Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 19.09.05 22:22
« Bez nadpisu
tv: asi o tom tu byla diskuse.Padl názor, že se vyplatí připlatit si za prodlouženou záruku,tak fajn. Klidně. Já jsem napsal, že mi stačilo, jak se v rámci záruky stavěli k problému, který není dramatický, brzdí to, tl. kotoučů je také Ok, nejsou zvlněné, ale na straně pístků nejsou(2povrchy) ideální, ať je to diplomaticky.Takže si nedělám iluze, co budou tvrdit 3. či 4. rok záruky, když v té zákonné se tváří, že je vše OK a přitom není.Vím to já, ví to oni, ale hrají mrtvého brouka.
Takže v rámci tvého "H"systému si to zaplatím sám, konečně bude to z peněz ušetřených za jejich předraženou "pesudo 30tisícovou prohlídku". -
« Re:
>připadá jako šedá hologram<
to je velky problem, ja som kukol vzornik, zapacila sa mi farba (taka ta namodrala strieborna) ale pre istotu som sa spytal ci take nemaju nazivo ... mali, videl som a dobre som urobil, vobec sa mi to nepacilo, tak som potom vyberaz z farieb co som videl nazivo a skoncil som u podobnej ako som maj megana predtym - tej tmavsej sedej - ktora mi mimochodom vo vzorniku pripadala uplne nepouzitelna, nie ze by tie vzorniky mali inu farbu, ale proste na aute v inom osvetleni to auto vyzera uplne inak, takze treba to vidiet nazivo -
"-- skrytý --" 19.09.05 21:56
« Bez nadpisu
IT: ja tiez robim vyplaty pre par ludi, ale presne o rad menej oproti Tebe :)
Prave preto, lebo sa obavam, ze servisy su na H:..., tak pouzivam tu moju H:hlavu, H:hrajem sa s/pod autom a zhanam si dielenske prirucky, aby som tie H:hovadiny po nociach cital a H:hravo si H:helpol v pripade potreby sam. :) -
"-- skrytý --" 19.09.05 17:47
« Bez nadpisu
Miro: určitě jsou, ale neporadím. Já jej mám v práci, dostává práci a peníze za práci pro firmu a právě teď,po pracovní době, zatímco já výjimečně doma, tak on dělá další auto. Všem se nám to vyplatí, jistě že je to o penězích.Prostě se mi vyplatí jej mít a umožnit mu, aby si po pracovní době dělal svoje zakázky. Nebo akutně potřebuje dovolenou, protože jiní akutně potřebují vyřešit problém s nějakým TDI či HDI, tak má volno a jede.Nebo jede na školení Bosch atd.
Spíš je se servisy jeden obecný problém: velká rotace lidí.Když se kluk něco naučí a je dobrý, buď se osamostatní nebo jej přeplatí konkurence, takže se zase začíná učit novou značku, což chvíli trvá a tak je to stále dokola. Šedý průměr zůstává, nebo rotuje i on.Chybí stablita pracovníků. Asi také chybí ochota majitelů je solidně platit.A to nehovořím o tom, že část dostanou oficiálně a zbytek cash. Jen, prosím, žádné nářky nad odvody. Nejsou o nic (procentuálně) vyšší, než ve vyspělé EU, neb zdravotnictví a důchody se holt z něčeho zaplatit musí.A zase je to o penězích, šedé ekonomice atd., však to na SK máte a znáte,ne? Nebo 8-9 tis čistého(z hrubého platu vč. cash) je moc? To si nemyslím.Takže se nakonec ani nedivím, že někdy pracují, jak pracují. Přejímací technik a spousta jiných fcí. v jedné osobě 10 čistých(ofic+cash). Znám ty lidi osobně. Přitom zákazník platí neskutečné pálky. -
PP. 19.09.05 17:22
« Bez nadpisu
Mě to taky připadá jako šedá hologram,ale v katologu to vypadá jinak a ve vzorníku nic takového nebylo.Myslel jsem jestli někdo něco takového nemá.Ale ony všechny ty barvy vypadají na každé fotce úplně jinak.
Byl jsem u prodejce a ukazoval mi megana šedá eclipse (ta tmavá) a on byl ve skutečnosti černý (v katalogu je vzorek šedý).Béžová angora je stříbrná-bílá,béžové na ní nic nebylo (v katalogu béžovo-mléčná).Byl jsem pro ní rozhodnutý (podle katalogu,na autě jsem ji předtím neviděl),ale když jsem ji viděl tak zas jsem si říkal že to už můžu zrovna stříbrnou,vypadají podobně...
Ale ta v tom testu je fakt cool,jen jestli ovšem tak bude vypadat i ve skutečnosti... -
« Bez nadpisu
To je poprasená fotka, ten digitál si nevěděl rady s tou hromadou bílýho sněhu, a tak zkreslil i barvu auta. U renaultů jsem byl shodou okolností minulej týden něco vyřizovat a hned ve dveřích byl sloup se vzorama barev, takže předpokládám, že jiný prostě nejsou v nabídce )ledaže by redakce měla k testu auto určený pro jiný trh, ale ani tak se mi nechce věřit, že by se u nás nějaká barva nenabízela...) -
« Re: servis Bosch
To:IT Ahoj, mám podobnou zkušenost, viz můj poslední příspěvek. Můj technik, kterému 100% věřím mi řekl, že po vstupu do EU ani tzv. značkové servisy nepotřebuješ
tak toto by zaujimalo aj mna. Len je otazne, ci su taky mechanici aj na slovensku, ci blizkom okoli. -
"-- skrytý --" 19.09.05 15:09
« Bez nadpisu
tv: jsi rychlejší, já přeinstalovával jeden program, musím pracovat,50 lidí chce výplatu a práci....
To s tím "H &" je to vtipný, ale šílený, když zvážíš, co všechno lidé zaplatí a naprosto zbytečně.
Teď jsem si vzpomněl na 1 storry: bazar A plus u nás prodával terénní Toyotu, ale svítila kontrolka ABS.Dali do sousední Toyoty, 2 dni zjišťování a napojení na comp.Výsledek-musí se vyměnit ŘJ, asi 45 tis. Ten bazar provozují kluci z VW, dali auto na zvedák a dole uthlý svazek vodičů, když majitel jel terénem. Stálo to 1500Kč , kontroka zhasla, ABS fungovalo. Asi je to obecný problém servisů: ochota nebo schopnost používat "H-hlavu" a logicky uvažovat.
My takhle pracovat, tak už dávno nejsme(firma). -
"-- skrytý --" 19.09.05 14:53
« Bez nadpisu
Petr: V.A.G je diagnostický přístroj pro rychlou diagnostiku u koncernových aut.
Díky za nabídku, těším se z francouzské a japonské kvality. ;-)
K zárukám: jistě, proškolení mechanici s příslušným dokladem (a vybavením+vědomostmi) mají data, mohou dělat prohlídky, vč. ročních či 30 tis(Renault),záruka platí, potvrdí do serv. knížky.Mají své sdružení,své právníky a zatím neprohráli. Že musí umět, nekrást atd., je samozřejmé. Používají orig. díly, ale nekupují je od servisů, takže ceny jsou někde jinde.Mně bude ten můj tak za rok, když jsem teda neměl brzdit, dávat komplet všechny koutouče a destičky na L2 a bude to za 6 tis.Celé.Originál od Bosch,s atestem.U Renaulta stojí jenom přední kotouče 6 tis., zhruba.
Přitom jde o kulový: přední z vnitřní strany se sjíždějí, na vnějšku jsou hladké, vzadu naprosto perfektní ale kecy, že jsem neměl brzdit, resp., že jsem jel nečistotami(bože-a proč není rýha na zbývajících 6 plochách?)tak tyhle kecy mne nebaví a řeším to soukromníkem viz.nahoře a je. Prostě mi vadí, když z člověka dělají blbce.A to vědí,že vím. Jak se chovají k jiným, to netuším, ale dá se odhadnout. -
"-- skrytý --" 19.09.05 14:40
« Bez nadpisu
VAG alebo VAG-COM: diagnosticky software pre VW a rodinu, bezi na kazdom notebooku a pocitaci so seriovym portom a prevodnikom, ktory si kazdy za par korun dokaze urobit. Neocenitelna vec vdaka jednemu americanovi, ktory to s VW mysli vazne a nepacilo sa mu chodit zakazdym do servisu pre kadejaku hlupost.
H: hlava, H: hadicka a servis na H:.... (doplni si kazdy sam), teda H:hrozny -
« Bez nadpisu
To:IT Ahoj, mám podobnou zkušenost, viz můj poslední příspěvek. Můj technik, kterému 100% věřím mi řekl, že po vstupu do EU ani tzv. značkové servisy nepotřebuješ. Můžeš jít kam chceš, pouze při záruční opravě musí použít originlní díly. Jinak, že musí autorizovaný servis (za úplatu) poskytnou veškeré údaje o autě. Já se chystám na garančku po 4 letech. Jsm si jist že můj technik to udělá na 100% a za nížší cenu neš originál servis. Čau Petr -
"-- skrytý --" 19.09.05 13:19
« Bez nadpisu
tv: ale tu se přece nikdo do nikoho nepustil, každý jsme to formulovali jinak, resp. jeden myslel na asistenci a druhý(já) na servis, to je celé
Záruka:vidět, že každy prodejce tvrdí něco jiného a že mají klouzavé ceny. Když jsem viděl, jak vyřešili můj problém s kotouči, tj., že jsem neměl asi brzdit, tak jim na jejich záruku kašlu a do servisu nejdu ani na 30 tis. prohlídku. Mohu si ten luxus dovolit, vím, že většina lidí je na ně odkázána a oni toho také pěkně využívají.
Příklad, jak pracují čeští specialisté: v č 9 AUTOEXPERT je popsán příběh majitele VW Polo, kterému se při deceleraci rozsvěcovala kontrolka"Check": jeden souktomník mu dal nové svíčky za 1300Kč a začalo to zase. Značkový servis po 2 dnech resetoval počítač,vyčistil kontakty,doplnil kapaliny=vše OK za 1800Kč a porucha znovu.Řekli mu, že přičinou může být rozdělovač-on tam sice není, ale to je detail....servis mu potom vyměnil ventil zp. vedení výf. plynů za 5300,-...závada zmizela, aby se zase objevila...další servis vyměnil kabely za 2900Kč a porucha stále...Auto Enge mu potom volalo, že měli podobné problémy jako má majitel a že to vyřešila výměna hlavy za 25-30tis.Odmítl. Nakonec to s počítačem testoval zaměstnanec Škoda Auto, došel k závěru, že to dělá při deceleraci, ale přičinu nenašel.Ale za test a prohození trysek si vzal 1400Kč. Nakonec se dostal k odborníkům v IHR Technika, kde přišli za několik vteřin na to, že je prasklá hadička odvětrání klikové skříně....celé je to na str. 28-31 časopisu.Cena několik desítek korun.Dali tam hadičku z kvalitního materiálu, aby nepraskla.
Na konci se autor táže: Je opravdu taková doba,že si všichni marketingově vyškolení obchodníci a dnes už i servisní technici myslí, že jejich zákazníci jsou idioti?
Ten zákazník je pán se 2 VŠ a počítačový expert, proto chtěl problém vyřešit a odmítal věřit, že je to hlava válců. Hadička také začíná na "h"...
Takže moje skepse vůči značkovým servisům je proto taková, jaká je. -
"-- skrytý --" 19.09.05 09:17
« Bez nadpisu
Zdravím,
co se týká prodloužené smluvní záruky, mě prodejce nabízel
na 4 roky bez umezení ujetých kilometrů. to platí pouze pro osobní vozy, pro užitkové 3 roky s omezením 100t km.
A je potřeba smlouvu podepsat do jednoho roku od koupi vozidla. Takže nějakých cca 20.000 Kč stojí za to, ne? Brzo to podepíšeme. -
« Re: Re:
>inak ma sklamal Kestler< mna tiez, urobili si tam zo mna vrtulu a uz ma tam nevideli takze pre mna istros ... inak pocul som dobre refencie na Nitru, mozno by sa tam oplatilo ist, jasne povedat ze som tam preto ze mam dobre refencie, tak nech sa snazia (raz za cas sa ta cesta da vydrzat), kvalita servisu nie je o znacke ale o ludoch v nom -
« Re:
Uff, preco vlastne ste sa do seba pustili?
OK, prvy rok zaplatit 14 tisic a zaruka je predlzena do 4-och rokov a 80 tis. Samozrejme, zaruka + k tomu patriace sluzby platia po celej Europe, vlastne podla zarucnych podmienok po celom svete s vynimkou severnej Ameriky.
PS: dufam, ze si to nemylim s Citroenom, na ktorom toto prave teraz riesim...
no ja neviem. Napr v Polsku mi auto chceli ochotne opravovat, casi ked som mal este problem v napravami a tu som ich nevedel z vlastnej hluposti k nicomu dokopat. Skusal som aj rakusko, ale tam mi povedali, ze si to musim zaplatit a peniaze pytat od SR importera. Nechapal som, kedze mam zaruku v ramci EU. Ale to mozno je problem v tom ze oni hned uvazovali o tom ze som to nabural :roll: Naopak v polsku sa tvarili, ze o tom vedia a vedia to riesit. Divne ze >:D
Inac ja osobne som si tu zaruku zaplatil a budem rdsej, ked auto uz konecne bude fungovat, ako mat akykolvek problem,lebo po skusenostiach s ich toleranciami ..... . Ale to uz tu bolo.Ja osobne po 4r., ak sa nic nestane, budem mat pod 60tkm, mozno u nich nedam urobit ani poslednu garancku, uz to nebude mat ziadny vyznam :-)
inak ma sklamal Kestler. Chodi tam aj jeden znam z fora a musi cakat az kym sa vrati ich odbornik, jediny na motor a elektriku. Tyzden ci dva. To naozaj potesi.
hxigor: z BA je nas viac s benzinom poznam 3. Ja, Luf Michal, ale ten sem prestal chodit, mozno uz predal auto. Ja mam ale len 24tkm, Luf ma uz dost ale je v Prahe. Este je z BA minimalne YYYYY, s 1.9 dCi. -
"-- skrytý --" 18.09.05 23:36
« Bez nadpisu
Uff, preco vlastne ste sa do seba pustili?
OK, prvy rok zaplatit 14 tisic a zaruka je predlzena do 4-och rokov a 80 tis. Samozrejme, zaruka + k tomu patriace sluzby platia po celej Europe, vlastne podla zarucnych podmienok po celom svete s vynimkou severnej Ameriky.
PS: dufam, ze si to nemylim s Citroenom, na ktorom toto prave teraz riesim... -
"-- skrytý --" 18.09.05 23:03
« Re: Prodloužení záruky
Tom: do konce zákonné záruky, tj. do 2 let, max. do 100 tis km-v extrému, takže je to pak 4 roky/100 tis namísto 2 r/100 tis. Ale co pánové uznají třeba po 3,5 letech a 90 tis km, to neví ani bůh. Zkušenost hovoří, že pokud možno, neuznají nic a vše je "přirozené opotřebení", vše je v normě atd. známe ty řeči.....
Příklad od Forda Mondeo TDCI: nepodařil se materiál vysoklotlakého čerpadla,mikročástice se dostaly do systému a poškozovaly vstřikovače. Někomu to po 20 tis dojezdilo. Tak dali nové vstřikovače. Komu v záruce ještě jezdilo, DALI JEMNĚJŠÍ PALIVOVÝ FILTR!!! Tomu říkám přístup. Jinde to měnili plošně. Také se tam dá připlatit záruka na 4 roky. Otázka je, k čemu je to dobré. Ono je EU a eu a netvařme se, že tomu tak není. Bohužel je. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
>Jak diskuse souvisí s mým dnem, tak tomu už vůbec nerozumímpokud ta služba dosahuje kvality servisu Renault, tak ji rád oželím< to je tvoja volba, ja nemam s technikmi od renoltu problemy a nemam ani dovod pochybovat o kvalite trebars asistencnej sluzby, takze ani dovody mysliet si ze nejaky mechanik z domacej garaze lepsie rozumie mojmu auto ako technik od renolta a ani nemam dovod pochybovat ci zrovna ten alebo tamten olej patri/nepatri vydrzi/nevydrzi ale podobne veci, proste som si kupil spotrebak a tak sa k tomu chovam, nic viac, nic menej, proste mi ponukli produkt - asistencnu sluzbu + zaruku - ktoreho existencia mi vyhovuje a riesi moj potencialny problem a tiez viem ze mi ju nijaky garazovy technik nema sancu ponuknut - prave naopak - je budem musiet ist v pripade prieseru k nemu, nie on ku mne - ak niekomu nevyhovuje alebo ma lepsie riesenie, tak si ho nekupi -
"-- skrytý --" 18.09.05 22:47
« Bez nadpisu
Igor: aha, o co bola Fabka lepsia... Myslim, ze som to tu nedavno pisal, ale v kazdom pripade:
- Fabka ma lepsi tempomat, vobec najlepsi zo vsetkych aut, co som mal
- VAG samozrejme
- technicky fundovane forum (yahoo a skoda-board) s mnozstvom ludi a mnozstvom skusenosti, je sa kde opytat
Ta predlzena zaruka sa podla mna oplati, zavisi od toho, kolko km za 4 roky odjazdis, lebo je obmedzena na 80 tis. km. Ak za ten cas urobis prave tych 80 tis., tak na dvoch servisnych prehliadkach zaplatis povedzme 6-10 tis. Sk, tu prvu by si v ramci hoci aj nerozsirenej zaruky musel urobit, takze sa jedna viac-menej len o tu druhu, ci si ju nechas urobit v Renaulte alebo u sukromnika (cim usetris povedzme 1500Sk).
Myslim, ze sa to oplati zaplatit, ale az na konci tych prvych dvoch rokov, ked uvidis co a ako sa kazi ak vobec nieco. Uz len ked si predstavis, ze ides na dovolenku niekde daleko a sa ti nieco pokazi, tak organizovat odtah (aj tak asi len do najblizsieho Renaultu) a opravu Ta vyjde na tych 14000 + 1500 usetrenych... Je to ako poistka, platis to a nikdy nevies, ci ju budes potrebovat. -
"-- skrytý --" 18.09.05 22:24
« Re: Re: Re: Re: Re:
když je asistenční služba součástí záruky, jako že je, tak nepodsouvej větičky že..."k asistenci se nejede, ta přijede k tobě"...
P.S: pokud ta služba dosahuje kvality servisu Renault, tak ji rád oželím, konečně Renault je spolehlivé auto. Jak diskuse souvisí s mým dnem, tak tomu už vůbec nerozumím-že jsem dnes ujel 800 km průměrem 79 km/h za 6,5 nafty, neboural a nestál v koloně? Výborný den, jako auto. >:D Jenom nejsem fanouškem nějaké značky a Laguna je jedno aut z řady...byla auta před ní a budou, doufám, i po ní. -
"-- skrytý --" 18.09.05 21:59
« Re: Re: Re:
ááááá, pán chce slovíčkařit: tak si to přečti ještě jednou, co psal "hxigor", máš to v mateřštině.... píše, že přemýšlí o prodloužení záruky na 4 roky, nepíše o asistenční službě ani slovo, z čehož plyne, že chce jedzit další 2 roky do značkového servisu a cpát jim neskutečné prachy za jejich pseudoslužby...Pokud mu to někde krchne, tak mu přijede asistenční služba, to jistě,ale o tom to asi nebylo. Problém je, jestli se prodloužení záruky vyplatí si připlatit-u Laguny 19 tis Kč českých-ne,ne,ne. Větší pravděpodobnost je, že mu to na silnici nekrchne a že bude hezky další 2 roky platit za předražený servis značkové opravně. Já v tom nic racionálního nevidím, ale když je libo, prosím...je to věc svobodného rozhodnutí. Nemohu za to, že vím, ja kvalitně značkové servisy pracují a že můj podřízený denně odstarňuje jejich kopance, napříč značkami, vč. vyhlášené japonské kvality. -
"-- skrytý --" 18.09.05 21:14
« Re:
hxigor: v případě prodloužení záruky za příplatek je dobré vyčkat až ke konci 2 leté záruky, nic neuspěchat a podle toho, jak budou řešit případné problémy, tak až potom zvážit investici-já ji po zkušenostech s Renault servisem zavrhl a auto servisuje soukromník: levné, kvalitní, špičkové služby.Na rozdíl od mého servisu autům rozumí a to je dost podstatný důvod, abych k nim už nikdy nejel. -
"-- skrytý --" 18.09.05 20:26
« Bez nadpisu
tv: Dík za názory. Ja viem, že je to neférové porovnanie, ale zaujímal by ma názor bývalého fabiatika, že o čo bola fabia lepšia. Zatiaľ z posedu na salóne a krátkej jazdy som si všimol, že sa sedí nejak ináč. Nehovorím že zle, ale proste nejak inak. Vadilo mi vnútorné spätné zrkadlo, zdalo sa mi veľmi blízko tváre. (Alebo to bolo v Astre? Uff, už sa nepamätám, bol som očumovať v rovnaký deň.) Vo fabii sa cítim tak nejak útulnejšie.
Audio vo Fabii bolo veľmi dobré, bolo by super, keby aj u Méganu. Ako som sa dočítal, nerád by som sa v aute musel vŕtať, nerobí mu to totiž dobre.
S bezpečnosťou naprosto súhlasím, rovnako aj s pravdepodobnosťou krádeže. Dobrá vec je aj predĺžený servisný interval, aj keď ten by sa dal aj už u škodovky. Rozmýšľam aj na predĺženej záruke na 4roky. Tie peniaze nie sú nijaké hrozné a mať ďaľšie 2 roky pokoj, to by sa mi páčilo. Otázny je ale nevalný prístup servisov, ktoré sa budú skrúcať ako hady pri hádaní sa s nimi na čo sa záruka vzťahuje a na čo nie :*)
Ten VAG mi naozaj bude chýbať :'-( Teraz som sa hocikedy napichol, pozrel čo sa deje a bolo to.
Bol som pozrieť Astru (fuj), Stilo (to by ešte ušlo, má veľmi zaujímavú cenu) a aj škodovku :roll: Nová Octavia nehrozí, rozumne vybavená stojí kúsok cez 700tisíc a to je na môj vkus veľa >:-[] Na Fabiu Combi Elegance s 1.4 16v 55kw (+ strešný nosič, parkasistent, alarm ) som dostal VIP cenu 435tisíc, čo je dosť dobré... Ale Grandtour sa mi páči oveľa viac 8) -
"-- skrytý --" 18.09.05 19:22
« Bez nadpisu
hxigor: Porovnanie Fabia kratka - Megane GrandTour je naozaj trochu neferove, predsalen je to rozdiel tried. Kedze si uz ostatok cital, zhrniem tie pre a proti:
- u Meganu si musis zvyknut na trochu plytsiu podlahu vpredu, trosku nizsi pristupovy dverovy otvor (treba sklonit hlavu kvoli masivnemu nosniku) a dost hrube dvere uberajuce zo sirky, ale zase na druhej strane ak sa na to pozries z pohladu bezpecnosti, tak akukolvek havariu radsej v Megane ako vo Fabii
- Audio system uz v serii u Meganu na velmi dobrej urovni
- vychytavky ako aut. svetla a stierace, startovacia karta, dost pokrokovy imobilizer, zaujimavo rieseny posilovac riadenia, ABS a tiez 6 airbagov v serii ... bez komentara
- sanca ukradnutia radovo nizsia ako u akejkolvek Skody, taktiez Megane nie je taky okukany...
- 30tis/2 roky servisny interval voci 15 tis./1 rok
- proti: nemas VAG ani nic podobne, nie prilis priatelsky na rozoberanie, nieco ako kosicky Askof asi nedostanes (ale mozes skusit Siho, oni su naozaj experti vylucne na Francuzov)
- NB: na Fabiu VAG este funguje, ale na Oktavku II uz potrebujes specialny kabel z USA, stoji okolo 10 tisic... -
PP. 18.09.05 10:25
« Bez nadpisu
hxigor:
K porovnání Fabie a Megana mě napadá jediné přirovnání:
NEBE A DUDY
Teda nic proti Fabiim nemám,ale Megane je opravdu úplně jiná káva,snad srovnání s Octavkou II.,ale s Fabii fakt ne...
Vlastně jo,jde to srovnávat,když se teď v Čechách podíváš do ceníku obou aut,ceny jsou podobné :-) ,ale tak jsi to srovnávat asi nechtěl že... 8) -
"-- skrytý --" 18.09.05 00:08
« Upgrage Fabia -> Mégane Grandtour?
Uvažujem o upgrade z krátkej Fabie na Mégane Grandtour. Prelúskal som si diskusiu, napriek tomu ma to neodradilo ;-) Je pravda, že na Fabii som si porobil všetko, čo bolo treba. S Méganom by tiež nemal byť problém, Dialogys už mám nachystaný a pomaly študujem :-!
Keď som dobre čítal, tak tv prešiel z Fabie na MGT. Nájde sa tu ešte niekto, kto robil rovnaký upgrade?
Ak by bol niekto ochotný a popísal pre a proti Fabie a MGT, bol by som povďačný. Skúšobnú jazdu som absolvoval, trvala "až" 4km - od Kestlera na Panónskej cez Rusovskú a Einstenovu. Počas takto dlhej jazdy sa veru človek toho veľa nedozvie. Nehovoriac o tom, že predvádzačka bola 1.5dCi a ja chcem rozhodne benzín...
Načítal som si toho dosť aj o servisoch a predajcoch. Fabiu som kupoval mimo mesta, oplatilo sa aj na servisné prehliadky chodiť tam. Rovnako plánujem aj s novým autom, kúpim tam, kde je dobrý servis. Máte zmapované servisy v okolí BA? Okolie myslím tak do cca. 200km...
A ešte by som mal jednu prosbu - neviem ako Méganisti, ale my Fabiatici sme sa zvykli z času na čas stretnúť naživo. Ak by sa chystal takýto nejaký meeting v Bratislave v blízkej dobe, a nerobilo by to problém, rád by som sa ako pasažier zviezol v MGT, ktorý má najazdených cez 50tisíc km - zaujímali by ma totiž po toľkých km rôzne pazvuky/vŕzgania, stav poťahov na sedadlách a podobné veci, ktoré nie je možné zistiť na salóne. Odmením sa pozvaním na nealko pivo/kofolu, prípadne po dohode niečím iným 8)
To je ta šedá,která je na autě ve skutečnosti černá?Viděl jsem ji na sedanovi,je super,posouvá megana do třídy manažerských vozů.Akorát že já jsem (a hlavně manželka) chtěl spíš něco originálnějšího než klasiku stříbrná,černá.Jenže moc toho na výběr není,prodejci u kterých jsem byl měli skladem max.červenou nebo zelenou metal.,šedá hologramme se tu snad nedováží...