Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 06.04.05  14:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    to luf: viem, co myslis, ale aj tak si myslim svoje. To mas ako s ovladanim audia na volante. Tiez je to super (pouzivam hlavne tento sposob), ale napriek tomu by som si nedaval tuto podmienku do vyberu auta. Povazujem to len za doplnok, ktory moze rozhodnut pri vyrovnanej dileme. Avsak skor v takychto pripadoch rozhodnu ine kriteria.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.05  13:53

    « Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    SirAnton - kto nevyskusal, nevie. Auto s klucikmi mi uz nesmie do domu. Ked raz bude Toyota mat pocit, ze je bezklucove startovanie a otvaranie/zamykanie bezproblemove, tak mozno uvidis, o co si bol za tu dobu ochudobneny.
    Mitsi - problem urcite nie je v tom, ze sa startuje tlacitkom. Clio startovalo klucom, malo lankovy plyn a aj tak mi ho raz jeden borec zachlastal pri startovani. Ale nasledny start s plnym plynom zafungoval.
    Miro - vrtanim sa v aute, ktore jazdi, si urcite nepomozes. Pri urovni servisov, ktore su k dispozicii, ti ho dokazu akurat rozhasit este viacej, ako je teraz. Ze to nerobilo nove a robi teraz moze byt koli svieckam, vzduchovemu filtru, adaptacii ECU, inemu benzinu atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 06.04.05  12:02

    « Re: Re: Re: Megane - problemy

    Pani, nevediet sa zaobist bez podobnych doplnkov je na skodu seba sameho, pretoze pri vybere (dalsieho) auta mate zbytocne velmi uzky vyber a musite sa uspokojit s ponukou tych vyrobcov, ktori poskytuju prave ten "vas" doplnok.
    Pride mi to ako niekto, kto tu mal poziadavku 4x4 v kombiku. Zial, nemal inu normalnu moznost ako skoncit u Octavie. Ktovie, ci sa vobec medzi niecim rozhodoval... :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.05  11:47

    « Re: Re: Megane - problemy

    mitsi: ja osobne nastastie aspon s tym startovanim problem nemam. Mne sa to startovanie ale velmi paci. Pre mna laika su to bezproblemove perfetkne starty. Ale zase viem sa na rozdiel od YYYYY zaobist aj bez nich.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.05  11:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    yyyyy: Přesně to, co popisuješ, umí samozřejmě i bohapustý "klíček", jen to má jinak rozfázované - snad pouze s výjimkou automatického vypnutí startéru poté, co se motor rezeběhne (vidíš sám, že ŘJ musí nějak poznat, že motor už sám běží, ledaže by tam byl pouze časový obvod, který by nezávisle na tomto faktu spínal startér na předem naprogramovanou dobu nezávisle na běhu motoru). Opravdu v tom nevidím žádný podstatnější rozdíl!
    Kromě toho se stále více přikláním k názoru, že vaše problémy s Renaulty jsou způsobeny právě tímto "inteligentnějším" řídícím systémem, který je tam jaksi navíc, resp. nahrazuje funkci spínací skřínky: ŘJ zřejmě při startování (resp. při opakovaném startování po krátké době v návaznosti na předchozí start) jaksi opomíjí udělat něco, co je pro běh motoru nutné: např. znovu spustit el. podávací čerpadlo paliva, zapnout zapalování, zapnout vstřikování atd. Otázkou spíše je, zda je to takto naprogamováno úmyslně (např. s cílem ochrany katalyzátoru) nebo se jedná o chybu v programu (SW), případně o chybu v "železe" ("HW").
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.05  10:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    Mitsi>A jaký "elektronický start" máš na mysli?< no pokial viem tak ten "normalny klucik" pokial drzim v tretej polohe, starter toci, pokial nie tak netoci, to tlacitko ma zlahka inu funkciu - po stlaceni spusti test, natlaci palivo (prizhavi ak je treba), spusti starter a sam ho aj vypne az motor bezi - ja nehovorim ze je to tym ze je tam tlacitko, ak si precitas co som pisal predtym tak to same moze robit aj klucikove auto, len potrebuje trochu viacej inteligencie ako sa skryva v spinacej skrinke ... a k tomu modnemu vystrelku - zalezi co si predstavujes pod modnym vystrelkom, ale ver tomu ze az budem kupovat dalsie auto tak si dam majzla aby nemalo klucik ... kto nevyskusa nevie 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.05  10:40

    « Re: Re: sklbanie pri rozjazde po studenom starte

    luf, prasatom mozes byt aj ty >:D kedze sa nespytas kedy to robi.Za studena tomu neslapem na krk a mne to robi napr aj pri postupnom pridavani pri prechode cez otacky 2200, 2700. Som prasa 8-s A taktiez som tu napr. ja urcite davnejsie pisal, ze prvy polrok to to auto neurobilo a teraz zrazu ano. Tak je na mieste otazka, je to naozaj normalne ??? Vlastne je, lebo takto sa riesi vela veci. Ked sa to kupuje dostavte bezkonkurencny vykvet techniky a ked to blne, tak je to normalne, chova sa to ako stare MPI.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.05  10:25

    « Re: sklbanie pri rozjazde po studenom starte

    IMHO ste prasce, ked vam to studene sklbe. Mate male otacky a davate privela plynu. To nerobi dobre ani teplemu motoru, ibaze ked je teply, tak neprotestuje takymto sposobom. S casovanim to asi suvislost mat nebude - robilo to iste aj Clio bez takychto vymozenosti, R21 s karburatorom a ak si niekto pamata na Skody 100 - tie sa pri studenom motore rozbiehali ako kengura ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 06.04.05  10:08

    « sklbanie pri rozjazde po studenom starte

    To iste mi robilo na Peugeote 307, hlavne pri nizsich teplotach. To je nejaky syndronm francuzskych aut?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.05  09:33

    « Re:

    Slavek: uvidim , dnes mi vymenia ( aspon dufam ze to nebude len fingovana vymena) daku predsuvku a uvidime. Ma to nieco spolocne s casovanim ventilov. Uvidim ci sa po vymene nieco zmeni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.05  06:55

    « Bez nadpisu

    Nový Megane je skutečně náchylný na uchlastání....Zvlášť mě na to v servisu upozornili, když mi auto špatně startovalo-(vždy po krátkém běhu motoru).Jinak mám 5d 1.6 16v a občas při prvních rozjezdech a studeném motoru to trochu škube.Je to teda normální-jak tu někdo psal,že mu v servisu řekli?Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  16:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    matuS: Ano, lambda začíná dávat "rozumné údaje" až po svém zahřátí. To ale neznamená, že začíná "fungovat až po zahřátí". Vtip je v tom, že ŘJ ignoruje údaje z lambdy, dokud se "nevlezou" do vymezeného rozsahu.
    Jinak Tě mohu ujistit, že ŘJ bezpečně ví, jestli se motor točí "pasivně" nebo "vlastní silou": např. u většiny japonských vozů vůbec nejde uvést motor do chodu "roztlačením" vozu, jelikož vstřikování a zapalování je jednoduše mimo provoz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  16:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    yyyyy: A jaký "elektronický start" máš na mysli? Snad ne to tlačítko na přístrojovce? To jen jen náhrada části funkce "klíčku" zapalování a s motorem jako takovým to nemá vůbec nic společného! Jedná se o pouhý "módní výstřelek" bez jakéhokoli technického opodstatnění!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 05.04.05  16:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    údaj ze snímače polohy klikovky v návaznosti na frekvenci otáčení klikovky) a zj. podle údajů z lambda sondy!
    hm, ale lambda zacina fungovat az po jej zahriati
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  16:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    nehovorim o elekronickom plyne ale o "elektronickom" starte (aj to nie je len u renoltov - napr nova audi to ma rovnako - aj ked na kluciku) ... nemozem vyskusat, ale myslim ze pocas startu s prehladom prdi na vsetko okolo ... niekto by mohol vyskusat
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  15:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    "Elektronický plyn" mají přece i jiná auta! I když musím konstatovat postupný návrat k osvědčenému (osvědčenějšímu) lanku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  15:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    Mitsi> to je tlacitkove auto, moc by som za to nedal ze ho pri starte zaujima nieco ine ako to ci zrovna stojis na spojke alebo nie :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  15:37

    « Re: Re: Re: Re: Megane - problemy

    Je to velmi jednoduché: jestli se benzín spálil nebo ne pozná elektronika podle toho, že motor běží nebo neběží (údaj ze snímače polohy klikovky v návaznosti na frekvenci otáčení klikovky) a zj. podle údajů z lambda sondy!
    I "elektronický plyn" by měl být schopen vykonat pokyn "start pod plynem"...
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  13:38

    « Re: Re: Re: Megane - problemy

    Mitsi - s plynom alebo bez, je to jedno, pretoze elektronika necha skrtiacu klapku pri starte zatvorenu. BTW ako je mozne vyriesit to, aby sa motor MPI nezachlastal? Elektronika nema ziadne info o tom, ci sa benzin vo valci zapalil alebo nie a tak ho tam pri kazdom otoceni motora vstrekne. Nechapem to :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  11:43

    « Re: poraďte

    Mám Grandtoura s 1,5 Dci 60 kW/80k. Kluci mají pravdu, že nepatří mezi nejsilnější a i já uznávám, že jsem byl několikrát v situaci, že bych vyšší výkon přivítal. ALE! - když budeš číst jejich příspěvky, velice jednoduše zjistíš, že to jsou ďábli >:-[]
    Já jsem pohodový řidič, mám rád klidnou a plynulou jízdu bez zbytečného riskování. Ovšem kolony za sebou nedržím! Motor je na dízl velice tichý, spotřeba se pohybuje v průměru kolem 4,8l. Velice mi vyhovuje jeho zátah z nízkých otáček, výdrž v dlohých stoupáních a to, že ho můžu točit v pohodě jen do 3000 otáček - potom už to nemá smysl. Za 8 měsíců a 29 tisíc najetých km s ním nemám žádný problém, nebere vodu ani olej. Za pár dnů jedu na první garančku a má stát cca 2 500,- (dle přijímacího technika). Všeobecně se u dízlů doporučuje po cca 90 000 výměna rozvodu, ale to je sakra daleko. Nemyslím, že by tento motor byl špatná volba, zvlášť pokud to je pouze rodinné auto. Hodně štěstí při výběru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  11:18

    « Re: Este k dobijaniu a baterke

    "Ked mi odovzdavali auto, tak mi hovorili nieco o tom, ze Megane 1x nastartuje aj ked je baterka uplne mrtva. Netusim akym sposobom a kde je ulozene tolko energie, pretoze som sa ponahlal na DI a snazil som sa preberanie skratit na minimum casu.
    Nevraveli vam nieco podobne? Alebo nemate o tom nejaky know-how?"
    luf- to patrilo na baterku v karte :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  11:16

    « Re: Re: Re: Megane - problemy

    to matuS: MPI nejde "ulít"! A i kdyby, nastartuješ tak, že prostě startuješ s výraznou dávkou plynu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  11:13

    « Re: Re: Megane - problemy

    To luf: Rozhodně nemáš pravdu. Vícebodový elektronický vstřik nemůže mít už z principu problémy, které se tu popisují (většina MPI je skutečně nemá)! Někde musí být chyba...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 05.04.05  10:35

    « Re: Re: Megane - problemy

    ako ale nastartovat zachlastany motor mi nevedel povedat.

    musis cakat, aspon 30 minut
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  10:31

    « Este k dobijaniu a baterke

    Ked mi odovzdavali auto, tak mi hovorili nieco o tom, ze Megane 1x nastartuje aj ked je baterka uplne mrtva. Netusim akym sposobom a kde je ulozene tolko energie, pretoze som sa ponahlal na DI a snazil som sa preberanie skratit na minimum casu.
    Nevraveli vam nieco podobne? Alebo nemate o tom nejaky know-how?
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  10:27

    « Re: Megane - problemy

    ad 1) Motor nema rad potahovania a velmi kratke jazdy (typicky vytiahnut auto z garaze, vypnut motor, ist zavriet garaz a ked chces znovu nastartovat, tak toci ako blby). Ma po nich dost problemy nastartovat, dokonca sa lahko moze stat, ze sa zachlasce. Plyn je elektronicky, syticova davka vraj obrovska. Podla dignostika v jednom servise im dost casto odtahovka pivezie zachlastaneho Megana. Casto je vraj problem aj dostat tie auta na showroom - startuje sa ked ho davaju na kamion, skladaju a treti krat uz nenastartuje ;-) Obrana proti tomu je nevypinat motor, ako ale nastartovat zachlastany motor mi nevedel povedat.
    ad 2) Tu asi nejaky problem bude, motor mi nezdochol nikdy, drzi si tych 800ot
    ad 5) Pri stani na brzde stale odcucava nejaky vykon posilovac brzd. Ten je podtlakovy a preto rozhodi volnobeh (na Skode 120 dokazal motor zdochnut, ked si stal na brzde). Sprava sa mi to rovnako ako tebe. Ak sa to neprejavuje pri stani bez brzdy, tak asi hladas problem tam, kde nie je.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  07:52

    « Re: Megane - problemy

    marcelk: no tak ja registrujem tvoj problem cislo 5. Ale nastava az ked sa motor zohreje a trva to cca tak 10min. Zastanem na krizovatke, rucika otackomeru sa nezastavy na tretej riske , ale nieco pod nou a vtedy citim vybracie az v zadku. No ja dufam, ze po zajtrajsej vymene predsuvky sa to odstrani. Nechodis nahodou do Istrosu-BA. Tam som casto pocul odpoved- to je normalne. Normalne je aj pridusenie motora pri prvych dvoch -troch rozbehoch :-)
    bod 4. - niesom si isty, ale myslim ze takto sa prejavuje alternator, ale isty si niesom a s tym by suviselo dobijanie. No a nasledne slaba baterka moze sposobovat zle startovanie. Na Felde sa mi stalo, ze baterka bola este o.k, len proste klesla pod istu kapacitu a uz som rano pri hladnom pocasi nenastartoval a to Ti poviem, ze uplne krasne tocila.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.05  22:55

    « Megane - problemy

    Zdravim,
    nemam Grantoura, ale klasickeho 5dv. Megana 1.6 16V Exception
    ale aj napriek tomu mi mozno budete vediet poradit.
    Mam najazdenych necelych 6k za poloroka a zacali sa objavovat prve problemy:
    1. problem so startovanim - pretaca a pretaca a nenastartuje (pozorovane v zimnom odbobi, avsak pri plusovych telotach
    a po kratkej jazde, cize motor by mal byt ciastocne zahriaty)
    2. volnobeh - nastartuje, sytic zvysi otacky na nejakych 1200-1300
    ktore nasledne klesaju na nejakych 800 a potom motor zdochne.
    (pozorovane v zimnom odbobi, avsak pri plusovych telotach)
    3. kontrolka nabijania - nikedy pri zapnuti pristrojovky sa rozsvieti
    a nezhasne. Motor ale ide nastartovat.
    4. bzucanie z motora - pozorovatelne pri otvorenom veku motora
    5. nadmerne vibracie motora - pri zabrzdenom aute a volnobeznych otackach sa nadmerne prenasaju do karoseria - niekedy ma az vyslovne trasie na sedadle
    V servise to dali na tester a zevraj je vsetko OK. Aj to skusali a udajne
    sa im prve 3 body vobec neprejavili (je pravda ze sa to prejavuje len raz za cas - 1-2x za mesiac)
    Dakujem za vsetky rady a skusenosti
    Marcel
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.05  16:07

    « Re: Re: Radio FM

    S rasdiom Express mam problemy aj ja. Su nejaky divny, cestou z BA do Brna hraju kvalitnejsie Viedenske radia ako Express :-( Ale od doby, ked som im volal, ze je cesta Ziar-Handlova neprejazdna koli havarovanemu kamionu a oni to ani o dve hodiny este nevyhlasili v dopravnych spravach (ale zato kde sa meria a kde cakaju na ozratych vodicov hlasili) ma to radio uz netrapi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.05  13:46

    « Re: Radio FM

    mam taky problem s radiom Expres. Ale neriesil som ho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.05  11:41

    « Radio FM

    Mam v Meganovi CD+radio, ktere se dodava standardne z vyroby a pri poslechu radia, specialne v FM rozsahu, mam slabsi prijem, at uz ve meste nebo mimo. Pravidelne se mi ozyva slabsi sum a co je horsi pravidelne, tak jednou za 2 minuty se vzdy na sekundu prerusi prijem. Je to docela neprijemny.
    Mate s timto taky nekdo nejake zkusenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.05  08:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: poraďte

    .... tak to mozno okukala odo mna :-) ... tak mas ist prikladom
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.05  07:33

    « Re: Re: Re: Re: poraďte

    yyyyy: no ale realne tak ci tak je to skor vynimka. Ani moj kamarat sa cez 5000 asi ani nedostane a ked to spravim ja na svojom, tak mi povie, ze sa necuduje, ze som tak casto v servise. Proste ludia casto vyuzivaju otacky 1600-3000/3500 ci uz s dieslom alebo benzinom. Vynimkou su tusim len sluzobne auta, ktore proste niesu moje a tak ich skoro kazdy derie co to da :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.05  20:53

    « Re: Re: Re: poraďte

    nemaj boja, to je vec zvyku, aj baba sa nauci vytocit motor, ta moja tej 1.6tke v sceniku dobre dviha mandle, az sa niekedy divim kde sa to v tom motore berie :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.05  16:47

    « Re: Re: poraďte

    ako pisal YYYYY, minimum 1.6 a po trosku skusenostiach by pre priemerneho cloveka co moc nebude vyuzivat otacky cez 4000 by bola idealnym zakladom 1.5 73kW. Nie kazdy dokaze tocit cez 5000 a vyuzit vykon tej 1.6. Keby na slovensku nebol rodiel v cene 75t. tak teraz by som volil tuto motorizaciu, kedze s autom jazdi aj manzelka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.05  13:46

    « Re: poraďte

    no neviem, ale 80 koni na grandtura to bude dost chudokrvne ... dizel je dobra vec na dlhe cesty (mam 1.9 dci 88kw - nemenil by som), v meste bude stacit benzin, ta 1,6tka je asi dobra volba ... predtym som mal 1.4ku 72kw (predchadzajuca verzia) a bol som spokojny ale toto je malinko tazsie auto, tak ak dizla tak asi skorej toho 100konoveho ... ja mam tu vybavu s polokozou, cenovy rozdiel nie je velky (no, relativne) ale je to o poznanie tichsie
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.05  13:04

    « poraďte

    Četl jsem vaše příspěvky. Asi před rokem jsme koupili Meg.Gran. 1,6 a zatím jsme s tímto vozem spokojeni, pravda je, že má zatím ujeto jen cca 15 tis. km, Problém byl zatím jen s pískajícími předními brzdy, které byly upraveny v rámci záruky (nějak vypodložkované, asi výrobní vada).
    Chystáme se tedy koupit dalšího Grandtura, ale zvažujeme typ motoru (1,5 dci80k, nebo 1,6 případně 1,4) a stupeň výbavy, dnes máme jen základ. Má někdo zkušenost s uvedenými motory. Ročně najedeme cca 15 tis. Kč, auto slouží převážně pro rodinné účely, cenový rozdíl je jen 15 tis Kč. Nemám žádnou zkušenost dieselem, nevím jakou vyžaduje údržbu … Přiznám se, zvažujeme i novou Octavku. Děkuji, Radim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.05  10:18

    « Re: Re: moje auto sa proste nepodarilo

    Tak to aj spravim, ked mi pojdu menit umelohmotny kryt na sedacke, tak nech sa pozru aj na to piskanie + ta predsuvka. Inak je to ako naschval, naposledy co som tankoval pred sviatkami do plnej tak ziadne dusenie, teraz ked mam ist do servisu tak to urcite nebude robit a oni nic nediagnostikuju.
    Najazdene uz mam 37 tis. km, takze najblizsia pravidelna zastavka v servise je este daleko. Zaruku som nerozsiril pretoze k tym 4 rokom bolo obmedzenie 80 tis. km a to ja spravim za 2 roky.
    Auto mi zatial nastastie netaha a ani netahalo do ziadnej strany, testoval som to uz vtedy ked si to tu v diskusii spominal prvy raz. Chova sa to v pohode na zimnych aj letnych, az na to opotrebovanie zadnych gum oproti prednym ale to budem sledovat. Na zimnych gumach sa to opotrebovanie zadnych velmi neprejavilo, resp nie je viditelne volnym okom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.05  09:58

    « Re: moje auto sa proste nepodarilo

    tusim by bolo lepsie pockat kym sa este nieco objavi , nech to mas jednym vrzom, napr ked ti budu menit filtre pri 30tkm. Kolko mas vlastne nabehane ? Zaruku si si rozsiril ?

    Kedze mne idu menit tu predsuvku, tak som im nahlasil tahanie do lava. Neviem preco, ale na tych 205( na zimnych to bolo ako tak znesitelne) je to zase vyraznejsie a to som ich cerstvo vyvazoval. Pokial je dokonala rovinka, taha to velmi slabo, ak je cesta lahko naklonena do prava auto ide rovno a ak je naklonena na lavo, bez slusne kontry do volantu sa neda jazdit. Taktiez je to vyrazne pri klopenej zakrute, jednym smerom auto zataca samo a opacnym to musim zatacat ja. Som zvedavy. Vam sa to takto vazne nechova ? No lebo tam s tymto problemom idem uz po treti krat a zatial to neodstranili. Avsak poprve do tohoto servisu. Som zvedavy co sa im podari.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.05  08:36

    « moje auto sa proste nepodarilo

    Tak a mam dalsiu chybu. Nie je to sice az tak zavazne ale ked mam ovladanie fukania vzduchu na plohe 1 tak sa mi ozyva take cvrlikanie/piskanie, mozno lozisko ventilatora. Ked prepnem do polohy 2,3,4 alebo vypnem prestane to. Nie je to velka zavada ale dost neprijemny zvuk. Uz ma to prestava bavit chodit 2x do mesiaca do servisu s rocnym autom.
    Ako poznam servis, tak mi rozoberu celu palubovku a vymenia pol auta. :(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…