Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 13.03.05 16:40
« Re:
napr ja ked v c5 umyvam pocas jazdy predne okno, tak voda mi zacne stekat aj po bocnych oknach a ked bolo okno velmi spinave tak na bocnych okach tie stekance nechaju ciary.
To je přesně ono - co je ale divné - proč mi to dělá podstatně více na levém okně? Co myslíš, pomůžou ty plasty? Originál sada stojí 2 000,- Kč, neoriginální bude určitě levnější. -
matuS 13.03.05 11:58
« Bez nadpisu
inac ja toto tiez povazujem za konstrukcnu chybu auta a picasso ma podobny problem, tam sa ale strasne spinia zrkadla.
napr ja ked v c5 umyvam pocas jazdy predne okno, tak voda mi zacne stekat aj po bocnych oknach a ked bolo okno velmi spinave tak na bocnych okach tie stekance nechaju ciary.
v e-classe mi po umyti voda po bocnych oknach nesteka nikdy (a to E strieka viac vody na okna, lebo pouziva priamy prud kym C5 ma rozprasovac ako oktavia). neviem ci je to nahoda alebo ci s tym ratali, ale je to v E proste lepsie -
"-- skrytý --" 12.03.05 21:08
« Zatracená špína!
Máte někdo zkušenosti s plastovými aerodynamickými kryty na předních oknech? Mám problém s tím, že když je špatné počasí - a nyní to šílené množství soli - po pár km a několikakerém ostříkání oken mám natolik zašpiněné boční přední okna - zvlášť řidičovo - že nevidím na zpětné zrcátko. Myslíte, že by ty kryty mohly pomoci? Stejný problém je i se zadním oknem, které se bohužel silně zanáší. Pomůžou snížit zašpinění zadní zástěrky? -
"-- skrytý --" 12.03.05 09:21
« Servis
Servis se ke mě chová maximálně korektně, což se nedá říci o voze, který si na mne pořád něco vymýšlí :'-(
Když mne technici vidí, mají úsměv na tváři, ale oči v sloup. Moc vozů jsem zatím nevystřídal, tak nemám co porovnávat (Favorita nepočítám jako "auto"). Možná jsem divný, ale i když mám relativně víc závad, než považuji za normální, pokud by jsem si teď měl jít koupit nové aouto, asi by to byl zase Megan GrandTour. ;-)
Bohužel jsem koupil auto vyrobené v pondělí................. -
"-- skrytý --" 11.03.05 17:30
« Malá porucha
Hlásím další chybičku: po 25 000 km se mi uvolnil kryt mezi volantem a palubovkou - ze kterého jdou ovladače blinkrů a td. Pohyboval se v rozmezí cca 30°. Jel jsem kolem servisu a v domění, že mi pouze utáhnou šroubky (je to atypická hlava šroubku - nějaký vícehran) jsem se tam zastavil. Technik ochotně vyběhl se šroubovákem - ale ouha - šroubky byly dotažené! A tak auto putovalo okamžitě na dílnu (pravděpodobně proto, že množstvím poruch se ze mne již stal stálý klient a přejímací technici ze mne mají potničky). Museli sejmout celý volant a mezikus, kde zjistili uvolněnou plastovou podložku, kterou usadili a utáhli vše kolem. Práce cca 1,5 hod. Když mi auto vyvezli ven, poprosil jsem ještě technika, ať mi prověří zásuvku na 12V - přestala mi fungovat nabíječka na mobil, tak jestli odešla, nebo je něco v zásuvce. Technik vběhl do dílny, vyběhl se zkoušečkou a ponořil se do vozu. Pak už jen nastartoval a zmizel opět i s autem v dílně. Další hodina čekání! Prý uvolněný drátek..... Po dvou a půl hodinách jsem byl rád, že můžu vypadnout. Až po cestě jsem zjistil, že mám zakódované rádio!!! Tak jsem opět volal servis a ti mne dálkově navedli jak jej odkódovat. Tak zase zážitek na nějakou dobu.
Viděli jste v televizi reklamu, jak si nějaký týpek v obleku za psacím stolem skládá origami? Když kamera poodjela, měl ty skládanky po celé kanceláři a na stole nápis: "REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ RENAULT"
Málem mě z toho jeblo :D -
« Re: Re: Re: servis zasa ten servis
Tak vidis, predsalen su Skodovky vyhodne aj vdaka nahradnym dielom. Sice ich cena je rovnaka, ale je mozne obednavat aj jednotlivo. Zaujimalo by ma, ci je to tak mozne napr. aj vo Francuzsku objednat na Fabiu iba jeden diel z klucky. To by mohla byt pre Skodu celkom slusna konkurencna vyhoda ;-) -
"-- skrytý --" 11.03.05 15:58
« Re: Re: servis zasa ten servis
To luf: Pred Meganom som mal Fabiu a na nej mi menili jednu plastovu cast madla na spolujazdcovych dverach. Objednavali len ten konkretny kus a nie vsetky 4 z ktorych sa to madlo sklada, popr. vsetky plasty ktore sa nachadzaju na dverach. Tak som myslel ze podobne to bude fungovat aj v Renaulte.
Co sa tyka odovzdavania auta, tak skusobnu jazdu s prijimacim technikom som zazil len raz a to bolo pri oprave tohto sedadla. Boli sme sa previest aby mi ukazal ze zavadu hrkotania sedadla odstranili. Mozno som bol vtedy tym taky prekvapeny ze som si ten kryt dobre neskontroloval ;-) -
"-- skrytý --" 11.03.05 13:01
« Re: Re: servis zasa ten servis
Já chodím přebírat auto s vlastním "nádobíčkem" (to abych se dostal i do míst, kam není na první pohled vidět): přitom trvám na tom, že technik bude přítomen mé vlastnoruční demontáži s tím, že teprve na základě jejího výsledku mu řeknu, zda auto převezmu nebo ne.
Má to však jeden drobný háček: poté, co se jim nepodaří mi auto napodruhé předat, při mé třetí návštěvě obvykle všichni technici prchají v momentě, kdy mne zmerčí, a pak nejsou dlouhou dobu k nalezení... -
« Re: servis zasa ten servis
Vymena funkcnych celkov je uplne normalna zalezitost. Objednavanie kazdej drobnej suciastky samostatne by sa nedalo logisticky utiahnut a vo vysledku by bola ta jedina suciastka mozno za podobnu cenu, ako cely celok. Uz je prec doba Skody 100, ked sa dala kazda gumicka, strunka alebo srobik kupit samostantne (ked ste mali dobreho znameho v mototechne a ked ju nahodou aj dostali)
BTW kontrola auta po predani zo servisu by mala byt normalna vec. Ale zazili ste uz niekto, aby po nejakej oprave sa s vami isiel technik previezt, aby ste mu odklepli, ze ste s opravou spokojni? Ja som to zazil iba raz, prijimaci technik tam bol novy. Asi ho potom uz poucili, pretoze viac krat sa to uz nestalo. -
"-- skrytý --" 10.03.05 17:33
« servis zasa ten servis
Tak je tu nejako mrtvo. Tak pridam posledny zazitok zo servisu. Asi pred 2 tyzdnami sa mi zacali ozyvat vseliake zvuky od spolujazcovho sedadla,presne z boku sedadla od dveri. Tak som sa na to pozrel a zistil za umelohmotny kryt ktory je z boku sedaku a kryje ho az ku kolajniocke a uchytenia pasu je nejaky volny. Tak som odskrutkoval vzadu na kryte sroub a zistil som ze jedna umelohmotna zapadka ktora ma drzat kryt na sedadle je zlomena. Kedze som s tym nic nerobil a same sa to asi nezlomilo tak zostava uz iba servis v ktorom mi asi pred pol rokom toto sedadlo opravovali, nieco mi tam hrkotalo. Vtedy som bol v servise asi 3x a rozoberali aj tento kryt. Bohuzial v tom case som este nemal take skusenosti zo servisom ako teraz a nezkontroloval som si ci tento kryt drzi tak ako ma.
No a teraz mi servis nechce uznat zaruku ze som si to zlomil sam. Momentalne to riesi Renault, ci uznaju zaruku alebo nie. Takze ak budete mat auto v servise, treba si po prebrati poriadne skontrolovat ci drzia vsetky kryty ako maju a pod.
A este jedna vec na zaver, samotny kryt na to sedadlo sa objednat neda, musi sa objednat cela sa krytov ktora je pouzita na tomto sedadle - namiesto ceny cca 100sk za jeden kryt musia objednat celu sadu za cca 5000Sk. Tie ceny nie su presne. Kedze som bol uz viac raz v servise viem ze takto to funguje zo vsetkymi nahradnymi dielmi, vzdy musite objednat nejaky celok, nikdy sa neda objednat iba nejaka cast niecoho. Vseliako sa da zarabat na ludoch, uz sa tesim ked mi skonci zaruka a nieco sa mi pokazi.
No clovek sa uci na vlastnych chybach. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Zatvaranie dveri - saga pokracuje
no tie klucky vymenia vsetky a snimace si musia ceknut a potvrdit, ci je problem vo dverach alebo ... . Teraz su objednane dve klucky, potom dalsie dve a potom sa to naraz vymeni. No asi si nahanaju kseft u Renaultu, ked to nemenia naraz 4ks. -
« Re: Re: Re: Re: Zatvaranie dveri - saga pokracuje
Vymenit to dam, ked prestane fungovat aj tlacitko na zadnych dverach na strane vodica. A potom si dam vymenit vsetky 4. Uvidim, ake budu tvoje skusenosti po vymene. Tebe idu menit iba predne klucky? Mne niekedy nefunguju ani zadne, ale to iba vynimocne, takze presviedcanie v servise by nebolo jednoduche :-(
BTW zistil som, preco obcas nefunguje otvaranie fotobunkou. Je to deaktivovane vtedy, ak je niektora z fotobuniek niecim zakryta (typicky teraz ked napada sneh a drzi sa za kluckami, ale staci aj hruba vrstva soli z ciest). Tak dufam, ze aspon s otvaranim problem nie je. Ale ak mi to nezafunguje niekedy v lete, tak ma asi porazi a servisaci budu menit... -
« Re: Re: Zatvaranie dveri - saga pokracuje
luf: no nic moc, je sucho a to otvaranie dveri ide ako hodinky, ale tvarili sa, ze o tom vedia a ze v istej serii akoby zabudli na jednu tesniacu gumicku. Zatial mi vymenia dve predne klucky. Ono tym ze vypadne naraz jedna strana a to vsetko, mohol by byt problem este aj v primaci, alebo kontakt celeho lavostranneho okruhu. Takze buduci tyzden ma byt vlhsie a mozno to zase zacne blbnut. Ale uz ma to netrapi, som zaevidovany ze to blblo, zaruku mam este 3roky a tak ci to cele odide teraz alebo buducu zimu mi je jedno -
« Co jsem trefil
Tak zatim to je jen jedna prejta kocicka. Malem jsem se ji stacil uhnout, jel jsem v tu chvili ca 80-90km/h a skocila pred auto, nestacil jsem se ji uplne vyhnout a vzal jsem ji pravym kolem. Mam ulomenej kousek plastovyho podbehu je tam dira asi tak 10*10cm. Pak me taky nekdo poskrabal uplne zahadne cumak a kousek kapoty, je to podrapany jak od sterku, nebo kamene. Na jare to zkusim trosku rozlestit. Nevypada to na umyslne poskozeni je to jako kdyby to udali nejaky opilci. -
« Baterie
Ja mam takovy problem. Mam Renaul Espace IV. Je dva roky stary. A prave mi dosla baterie. Vymena by nebyla tak problematicka. Ale tam nemuzu dat 35 cm sirokou baterii. Auto ma misto jenom pro 32 cm sirokou baterii. Servis nabidl nahradu za 6000 korum. Vi nekdo co muzu udelat?
P.S. Ted mam baterii 85 amperu. -
« Re: Zatvaranie dveri - saga pokracuje
Tak ako, uz vies nieco o tych kluckach? Alebo sa ti to opravilo same od seba tak ako mne?
Snazte sa aj vy ostatni nieco pisat, inak spadneme do archivu :-) Pridam teda zoznam mojich ulovkov s Meganom. Zatail nie je moc dlhy a obsahuje okrem par kg much aj dvoch bazantov. Prvy bol na dialnici pri 130 priamo doprostred skla pred moj ksicht. Sklo prezilo iba s malym skrabancom. Vyletel z kraja cesty a nedalo sa vobec nic robit. Druhy bol nedavno opat na dialnici pri 120, behal po ceste ako splaseny a tak som ho, radsej, ako skusat losi test na mokre, trafil prostriedkom narazniku. Auto opat bez ujmy, az na par pierok, ktore su nalepene na chalidici. BTW ten gulaty naraznik mu odsekol hlavu! (za mnou sa po ceste kotulalo zvlast telo a zvlast hlava) -
« Zatvaranie dveri - saga pokracuje
takze dnes rano som auto cez klucky nezatvoril a ani neotvoril a dokonca to neslo ani v Renaulte, co je zazrak. Takze vo stvrtok tam budem na zistenie konkretnej zavady, co treba vymenit a dam vediet ako to dopadne, len dufam, ze to to aj vtedy nebude slapat -
« Re: Re: Pochvala
Lubos1> to si evidentne zle pochopil co luf pise, tak ja to poviem polopatisticky> jeho kamosovi TDI 66 netaha a na oktaviu nestaci, Luf potrebuje o 20KW silnejsi motor aby sa mu vyrovnal, Lufov motor robi taky randal ze si ho mylia s dizlom >:-[] >:-[] >:-[] :mrgreen: -
« Pochvala
Dostal som velmi prijemnu pochvalu >:D
Viezol som jedneho znameho. On - nauceny na sluzobnu Oktaviu TDI 66kW, brachovu TDI 81kW a pouceny o tom, ze francuzske diesly su na nerozoznanie tiche od benzinakov - mi pochvalil moj diesel. Vraj velmi dobre taha. Ze to je benzinak som mu povedal az ked vystupoval. Bol o svojej pravde taky presvedceny, ze mi nechcel ani verit. Nepresvedcil ho ani pohlad na PP - za tyzden jazdenia po Prahe mam na nom priemernu spotrebu 7,6, co mu tiez hralo do kariet. Presvedcilo ho az vytocenie nad 5t otacok >:-[] -
« Re: Re: Zatvaranie dveri - saga pokracuje
Tak po tom, ako som tu auto ohovoril zase vcera vecer fungovalo vsetko uplne bez problemov. A potom s tym mam ist do servisu. Urcite, ked tam pridem, tak budu zamykat a odomykat vsetky bez problemov, ale len co vystupim doma v garazi, tak uz nepojde zamknut alebo odomknut >:-[] -
« Zatvaranie dveri - saga pokracuje
Cez vikend som bol so zatvaranim dveri maximalne spokojny. V piatok som isiel 300km po mokrej dialnici a tak v ten vecer a aj na druhy den zamykali vsetky tlacitka. Uplna pohoda. Ale vcera vecer som uz auto neodomkol inak, ako tlacitkom na karte! Dnes rano sa umudrili klucky na pravej strane a auto sa da odomknut chytenim klucky, zamknut sa da ale iba na zadnych dverach. Sucastny stav je teda taky, ze kompletne funguju iba prave zadne dvere a obe lave dvere kompletne nefunguju. Urcite tam niekde tecie a oxiduju kontakty. Su to *, ked takto dokazali posrat jednu z najlepsich featur tohto auta. Teraz musim ako trotel vytahovat kartu ked sa chcem dostat do auta :x -
"-- skrytý --" 12.02.05 11:38
« Bez nadpisu
LubomírII :nedej se odbýt, nepodařit se může cokoliv, to bych nezobecňoval, znám lidi, co už nikdy japonce, jiní VW atd. Ten problém: šoupátko tam žádné není,to je hloupost. Jestli nedrhnou zdvihátka?A při odlehčení motoru je to slyšet. Mně kdysi na Escortu něco podobného a bylo to zdvihátko-nečistota, která se tam stejně dostala v servisu. Tak a s Fordem jsme ukončili spolupráci-loni dávali na nové Mondeo 20%slevu,ne,ne,ne.Už nikdy.Znám servis. Jinak na rozvodu po x-letech nebo km měníš řemen a kladky.Údržbu to dnes nevyžaduje žádnou.Ještě se dají otočit písty o 180 stupňů kolem svislé osy, to je pak rachot a je to na výměnu motoru, nebo celéko klik. mech + válců. Stačí jeden. Stalo u Seata a po asi 8 tis. km dostal nový motor.Soudruzi otočili 1 píst a bylo. Buď důsledný, třeba soudního znalce a právníka a je třeba se nedát. Tohle ať zkoušejí doma ve Francii, ale ne zde. Právo je na tvé straně, takže ať opraví, nebo zrušit kupní smlouvu. Chtělo by to nový motor, pokud je tam chyba. -
« Re: Re: Re: Re: Motor
No tak to ma podrž!! Ty si tam dostal funglovku s vymlátenou baterkou. Ja som tam zase musel prísť na druhý deň, lebo tá 12V zásuvka pri páke bola "vyndavací" a úplne nezapojená. Keď som chcel otvoriť tú gumennú krytku, tak mi celá zásuvka aj s káblikmi zostala v ruke. Tak som sa chlapíka opýtal ako robili predpredajný servis? Pritom na odovzdávacom protokole bolo všetko "odfajfkované" akože O.K. A to nehovorím o tom, že auto bolo zadrbané od blata až na streche. Odmietol som ho také prevziať.
Tak neviem. Chceme od nich tak veľa? Mám kamaráta francúza v Slovensko-francúzskej obchodnej komore. Asi by sa o našich servisoch mal dozvedieť výrobca. -
« Re: Re: Re: Motor
na panonskej tiez nemam najlepsie skusenosti, tam som kupoval stareho megana a bola v nom uplne vybyta baterka ... neviem ako sa im to podarilo, ale slubovali ze do prevzatia nabiju ... no nabili, domov som dosiel, ale rano uz nenakopol, proste bola uplne mrtva ... keby som bol technik ja, urcite by som ju kukol cie nie je uplne mrtva a taku baterku predsa nikto v novom aute do sveta poslat nemoze nie? .... no skoncilo to tak ze som sa nenenchal odbyt (kua ved to bola funglovka) tak nabehli s novou baterkou zo skladu az za mnou dovov, prehodili a bolo ... ale proste ten styl sa nemeni, pockame kym to klakne, dovtedy sa toho nechytime ... ale to ja neakceptujem, nemozem si dovolit ze niekde na ceste stuhnem, to je neakceptovatelny pristup








inac nemam nic noveho, stale cakam na vimenu kluciek, zatial sa mi neozvali, asi na mna zabudli. Ale moc mi to nevadi, aj ja cakam, kym sa vsetky doseru a nech sa to robi naraz :-)