Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Chybicky
Mezi puntickare zrovna nepatrim. Uvedomuju si,ze nic neni dokonale a umim s tim zit. I kdyz me nekdy dokazou znepokojovat i blbosti. Je fakt, ze jsem u Megana jednu dobu pozoroval drobne pazvuky z pravych prednich dveri, ale kdyz jsem to chtel jit resit, tak to prestalo a najednou 2 mesice pokoj. Asi to auto cejtilo jako clovek kdyz ma jit do nemocnice :-) . A ze bych na aute nepoznal mensi zavady a neresil je tak to si taky nemyslim. Konec koncu v aute travim hodne casu ca 70tis km za rok. A treba na sluzebnim MB E-classe, ktery je stary 1,5 roku a ma najeto 55tis km si treba zretelne vsimnu, ze je hotovy predni lozisko a kulovy cepy taky koncej - nicmene to auto ma prideleny kolega, tak to neresim.
S zivotnosti pneu jsem taky nebyl spokojenej, treba zimni Bridgestone maj 24tis. km a vypadaj, ze zvladnou urcite vic nez 36 tis. km ty letni Contiky. Jinak sjeti Continentalek bylo vcelku pravidelny s minimalnim rozdilem mezi predni a zadni napravou. Ale abych to premeroval detailne na to nemam cas, proste vidim, ze jsou hotovy a tak koupim novy. A nemusim se v tom stourat. Opakuju, ze vestina znamych me ujistila, ze u techto pneu a podobnych aut je to normalni najezd.
Howgh!
Preju hodne stastnych km. Zitra me cekaj Kosice, des, bes, takova dalka :? -
« Bez nadpisu
Tiez si vsimnem kazdu chybicku, ale na rozdiel od vas (a vdaka tomu, ze vidim aj to, ako to je na druhej strane) viem s drobnostami zit. (Samozrejme dodavam, ze by som nemohol zit s autom, ktore nema dobru geometriu.) Ale mam s tym iny problem - ocakavam, ze sa ku vaznym problemom bude druha strana stavat zodpovedne, co teda v nasin koncinach nie je zrovna bezna vec. A to ma riadne vytaca. >:-[] -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Drobny doplnok ku kvalite - pohybujem sa v tejto oblasti. A aj ked vieme o obrovskom mnozstve problemov, drviva vacsina uzivatelov ani jeden z nich nepostrehne. Takze len tolko ku vnimavosti uzivatelov a k urovni kvality vyrobkov, ktore idu na trh. Ak si niekto mysli, ze existuje dokonale vychytany vyrobok, tak nezije v realite, jeho cena by bola nezaplatitelna - odstranenie jedneho problemu vedie casto k vzniku ineho. -
« Re: Doplnění
tie 2mm boli po celej sirke pneumatiky, predne/zadne ? Teda je jedno ci bol stred 2 a kraj 1,5 , ale ci nebolpodstatnejsi rozdiel. Napr stred 4mm a kraj 2mm
Inac ten argument , ze aj ostatni sa mi nezda, lebo ostatni casto pisu odost vyssie cisla . Ono zalezi aj od stylu jazdy, to je fakt. Ale prepokladdam ze negumujes a nejazdis zakruty na 90% a viac moznosti auta -
« Doplnění
1. 36tis. km jen na těch letních, zimní do toho nepočítám, mě se to zdálo taky málo, ale podle informací od známých, kteří mají stejný rozměr na autě a podobné vozdilo (O1, Focus combi) je těch 35tis. km bohužel realita a zrovna Continental má ve srovnání s konkurencí v praxi spíš nižší kilometrový náběh, teď mám Bridgestone tak jsem zvědav jestli bude rozdíl. Jinak ty Contiky byly úplně hotový, ca 2 mm.
2. Servis Auto-Koutek Liberec -
modus ponens 09.05.05 09:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Miro ma pravdu, ze velmi zalezi na vnimavosti majitela/vodica. Samozrejme, pokial sa bavime o problemoch, kedy ostava auto nepojazdne, tak vnimavost nehra rolu. Ale inak je to najma o tom, co komu vadi. Ja som tiez z tych, ktorym vadia aj detaily. Dokonca do takej miery, ze nevydrzim ani do prehliadky a idem do servisu skor. Holt, puntickarenie je vlastnost, s ktorou sa velmi tazko zije. :'-( -
« Grandtour po 60tis. km
Tak mám rok a 60tis. km, jinak připomínám, že se jedná o Grandtour 1.5dCi 100k.
Dosavadní závady na vozidle:
zapadlá těsnící gumová krycí manžeta u páky ruční brzdy - opraveno v záruce
vylomený 2 kusy z plastového podběhu pravého předního kola - způsobeno přejetím kočičky (budiž ji země lehká)
malá prasklinka na předním skle od šutřáku z projiždějícího kaminou, kdesi v SRN
co jsem již měnil ve vlastní režii: obě přední žárovky H4 (odešly na +/- 30tis. km) a jinak druhá sada letních pneumatik, na původních CotniPremiumContact najeto 36tis. km.
Úkony na 60tis. km prohlídce:
výměny oleje, filtrů (naftový, vzduchový, od topení)
číštění brzd, na předku výměna obložení
číštění,dezinfekce klimatizace
výměna plastových podběhů
Cena za celou prohlídku: ca 18tis. Kč vč. DPH
největší položky: naftový filtr: 4,8 tis., výměna oleje 2,5tis, díl předního podběhu 2,5tis., brzdový obložení na předku : 2tis., číštění klimy 1tis.
Ceny jsou velmi hrubé, fakturu už jsem dal účetnímu, tak střílím od boku, na požádání můžu klidně upřesnit.
Co mě čeká:
za ca 10-15tis. km výměna zadního brzd. obložení a hlavně !!!
servis mě upozornil, že to vypadá na brzkou výměnu kulových čepů, tak to mám prý sledovat, jinak, že to výměníme spolu se zadníma deskama za ca 2měsíce. já si zatím ničeho nevšimnul. nicměně ty kuláky a popř tyčky řízení servis samozřejmě vymění v rámci záruku.podle jejich sdělení by to mělo mít větší životnost, je to prý jasná výměna v záruce.
Takže jsem se servisem spokojen, auto samozřejmě vrátili perfektně umyté a vyluxované a domluva s nima byla naprosto perfetní. Staré filtry, destičky apod. mě samozřejmě vrátili.
Jinak je autíčko bez problému a max. spokojenost ! -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
louis: mas pravdu, ale kolko ludi si tak dodetailov vsima veci okolo auta ako ja? Ked Ti napisem o 1mm na gumach pousejes sa a povies, ze tebe to moze byt ukradnute:-) ( len ako prilad), lenze vse to ma pricinu a nebyt mojej pedantnosti , tak dodnes si myslim, ake je to skvele auto. Takze spokojnych ludi moze byt strasne vela, ale celkom slusne perceto z nich ani netusi, ze ich auto ma daky problem :-)
Ono som raz urcite pisal, ze nieje problem to, ze to je taky fasa kus, stat sa to moze urcite aj Mercedesu, ale problem je pristup akym sa tie problemy odstranuju, cize servis( myslene ako celok, nie kokretny mechanik). Ja neustale pocuvam, ze vsetko je normalne, ak to ma platit firma a ak ja, tak samzrejme treba to vymenit. Asi tolko
yyyyy: bud rad, ze do servisu nemusis :-) len nech Ti to vydrzi!!!!! -
« Re: Re:
Kestler Panonska> tam som kupil svojho prveho renolta ... ked som ho preberal tak to najprv nevedeli nakopnut, ze daju nabijat baterku, dosiel som domov a rano som nenastartoval znova, ani neculka, lebo bola vymlatena, tak som telefoval, zrazu doletel manik s funglovkou, vymenil a bolo, to znamena ze mi predali auto s ODFAJCENOU baterkou - nie proste nenabitou, ale uplne odpisanou ... viac ma tam nevideli -
-
« Re: Re:
SirAnton: ani sa mi nechcelo pisat o rieseni. Ten * tech. od importera radsej nedosiel, ked sa dozvedel ze ho chcem vidiet. Vazne uvazujem ze si spisem text,necham prelozit a poslem staznost do Francuzska. Samozrejme ze importer nechce nic menit a tam v pondelo som bol na dostelovani. Cheli postelovat 8mm na prednom a 4mm na zadnom. Podotykam, ze mechanici sa nad tou hovadinou le smiali . Samozrejme ze nic nedostelovali. Premeriavali rucne!!! karoseriu a vyslo im, ze bude ohnute predne rameno ( mne sa to nezda, to by musela byt ina supa na 8mm, ja typujem ram motora, stacia 2mm a na konci paky mame 6 :-)). Zadna naprava ich nezaujima kym nevyriesia predok ( jak u debiov, uz davno mala byt zadna naprava objednana) . Takze takto v skratke, ani nemam chut to rieit. Teraz sa caka na schvalenie vymeny ramena. Nevedia najst stopu po naraze, abyto mohli hodit na mna. Tusim s tym autom dakam vpalim a vse sa spravi na poistku, len nemam to srdce , ublizit tomu autu vedome.
to dusenie je tiez v *. Proste nemoze len tak nieco vymenit.
Vazne Renault uz nikdy, aj ked neviem ako sa chovaju ine znacky. Mozno to chce slogan" Nove auto uz nidky, niet nad dobru ojetinu " -
modus ponens 05.05.05 19:14
« Re:
Miro: tie ceny za podobne ukony su naozaj drahe. Kamos mi hovoril pripad zo svojho okolia (DE), ked bol na BMW problem so xenonovym konektorom. Len diagnostika stala cez 500 Eur, a to vedeli, o ktory svetlomet sa jedna, takze nemuseli rozoberat polovicu auta. 8-s
Ale mas to na zaruku, tak pritlac na ludi od Renaultu. Mas uz nejake info? -
« Re: Renault tolerancie
tusim som nazor rakusaka nemal spominat, aj ked .... ... Auto som nekupoval ako predvadzacku alebo skladovu zasobu. Bolo to na objednavku a cakal som tusim skoro tri mesiace. Takze ja stale dufam, ze nejde o buracku, ale o nepodarok. Ja sa vyhrazat zacnem, az ked dostanem od Renaultu na papiery, ze sa nemusi nic menit, len sa nieco dosteluje, ze zadna naprava je v toleranci atd. Potom mozem zacat spekulovat. Takto su to zatial ich slova, ktore mozu odskriepit. Lebo rozhodne ta zadna naprava, aj ked je zbiehavost v toleranci, lez jedno koleso je posunute dopredu o 4mm nemoze byt v toleranci a auto sa nemoze spravat na ceste ako ma. No a este si chcem posvietit na to dostelovanie predneho ramena. Dufam ze budem moc pozerat ci s ty budu robit. Nemam zaujem nechat nieco natahovat a presviedcat z krive je rovne(co je mokre, to je ciste :-) ). -
Lubos.1 26.04.05 12:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Renault tolerancie
Lubos1: ako si to zistil?
to je dlha historia :)
na mojej a jeho M6 su ine tlacitka na volante (on ma starsiu predvadzacku zo zaciatku vyroby) a aj ich odlisna funkcnost a po vymene radio fungovalo na jeho aute ako na mojom a vice versa. Takze som ich dostal :D -
modus ponens 26.04.05 12:14
« Re: Re: Re: Renault tolerancie
Este ma napadlo, ci sa neda priamo u frantikov stazovat na SK importera. Mas vysledky geometrie, tak mas cim argumentovat. Neviem, na zaklade coho, ale pred par rokmi menil Ford importera na Slovensku. Asi nebol spokojny... -
modus ponens 26.04.05 12:12
« Re: Re: Renault tolerancie
Miro:
burana naprava: neviem, ako to dokazes, ale pokial by sa ukazalo, ze je to pravda, mohol by si pohrozit aspon mediami. Myslim, ze o takuto reklamu nestoji ziaden servis, najma ked vie, ze to tak bolo. Na druhej strane, pokial su na tom aute pouzite original nahradne diely (po buracke), je pravdepodobne, ze sa oprava robila v servise Renault. To by mohlo zaujimat aj importera, ved ktory importer by stal o autorizovany servis s podobnymi praktikami?
zmena servisu: otazka je, ci naozaj postupuje importer pri posudzovani reklamacii z roznych servisov rovnako. A ci ma servis naozaj zaujem "natahovat sa" s importerom, t.j. ci nehovori jedno a nerobi druhe. Podla toho, co pocuvam, tak napr. v PPC Team v BA (Toyota) na zakaznikov dost kaslu, vratane vacsich vymen na garanciu. A tak kaslem aj ja na nich. Radsej pojdem par km za mesto do servisu, kde mi auto budu udrziavat v poriadku (ziadna odflaknuta, ci vynechana robota) a ked s niecim nebudem spokojny, tak sa to bude naozaj riesit. Je to len o tom, koho svojimi peniazmi (kvoli ktorym mimochodom kazdy den pracujes) zivis. Ci zhyckanych darmozracov alebo ludi dobre si robiacich svoju pracu. >:-[] -
Lubos.1 26.04.05 11:03
« Re: Re: Re: Renault tolerancie
Neidealizujte si rakuske servisy. Maju mozno lepsi pristup k zakaznikovi, ale co sa tyka mechanikov, su na rovnakej urovni. Proste menici dielov. Na druhej strane sa nic nesnazia ukradnut.
Mne napr. na aute blblo radio, tak mi povedali, ze mi ho vymenili. Povedali, ze tam mam nove, ale zistil som, ze mi ho vymenili s radiom z ineho - 2-rocneho auta. Vsetko sice funguje, ale keby som to nezistil, tak mi to nikto nepovie. Tvarili sa ale dost divne a velmi sa ospravedlnovali a slubili zjednat napravu :D -
"-- skrytý --" 26.04.05 10:21
« Re: Re: Renault tolerancie
Mozno by naozaj stalo za to zapojit do toho pravnika a dat auto skontrolovat nejakemu nezavislemu servisu/sudnemu znalcovi z odboru dopravy alebo neviem komu kto by vedel aspon priblizne urcit ci auto bolo burane alebo je problem z vyroby. Ked skumaju dopravne nehody tak dokazu najst vseliake detaily, mozno sa da skontrollovat aj tvoja naprava napr. podla opotrebenia atd. ci bolal burana alebo ci vobec bola menena. -
« Re: Renault tolerancie
hosi a keby sa dokazalo, ze auto bolo burane a opravene, ako dokazem, ze som to nebural ja, ale oni pred predajom ? Ten rakusak na auto nepozeral, lebo ja osobne som tam nebol, to len kamarat mu ukazal moju geometru a z tej usudil ze bolo burane.
SirAnton: zmenit servis nema cenu, ked nakoniec kazdu vaznu opravu schvaluje importer. Problem je este v tom, ze kazda vec sa opravuje na 2x, lebo najskor musia najst chybu a potom az objednaju veci na vymenu >:-[]
s tym technikom si veru chcem pohovorit na vela tem ako aj odpalkovavanie v Istrose, ich pristup a aj jeho pristup, lebo on posudil zadnu napravu ako dobru. Takze sa na neho tesim -
modus ponens 25.04.05 19:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Renault tolerancie
Miro: co keby si na tom "stretnuti" s clovekom od importera povedal, co Ti napisali z rakuskeho Renaultu a pohrozil im pravnikom, pokial sa potvrdi podozrenie o kupe buraneho auta? Myslim, ze by to mohlo zabrat. Mnohi obchodnici na Sk totizto skusaju, pokial to ide. Ak sa vsak ide do tuheho, pristup sa meni. 8-s
Bez ohladu na vysledok vsak zmen servis - najlepsie mimo BA. Z vlastnej skusenosti viem, o com hovorim.







