Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Porucha serva
Zdravim Vas vsetkych. Dnes mi to uz nedalo a volal som tam. To co mi povedali ma skoro polozilo. Vraj uz predali cez 200 Grandturov, ale moj problem bol unikatny a este sa u nich nevyskytol! Chyba bola v elektronike posilnovaca a vzhladom na homogennost jednotky teraz musia vymenit !cely blok riadenia! Na tu vymenu musel ziadat povolenie od importera, takze to asi musela byt poriadne draha zalezitost. Komponent pride v pondelok a podla slov technika by to mali hned v ten den opravit. Trochu naivne som sa spytal ci sa bude tato delikatna a trapna situacia nejako kompenzovat a kedze vieme kde zijeme, pozitivnej odpovedi som sa nedockal. Vraj mam na auto zaruku a tam to pre nich konci. Customer relations a'la Slovensko. Teraz neviem ako postupovat, ci trvat na vrateni, vymene alebo podat staznost a vykaslat sa na to. Ja som sa s tym uz akosi zmieril a mozno je aj dobre ze sa to stalo teraz ako kdesi napol ceste do chorvatska... Co sa tyka toho vratenia, myslim ze v mojom pripade by to asi nebol az taky problem vzhladom na to ze som neobdrzal technicky a teda som ani neprevzal fakturu. Auto je tovar a platia nan rovnake pravidla obchodneho zakonika ako na bezny tovar, takze snad za danych podmienok by ho urcite vratit slo, otazne je ako by sa k tomu postavil predajca a importer. To by mohla byt zaujimava skusenost :D -
"-- skrytý --" 20.05.05 13:14
« Bez nadpisu
Ak sa v Cechahch chova importer lepsie tak snad to dorazi aj na Slovensko
Kluci, nechci vás zklamat, ale tady to stají taky za *!
Nemůžu si stěžovat na servis, je promptní a chová se slušně, což se nedá říci o dovozci. Jejich styl je ze všeho se vykroutit, házet veškerou zodpovědnost na servis a zároveň mu svázat ruce zárukou. A jste v uzavřeném kruhu.
Špičkové bylo, když jsem mluvil s hlavním záručákem v ČR (p. Šara) a ten mi při stížnosti na smrdící klímu (prý zanesený a zahnívající filtr) poradil, abych buď vydržel do 30 000 km, kdy si ho musím stejně vyměnit a nebo jezdil be něj....... To mě dostalo. Majitel servisu říká, že když byl v Praze na jednání, tak si ho odchytnul, že s ním bude mít řeč - tak se ten dotyčný raději vypařil.
Jako perličku jsem slyšel od známého, že mu na Laguně odstřelila pružina ze zadní nápravy. V servise mu řekli, že to je jeho vina.....
Nevím, nevím, asi taky budu příště přemýšlet o jiném výrobci :( -
« Re: BROO
BROO kde si kupoval ten megan, pred dvoma dnami sme si kupili taky isty model v NR v TT-CAR (cakali sme tiez nanho asi mesiac) a dali nam vsetky papiere okrem technicaku ten by mal byt buduci tyzden. Nastastie sme nezistili ziadne problemy ako opisujes. No zdasa mi dost lenivy no hadam sa to po zabehu kus zmeni.
Drzim palec nech sa ti to podari vyriesit ku tvojej spokojnosti. -
« Re: Re: Re: Re:
matus: presne ako pises a ked ide o beznu vybavu, hned ten kus vymenim a opravujem ho a nie aby zakaznik mal problemy. Lebo pokazit sa moze vsetko, ale urcite by si na tu znacku nenadaval pri takomto pristupe a odporucil ju dalej, lebo by si nemal ziadnu obavu, ze sa na teba vyflaknu. No skoda reci, dobrych obchodnikov je tu malo a zbohatlikov plna p... . staci im len to, ze maju vysoke cisla predajnosti a o ostane sa nestaraju. To je na tych obchodnikoch vidiet, ked predaju, uz Vas nepoznaju a ani nechcu pocnat. Vypadni do servisu. -
« Re: Re: Re:
Hlavne by som si dal zalezat aby som mal vsetky reklamacie na papieri, moze sa stat ze to bude dalsi kus ktoremu bude "vsetko".
... ale stale som viac a viac presvedceny ze taketo veci sa stavaju autam v niektorej "standardnej" vybave ... ako nahle si navymyslas speciality a je jasne uz na pase ze to moze byt len a len tvoje, tak ako keby sa nieco "zmenilo" -
« Re:
Broo: tak Ta vitam aj ja v klube. Najskor som sa pousmial a potom uzmev pominul, lebo nie presnie tie iste , ale ine problemy mam aj ja a tiez od prveho dna, lepsie povedane prvej minutky a tak viem ako sa citis. No ja neviem , ale bezne plati, ze vadny tovar sa do 3/7 dni neopravuje ale vymiena. Mal by si si dat tu namahu a zistit si to. Ak to plati, maju vymenit auto kus/kus. Za tymto tvrdo chod, lebo to auto moze byt pekna sracka, teda ten kus!!! Stale tu pribuda nespokojnych a uz nas hadam zacina byt aj dost na pritiRenaultacku kampan. Jeden nezmoze nic, ale viac takychto pripadov by moho po zverejneni sposobit slusny problem s predajom podareneho auto. Alebo by to pomohlo v pristupe Renaultu k problemovym kusom, co by pre nas bolo najlepsie.
Z ineho sudka. Som rybar a bol som si vcera pozert navijak. Vydral som si taky, co splnal vse co potrebujem. Tak som ho testoval. Mal jednu akoby len nepravidelnu chybu. Hned som kukol na predavajuceho a opytal sa na jeho doporycenie. Zamyslel sa a povedal, ze on by si ten model nekupil. Potom vyslo, ze danu chybu ma cela seria. Jedna super vymozenost sposobovala stali problem a tak ta bola zbytocne a plus este navijak sa staval zlym. Nieco ako krata volne ruky. Stoji to 20t. a clovek to poriadne nevyuzije, lebo sa o proste sere. Takze som nic nekupil -
modus ponens 20.05.05 08:14
« Re: Re:
Nicméně určitě jsi měl pech, protože je spousta Rendlů co jezděj OK
To by malo byt prave naopak, t.j. cim mensie % poruchovych novych aut, tym lepsi/promptnejsi/angazovanejsi pristup, nie?
Ale o to tu nejde. Ked sa podari kus, tak bude jazdit aj Kia Sephia. A ak nie, musi zabrat servis. Najma v takychto citlivych pripadoch, ked je auto po 4h prevadzky mimo.
Takze pech tu je, ale skor vo vybere znacky v danom regione. Servisne zazemie je aspon tak dolezity atribut vyberu auta ako zlava u predajcu... -
« Re:
To BROO: To bych asi vyletěl z kůže, ale obávám se že odstoupení od smlouvy se ti nepodaří. Co jsem se bavil s pár lidma z autosalonů (Opel, Nissan, Peugeot, Škoda), tak nikdy nevraceli peníze ani neodstupovali od smlouvy. Vždy se z toho prý zákazaníkovi vylžou.
Nicméně určitě jsi měl pech, protože je spousta Rendlů co jezděj OK a na druho stranu je spousta Škodovek, co se u nich posere imobilizér po 5km, nebo ti třeba přestanou fungovat stěrače za silného deště, jako mému kamarádovi. Taky moc příjemná věc :-)
Nemůžu si pomoct, jsem rád že jezdím s tím s čím jezdím. Toyota mě bohudík nikdy nezradila. Dnes si člověk nemůže být jistý žádnou značkou auta, ale jsou auta, kde je jistota vyšší a kde nižší. Obvykle se ale za tu jistotu něco platí. -
"-- skrytý --" 20.05.05 07:43
« Re:
to BROO: Vitaj v klube. Ak sa ti podari odstupit od zmluvy tak to bude asi zazrak.
to all: to ze som bol v servise uz nebudem ani spominat, ale jedna mala pozitivna info: Cesky a Slovensky importer sa idu zlucit a zevraj by sa mohol pristup Renaultu na Slovensku trochu zlepsit, urcite sa nezmenia ludia v servisoch ale importer ako taky bude spolocny. Ak sa v Cechahch chova importer lepsie tak snad to dorazi aj na Slovensko. A este jedna info, nahradne diely sa zacali vozit z Madarska a prestali sa vozit z Rakuska, zevraj s madarmi je lepsia spolupraca a aj dodacie doby su lepsie.
Tak dufajme v lepsie zajtrajsky :roll: -
modus ponens 20.05.05 07:34
« Re:
to BROO: tak to mi silne pripomina zaciatok diskusneho fora P307... 8-s Mna by zaujimalo, ci sa vobec da od zmluvy odstupit, ked si uz zaplatil. Neviem, co vsetko si podpisal a tak. Skus sa hned obratit na importera, ze ocakavas vymenu auta. Sice ho asi nedostanes, ale mozno sa Ti podari docielit promptny pristup. Prinajmensom budes mat zaznam o staznosti. Kym je auto uplne nove, nikto nemoze spochybnit chybu sposobenu "nespravnym" pouzivanim (aka to oblubena hlaska v nasich servisoch!). Nenechaj sa opinkat a trvaj na najtvrdsich rieseniach - iny pristup sa Ti (na SK) vypomsti. Drzim palce, nech Ti to dobre dopadne.
Myslim, ze kupa auta vonku nie je ani taky zly napad. Neviem si predstavit, ze by sa tam k zakaznikovi spravali ako u nas: "zaplat a viac neotravuj"... >:-[] -
« Bez nadpisu
Nuz neda mi, nepripojit sa k Vam spokojnym uzivatelom tohoto inak fakt pekneho auta. Tu je moja story: uz davnejsie som planoval rodinne auto lebo sme potrebovali nieco priestrannejsie. Rozmyslali sme doma nad minivanom a kombikom. Na radu znamych sme minivan vylucili a z toho co je na trhu sme vyseleketovali: Megana a Oktavku kombiky. Renault spravil jarnu akciu a teda volba bola jasna a nic nebranilo tomu aby som Grandtura objednal. Nechcel som nic specialne, vlastne mi uplne sadla verzia ktoru mi predajca ponukol teda 1.6 benzin 16V. Prva prekvapujuca vec bola ta, ako Renault nezvladol svoju akciu a auto mi boli schopny dodat najskor za mesiac. Cakal som ze to bude maximalne 2 tyzdne, ale mesiac bolo pomerne dost. Ale povedal som si OK, ta zlava za to stoji. Ked mi auto konecne pred dvoma dnami dodali boli sme samozrejme radi a auto sme si prevzali. Samozrejme bez technickeho, bez servisnej knizky, bez karty Renault Assistance, jednoducho len auto s docasnou znackou a akymisi kvazi preberacimi protokolmi, vysvetlenie predajcu: Renault ma teraz tolko roboty s objednavkami, ze na formalitky nemaju cas. Hovorim si no problem, poslu neskor postou... Moj problem s autom nastal cca. 4 hodiny po prevzati. Odviezli sme sa sa v pohode domov, vsetko fungovalo ako ma a boli sme spokojny. Problem nastal po druhom nastartovani, sice vsetko s kostolnym nabehlo az na servo posilnovaca ktore hlasilo chybu. Nepomohlo nic, nastavovanie volantu, vypnutie motora, zamknutie auta, nepomohla 10 min. pauza aby sa ten * zase prebral k zivotu. Neviem ci ste to niekto zazil, ale jazda bez posilnovaca s tak tazkym autom je totalny nonsens a treba mat na to rambo ramena. Na druhy den rano som teda volal evidentne “kompetentnemu” predajcovi, ktory ma zaroven “asi autorizovany” servis a informoval som ho o probleme. Bal som sa ci jazdou bez serva sa nieco nemoze stat resp. pokazit a predajca navrhoval volanie Assistance a odtahovku. Chlapik z assistance to videl inac a kazal mi opatrne prejst s autom do servisu, co je v mojom pripade cca 50 km. Ruky ma boleli ako kona. Co ma tam dorazilo bol ten ich pristup, absolutny nezaujem podat mi akukolvek informaciu, vsetko som musel z tych blbov tahat, proste pristup k zakaznikovi fakticky “hvezdometny”. Po dvoch hodinach ich marneho hladania sa mi dostalo odpovedi, ze moje auto neni skoda 120 a vraj je to prepchate elektronikou a lokalizovat moj problem je pre nich problem. Poslali ma domov v paThalii s tym ze sa mi ozvu ked na nieco pridu. Tu pathaliu mi zapozicali na neuveritelnych 70 hodin! Odvtedy sa mi nikto neozval…. Nuz neviem, som sklamany z auta, z pristupu, jednoducho som dost * na to aby som odstupil do zmluvy a siel rovno do skodovky po oktaviu. Podotykam ze auto som mal cca 4 hodiny a posralo sa. Vzhladom na to kolko sa tento megan vyraba pocital som viac menej s vychytanym autom bez tak trapnych zalezitosti ako pokazene riadenie po par hodinach. Ma niekto z vas podobnu skusenost? Kolko trvala oprava? Nebolo by rozumnejsie vykaslat sa na predajcu a auto vratit? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
"Ale kdesi tuto som cital prispevok, kde zakaznik ukecal zlavu aj nad ramec akcie."
Samozrejme ze sa daju vsade vyjednat osobite zlavy aj mimo ramec akcie. Ja som sposobom dohadovania sa s dvomi predajcami renaultu kupil clio v akcii plus so zlavou cca 15000 a metalizou zdarma (cca 10000). Takze to ide ked sa chce. Problem bol, len, ze specialna ponuka, ktoru musel schvalit riaditel predajcu platila len hodinu. A do tej hodiny si musel poslat zaveznu objednavku, alebo zaplatit zalohu. Bol to stress, ale vyslo to. :D -
modus ponens 13.05.05 13:23
« Re:
to luf: sporne to moze byt, ale len do momentu, ked sa to zacne preverovat. Ked totiz prides do servisu, zakazdym sa spisuje prijimaci protokol, ktory zakaznik podpise. Ak uvazujeme konspiraciu zakaznika a servisu voci vyrobcovi, tak samozrejme vyrobca bude tahat za kratsi koniec, ale to sme uz v dost fiktivnej rovine. Navyse, urcite by boli aj jednoduchsie cesty, keby sa uz len o toto jednalo. -
« Bez nadpisu
Tiez som nikdy v CR nemal problem s tym, ze som kupil auto v SR. Mozno vyhovaranie sa patri k predpisanej politike Renault servisov po celej zemi, varatane toho rakuskeho. Staci pozriet podrobnejsie vysledky JDPower - so servisom Renault su vsetci neposkojni 8-s
BTW nevidim dovod, preco by oprava na zaruku v cudzine mala mat nieco spolocne so slovenskym importerom. Zaruku predsa poskytuje vyrobca a nie importer.
to SirAnton - keby si pozorne cital, tak sa docitas odkial tieto informacie mam. A ver tomu, ze takto to bude aj u inych znaciek. Inak by si mohli fakturovat zarucne "opravy" a sediet si penke v servise a popijat kavicku. Diel za diel je jasne preukazny, oprava ked sa nic nemeni je sporna. -
modus ponens 12.05.05 20:04
« Re: Re: odobrenie od Importera
Ale ak chces utesnit palubku, aby ti nehrkala, tak to bude trvat 2-3 hodiny a tie importer odmieta servisu preplatit.
To mas odkial? Sice nemam skusenost s renaultom, ale o tomto som este nepocul. Ale pokial je auto v zaruke a nepreukaze sa bezne opotrebenie zodpovedajuce veku auta a najazdenym km, tak by to malo ist na zaruku. A ako pise Miro, chcem vidiet servis/importera, ako Ti davaju na papieri, ze hrkanie palubky je u 1-2 rocneho auta za viac nez pol miliona normalna vec. Take cosi staci uz len poslat do novin a skandal je na svete. ;-)
Hmm, ked tak citam taketo nazory, zacinam si gratulovat, ze som nepodlahol akciam Renaultu. Fakt si neviem predstavit, ze by ma takto odpinkavali. A k tomu vsetkemu kredit SK importera Renaultu v zahranici... 8-s Ked som mal svojho casu problem s Feldou v Rakusku a aj v Nemecku a museli ma odtiahnut do servisu (oboje moja vina), nikto ani slovkom nespochybnil zaruku mobility. Dokonca ani nepreverovali v servisnej knizke pravidelne prehliadky v autorizovanom servise, co bola a je nutna podmienka tejto zaruky. Vsetko v pohode, akoby som auto kupoval od nich. -
« Re: odobrenie od Importera
Hadat sa nebudem, ved ide o ... ;-) Ale tuto info mam od znamej, ktora robi v istom servise uctovnicku. Doslovne - my sme B, musime si ziadat povolenie na vymenu tych kluciek, lebo su nad 10t, ale ved ty si z BA, tam su servisy A a tie ti to vymenia hned. Cely ten problem nie je, ze by niekto tu vymenu neschvalil, ale ze to bude v B servise dlhsie trvat (cca tyzden na schvalenie, v pripade, ze by to neschvalili, tak ma majitel problem, z akych penazi sa to zaplati). No a dalsi je problem praca vs. diely. S dielmi problem nie je, meni sa kus za kus a tak nie je ziadny problem s ich preplatenim (+ normovaneho casu na ich vymenu). Ale ak chces utesnit palubku, aby ti nehrkala, tak to bude trvat 2-3 hodiny a tie importer odmieta servisu preplatit. A asi aj toto je dovod, preco sa servisy hladanim problemu prilis netrapia a len tak od oka nastrelia nejaky diel a ten sa na zaruku vymeni.
BTW bol som raz v servise, ked mali kopu casu a nikoho na ten den objednaneho. Ti chalpci sa fakt vyznaju a snazili sa, ako to bolo v ich silach. Druhykrat na mna mali presne urceny cas a hned to bolo o niecom inom :'-( -
« odobrenie od Importera
"to SirAnton - v prospech velkeho servisu hovori, ze je "A". Nemusim s kazdou blbostou absolvovat proceduru zistenie zavady - ziskanie povolenia od importera na odstranenie - objednanie - vymena. U "A" servisu odpada faza ziskavania povolenia, co pripadnu opravu vyrazne urychli."
toto nieje pravda a nehadaj sa >:D , ja mam skusenosti . Kesttler a Istros velke servisy a povolenie si pytaju aj na posratu geometriu !!!! Teda aspon tak vravia. Klucky- povolenie :shock: , brzdy - povolenie :shock: , dusenie- povolenie :shock: . Nemuzu nic menit ani na skusku, kym neviedia ze to je zle >:-[] !!! Ja som sa z tvojej naivity uz prebral . Realne to proste je pristp podradnej firmy. Robim pre velku firmu a veci co stoja 100t , tak na nich bez prosenia, ale automaticky ak to treba menime diely v zakaznickej hodnote aj 70t !!! Alebo sa meni kus za kus!!! Tak ako pisal SirAnton -
« Re:
v tom Kestllery inac zly pristup k zakaznikovi nemaju. Vazne sa tvaria usluzne, len to riesenie je na dlhe lakte. Som teraz dohodnuty, ze coskoro budem tankovat do plna, zoberiem technika a diagnostiku do auta a budeme sledovat, ci sa nieco na tej zazraznej diagnostike ukaze.
Inac verim tomu, ze keby tieto problemy co mam a aj matoo, tak uz ma novy kus. Lebo mi sa dako neviee ohanat a nemame sa sebou nikoho, ale jednoznacne je to na vymenu. Staci ze nevedia kde je problem -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ja som v tej akcii prisiel a nadefinoval presne to co som si kupit chcel, nemal som nijake obmedzenie, dokonca som do poslednej chvile vahal nad motorom, rozum hovoril 1.6, srdce 2.0 a nakoniec ma presvedcila 1.9tka ... lebo mi ju proste nanutili na vyskusanie ... mal som presne urceny den kedy mozem este urobit poslednu zmenu, takze ziadna lezanka alebo nepredajna motorizacia, a to som este dokonca rozmyslal nad automatom -
modus ponens 12.05.05 14:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
yyyyy: ako vravim, musis sa tafit do toho, co je ponukane v akcii. U renaultu su to spravidla slabsie diesle (za cenu benzinov). Napr. 1.8 benzin som este v akcii nevidel. A zase cakat rok-dva, ci nahodou nepride akcia, ktora by mi sadla... -
modus ponens 12.05.05 13:58
« Re: Re: Re:
yyyyy: Pred 2 rokmi, ked som robil prieskum, tak napr. aj v Skode (a to je co povedat) boli ochotni spravit zaujimavu cenu - bez nejakej akcie vyrobcu. V Renaulte v BA to bolo tazsie, ale v MA to uz odrazu islo. Zial, chcel som ST a Laguna poskytovala miesto na urovni NST.... :-(
Ale uznavam, ze ked vymaknes renault akciu (co vsak zahrna, ze chces presne ten druh motora - spravidla slabsie diesle, vybavu), tak je to lepsie ako zlavy predajcov. Druha vec je, ci sa aj na takomto akciovom modeli neda este nieco zjednat. -
« Re: Re: Na trochu veselsiu notu
Vies preco to nerobis? Lebo ta nebavi predvadzat, ze ropak ma silu. To vie v dnesnej dobe aj male decko. Ale keby si mal nieco o com si vsetci myslia, ze je slabe, mal by si ovela vacsiu radost z kazdeho predvedenia :-) Asi preto ma casto vitazoslavne obiehaju Fabie HTP :-! Tento kombik je auto, ktore zvadza ku slusnej jazde. Ako som pisal, v poslednej dobe jazdim skoro vsetko na tempomat na 100km/h. Asi uz starnem, s Cliom som jazdil bezne 130. -
modus ponens 12.05.05 13:53
« Re:
luf: zistenie zavady sa kona aj v servise "A". Ako inak by vedeli, co maju vymenit? ;-) Jedine, ze by si uz prisiel s tym, ze toto a toto je zle. Ale aj vtedy sa budu chciet o tom presvedcit. V praxi to vsak casto funguje tak, ze Tebe sa nieco nepaci (dusenie motora, nerovnomerne opotrebovanie pneumattik, ...) a servis tak ci tak musi hladat pricinu. Mozno "A" servis nemusi ziadat o povolenie importera, ale to mi je nanic, pokial sa nedopracuju k najdeniu chyby. A v pripade vacsich veci (Mirova naprava) sa tak ci tak zdrahaju menit. Hlavne, ze su "A", nie? >:-[] -
« Bez nadpisu
to yyyyy - IR snimace su v pohode, auto odomyka. Nezafungovali iba dvakrat: raz to bolo preto, ze na jednom bol nalepeny mokry list zo stromu a druhykrat preto, ze bolo cele auto pod snehom, sneh bol aj v priestore medzi kluckou a snimacom. Mna trapi zamykanie a to je v klucke a ta je vraj nerozoberatelna, takze jedine vymena. Ale bohuzial vymena za taku istu s takym istym problemom >:-[]
to SirAnton - v prospech velkeho servisu hovori, ze je "A". Nemusim s kazdou blbostou absolvovat proceduru zistenie zavady - ziskanie povolenia od importera na odstranenie - objednanie - vymena. U "A" servisu odpada faza ziskavania povolenia, co pripadnu opravu vyrazne urychli. Ale ked ide o nieco, co platim z vlastneho vrecka, radsej idem do maleho servisu s osobnym pristupom. -
modus ponens 12.05.05 13:44
« Re: Re: Re:
to yyyyy:
1. ja som nepisal o servise typu JRD v Hornej Dolnej, ale o znackovych servisoch, mensich (z hladiska poctu zakaznikov) a ochotnych hladat chybu hlbsie nez len pozriet chybove hlasky RJ napojenim citacky.
2. renault klucky su mozno konstruckne zle vyriesene, ale tu spominane dusenie motora a podobne - to su chyby, ktorych pricinu treba najst a az nasledne pouzit smernicovy postup na odstranenie/vymenu. Mne nevadi, ze pri zisteni chyby v zaruke diel namiesto opravy vymenia. Je to ich politika. Ale ak sa hladanie chyby zacina a konci citanim error kodov SW, tak dakujem za taky pristup. Najma, ked sa ziadne error kody nenajdu. Tym skor je to slendrianske, ze zakaznik im chybu predvedie a oni nevedia, a tak nic nespravia. :x Ak raz rucim za vyrobok a vidim chybu, tak pokial neviem najst pricinu, je to MOJA neschopnost a PATRI SA spravit zakaznika spokojnym aj za cenu, ze vymenim polovicu auta, aby som tu chybu odstranil. -
« Re: Na trochu veselsiu notu
>Pochvalte sa aj vy vasimi zazitkami.:-[] ... najlepsie xichty struhali majitelia oktavok 1.6, ti sa ani nestihali otacat :-!
... ale odkedy mam toto auto to nerobim, neviem preco, proste plyn na podlahu nejde skoro nikdy a cez 3000 som bol iba raz ked som to skusal co to robi >:-[] ... zistujem ze cim vecsie a silnejsie auto tym menej s nim blbnem, proste to nema cenu ked jeho vykony su daleko za moznostami cesty -
modus ponens 12.05.05 13:32
« Re:
luf: este k tomu, ze zakaznikov maju dost. Ono staci malo - nejaka medializacia a uz to pocitia. Ale to len na okraj. Pri kupe auta sa podla mna prave preto viac oplati ist k mensiemu predajcovi do mimoBA regionu, pretoze tam nie si ako v potravinach pri kupe chlepa. Jednak tym podporis konkurenciu (aj ked len v ramci jednej znacky), vztah predajca/servis-zakaznik je osobnejsi, no a mozes ziskat o cosi lepsiu cenu, pretoze nemaju tolko na vyber. Samozrejme, nie vsetko z tohto je automaticky, su to len sance, ale v prospech velkych (a zhyckanych) predajcov nehovori takmer nic. Poloha/lokalita je u mna slaby dovod.








a uz si zaplatil?