Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 29.01.07 18:08
« Bez nadpisu
PS: Budes se asi smat, ale koupil jsem novy kocarek "JANE", nebyl uplne levny a co myslis, ze se udalo po rozbaleni a sestaveni. Ujizdel "doleva".
TAK TO SA STAV, ZE SOM SA ZO SRDCA ZASMIAL!!! >:D >:D >:D :shock:
Ty pocuvaj, mal by si zajst na nejaky ustav telepatickych prenosov, nech Ta preklepnu co a ako. Nestava sa Ti, ze ked prides k pocitacu, tak z nicoho nic zblbne (z Teba zblbne)? Tak to teda fakt Ti nezavidim... -
"-- skrytý --" 29.01.07 16:57
« Re:
Presne tak, musim vzdy mackat tlacitko, abych otevrel.
Tu druhou kartu jsem mel pres rok a pul v supliku s nahradnim klicem od zamykani zpatecky, pouzil jsem ji vyjimecne parkrat, kdyz mi treba draha polovicka odjela do prace s klicema a kartou v kabelce a ja musel pouzit nahradni, coz byl tenhle pripad.
Holt me nezbyva nic jineho nez zase SERVIS :roll:
PS: Budes se asi smat, ale koupil jsem novy kocarek "JANE", nebyl uplne levny a co myslis, ze se udalo po rozbaleni a sestaveni. Ujizdel "doleva".
V servisu zjistili, ze spatne sesadili ve vyrobe lozisko na prednim kolecku, takze ho vymenili a je vse v poradku. Muzu ja si neco koupit, aby tam nebyl problem? Nebo uz jde kvalita vyrobku, tak rapidne dolu :? -
"-- skrytý --" 28.01.07 21:48
« Bez nadpisu
Jaj, aha, este raz som si to pozornejsie precital, takze druha karta facha. No, tak potom je problem iba v tej prvej karte (ale zeby oba nezavisle systemy zlyhali, to je fakt cudne). Skus ist do servisu, nech Ti ju tam znova naparuju ako novy kluc. Ak chces, dam si tu namahu vyhladat to v servisnej prirucke, ako sa to robi, ale tie servisne prirucky som Ti uz dakedy davnejsie posielal, mozes si to pohladat aj sam.
PS: Uz nepamatam - Ty mas keyless entry alebo musis zakazdym tlacit tlacidlo na dialkovom, ked sa chces dostat dnu? -
"-- skrytý --" 28.01.07 21:39
« Bez nadpisu
Ty pocuvaj, nebude to tym, ze Ti Meganik dajako cez satelit naflashovali nech sa Ti pomsti za to, co pises na internete? :-) OK, srandujem. K veci.
Baterka napaja iba vysielaciu cast ovladaca, co je DO zamkov dveri. Teda ak baterka lahne, mas tam ten mechanicky klucik, ktorym sa do auta dostanes.
Ale imobilizer (teda ta cast, ktora povoluje start akonahle vlozis kartu do slotu) funguje na inom principe, a to ako transponder, ktory nema bateriu. V slote je taka rozmernejsia cievka, ktora naindukuje dostatok energie do transpondera, aby tento transponder dokazal odvysielat svok kod naspat. Je to take zjednodusene vysvetlenie, ale v principe sedi.
Takze, ked si sa uz do auta dostal a auto je Tvoje, malo by Ti nastartovat. Ak nenastartuje, bud nie si vo svojom aute :-), alebo je asi vadna cela karta (nespadla Ti do vody? hmm, to by asi nebol dovod, lebo transponder je zaliaty v skle... OK, podme hadat dalej - nebol si niekde, kde bolo velmi intenzivne magneticke pole? Hmm, ani to by asi nebolo ono... nespadla Ti? Co si s nou robil od posledneho uspesneho pouzitia?). Skus teda druhu kartu, ci Ti dokaze nastartovat.
Ak ani tato nedokaze nastartovat, tak potom problem nie je v karatch, ale v aute. V prvom rade - auto by sa malo dat nastartovat cez kod imobilizera, ktory si dostal k autu (uz nepamatam presne ako to vyzera, ja jazdim na Citroenoch, Renaulta ma otec). Ak to nenastartuje ani tak, tak je vazny pruser asi niekde v riadiacich jednotkach a treba to diagnostikou preverit. Ak to nastartuje, skus potom tie karty ci pojdu (myslim v navode je aj postup, ako sparovat karty v pripade, ze sa nieco vynimocne stane). Ak tie karty ani po nastartovani cez kod nepojdu, treba do servisu a zistit v com je chyba.
Moj rychly usudok (mozem sa mylit) mi hovori, ze nieco bude s tou konkretnou kartou, pretoze je dost nepravdepodobne, aby dve rozne funkcie zlyhali naraz. DO dveri totizto obhospodaruje ina jednotka, ako imobilizer.
Ty fakt, to uz ani nie je pravda, co sa Ti s tym autom robi. Moznoze schytavas rany zo vsetkych nasich aut, ktorym chodia dobre... Mali by Ti z Renaultu vo vlastnom zaujme auto zobrat a testovat, co za interakcie Ti tam posobia nech vedia, v com delo. -
"-- skrytý --" 28.01.07 21:23
« nefunkcni karta
tak me vysplouchla karta, prisel jsem k autu a nic, sice jsem si otevrel klickem, ale pri vlozeni do slotu mi auto hlasilo, ze karta neni vlozena. takze nasledovala cesta domu mhd pro nahradni, ktera nastesti slapala. rikal jsem si, ze je pravdepodobne v haji baterka, ze rano koupim novou a bude vse ok. jeste vecer jsem se zastavil v renault minute na zlicine, ale technik nemel pristup do skladu, takze mi pry s novou baterkou nepomuze, rikal jsem si nevadi, datart ma otevreno, neni problem koupit ji tam. pro jistotu jsem se nechal ujistit, ze pri vymene baterie se neni treba bat toho, ze by se karta rozhodila a prestala fungovat. jenze ani po vymene dvou baterii karta nefunguje a u te funkcni nechci riskovat vymenu baterie. :roll:
mate s tim nekdo zkusenost :?:
nebo je to jen dalsi z problemu, ktere mi tohle auto pripravilo >:-[] -
"-- skrytý --" 16.01.07 09:28
« Re: puklice
jo jo lidi jsou svině .... kup si nějaký za 50,-/Kus v Tescu ... aspoň Tě to nebude tak štvát
Po zkušenostech, kdy mi poklice nevydržely ani dva dny (dvě zmizely přes noc? a druhý dvě na parkovišti druhej den-nechápu proč nevzali rovnou všechny), jsem se rozhodl trochu přitlačit a koupit na zimu hliníkáče.
Kamarád to řeší tím , že na poklice kašle a jezdí na černejch plecháčích. Taky řešení.
Nejlepší byly ty pod šrouby , který jsem měl na Lantře. Nikdo Ti je neukradne a neupadne Ti v nějaký díře. -
"-- skrytý --" 16.01.07 08:52
« Re: brzdy
tak to byly ty desky - vždy se ve finále zklouzly ve vodících pružinkách a předpružení nepomohlo - tak jsem za pružinu v místě, kde je v třmenu takové vybrání a pružinka se dá vyklánět - podložil tepelně odolné pružné těsnění vytvarované podle plošek pružinky a problém je zatím odstraněn -
« Re:
ja tam lejem co je po ruke a zatial ziadny problem, praveze ta tesko celkom fajn smrdi a minuly rok pohoda aj pri mrazoch. Tento rok sa podarila z OMV, tiez nemrzne, kedze som zatial z BA nevytiahol paty na sibir :-) vnutorne okno mi tiez bezne zamrzne, nastve ale co uz, tuto zimu ale zatial nic -
PP. 09.01.07 15:54
« Bez nadpisu
Obchod s "modrými vodami" ala Makro,Tesco,Hypernova... zažívá v posledních letech opravdu velký rozmach,soudě podle toho množství tohoto zboží v letácích a regálech hypermarketů,ale já jsem vždy používal výrobky klasických CZ/SK výrobců autokosmetiky (Noname výrobkům jaksi z principu nedůvěřuji),převážně výrobky -80C nebo -40C a negativní zkušenost nemám.Spíš jsem to vždy ředil víc než bylo předepisováno. -
"-- skrytý --" 09.01.07 15:14
« Bez nadpisu
Ze okno zamrzne zvnutra sa stava (aspon u mna) dost casto. Staci byvat nedaleko vody, kde je vzduch vlhsi a rychly zostup nocnej teploty a je to. OK, a tiez si treba trochu privstat, manageri co chodia do roboty na deviatu to uz nestihnu :-)
Ad nemrznuce zmesi: tak sa mi zda, ze je to posledne roky vyborny business s modrou mydlovou vodou. Pisu sice, ze ma minus dvadsat, ale to je asi tak bod tuhnutia toho mydla alebo co... Navyse, papier znesie vela. Ja som si s tym uzil svoje - na Berlingu je hadica k tryskam ostrekovaca vedena mimo motoroveho priestoru a tym padom je to superhaklive na kvapalinu, ktoru clovek pouzije. Ked to raz v decembri zamrzne, tak sa neroztopi az do jari (mimo tuto zimu, vsakze). Za tie roky sa mi osvedcila jedina znacka, a to zelena kvapalina, ktoru dostat na OMV. Ma napisane, ze je do -20 a po ostriekani smrdi ako liter vodky porozlievanej po aute, ale zato funguje. Nechcem robit reklamu a Rakusanom nerad davam korunu, ale tych Tescovych mam uz fakt dost. -
"-- skrytý --" 09.01.07 13:45
« brzdy
nijak, bouchá to furt, trošku jinak, trošku méně a už jen dopředu, prý to už lépe neopraví, z Renault.cz napsali, že reklamace je věc servisu, zatím to nechávám - nemám čas se s tím vydat do Prahy do "mateřského servisu" a jiný bližší k Liberci není - s Českou Lípou nemám dobrou zkušenost, nebo se na to podívat sám - určitě to bude nějaká blbost, do konce záruky to ale nějak zkusím vyřešit...
(nějak se mi pro změnu příliš zamlžuje zevnitř auto...a pak to ev. zmrzne - v mrazech jsem zevnitř led ještě u žádného auta /mám 3./ na čelním skle neškrábal...tak jestli nějaký filtr už dosluhuje...jsem z toho trošku naštván... :), pak jsem koupil "levnou" zimní kapalinu na minus 20 z Tesca a zamrzla při mínus 1 st., navíc je to nemrznoucí kapalina, která má právě jen tuto vlastnost - nečekejte, že sama něco rozmrazí, takže radím pozor na ně... naštěstí je mírná zima) -
"-- skrytý --" 19.12.06 08:01
« Bouchání od předních brzd
Vstupuji opět se svými předními brzdami na ročním M.II 15 tis. najeto - bouchalo to po změně směru jízdy a následném zabrždění (jak když lítají destičky sem a tam), pak si destičky sedly až zase do zabrždění v opačném směru jízdy - :!: první servis - dle prvního odhadu servisu to destičky nebudou, ale kloubek řízení - byli to destičky - tak je nějak předpružili - výsledek - už si to nesedá, ale bouchá to pořád - dle síly zabrždění - ve čt. jdu na druhou prohlídku - pokud to budou destičky - odmítají je vyměnit...prý kdyby měli najeto tak max. 1 tis., (jaká je to logika? to jako kdyby ševci vyměňovali prasklou podešev jen první měsíc) tak uvidím. Prý se s tím nesetkali - tím spíš - kdyby každému méga. po 15 tis. km bouchaly destičky /které dle roční sjeté nejsou/, tak je to běžné opotřebení, pokud nebouchají, tak je to vada. No ne? Bouchání pro poloosy žádný med není, za rok si za své vyměním destičky - a ouha - ukáže se, že to bouchá dál a že je to něco jiného, ale to už bude po záruce. Dle mého mám nárok, aby mi auto v záruce "nebouchalo" Jinak hezké Vánoce všem zde. -
"-- skrytý --" 08.12.06 20:19
« Bez nadpisu
Niekto tu spominal Fabiu a 210km. Vela ludi uz zmeralo a plati to takmer 100%, ze Fabia premeriava presne o 10% viac, ako je skutocnost (+/- opotrebenie pneu). Cize 210 na tachu je 191kmh v skutocnosti.
Megane naopak meria dost presne, a to nielen rychlost ale aj vzdialenost, spotrebovane palivo a priemernu spotrebu na PP (nestalo sa mi, ze by sa sekol viac ako o desatinu). Oproti tomu Fabia bola znacne optimisticka.
Takisto Berlingo mi premeriava iba 3% viac ako skutocnost. Velmi krasne to vidno v tom, ze ked dodrziavam povolenu rychlost +10kmh, ako to podla tacha robi vacsina vodicov, tak mi Skodovky zavadzaju. Na Fabii sa mi to nestavalo :-)
Este k tomu Berlingu. Je to dvojlitrove soft-blown turbo, bez medzichladica a so 66kW. Podla papierov ma vytiahnut 159kmh, co za nova podla tacha ako-tak zvladlo. Po 10tis. km sa znatelne zlepsilo chovanie motora (alebo som si ja zvykol) a teraz pri 80 tis. taha ako cert. Po dialnici smerom z Vazca na Vychodnu, kde je kopec taky strmy, ze v opacnom smere to na neutral zrychluje, som v kopci dokazal pri ustalenych 140kmh dokazal zrychlit na vyse 150 a predbehnut zopar osobakov. Potom som uz bol na vrchole :-). Na rovine vytiahne podla tacha cca 170kmh. A to vsetko na zimnych.
Ja by som teda na maximalky odporucal dobre zabehnuty motor, teda aspon 20 tis. km. -
PP. 04.12.06 16:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka
(Omezovac)
A ako sa to prejavi ? zacne prerusovat a tym nepovoli prekrocit otacky ? Alebo to je nejako plynulejsie zmaknute ?
Neviem si totizto predstavit, ze by sa v takej rychlosti auto zacalo nejako spravat nekludne a nebodaj trhat ... Smile
Ale urcite je to dobre zmaknute lebo bezne su obmedzovace pri 250km/hod a asi by zakaznici neakceptovali keby sa to spravalo divne.
Ano,náhle to přestane tahat a v motoru je cítit škubání,jak kdyby velmi rychle pulsoval.
Jinak omezovač rychlosti se může chovat jinak,ten u Megana asi není >:D ,omezovač otáček motoru je trochu něco jiného. -
"-- skrytý --" 04.12.06 15:56
« Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka
ja tak rychlo bezne nejazdim, s kazdymi plus 15km/hod ide spotreba o liter hore nehovoriac, ze dnes uz meraju skoro vsade.
Z toho te snad nikdo neobvinoval :-)
Copak myslis ze takhle jezdim? V podstate poprvy a naposled jsem se takhle projel nekdy brzo na jare a od te doby konecna. Mezitim schvalili ten uzasnej zakon a to jsem si rek ze tem k****m nedam ani kacku, at si jdou zebrat jinam. A to i za tu cenu ze pri 30km/h pojedu 30km/h. -
"-- skrytý --" 04.12.06 15:38
« Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka
Červeného pole bych se nebál,pro tyto případy je tam omezovač.Teda snad tam je i u diesla,u benzínu ho občas prubnu,jestli je ve střehu
(Omezovac)
A ako sa to prejavi ? zacne prerusovat a tym nepovoli prekrocit otacky ? Alebo to je nejako plynulejsie zmaknute ?
Neviem si totizto predstavit, ze by sa v takej rychlosti auto zacalo nejako spravat nekludne a nebodaj trhat ... :)
Ale urcite je to dobre zmaknute lebo bezne su obmedzovace pri 250km/hod a asi by zakaznici neakceptovali keby sa to spravalo divne. -
"-- skrytý --" 04.12.06 15:24
« Re: Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka
Červeného pole bych se nebál,pro tyto případy je tam omezovač.Teda snad tam je i u diesla,u benzínu ho občas prubnu,jestli je ve střehu
No to som ja v cervenom nikdy nebol, akonahle vidim, ze je to uz len o hluku, spotrebe a akceleracia nikde, tak radim vyssie. Predsa len diesle polavia skor ako benzinaky.
TDi tahalo obstojne do 4000-4400 otacok, dCi uz nad 3500-4000 to netaha. U diesla /v takych otackach/ z toho praveze vytazim ked radim pretoze sa dostanem naspat do otacok ked je krutak este zaujimavy.
Diesle moc nie su na vytacanie.
V kritickej situacii vytocim aj ja pretoze nie je cas na radenie ale bezne radsej radim pretoze potom z toho este nieco vyzmykam.
U benzinakov jasne, kto toci ten jede /a este k tomu 16V maju aj vykon aj krutaky pri vyssich otackach/. -
PP. 04.12.06 15:14
« Bez nadpisu
Jinak u mé 100 koňové 1.4 je to s maximálkou podobné.Nad 180 zlenivěla a dál šlapat na pedál příliš nemělo cenu.Sice je pravda že jsem se o to ani příliš nesnažil,když jsem zjistil,že už se mu nechce.Možná by ještě pár km/h dal,ale proti tomu jak táhne do cca 170 (to fakt tahá jako ďas,ty otáčky tomu motoru vyloženě svědčí),to už pak moc nemělo cenu.
Ale naposledy jsem to zkoušel,když měl najeto kolem 5000km.Asi ho bude někdy třeba zase prubnout,jestli si teď nedá říct. -
"-- skrytý --" 04.12.06 15:10
« Re: Re: Re: Sklamala ma maximalka
Miro:
asi maju fakt Renaulty presnejsie tachace, pretoze siel som v Rakusku cez obec a tam mali hned na zaciatku obce krasny velky cerveny digitalny display ktory ukazoval okamzitu rychlost (stale sa menili cisla) a siel som tachacovo 50 a na displayi ak som stihol vcas pozriet tak bolo 49 a hned 47 proste rychlo sa to menilo. Takze asi je tachac dost presny. Aj ked pri vyssich rychlostiach je rozdiel urcite vacsi.
Taky merak by sa zisiel aj u nas.
Inak ked nastavim na tempomate 130km/hod tak rucicka analog. tachometra je o hrubku rucicky cez 130km/hod. Neviem odkial cerpa info tempomat ale asi z riadiacej jednotky ?? neviem.
A kolko maju tie Fabiacke TDi-cka ? V papieroch je 74kW a teraz ich predavaju vylepsene tusim ako 77kW.
Proste vyzera to, ze nie nadarmo sa vravi "objem nicim nenahradis" (pozabudnem na biturba alebo kompresor a turbo ako pri 1,4 TFSI) ale fakt vyssie rychlosti su fakt pre vacsie kubatury. Pri vysokych rychlostiach este aj plati cim mensi objem motora tym zavratnejsia spotreba kvoli otackam.
Luf:
Diesel ma mat plny vykon po 6tisic, ja mam 7tisic takze uz by sa to malo rysovat. Casom sa to este spravi, ale nepredpokladam velku zmenu.
Ja som nevytlacil ani 190, kusok mi chybal, nehovoriac, ze zo 160 na 170 celkom dobra /na taky motorcek/ a zo 170 do 185 so smrtou v ociach.
Pre mna z toho vyplyva, ze 170 je moja hranica a za nu to nema zmysel, nehovoriac, ze to vyuzijem iba niekedy.
Pri zabehu pri cca 1500 km som to prevetral aby to nebolo lenive a siel som vtedy 170km/hod dufam, ze si to auto nezapamatalo, ze to je ono co chcem od neho maximalne :))
kmarty:
ja tak rychlo bezne nejazdim, s kazdymi plus 15km/hod ide spotreba o liter hore nehovoriac, ze dnes uz meraju skoro vsade. A ci idem 130 alebo 150 taky velky rozdiel v case nie je takze netreba. A nemam zase take bombove auto, ze by som si musel nieco dokazovat /predsa uz moj vodicak by uz mal svoj obciansky :)/.
Ide o to napr. ked predbieham dlllhu kolonu tak sa vzdy najde nejaky frajer co sa musi za mna zavesit na 1,5 metra, jeho svetla mi svietia do ksichtu a znervoznuje ma. Nestaci mu ani ked idem 150, proste mu zavadziam. Vtedy proste kratkodobo zvysim rychlost a ked kolonu predidem tak ho pustim nech sa odbavi. Doteraz som jazdieval max 170 a to som si myslel, ze este mam rezervu a teraz viem, ze to tak nie je. Netrapi ma to, iba si tazsie zvykam po prechode z jedna-deviny TDi. -
-
"-- skrytý --" 04.12.06 13:44
« Re: Re: Sklamala ma maximalka
Sranki:
na 5ku to nerisknem, pretoze uz na 6ke som mal cez 4 tisic a to uz je blizko cerveneho /u diesla/.
Sprevodovanim to nebude.
Mozno z letnymi gumami to pojde lepsie, teraz nemam zrovna idealny valivy odpor. Tie gumy podla mna trochu zavazia resp. zimny dezen. -
"-- skrytý --" 04.12.06 11:45
« Bez nadpisu
Hmhm, zajimavy. Ja mam maximalku 180km/h a tu to udelalo jako nic. Vic jsem nezkousel, ono jakmile jsem zjistil ze ostatni nejedou pomalu, ze to ja jedu rychle, tak jsem zpomalil.
Jinak mam pocit ze ten sestikvalt, co je u Megane, ma rychlobeh 5. a 6. stupen. Oba dva maji prevod mensi jak 1, pricemz sestka by mela byt jen "na spotrebu". Ale prakticky to posoudit nemuzu, takovyhle kvalty jsou pro mne u Megane neprobadana krajina :-). Ale na druhou stranu, ja tu ctyrku mam taky rychlobeh. -
« Re: Sklamala ma maximalka
Na tvojom mieste by som bol uplne spokojny, ja mam maximalku 192km.h a max som mal 189km/h a myslim ze viac ani netrebalo. Inak proti Fabiam je tu trochu presnejsi tachometer, Fabie bezne hodne premeriavaju. Zadalsie je vseobecne zname, ze 1.9TDi nema len 74kW, ale viac. Takze by som sa tym vobez netrapil. To nehovorim o tom, ze teraz protivietor nemas ako zistit a urcite nemas ako zmerat sklon vozovky, teda ci nebolo mierne stupanie, to sa na maximalkach dost prejavi. -
« Re: Re: Sklamala ma maximalka
Maximalka sklamala kedysi davno aj mna. Pri najazdenych tusim 6t km som to skusal a nedostal som sa nad 195, teraz da 200 tachometrovych uplne hravo. A to mam benzinak, ktory vraj po 3t km zabehu mal podavat plny vykon. Este je IMHO zavcasu riesit taketo veci, pa4r km este nabehaj a uvidis. Kolko ma byt maximalka podla papierov neviem a ani to neriesim, bezne potrebujem ist tak do 170-180 a to sa este da. Zrychlovanie nad tieto rychlosti uz nie je nic, co by malo nejaku cenu. Aby si mohol zrychlovat aj v rychlostiach okolo 200km/h, potrebujes normalny motor = 3.0 V6 s ~200PS a nie tieto nase krpate hracicky >:-[] -
Sranki 04.12.06 10:43
« Re: Sklamala ma maximalka
No problem moze byt v tom, aku rychlost si mal zaradenu. Ak si mal 6ku tak je mozne ze dany prevod je uz tak maly, ze si na kolesach nemal dostatok hnacej sily. Skus to nabuduce na 5ku, mozno bude stacit na prekonanie jazdnych odporov aj pri vyssej rychlosti.
Prevodove pomery na najvyssie prevodove stupne byvaju casto aj pod 1 a neda sa nich dosiahnut maximalna rychlost - su to prevody na ekonomicku jazdu po dialnici. -
"-- skrytý --" 04.12.06 09:24
« Sklamala ma maximalka
Trochu som sklamany, podla papierov ma 1,5dCi 78kW 6kvalt ist 185 km/hod. a vcera v noci ked bola uuuplne prazdna dialnica som to po prvy krat po zabehu vyskusal.
Do 170km/hod to slo normalne a potom minimalna, skoro nulova akceleracia. Ledva ledva sa to pomalicky dostalo k cca 187 >tachometrovych< ! Proste hroza.
Cakal som, ze ked to ma papierovo 185 km/hod, ze v reali to pojde aspon 195 tachometrovo ale rucicka sa zastavila pred 190km/hod a koniec.
Neviem kolko som siel v skutocnosti ale odhadujem, ze som nedosiahol poctivych 185km/hod. Nie, ze by mi na to nejako extra zalezalo ale trochu som prekvapeny.
Dufam, ze nebol mierny kopec alebo protivietor.
S fabiou 1,9TDi 74kW (240Nm/2000ot) 5 kvalt, ktora ma papierovo tiez 185km/hod. to ficalo do necelych 210 km/hod tachometrovych a pritom do 190km/hod to dobre zrychlovalo. Neviem ci to je kvoli tomu, ze objem je objem /motora/ alebo vdaka TDi ?
1,5dCi napriek 6 kvaltu a napriek vyssiemu vykonu ako fabia /ale bola to kratka fabia treba dodat/ bola maximalna uplne rozdielna - az 20km/hod.
Takze uz viem, ze ked bude vynimocne treba tak do 170km/hod. v pohode a potom uz nema zmysel sa silit.
Alebo problem bol v zabehu ? Nepredpokladam.
Este ma napadla jedna vec : Tankoval som v Ziline plnu nadrz na pumpe TESCO. Inak tankujem obvykle na pumach Esso a iba vynimocne na Tescu v Ziline. Jurki Jetta a ine "tiezpumpy" zdaleka obchadzam nech maju cenu akukolvek. Nafta z Tesca sa mi zda bezproblemova.
Mozno keby som natankoval Diesel V-Power ci ako sa to vola tak by to ficalo lepsie. Ze by aj palivo /nafta, nehovorim o rozne oktanovych benzinoch/ malo taky dopad na maximalku ?
Ja verim skor tomu, ze proste 1,5dCi je proste taky. Je to usporny motor a v normalnych rychlostiach (30-170km/hod) celkom svizny.
Ake mate vy skusenosti (maximalka, palivo, ine znacky aut,TDi vs comon rail vo vysokych otackach, prip. ako je to u benzinovych)? -
"-- skrytý --" 01.12.06 13:37
« Re: raménko stěrače jaká značka
prosím Vás nepodívali byste se, kdo má Mégana třeba z loňska, jestli máte na raménku nějakou značku, třeba Valeo a tak - pořád myslím, že mi to v servisu v české lípě vyměnili, jak to začalo drhnout při stírání - teď tam žádná značka není, díky.
Měl sem podobný problém, po loňské zimě bylo stírání nekvalitní, zanechávalo čmouhy, drhlo o sklo a mělo snahu ho i poškrábat. Možná to nějak poškodil mráz. Tak jsem to reklamoval, samozřejmě Renaultem neuznáno. Stěrače letěly velkým obloukem do kopřiv a pořídil jsem nové. Předtím i nyní byli značky Valeo. -
« Re: Re: Re: service-airbag
tak po dvoch jazdach mi nic neblika, ale ak by niekto vedel ako rozpojit tie konektory aby som nic neutrhol, neulomil dajte vediet. Predsa len by som ich radsej normalne precistil. Alebo som pritom pohol kablom v sedale. No uvidim, este to moze byt teplejsim a suchsim pocasim
Cau ak mas nejake prirucky k RMIIG mohol by si ich poskytnut, clovek nikdy nevie kedy to bude potrebovat - dik alebo aspon adresu kde to hladat.