan. Napr. na predvadzackach su ukazkove kusy. Nic netaha, nevrzgoce,nedrnci, nieje citit ziadne vibracie a ked si kupite svoj kus, tak poniektori ........ . Ale to uz sa mi nechce rozpisovat, lebo by ste zase poranu zaspali :-). Tu by mozno pomohlo len poznat dobreho redaktora z moto mesacniku na zverejnenie "normalnych vlastnosti kazdeho 3 Megana" . Lebo na taketo nieco podla mna natrafi dost ludi a nikto im tie problemy riesit nebude, lebo vse tabulkovo sedi a vse je vlastne normalne. Mozno by to potom uz Renault nenazval normalne, ale nevydareny kus :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.04  23:44

    « Re:

    Jarousi (nebo snad Jarouši?), zkus méně číst ty připitomělé (pardon - tendenční) testy a více osobně zkoušet. Obzvláště doporučuji tzv. "državé" náledí: to není "úplný led", kdy už je zcela jedno, jaké máš zavěšení kol, poněvadž rozhodují pouze pneumatiky a umění řidiče.
    PS: Mé vyjádření bylo pouhým obecným konstatováním, nikoli cíleným útokem proti Méganu. Někdo tady totiž měl problém s nadměrným sjížděním zadních pneumatik, tak jsem se mu snažil vysvětlit, proč se tak děje a že si nad tím nemá zbytečně lámat hlavu, jelikož to stejně žádné řešení (kterého by se jako běžný spotřebitel mohl na výrobci vozu domoci) nemá. Třeba se mi ho podařilo uklidnit. Nic víc, nic míň.
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 14.12.04  18:58

    « Bez nadpisu

    Mitsi: A na to si přišel jak???? Četl jsem v Quattroruote jízdní testy za různých podmínek. Například na testovacím okruhu Vairano(mokro) Megane skončil 6. Nepatrně horší bylo Stilo, potom Mazda 3, nová Astra a Corolla. První byl Golf V.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.04  17:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gumy

    Prostě "stabilizační efekt" dynamických jevů na styku pneu s vozovkou se na kluzkém povrchu vytratí a pak jsi v prd...! Mj. proto se pak rozdíly v jízdních vlastnostech na suchu jinak zcela srovnatelných vozů právě za zhoršených adhezních podmínek prohlubují. Tehdy jsou na tom totiž nejlépe ty vozy, které žádných podobných "fíglů" nevyužívají...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.04  13:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gumy

    mitsi: a akym sposobom? Na co si dat pozor ? Stava sa auto viac nedotacave ? Na to som sa stazoval aj na mokru. Ale zase len ja :-)
    Luf: na jar, ked ich nahodis Ta vystopujem a pozriem sa Ti na tie gumy. Ale Ty mas dost dialnicnych km, ja minimalne. Z tych 14tkm co mam teraz je ich maximalne 1600km .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.04  13:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gumy

    Vždyť jsem to už říkal: namísto "lepšího" zavěšení zadních kol taková geometrie, která sice rádoby vylepšuje jízdní vlastnosti, ale přitom ničí gumy. Jen pozor v zimě: právě tento způsob "vylepšení" jízdních vlastností totiž absolutně nefunguje/selhává na kluzkém povrchu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.04  11:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gumy

    tak teraz mi uz na tuzing neostane, za kratko budem musiet kupit nove gumy , treba setrit :-). Skor zacnem kut plany, ako sa tej kopy plechu a plastov rozumne zbavim. Hlavne nie v zime, to to nik nekupi, pockam do niektoreho leta :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.12.04  11:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: gumy

    Miro - ani zlozitejsia naprava nie je zarukou, ze gumy sa budu zjazdovat menej. Napir. Mazda 3 ma vzadu zlozitu napravu a v dlhodobom teste jej vycitali vysoku spotebu gum. Automobilky zrejme zvolili pristup, ze jazdne vlastnosti su dolezitejsie ako vydrz gum.
    Ale aj tak mi nejde do hlavy to tvoje opotrebenie, zvlast ked jazdis kludnym stylom. Ja sa v zakrutach vyslovene vyzivam a gumy su po 25t km v poriadku. Asi fakt bude lepsie pockat do uducej jesene a potom im otrieskat o hlavu znicene gumy. Vdaka bohu za 2 rocnu zaruku ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.04  11:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: gumy

    miro, vyprdni sa na gumy, chod radsej do nejakeho tuzingu ...
    [odkaz]
    :mrgreen:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.04  11:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: gumy

    zda sa ze nejde, ono mi povedali, ze importer sa bude riadit fotkou a vysledkom z geometrie. Ak aj je geometria dobra a gumy zle, kto je na vine ? Ja, takze asi fakt viac neporiesim. Pockam kym sa oderu este viac a uvidime. Inac mi povedali, ze mali pripad, ked dosla zenska potom, ako ju sprdli policajti ze ma nevyhovujuce pneumatiky. Ale mala najazdene 30tkm. Mala zlu zadnu napravu a tak sa menila. Takze pockam a ked to bude viac vidiet, zastavim sa tam. Zatial je to malo vidiet. Tazko proti muru hlavou. Budem riesit po lete, ked uz aj bulo uvidi, ze sa to dere zle :-) , alebo sa ukaze, ze ja prehanam :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.04  11:11

    « Re: Re: Re: Re: gumy

    ja som tiez ziadne rozdiely nevidel, ale v kazdom pripade, kombika som si kupil kvoli priestoru v kufri a lagunu som zavrhol v momente ked som jej kukol do kufra, takze keby mal megan zlozitejsiu zadnu napravu, a bolo by z nej kus vidiet v kufri, teraz by som jazdil na niecom inom. BTW stary megan mal primitivnu napravu s torznymi tycami namiesto pruzin a tlmice mal pozdlzne a to riesenie sa mi pacilo este viacej ... napriek tomu som so schadzanim gum ziadne problemy nemal, takze myslim ze proste KECAJU a nechcu sa problemu venovat - mozno s tym ale fakt nejde nic urobit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.04  11:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: gumy

    tak potom uz je len jedno riesenie, jazdim jako prase a neviem o tom :-) Teraz sa uz na to vykaslem a uvidim , ake to bude po lete. Ale prehadzoval si predne so zadnymi, ze ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.04  10:47

    « Re: Re: Re: Re: gumy

    Ja na letnich najel asi 32tis. km (ted maj zimni spanek) a zadny nepravidelny sjeti jsem urcite nepozoroval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.04  09:59

    « Re: Re: Re: gumy

    takze ta zadna naprava je v poriadku. Megan kombi ma umyselne vacsiu zbiehavost , pretoze na ukor zivotnosti pneumatik su riesene jazdne vlastnosti. Takze nieje co reklamovat. Zrejme sa nas to tyka vsetkych, len zalezi, kto vsetko to kontroluje. Lepsie to uvidime po 30tkm, ked pneumatiky budu dozivat. Moc tomu nerozumiem, ale rovno tam mohli dat zrejme lepsiu viaprvkovu napravu a aito by stalo onieco viac, lebo co sa usetrilo na tejto, doplati sa na pneumatikach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.04  21:12

    « Tereza: selbstschuldnerisch II

    Pokud jsem to správně pochopil, tak věřitel může požadovat zaplacení pohledávky přímo po ručiteli, aniž by napřed musel zkoušet vymoci pohledávku od dlužníka.
    ... that instead of an ‘Ausfallbürgschaft’ (deficiency guarantee), a ‘selbstschuldnerische Bürgschaft’ (absolute guarantee) is used,
    the difference being that in the latter case the creditor can
    turn direct to the guarantor and does not have to go first
    to the debtor should the deptor be unable to pay.
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.04  21:00

    « Tereza: selbstschuldnerisch

    Selbstschuldnerisch
    Bei einer selbstschuldnerischen Bürgschaft verpflichtet sich der Bürge als Selbstschuldner. Er hat dann nicht die Einrede der Vorausklage. In der Regel unter Kaufleuten der Fall.
    [odkaz]
    Nevím, jestli to pomůže. Moje němčina (a ani moje čeština) na tohle nestačí.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…