Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    26.05.05  09:32

    « Bez nadpisu

    Dobre rano do Ostravy, Tome >:D tak to musim zaklepat na drevo, pazvuky typu 100-leteho korabu se mi zatim vyhnuli. Jenom se mi ted zacali nekde v oblasti ulozne skrinky u spolujezdce trit o sebe plasty a trochu to vrze, me to ovsem desne rozciluje a zatim pokazde zabral dobre mireny kop, nicmene dlouhodobe reseni to neni :'-(
    Ten olej myslim opravdu nebude stylem jizdy, takhle hodna jsem na zadne auto jeste nebyla ;-)
    Hmmmm...Ostrava je na servis kapku z ruky, i kdyz je fakt, ze pro auto jsem si jela do Olomouce. Ceka me v lete garancka, tak pomalu otukavam teren...na jine diskuzy jsem cetla chvalu na Dispo na Praze 4, shodou okolnosti bych tam stejne jela protoze tam znamy rediteluje. No uvidime....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.05.05  08:32

    « porovnanie Opel Renault

    Tak som vyuzil akciu Opla a pozical som si na 3 dni Astru 1.6 hatchback. Dnes ju idem vratit.
    Ked porovnam s Meganom, ciste auto ako take tak ta Astra ma asi o trochu lepsi len podvozok. Motor ma sklamal. Vo vnutri som si pripadal stiesnene, neviem ake ma presne rozmery ale oproti Meganu je podla mna mensi. Vo vnutri neni kam polozit ani 0.5l flasu s pitim. Ak mate laktovu opierku tak mate problem dostat sa k rucnej brzde. Ovladanie napr palubneho pocitaca je podla mna vymyslene uplen na .... Treba sa preluskavat menu ktore sa zobrazuje na dispalyi v strede a ovladanie je pod autoradiom. Malo to najazdene 4tis. km a uz tam nieco rezonovalo v pravo hore nad spolujazcom. Proste ma to auto vobec nenadchlo. Tak aspon v niecom je podla mna ten Megane lepsi, ked uz ma na dve veci servis a spolahlivost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.05  22:25

    « oleje

    Protože jsem se rozhodl, že se se zna?ovým servisem rozejdu v dobrém, tak jsme si n?které v?ci vyjasnili. Vým?nu po 15 tis. neodsoudili, nem?li námitku, jen si obhajovali ten sv?j nasmlouvaný ELF, ale na tom nesejde. Mne nep?esv?d?í. Kdosi ke kvalit? Castrolu. Je Castrol a Castrol, máme vyzkoušeno. Jeden skv?lý, druhý tragédie, když to trochu zveli?ím. Berme to tak: jsou 2 výrobci základní suroviny pro tuto planetu, oni to všem prodávají, v?. p?esné receptury. No a pak jsou oleje dobré a ješt? lepší, a? nepíši, že t?eba ten ELF je nic moc. Vým?nou po 15 tis jsem nic nezkazil. K ulpívání-ono to není zase až tak hloupé. P?ece chvíli trvá, zejména u stud. motoru, než se olej dostane na nejvzdál. místa. Když tam z?stane mikrofilm, nem?že to v?ci uškodit, kdyby to už nakrásn? neprosp?lo. Ale rád se nechám pou?it. Na rozdíl od zna?kového servisu nemám pocit, že jsem neomylný. Díky za názory, musíme si radit, a? nám to jezdí a stojí (Terka promine)....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.05  20:47

    « Bez nadpisu

    Terezko, je fakt, že p?i pomalé jízd? slyšíš pískání více, ale já to p?i rychlejším brzd?ní nezaznamenal. Spíše mi leze na nervy pazvuk, který se ozve p?i pomalé jízd?, když se auto dostane do skrutu (sjezd z obrubníku...) - za?ne vrzat, jako stará plachetnice. D?lá to asi t?sn?ní dve?í, o víkendu ho namažu silikonem a snad už bude potichu.
    Pro? mi motor nesežral ani deci oleje opravdu nevím. Nechci v žádném p?ípad? polemizovat o stylu jízdy, spíš to bude kus od kusu - jak se jim to poda?ilo složit.
    Jinak jsem z Ostravy - to máš k nám do servisu asi zruky. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  13:22

    « Bez nadpisu

    pardon, omlouvam se za zdvojenou zpravu, nejak to blbne, nebere to ani diakritiku.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  13:17

    « Re: Btzdy

    Tome, tak to by m? fakt zajímalo, ?ím to, že nám sežral olej až na hranici spodní rysky :-(
    Když nad tím tak p?emýšlím, tak p?i tom jemném dobrž?ování (nap?. vjezd do garáže, parkování na našem míst?) to píská asi taky....možná dokonce vyrazn?ji, ale spíš to bude tím, že p?i tomhle to ?lov?k víc slyší i sleduje.
    Tak šup sem s kontaktem na ten servis ;-)
    Odkud jsi ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.05  12:43

    « Re: Re: Re: oleje

    To IT: Osobn? rovn?ž považuji lh?tu 15 tis. km za "maximum rozumného". A s luf(em) a matuS(em) také pln? souhlasím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  11:01

    « Bez nadpisu

    bruno - tak uz radsej mlcim. :*) Mne povedali v dvoch servisoch nezavisle, ze je to zakazane. Ale ja mam benzinak, tam to moze byt ine.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 25.05.05  10:30

    « Re: Re: Re: oleje

    ja by som sa na to pozrel skor z tej stranky ze castrol je podpriemerny olej...
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  10:22

    « Re: Re: oleje

    IT - do celeho tvojho konceptu nezapada iba jedina drobnost: ked si das vymenit olej v znackovom servise, tak na tom uricte mozu iba zarobit - zaplatis 4l oleja + nauctuju si hodinu prace. Keby to teda bolo OK, tak by sa nezdrahali a ten olej okamzite na poziadanie zakaznika vymenili. Ale nie je tomu vobec tak.
    BTW tak sa mi zda, ze posudzovat olej podla ulpievania na kovovych castiach pre dnesne sysnteticke oleje uz neplati. Ale nemozem to podlozit konkretnym odbornym clankom, uz som to cital velmi davno. Snad ak tu bude niekto zbehlejsi, bude vediet.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  10:17

    « Olej

    To luf:Ten olej mi menili v autorizovanom servise,takže ak by to bolo na škodu motoru asi by ma na to upozornili.Nikde v manuále som ani o niakom zábehovom oleji a zákaze jeho výmeny ne?ítal.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 25.05.05  08:50

    « Re:

    Já mám vyzkoušeno, že 15 tis je optimum, nikoho nep?esv?d?uji
    Je dobre vediet, preco vyrobca odporuca to ci ono. Ak Renault neodporuca menit olej skor, cakal by som kvalifikovanu odpoved od servisu. A nie ako ked som sa pytal v servise inej znacky na detail uchytenia diskov pomocnymi stiftami (konkretne, ci ich mozem odmontovat, ak nesedi vzdialenost otvorov na disku) a dostal som odpoved "nemozte, lebo tie stifty tam urcite na nieco su". Po taku odpoved si mozem ist hocikam - aj do potravin. :x
    Takze ak ma Mitsi pravdu, je logicke, ze lepsie mazuci olej moze narusit vyrobcom otestovany proces zabehu.
    Inak, v "mojom" servise som sa medzi recou pytal na prevodovy olej (interval, predpisane parametre...). Povedali mi, ze predpisany interval nie je, t.j. oficialne je dozivotny, ale ze je lepsie predsalen ho menit klasicky po 60 tis. km. Zaujimave...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.05  22:59

    « Bez nadpisu

    No, ti výrobci pro první náplně z továrny nakupují hlavně takový olej ve výběrových řízeních, který je nejlevnější, protože při roční produkci motorů, objemu olejových náplní a ušetřených Eurech, je to docela slušný peníz. Takže deklarují, že dolévat olej, pracovně nazvu XY od firmy ZZ a on je tam občas trošičku jiný. Já mám vyzkoušeno, že 15 tis je optimum, nikoho nepřesvědčuji, konečně, je to můj motor za moje prachy, takže si mohu dát to, co považuji za správné a zatím se to vždy vyplatilo. ELF long-life to rozhodně není.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.05  22:15

    « Re: Re: oleje

    Někteří výrobci používají pro prvonáplň tzv. zabíhací olej. Nejedná se o nic speciálního, naopak jde o úplně "běžný olej". Jeho výhodou je, že nemaže příliš dokonale, tudíž vlastně usnadňuje/urychluje záběh motoru. Jeho předčasná náhrada opravdu kvalitním olejem může "podtrhnout" záběh. Pokud výrobce nepředepisuje výměnu oleje v průběhu/těsně po záběhu, je lepší neexperimentovat a nechat to tak být: výrobci to mají odzkoušené na dostatečně velkém vzorku testovacích vozů. A pokud už chcete svému miláčkovi prospět, doporučuji předčasně vyměnit jen olejový filtr a chybějící cca 0,2 l oleje prostě dolít: při záběhu totiž nejvíce trpí právě olejový filtr - musí zachytit všechny částečky kovu odpadávající z do sebe se vzájemně zahlazujících ploch a může dojít k takovému omezení jeho průchodnosti, že v něm zabudovaný ventil to přepne "napřímo", tj. na obtok mimo filtrační vrstvy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.05  21:55

    « Re: oleje

    Všem se omlouvám,hodilo to chybu a je to 2x. Ach jo, nejen auta, ale i compy...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.05  21:53

    « oleje

    To luf: Značkové servisy Renault mají nasmlouváno a dodávají long-life oleje ELF. Trošku o těch autech cosi vím, takže je to nic moc olej. Docela mizí, mně na 15 tis,a to jezdím vzdálenosti, ubyl 1 l. Tak mi tam můj mechanik dal Castrol Magnatec, interval je 15 tis, motor je citelně tišší(ropák), olej nemizí(asi po 7 tis úbytek NULA), měli jsme rozebrané nějaké motory a olej krásně ulpívá na plochách, takže evidentně lépe maže. Parametry, jako specifikace atd. přesně podle požadavků Renaulta.Není tím co zkazit. Konečně sami v servise přiznali, že interval 30 tis je docela dost-v kontextu toho původního oleje.Zkoušeli jsme to i na závodním motoru a paráda. No a vzhledem k tomu, jak nadšeně u rencla pálkují případné závady, tj. "vše je v normě", tak jim osobně na záruku kašlu. Prostě jsem tam dal vyzkoušený olej a už mne tam neuvidí.
    Přiznávám, že mám tu možnost to dát mechanikovi, co má veškeré vybavení, vědomosti,rozumí autům a nezpacká to. Ceny zhruba třetinové, má značkové díly za skvělé ceny.Dohadovat se s nimi, že něco není OK je ztráta času a přestalo mne to bavit. Vyměním, zaplatím a je. Za pakatel ve vztahu k jejich cenám. Celkově ušetřím.
    P.S:: Jen tak zvažuji, když pálkují auto za nějakých 850 tis, jak se budou chovat k majitelům Loganů &...to by mne fakt zajímalo. Auto je koupeno, takže již pro ně člověk není klientem. Beru na vědomí a příště auto s p***u nekoupím. Jednoduchý princip.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  18:01

    « Re: Olej

    Prvy olej sa nema menit pred predpisanou vymenou. Urcite na to maju nejaky dovod, ked to nedoporucuju, no ale ved je to vase auto.
    BTW ak ho nemenili v znackovom servise (o com pochybujem, pretoze znackove servisy vedia, ze sa olej menit nema), prichadzate tym o zaruku na motor ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  17:11

    « Olej

    No ja som si iniciatívne menil olej po 6tisícoch.Teraz mám cca 17.tisíc a je tam polovina.Pár ludí mi povedalo,že to môže byť tým,že jazdím krátke trasy po meste...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.05  16:55

    « Btzdy

    Terezo, mě brzdy pískají naopak při jemném dobržďování. A v 1,5 dCi mi olej vydržel bez dolévání celých 30 000 km. A to mi neslezlo ani ke spodní rysce.
    Dnes jsem se pro zajímavost zastavil ve druhém servise (viz hučení brzd) a tam mi okamžitě nabídli, že můžu kdykoli přijet a že auto zvednou, shodí kola a podívají se na to. To je alespoň konstruktivní přístup. Mí technici byli jedna dvě hotoví. Dej 7 000 a máš to O.K.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  15:53

    « Bez nadpisu

    luf: poslal som ti SZ
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  13:26

    « Bez nadpisu

    Zdravím hoši po delší době.
    Bruno: také máme 1,5 dCi jako letec a musím říct, že my jsme s olejem problém měli, bylo to ca. po 12 tisících kilometrech, kdy před cestou ca. 400 km se rozsvítila kontrolka oleje, vzhledem k těm 12-ti tisícům nás to kapku vyplašilo a zavolali jsme (na Vánoce, svátek) na Renault Assitance, kde musím říct byl velmi milý chlapík, který nám opravdu poradil, sehnal kontakt na pohotovostního technika v daném kraji a ještě zavolal zpět jak to dopadlo. Na benzínce jsme olej změřili a po opětovném nastartování se kontrolka nerozsívila, nicméně po týdnu se to opakovalo, takže jsme koupili příslušný olej a jestli mě paměť neklame, nalili jsme tam litr a od té doby je klid...tedy klepu na dřevo.
    V létě nás čeká 30-ti tisícová prohlídka, kromě občasného lehkého klepání v pravém sloupku a prasklého skla od kamínku žádné závady...opět klepu na dřevo abych to nezakřikla.
    Jo, jenom nám pískají brzdy při trochu razantnějším brždění...je to normální ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  11:32

    « Bez nadpisu

    bruno: tak to mám asi jinej,olej měnili jen v servisu na 30/60tis. km, já nic dolívat nemusel, takže mě nepřipadá, že to nějak žere
    co vím tak většina majitelů Škodovek s agregáty TDI musí dolívat dříve než je předepsaná výměna oleje
    dlouho jsem tu nebyl-točím další kilometry >:D ,
    jak tak koukám mám opravdu štěstí na povedený kousek :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  10:02

    « Bez nadpisu

    To letec:Ako Ti to žere olej,mám rovnaký motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  09:50

    « Re: Brzdy

    no uz viem koho som myslel tym vydarenym kuskom, nechcelo sa mi vyhladavt pozadu :-) ale aj tak si myslim, ze pokial sa jazdi pianko, je to trosku skoro 60tkm. Ale tu je mozno dovod toho, preco Megana zo 100km/h zastavi do 38m.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  09:08

    « Brzdy

    Megane Grandtour 1,5dCi
    vymena prednich brzdovych desticek na 60tis. km, zadni odhaduju tak na 70-75tis km.
    kotouce v pohode
    mate naky * kusy, nebo jezdite jak kanci :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  07:52

    « Re: Re: Brzdy

    no co Vam mam k tomu ovedat, ja som mal mene predne kotuce + dosticky po kontrole v 9,5tkm :-) A to uz zvazovali spoluucast. Tie zadne budu dla mna v * tak za 20tkm a to tam originay nedam, kupim nieco lepsie a za tu istu cenu. Ked uvazime, ze zadne brzdy skoro nebrzdia, tak to bude sakra skora vymena, holt Renault. Toto pri kupe nepovedali, ze gumy sa meia pri 30tkm, brzdy do 40tkm a to este neveme co vacsinu majitelov caka, lebo su aj vydarene kusky. To si treba priznat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ghost007

    Ghost007 24.05.05  07:28

    « Re: Brzdy

    Ja menil u sveho postarsiho auto brzdy az ve 130.000. Na otazku jak je mam setrit, aby co nejdele slouzili, my v servise rekli, ze to je tezky. Na nejaky se musi pomalu a jiny se zase musi brousit..
    Takze to ze se brzdi zlehka neni duvod, proc je neodrovnat..
    Ale 34000 je safra malo
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.05  06:48

    « Brzdy

    Nikdo neřekl, že jen na Renaultech. Jen mi připadá moc brzo na to, aby to UŽ dělalo. Je to holt opotřebitelná část a jednou k tomu dojde vždycky. Jen si nejsem vědom, že bych k tomu dal zjevnou příčinu. V servise to řekli jednoznačně - moc jste brzdil. Příště budu jezdit jako Flinstoun - budu brzdit patou. Ale i v to případě by mi řekli, že jsem si to vyhřál >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  22:06

    « Re: Problém s brzdami

    Preco si myslite ze kotuce sa krutia iba na renoltoch??? Presne to sa mi stalo na forde a na fiate mi dosticka donicila vnutornu stranu disku ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  21:09

    « Problém s brzdami

    Cena cca 6 500,- je pouze za přední kotouče a destičky. Na starém autě jsem měnil přední destičky po 120 tis, zadní po najetí 170 tis byly v pohodě. Tento problém má asi jen jedno řešení. Časem koupit nové. Z recese ještě napíšu na Renaulta, co mi na to odpoví. (asi obligátní ho... >:-[] )
    Vitaj v klube Renault *...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  19:47

    « kavlita servisů

    to SirAnton: Asi kecáme na vedlejší diskusi, ale to je fuk...Japonec až nakonec je sice fráze, ale bude i u nás. Možná už na podzim pro ženu. Vím, že i servis japonce nemusí být 100%, je to o lidech, to je jasný.
    to Tom: A jsme u kotoučů fy. Renault. Za těch 6500,- Kč bude celá sada, nebo jenom přední? Já koupím celou sadu na L2 od BOSCHe za 6500,-vč desek. To jde, vč. práce. Kotouče mají prostě špatné, nechtějí to uznat a jako jediné řešení vidím u nich příště auto nekoupit a kotouče vyměnit sám. Je fakt, že nedávno bylo obecně o závadách aut, 60% elektronika, zbytek mechanické části, a to : brzdy, zavěšení kol(ty naše proketé a hrbaté silnice + víceprvkové závěsy) a tekoucí olejové náplně. Takže brzdy-kotouče jsou dost problém obecně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  19:18

    « Bez nadpisu

    Vitaj v klube Renault *...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  19:01

    « Bez nadpisu

    Taky si myslím, že nic nedokážu. Prostě budu muset počkat, až to bude k nevydržení a obětovat peníze za výměnu. Začíná mě to auto pěkně točit >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 23.05.05  18:56

    « Re: Problém s brzdami

    rozhodnie nieje. ale bohuzial to zrejme bude problem dokazat v servise, ze si nebrzdil silno
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  18:28

    « Problém s brzdami

    Asi 14 dnů pozoruji nepříjemný zvuk z předních brzd při dobržďování. Takové nepříjemné hučení. I účinek brzd mi připadá slabší. Dnes jsem se zastavil v servise a tam mi odpověděli, že mám vyhřáté brzdy. Prý v rámci kvalitního brzdícího účinku jseu materiály desek a kotouče měkké, proto se mi je prý podařilo vyhřát. Časem to prý začne i kopat. Oprava cca 6500,- (celková výměna kotoučů a desek) Musím podotknout, že mám 34 500 ujetých km, jezdím opatrně a nikdy jsem netahal přívěsy ani nesjížděl Alpy. Extrémní brždění jsem ještě chválabohu nezažil, na brzdě nestojím...... Tak nevím, co si mám o tom myslet. Je to normální, že po tak krátké době jsou brzdy v prd...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  11:39

    « Re: Spojenie importerov

    luf: no konecne dobry napad, chystam sa byt v polsku 3 dni, tak ze by som tam navstivil skontrolovat servis Renault :-) Tusim hobudem mat skoro pod domom 1500m od domu
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  09:33

    « Spojenie importerov

    Len to nie! Inak pojdu ceny aut, dielov, prace a vlastne vsetkeho neuveritelnym sposobom hore. Neviem preco, ale v SR su ovela nizsie ceny (mne sa oplati koli prehliadke ist do SR 400km tam a dalsich 400km spat). Moje auto stalo uplne rovanko ako v cechach, ibaze ja som dal tych 650t SKK a tu by vyslo 650t CZK. Pristup servisov je tu taky isty ako u nas - hodne slusne dokazu cloveku povedat, ze toto neopravia, ze diel bude dodany za 2 tyzdne, ze cenu ktoru ohadli predom sa nepodarilo dodrzat a pod.
    No co uz, budem chodit servisovat a nakupovat do polska :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  07:54

    « Re: Re: servis Renault

    Toyota=SirAnton to mi uz vieme :-)
    vcera pri rybach som kukal na tu prednu napravu. Nech kukam ako kukam, tlmicom to nebude, ramenom si myslim tiez nie. Je to veckovy plech o hrubke asi 6-7mm. Leda ze by slo o nepodrok. Skur sa mi zda, ze budu vyosene uchyty toho ramena, ale preco. Skelet, ram otora. Tod moj laicky posudok. Vypada to tam uplne jednoducho a neviem co je potom na tom kuse zeleza take drahe, ze sa tolko handrkuju ( mysim pre firmu,zakaznik plati xx nasokob skutocnej ceny ). Myslel som ze rameno je proste daka tyc a ono je to kus, ktory tazko ohnut !!! Taka jama to 40km s nim dla mna poriadne nepohne.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 23.05.05  07:28

    « Re: servis Renault

    to IT: japonec este nie je zarukou, ze budes spokojny s pristupom servisu. Ja v pripade potreby radsej idem necelych 100km do (autorizovaneho) servisu, kde:
    - nie je problem byt pocas prac pri aute
    - na mechanikoch vidim, ze robia a nespekuluju
    Vzhladom na to silne pochybujem, ze by si dovolili nevymenit nejaky filter. Ked som sa raz pri prehliadke spytal, ci im nebudu prekazat moje veci v kufri a na zadnych sedadlach (cestovne tasky), tak to zle pochopili a zacali mi vysvetlovat, ze u nich sa nemoze stat, ze by z auta nieco zmizlo, nech by to bolo cokolvek. Hned som si spomenul na skdd, ked tu kdesi pisal o zmiznutych minciach z priehradky v aute (Autogrand v BA). O spomenutom pristupe PPC team servisu v BA ani nebudem pisat.
    Znacka/vyrobca je teda jedna vec a pristup servisu druha. A opat zdoraznim (po kolkykrat uz?), ze radsej mensi servis ako zhyckany servis vo velkom meste. A to aj za cenu zabiteho dna a par km navyse.
    P.S. zabudol som dodat, ze ide o Toyotu... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  20:22

    « servis Renault

    Zdar chlapi. Můj problém s koutouči Laguny viz. o Laguně. Když to shrnu, klienty jsme pro nich do okamžiku, kdy podepíšeme závaznou objednávku, pak se ještě tváří, že jako ano když si auto bereme a potom je to všude asi jeden velký binec a stáváme se obtížným hmyzem, který chce za své prachy, aby to auto fungovalo. Je to od nás skandální! Co si to dovolujeme,že?Snaží se vše uhrát do autu, vše je v normě atd. Kecy, kecy, kecy. My máme doma 2 auta, sřídá se to po 3-4 letech, takže se tak průměrně co 2 roky kupuje nové, ten můj skeptický názor není jen tak palba od boku...ale zkušenost. Co vím od jiných lidí, nebo od mého soukr. mechanika, zhruba všude stejné. Obrat lidi o prachy, to je jejich jediný zájem. Mně čeká 30 tis prohlídka, zmákne kamarád, má comp a veškerou diagnostiku, dáme tam kvalitní olej, filtry budou skutečně vyměněny a celé to bude 2500,- Kč. Na jejich záruku jim fakt kašlu...Asi měsíc nazad kámoška:volá mi v noci, že jí svítí na O1 TDI kontr. mazání. Tak jsem jí řekl olej, kdosi ji zavez k benzince a zpět.Druhý den to dala k mému mech a ten zjistil: blbý olej od Castrolu, co VW kupuje za hubičku a mizí jak divý, byla po 60 tis. prohlídce-palivový filtr naúčtován a nevyměněn, totéž vzduchový a olejový.Stačí? Ne? Tak douška: ten servis, kde jí to udělali, je součástí firmy, kde její manžel má dost vysoké postavení, sice ne v autech, ale v jiné oblasti podnikání,ale není řadový zaměstnanec. Takže tak se hoši chovají a Renault je jenom jeden z nich. Nic víc, nic míň. Dnes nám poslali od rencla nabídku a spec(uznávám že super) ceny. Ne, ani omylem. Končí jeden leas, pokud se něco koupí, bude to japonec. Def. řešení. Omlouvám se za délku, ale štvou mne dokonale. Mějte se OK.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…