Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.06  20:19

    « Bez nadpisu

    Niekto tu spominal Fabiu a 210km. Vela ludi uz zmeralo a plati to takmer 100%, ze Fabia premeriava presne o 10% viac, ako je skutocnost (+/- opotrebenie pneu). Cize 210 na tachu je 191kmh v skutocnosti.
    Megane naopak meria dost presne, a to nielen rychlost ale aj vzdialenost, spotrebovane palivo a priemernu spotrebu na PP (nestalo sa mi, ze by sa sekol viac ako o desatinu). Oproti tomu Fabia bola znacne optimisticka.
    Takisto Berlingo mi premeriava iba 3% viac ako skutocnost. Velmi krasne to vidno v tom, ze ked dodrziavam povolenu rychlost +10kmh, ako to podla tacha robi vacsina vodicov, tak mi Skodovky zavadzaju. Na Fabii sa mi to nestavalo :-)
    Este k tomu Berlingu. Je to dvojlitrove soft-blown turbo, bez medzichladica a so 66kW. Podla papierov ma vytiahnut 159kmh, co za nova podla tacha ako-tak zvladlo. Po 10tis. km sa znatelne zlepsilo chovanie motora (alebo som si ja zvykol) a teraz pri 80 tis. taha ako cert. Po dialnici smerom z Vazca na Vychodnu, kde je kopec taky strmy, ze v opacnom smere to na neutral zrychluje, som v kopci dokazal pri ustalenych 140kmh dokazal zrychlit na vyse 150 a predbehnut zopar osobakov. Potom som uz bol na vrchole :-). Na rovine vytiahne podla tacha cca 170kmh. A to vsetko na zimnych.
    Ja by som teda na maximalky odporucal dobre zabehnuty motor, teda aspon 20 tis. km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  17:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka

    PP : obmedzovac rychlosti ma aj Megane, ale iba ako hracku. Teda pokial mas tempomat
  • « 00 Reagovat !

    foto Sranki

    Sranki 04.12.06  16:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka

    No je rozdiel obmedzovac rychlosti a obmedzovac ot. ;-)
    Inac ak mas zimne gumy, nie je co riesit. Valivy odpor ide hore.
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 04.12.06  16:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka

    (Omezovac)
    A ako sa to prejavi ? zacne prerusovat a tym nepovoli prekrocit otacky ? Alebo to je nejako plynulejsie zmaknute ?
    Neviem si totizto predstavit, ze by sa v takej rychlosti auto zacalo nejako spravat nekludne a nebodaj trhat ... Smile
    Ale urcite je to dobre zmaknute lebo bezne su obmedzovace pri 250km/hod a asi by zakaznici neakceptovali keby sa to spravalo divne.

    Ano,náhle to přestane tahat a v motoru je cítit škubání,jak kdyby velmi rychle pulsoval.
    Jinak omezovač rychlosti se může chovat jinak,ten u Megana asi není >:D ,omezovač otáček motoru je trochu něco jiného.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  15:56

    « Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka

    ja tak rychlo bezne nejazdim, s kazdymi plus 15km/hod ide spotreba o liter hore nehovoriac, ze dnes uz meraju skoro vsade.
    Z toho te snad nikdo neobvinoval :-)
    Copak myslis ze takhle jezdim? V podstate poprvy a naposled jsem se takhle projel nekdy brzo na jare a od te doby konecna. Mezitim schvalili ten uzasnej zakon a to jsem si rek ze tem k****m nedam ani kacku, at si jdou zebrat jinam. A to i za tu cenu ze pri 30km/h pojedu 30km/h.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  15:38

    « Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka

    Červeného pole bych se nebál,pro tyto případy je tam omezovač.Teda snad tam je i u diesla,u benzínu ho občas prubnu,jestli je ve střehu
    (Omezovac)
    A ako sa to prejavi ? zacne prerusovat a tym nepovoli prekrocit otacky ? Alebo to je nejako plynulejsie zmaknute ?
    Neviem si totizto predstavit, ze by sa v takej rychlosti auto zacalo nejako spravat nekludne a nebodaj trhat ... :)
    Ale urcite je to dobre zmaknute lebo bezne su obmedzovace pri 250km/hod a asi by zakaznici neakceptovali keby sa to spravalo divne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  15:24

    « Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka

    Červeného pole bych se nebál,pro tyto případy je tam omezovač.Teda snad tam je i u diesla,u benzínu ho občas prubnu,jestli je ve střehu
    No to som ja v cervenom nikdy nebol, akonahle vidim, ze je to uz len o hluku, spotrebe a akceleracia nikde, tak radim vyssie. Predsa len diesle polavia skor ako benzinaky.
    TDi tahalo obstojne do 4000-4400 otacok, dCi uz nad 3500-4000 to netaha. U diesla /v takych otackach/ z toho praveze vytazim ked radim pretoze sa dostanem naspat do otacok ked je krutak este zaujimavy.
    Diesle moc nie su na vytacanie.
    V kritickej situacii vytocim aj ja pretoze nie je cas na radenie ale bezne radsej radim pretoze potom z toho este nieco vyzmykam.
    U benzinakov jasne, kto toci ten jede /a este k tomu 16V maju aj vykon aj krutaky pri vyssich otackach/.
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 04.12.06  15:14

    « Bez nadpisu

    Jinak u mé 100 koňové 1.4 je to s maximálkou podobné.Nad 180 zlenivěla a dál šlapat na pedál příliš nemělo cenu.Sice je pravda že jsem se o to ani příliš nesnažil,když jsem zjistil,že už se mu nechce.Možná by ještě pár km/h dal,ale proti tomu jak táhne do cca 170 (to fakt tahá jako ďas,ty otáčky tomu motoru vyloženě svědčí),to už pak moc nemělo cenu.
    Ale naposledy jsem to zkoušel,když měl najeto kolem 5000km.Asi ho bude někdy třeba zase prubnout,jestli si teď nedá říct.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  15:10

    « Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka

    Miro:
    asi maju fakt Renaulty presnejsie tachace, pretoze siel som v Rakusku cez obec a tam mali hned na zaciatku obce krasny velky cerveny digitalny display ktory ukazoval okamzitu rychlost (stale sa menili cisla) a siel som tachacovo 50 a na displayi ak som stihol vcas pozriet tak bolo 49 a hned 47 proste rychlo sa to menilo. Takze asi je tachac dost presny. Aj ked pri vyssich rychlostiach je rozdiel urcite vacsi.
    Taky merak by sa zisiel aj u nas.
    Inak ked nastavim na tempomate 130km/hod tak rucicka analog. tachometra je o hrubku rucicky cez 130km/hod. Neviem odkial cerpa info tempomat ale asi z riadiacej jednotky ?? neviem.
    A kolko maju tie Fabiacke TDi-cka ? V papieroch je 74kW a teraz ich predavaju vylepsene tusim ako 77kW.
    Proste vyzera to, ze nie nadarmo sa vravi "objem nicim nenahradis" (pozabudnem na biturba alebo kompresor a turbo ako pri 1,4 TFSI) ale fakt vyssie rychlosti su fakt pre vacsie kubatury. Pri vysokych rychlostiach este aj plati cim mensi objem motora tym zavratnejsia spotreba kvoli otackam.
    Luf:
    Diesel ma mat plny vykon po 6tisic, ja mam 7tisic takze uz by sa to malo rysovat. Casom sa to este spravi, ale nepredpokladam velku zmenu.
    Ja som nevytlacil ani 190, kusok mi chybal, nehovoriac, ze zo 160 na 170 celkom dobra /na taky motorcek/ a zo 170 do 185 so smrtou v ociach.
    Pre mna z toho vyplyva, ze 170 je moja hranica a za nu to nema zmysel, nehovoriac, ze to vyuzijem iba niekedy.
    Pri zabehu pri cca 1500 km som to prevetral aby to nebolo lenive a siel som vtedy 170km/hod dufam, ze si to auto nezapamatalo, ze to je ono co chcem od neho maximalne :))
    kmarty:
    ja tak rychlo bezne nejazdim, s kazdymi plus 15km/hod ide spotreba o liter hore nehovoriac, ze dnes uz meraju skoro vsade. A ci idem 130 alebo 150 taky velky rozdiel v case nie je takze netreba. A nemam zase take bombove auto, ze by som si musel nieco dokazovat /predsa uz moj vodicak by uz mal svoj obciansky :)/.
    Ide o to napr. ked predbieham dlllhu kolonu tak sa vzdy najde nejaky frajer co sa musi za mna zavesit na 1,5 metra, jeho svetla mi svietia do ksichtu a znervoznuje ma. Nestaci mu ani ked idem 150, proste mu zavadziam. Vtedy proste kratkodobo zvysim rychlost a ked kolonu predidem tak ho pustim nech sa odbavi. Doteraz som jazdieval max 170 a to som si myslel, ze este mam rezervu a teraz viem, ze to tak nie je. Netrapi ma to, iba si tazsie zvykam po prechode z jedna-deviny TDi.
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 04.12.06  15:01

    « Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka

    na 5ku to nerisknem, pretoze uz na 6ke som mal cez 4 tisic a to uz je blizko cerveneho /u diesla/.
    Červeného pole bych se nebál,pro tyto případy je tam omezovač.Teda snad tam je i u diesla,u benzínu ho občas prubnu,jestli je ve střehu ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  13:44

    « Re: Re: Sklamala ma maximalka

    Sranki:
    na 5ku to nerisknem, pretoze uz na 6ke som mal cez 4 tisic a to uz je blizko cerveneho /u diesla/.
    Sprevodovanim to nebude.
    Mozno z letnymi gumami to pojde lepsie, teraz nemam zrovna idealny valivy odpor. Tie gumy podla mna trochu zavazia resp. zimny dezen.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  11:45

    « Bez nadpisu

    Hmhm, zajimavy. Ja mam maximalku 180km/h a tu to udelalo jako nic. Vic jsem nezkousel, ono jakmile jsem zjistil ze ostatni nejedou pomalu, ze to ja jedu rychle, tak jsem zpomalil.
    Jinak mam pocit ze ten sestikvalt, co je u Megane, ma rychlobeh 5. a 6. stupen. Oba dva maji prevod mensi jak 1, pricemz sestka by mela byt jen "na spotrebu". Ale prakticky to posoudit nemuzu, takovyhle kvalty jsou pro mne u Megane neprobadana krajina :-). Ale na druhou stranu, ja tu ctyrku mam taky rychlobeh.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  11:40

    « Re: Sklamala ma maximalka

    Na tvojom mieste by som bol uplne spokojny, ja mam maximalku 192km.h a max som mal 189km/h a myslim ze viac ani netrebalo. Inak proti Fabiam je tu trochu presnejsi tachometer, Fabie bezne hodne premeriavaju. Zadalsie je vseobecne zname, ze 1.9TDi nema len 74kW, ale viac. Takze by som sa tym vobez netrapil. To nehovorim o tom, ze teraz protivietor nemas ako zistit a urcite nemas ako zmerat sklon vozovky, teda ci nebolo mierne stupanie, to sa na maximalkach dost prejavi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  11:36

    « Re: Re: Sklamala ma maximalka

    Maximalka sklamala kedysi davno aj mna. Pri najazdenych tusim 6t km som to skusal a nedostal som sa nad 195, teraz da 200 tachometrovych uplne hravo. A to mam benzinak, ktory vraj po 3t km zabehu mal podavat plny vykon. Este je IMHO zavcasu riesit taketo veci, pa4r km este nabehaj a uvidis. Kolko ma byt maximalka podla papierov neviem a ani to neriesim, bezne potrebujem ist tak do 170-180 a to sa este da. Zrychlovanie nad tieto rychlosti uz nie je nic, co by malo nejaku cenu. Aby si mohol zrychlovat aj v rychlostiach okolo 200km/h, potrebujes normalny motor = 3.0 V6 s ~200PS a nie tieto nase krpate hracicky >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Sranki

    Sranki 04.12.06  10:43

    « Re: Sklamala ma maximalka

    No problem moze byt v tom, aku rychlost si mal zaradenu. Ak si mal 6ku tak je mozne ze dany prevod je uz tak maly, ze si na kolesach nemal dostatok hnacej sily. Skus to nabuduce na 5ku, mozno bude stacit na prekonanie jazdnych odporov aj pri vyssej rychlosti.
    Prevodove pomery na najvyssie prevodove stupne byvaju casto aj pod 1 a neda sa nich dosiahnut maximalna rychlost - su to prevody na ekonomicku jazdu po dialnici.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  09:24

    « Sklamala ma maximalka

    Trochu som sklamany, podla papierov ma 1,5dCi 78kW 6kvalt ist 185 km/hod. a vcera v noci ked bola uuuplne prazdna dialnica som to po prvy krat po zabehu vyskusal.
    Do 170km/hod to slo normalne a potom minimalna, skoro nulova akceleracia. Ledva ledva sa to pomalicky dostalo k cca 187 >tachometrovych< ! Proste hroza.
    Cakal som, ze ked to ma papierovo 185 km/hod, ze v reali to pojde aspon 195 tachometrovo ale rucicka sa zastavila pred 190km/hod a koniec.
    Neviem kolko som siel v skutocnosti ale odhadujem, ze som nedosiahol poctivych 185km/hod. Nie, ze by mi na to nejako extra zalezalo ale trochu som prekvapeny.
    Dufam, ze nebol mierny kopec alebo protivietor.
    S fabiou 1,9TDi 74kW (240Nm/2000ot) 5 kvalt, ktora ma papierovo tiez 185km/hod. to ficalo do necelych 210 km/hod tachometrovych a pritom do 190km/hod to dobre zrychlovalo. Neviem ci to je kvoli tomu, ze objem je objem /motora/ alebo vdaka TDi ?
    1,5dCi napriek 6 kvaltu a napriek vyssiemu vykonu ako fabia /ale bola to kratka fabia treba dodat/ bola maximalna uplne rozdielna - az 20km/hod.
    Takze uz viem, ze ked bude vynimocne treba tak do 170km/hod. v pohode a potom uz nema zmysel sa silit.
    Alebo problem bol v zabehu ? Nepredpokladam.
    Este ma napadla jedna vec : Tankoval som v Ziline plnu nadrz na pumpe TESCO. Inak tankujem obvykle na pumach Esso a iba vynimocne na Tescu v Ziline. Jurki Jetta a ine "tiezpumpy" zdaleka obchadzam nech maju cenu akukolvek. Nafta z Tesca sa mi zda bezproblemova.
    Mozno keby som natankoval Diesel V-Power ci ako sa to vola tak by to ficalo lepsie. Ze by aj palivo /nafta, nehovorim o rozne oktanovych benzinoch/ malo taky dopad na maximalku ?
    Ja verim skor tomu, ze proste 1,5dCi je proste taky. Je to usporny motor a v normalnych rychlostiach (30-170km/hod) celkom svizny.
    Ake mate vy skusenosti (maximalka, palivo, ine znacky aut,TDi vs comon rail vo vysokych otackach, prip. ako je to u benzinovych)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.12.06  13:37

    « Re: raménko stěrače jaká značka

    prosím Vás nepodívali byste se, kdo má Mégana třeba z loňska, jestli máte na raménku nějakou značku, třeba Valeo a tak - pořád myslím, že mi to v servisu v české lípě vyměnili, jak to začalo drhnout při stírání - teď tam žádná značka není, díky.
    Měl sem podobný problém, po loňské zimě bylo stírání nekvalitní, zanechávalo čmouhy, drhlo o sklo a mělo snahu ho i poškrábat. Možná to nějak poškodil mráz. Tak jsem to reklamoval, samozřejmě Renaultem neuznáno. Stěrače letěly velkým obloukem do kopřiv a pořídil jsem nové. Předtím i nyní byli značky Valeo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.06  09:51

    « Re: Re: Re: service-airbag

    tak po dvoch jazdach mi nic neblika, ale ak by niekto vedel ako rozpojit tie konektory aby som nic neutrhol, neulomil dajte vediet. Predsa len by som ich radsej normalne precistil. Alebo som pritom pohol kablom v sedale. No uvidim, este to moze byt teplejsim a suchsim pocasim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.06  09:17

    « Re: raménko stěrače jaká značka

    prosím Vás nepodívali byste se, kdo má Mégana třeba z loňska, jestli máte na raménku nějakou značku, třeba Valeo a tak - pořád myslím, že mi to v servisu v české lípě vyměnili, jak to začalo drhnout při stírání - teď tam žádná značka není, díky.
    Mam tam Valeo a nad tym aj Renault.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.11.06  15:21

    « Re: Re: service-airbag

    no nakoniec sa mi tie konektory nepodarilo rozdelit :roll: ale ak to bolo v nich, mozno pomoze aj pokus ich rozdelit :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.06  08:08

    « raménko st?ra?e jaká zna?ka

    prosím Vás nepodívali byste se, kdo má Mégana t?eba z lo?ska, jestli máte na raménku n?jakou zna?ku, t?eba Valeo a tak - po?ád myslím, že mi to v servisu v ?eské líp? vym?nili, jak to za?alo drhnout p?i stírání - te? tam žádná zna?ka není, díky.
    jinak proti tomu drhnutí - všiml jsem si, že spodní konec vibruje, protože jakoby nebyl dostate?n? p?itla?en, tak jsem vytáhl z gumi?ek ty ocel pásky/perka a oto?il - a problém je vy?ešen, sice gumi?ka st?ra?e po odklopení není napružena proti raménku, ale spíš tvo?í oblouk ve sm?ru ohybu ?elního skla, ale zdá se mi to skoro lepší, min. u dlouhého raménka p?ed ?idi?em takhle nemají konce tendenci odstávat...tak asi tak...
    jinak s tím alternátorem díky...takže je to tím zvyšujícím se elmg. odporem.
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 22.11.06  18:51

    « Bez nadpisu

    ?us bus ren?áci - prosím Vás vysv?tlete mi, pro? spot?eba roste s odb?rem el. - to se n?jak zatíží alternátor vyšším nap?tím v elektromagnetu nebo pro??
    ?ím v?tší odb?r el.energie z alternátoru,tím obtížn?ji se to?í h?ídel jeho rotoru spojená mechanicky s motorem.Obtížn?jší otá?ení rotoru má na sv?domí zvyšujicí se magnetický odpor rotoru v??i statoru.Takže to lineárn? zvyšuje spot?ebu.Kdyby tomu tak nebylo,tak by se jednalo o perpetum mobile :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.11.06  16:42

    « Re: spot?eba roste se svícením

    ako tu spotrebu meras, ved to je v podstate nemeratelny narast v ramci ochylky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.06  15:42

    « spot?eba roste se svícením

    ?us bus ren?áci - prosím Vás vysv?tlete mi, pro? spot?eba roste s odb?rem el. - to se n?jak zatíží alternátor vyšším nap?tím v elektromagnetu nebo pro??
    Psal jsem tu o vrzajících st?ra?ích- tedy trošku je to lepší, když jsem tu gumi?ku nat?el tím sighrightem na ošet?ování gum u auta.
    Ale mám prima tip - dokonce p?ímo z Francie - proti mlžícímu se p?ednímu oknu po stání - rozd?lat hustou kaši z mýdla a p?ešmrdlat to - vyt?ít - tedy poprvé jsem nadával - ud?lalo to takový film, co ho protisv?tla ud?lala úpln? nepr?hledným, ale po ?ase to vyschlo - chce to po?ádn? set?ít - a nem?žu si to vynachválit - nemusí se po?ád po rozjezdu ofukovat sklo a po stranách, kde to není, je to p?kn? orosené...tak ?us bus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.11.06  14:22

    « Re:

    okrem tych pod sedadlami nemam uz nic hladat a skusit ? Ale nemienim zase rozoberat celu palubku. Chcel som len tie lahsie dostupne
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 21.11.06  13:10

    « Bez nadpisu

    miro: v servisu se to "kuci" pokouseli dvakrat opravit pomoci metody kterou uvadis.
    Nasledne jsem presto musel nechat auto v servisu, do protokolu napsali uprava (vymena) kabelaze airbagu ....
    mam obavu, ze prostriknuti kontaktolem asi nebude stacit

    A jakou jinou metodou by to mělo jít opravit,než vyčištěním nebo napružením kontaktu?Pokud vynecháme další součástky,když je řeč o kabeláži,tak to bude nejspíš v konektoru.Jakože asi jo,neboť pravděpodobnost přerušeného kabelu není příliš velká a nic jiného na trase konektor-kabel-konektor není.Max. může ten konektor být rozbitý,což by ale bylo vidět po vymontování.
    Osobně bych nejdřív prověřil kabely (a konektory) vedoucí z předních sedadel.Kabely jsou nekryté pod sedadly a ještě trpí posouváním sedadel a skladováním předmětů pod sedadly.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.11.06  10:25

    « Re: service-airbag

    miro: v servisu se to "kuci" pokouseli dvakrat opravit pomoci metody kterou uvadis.
    Nasledne jsem presto musel nechat auto v servisu, do protokolu napsali uprava (vymena) kabelaze airbagu ....
    mam obavu, ze prostriknuti kontaktolem asi nebude stacit
    svitilo mi to v nepravidelnych intervalech, nekdy par minut, nekdy par sekund.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.11.06  07:46

    « service-airbag

    hosi, ak uz niekto odstranoval blikanie service-arbagu dajte vediet co a kde ste rozpojili, precistili a zapojili. Bude to blbim kontaktom, lebo mi to zacalo relativne pravidelne preblikavat a ked sa da, nechce sa mi do servisu. Aj ked auto je este v zaruke :-) staci ak mi napisete aj SZ. Mam pocit ze, to to tu niekto uz riesil. Dakujem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.06  10:56

    « Re:

    :lol: :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.11.06  10:53

    « Bez nadpisu

    tuhle fíčůru jsem měl u Š100... - jo a potom po celodennom lyzovani polovica Skodoviek nenastartovala, lebo vsetci si obuvali lyziarky v aute a packu blinkra zapli bez toho, aby si to uvedomili. Na to si este dobre spominam. Hlavne na ten pocit, ked som sa vracal v podvecer zo svahu a dufal som, ze sa mi to nepodarilo zapnut. Nastastie ta moja chytala v zime na prvy tuk ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 16.11.06  18:34

    « Re: Re:

    ps: mam pocit ze nektere typy aut mely to, ze svitila pouze jedna strana a mam pocit ze se to ovladalo pomoci packy blinkru, pokud jsi dal levy blikr a vypnul zapalovani pri soucasne zapnutych parkovackach svitilo pouze leve predni a zadni svetlo
    tuhle fíčůru jsem měl u Š100... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.06  18:27

    « Re: Re:

    ...mam pocit ze se to ovladalo pomoci packy blinkru, pokud jsi dal levy blikr a vypnul zapalovani pri soucasne zapnutych parkovackach svitilo pouze leve predni a zadni svetlo
    Tohle mi delal Ford Taunus.
    Ale parkovacky jsem mel vyple. Proste jen pri vypnutem klicku jsem dal blinkr "doleva" a bylo to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.06  16:21

    « Re:

    mensi odber, pokud necham nekde zaparkovane auto pred barakem a nechci aby do nej nekdo vlitnul
    ps: mam pocit ze nektere typy aut mely to, ze svitila pouze jedna strana a mam pocit ze se to ovladalo pomoci packy blinkru, pokud jsi dal levy blikr a vypnul zapalovani pri soucasne zapnutych parkovackach svitilo pouze leve predni a zadni svetlo
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.06  16:16

    « Bez nadpisu

    Nejde. Co by to melo resit...???
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.06  14:08

    « parkovacky

    nevi nahodou nekdo z vas, jestli jde zapnout parkovacky bez toho, ze by svitila palubka a podsviceni RZ (drive SPZ)
    dik za info
    ps: priznam se bez muceni, ze jsem do manualu nekoukal
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.11.06  15:31

    « Stresny nosic

    Nema niekto z vas Bratislavskych stresny nosic na lyze, pripadne nejaky Thule box, kam by sa mi lyze vosli? Idem na lyzovacku a koli jedinemu razu sa mi nic take kupovat nechce. Ak by niekto ozelel pocas zimy ten svoj na 10 dni, bol by som vdacny a financne stedry ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.06  17:00

    « Re: Re:

    ehm, to je tak ked si niekto pletie asfericke s elektrochromaticke >:D :D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.06  16:55

    « Re:

    pulp: tak to asi mluvis o nejakem tajnem ceniku, protoze ten co je na Renault.sk (tedy ofiko slovensky cenik) nezna zadne leve elektrochromaticke vnejsi zrcatko. Zna leve vnejsi asfericke zrcatko, coz ma kazdy druhy auto - nepletes to nahodou spolu??
    tak ja ho naskenujem a hodim sem, inac ten isty mi dali aj v Nitre aj v BA
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.06  16:15

    « Bez nadpisu

    pulp: tak to asi mluvis o nejakem tajnem ceniku, protoze ten co je na Renault.sk (tedy ofiko slovensky cenik) nezna zadne leve elektrochromaticke vnejsi zrcatko. Zna leve vnejsi asfericke zrcatko, coz ma kazdy druhy auto - nepletes to nahodou spolu??
    Zmen faceliftem nebylo moc, rozhodne ne zadnych dramatickych. Jedine strojni zmeny jsou EU IV motory a inovovana automaticka klima (o jednu funkci - automaticke prepnuti na vnitrni okruh podle smradu pred autem). Zbytek je kosmetika (barvy, calouneni, skladba vybavy, design palubky ...). Zmena v materialech - jako ze by nekde polstrovali co drive nebylo atd. pokud vim zadna nebyla, sametku kolem pasu spolujezdce a ve vsech vyplnich a schrankach mame vsichni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.06  16:00

    « Re: Re: Re: zimne gumy

    Ja som od dealera vysomroval plechace s 50% zlavou, gumy som si uz zabezpecil sam :)
    Co sa tyka retazi tak kaslem na to, pretoze som ich mal na aute (este na felicii) jedine vtedy ked som sa ich ucil davat a to som pojazdil aj zimne tatry.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…