Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vibrace vozu
Jak jsem psala ;-) nejsem rozhodně typ, co by si nechal všechno líbit, problém je za 1. že jsem bohužel nebyla při prebírání vozu a za 2. se opravdu můžu tak max. hádat o vodu do ostřikovačů...
Ale slibuju pánové,že se polepším a příště jim to jen tak nedaruju >:-[] -
« Re: Re: Re: Re: Re: Vibrace vozu
Jinak samozřejmě standardní triky - vyúčtováno myslím 150,- Kč za dolití vody do ostřikovačů - z legrace jsme ji dolili na max. takže nebylo co dolévat
Dále vyúčtována zkušební jízda 0,5 hodiny, na tachometru přibyli 2 km atd. - ale to fakt neřeším...s tím se holt asi nedá opravdu nic dělat...
mam iba otazku. Ked ti v obchode nauctuju naviac 1kg svieckovej a o,5kg syra, tiez s tym nic neurobis? Lebo to je podla mna to iste. Bol som na zarucnej vymene prednych brzd( kotuce a platnicky) a tych kravin co si popisali, az som zasol. Neplatil som to, ale aj tak mi to nedalo a nechal som si tie polozky vysvetlit. No a nakoniec vyslo, ze niektore ukony nemaju asi nahodene( moja domienka) a tak do zakazkoveho listu pisu bludy. Aleaj tak by sa mi to nelubilo. Nieje problem istu ciastku zaokruhlit, ale taketo veci nemam rad. To je oj..... zakaznika a pekne nadrzovku. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vibrace vozu
Ale jo, máš pravdu....já jsem typ, který je opravdu raději za blbce,který si nechá všechno vysvětlit a prudí, ale bohužel v autech si nejsem moc jistá v kramflecích :'-(
No ale s těmi vibracemi jim tedy pokoj nedám !!! Úplně mě to ničí ! -
"-- skrytý --" 17.10.05 13:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Vibrace vozu
Prave ze da, je to obvykla praxe, taky jsem se divil proc mi dolivali vodu do ostrikovacu, kdyz jsem si pred navstevou dolil plnou, standartni je take uctovani vadne zarovky, jednou jsem si toho vsimnul v servisu, kdyz si ostatni zakaznici vyzvedavali auta, kazdy tam tu polozku mel. Ono se rekne blba zarovka za par korun, ale jestli nekdo koukal vcera na nove na strepiny je to stejna praxe, uctuje se neco automaticky a jak kdysi rikaval krampol: brambora k brambore, uno je na dvore :shock: -
« Re: Re: Re: Re: Vibrace vozu
Ahoj Miro, bohužel jsem destičky neviděla, neb jsem jak už jsme psala nebyla při převzetí vozu...nicméně nemám důvod se domnívat, že byli vyměněny neoprávněně.
Musím ovšem konstatovat, že mě to také zarazilo, protože na Fabii výměna myslím po 50-ti tisících. Nicméně jsem se na to ptala zkušených kamarádů - prodejců různých aut, kteří mě ujistili, že při jízdě převážně po Praze je to prý normální. Podotýkám,že ani jeden z nás nejezdí "jako prase".
A další argument proti mých pochybnostem je, že jsme v servisu na doporučení a doufám trochu s ochrannou rukou a přeci jen by si nás asi nedovolili jen tak ožulit...tedy doufám ;-)
Jinak samozřejmě standardní triky - vyúčtováno myslím 150,- Kč za dolití vody do ostřikovačů - z legrace jsme ji dolili na max. takže nebylo co dolévat >:D
Dále vyúčtována zkušební jízda 0,5 hodiny, na tachometru přibyli 2 km atd. - ale to fakt neřeším...s tím se holt asi nedá opravdu nic dělat... -
« Re: Re: Re: Re: Vibrace vozu
Bohužel byl u přebírání vozu manžel a jemu bohužel nakecají cokoliv :roll: takže přesnou závadu nevím...údajně snad vyladění motoru, že byl rozhašený....příště tam jdu já a důkladně se na všechno vyptám. ¨
Jinak protokol o provedených pracech a použitém materiálu jsme dostali automaticky, nemuseli jsme si o něj říkat...jen jsem tam nenašla žádnou položku, pod kterou bych si mohla představit vyčištění klimatizace :'-(
Opět se dotážu při příští návštěvě....
Jinak díky za tip, s tou poznámkou při převzetí je super nápad... -
"-- skrytý --" 17.10.05 13:10
« Re: Re: Re: Vibrace vozu
a v cem byl problem? na diskuzi jsem cetl ze byva problem u jednoho druhu svicek, ktere se nasledne meni a problem odstrani. Jsem vzteky bez sebe kdyz se pul roku pretahuji s autem a odpoved Renaultu je, ze je auto v poradku, protoze pry v protokolu nic neni. Technik mi vsak do oci tvrdil neco jineho. Zjistil jsem v servisech nesvar, ze automaticky nedavaji zakaznikovi protokoly o provedenych opravach. Doporucuji vsem dukladne prezkouseni pri prevzeti, nebot nasledne Renault pri dalsi reklamaci tvrdi, ze zavada byla odstranena, nebot jsem o tom podepsal protokol. Pokud nedelate zkusebni jizdu a spolehate na servis, doporucuji dopsat tam rukou veticku, ze vuz byl predan bez zkusebni jizdy a viditelnych zavad.
Tom -
« Re: Re: Vibrace vozu
Diky Tome, celou diskuzi jsem velice ale velice peclive procetla. Prvi reklamaci nam nastesti bez problemu uznali a dokonce jsme cekali na nejakeho specialistu, ktery se pry zabyva jen problematikou motoru. Tak jsem zvedava, co na to rekne, pri druhem pokusu... -
"-- skrytý --" 17.10.05 12:49
« Re: Vibrace vozu
ahoj podivej se na me prispevky v diskuzi vymena vozu - nesmysl dle renault CR. posisovane vibrace me trapi take, bohuzel se objevuji nepravidelne a naprosto stejne jak popisujes a to i pri vypnute klimatizaci, vzhledem k tomu, ze se mi tuto vadu nepodarilo servisu prokazat pri testovaci jizde, tak tam zavada neni a tim padem neni co opravovat >:-[] -
« Vibrace vozu
Ahoj pánové, zdravím po delší době, pro připomenutí ;-) Megane Grandtour 1,5 dCi 100k.
Máme za sebou 30 tisic a s ní související servisku - pro info 7.600,- Kč i s výměnou destiček a opravou (lakování a vyklepnutí) levého blatníku, který nám nějaký blbec na parkovišti u Globusu "ojel" :'-(
Bohužel nás k tomu na dovolené na Slovensku sestřelilo Iveco - prostě nás přehlédl :shock: výměna zadních dveří a celého nárazníku - bratru oprava za 50 tisíc naštěstí na náklady viníka - téma spolupráce české a slovenské Kooperativy nebudu komentovat, vyšlo by to na další celou diskuzi :'-(
Jinak jsme při prohlídce upozorňovali na pískající brzdy a hlavní problém, který nás trápil ca. měsíc - vibrace (chvění) celého vozu na volnoběh (stání na červené atd.). Vibrace ustali při zapnutí klimatizace - zřejmě se zvednou otáčky (jsem automobilista amatér ;-) ). Servis s námi souhlasil, že to opravdu není normální a závadu opravil. Bohužel se hned druhý den závada začala opakovat.
Tento týden se tam opět chystáme.
Pískající brzdy neřeším, kamarád - ředitel prodeje jednoho dealera Renault jezdí taky RM II a říkal, že mu to dělá taky a že se s tím asi budu muset smířit - dá se to přežít na rozdíl od těch vibrací.
A můj dotaz zní, jestli se Vám to také někomu nepřihodilo na Vašem autě a jak jste to případně řešili a v čem byl problém ? -
PP. 16.10.05 12:03
« Bez nadpisu
další dotaz ;-)
jak je to vlastně s zadními mlhovkami,v manuálu je k tomu uvedeno toto:
"oba bloky světel jsou vybaveny žárovkou,ale funguje pouze žárovka na straně řidiče"
dá se tedy zprovoznit i ta druhá?žárovka tam je,ale nefunguje,tak co tam teda chybí,kabel?to je nějaké divné... -
« Re: Re: Re:
A nie su to take tie akoze sorby, ktore sa nevysrobovavaju, ale v urcitej polohe idu vytiahnut? Renault ma teketo pi*ovinky rad :-)
BTW ako sa dava dolu kryt motora? Ten sprosty plast mi pri urcitych otackach (volnobeh pri studenom motore) rezonuje a v garazi ma to neuveritelne serie. Nastastie dovnutra pri zatvorenych dverach to pocut nie je. -
« Re: Re:
ak hovorite o kryte batreky, tak neviem v com mate problem, ja som to zhodil uplne bez problemov, bolo to tusim na 2 sroboch (ale mam dci - mozno je to ine
)
na tie torxi staci aj francuzak, ale oni sa len naprazdno krutili, nieco praskalo.Vezme zrkadielko, nasvietim a kuknem co tam je . Tak ma napada, ze uz to moze byt cele utrhle, kedze som bol v servise xx krat a ktovie co tam robia a teraz to uz len staci silnejsie potiahnut
TV: ja ten kryt kotucov nemam a snazil som sa, aby ho tam dali. Oni len ze to je zbytocnost. Ze to nepomoze. Tak co uz, on to vie lepsie ako ja. -
"-- skrytý --" 14.10.05 09:44
« Bez nadpisu
To je teda pekna kravina, prenechat odkrytovanie baterky na servis. A ked sa tamtamovi baterka vybije v tej garazi? To ma ako zhanat Renault technika, aby mu odborne prisiel odsrubovat kryt? Jaj, sudruhovia asi nieco popili a pofajcili a potom pisali navody...
Kryt na brzdach? Neviem o nejakom specialnom kryte na brzdach z vnutornej strany kolesa, vidno aj dosticku aj trochu kotuca, kotuc je samozrejme ako u kazdeho auta chraneny krytom, aby nan nestriekala voda. -
« Re:
tv: no pri tych zlavach museli nieco zobrat z auta. Toto je taka prva perlicka a ktovie, kolko ich este naozaj je :-) Ale zase mas z vnutornej strany brzd nieco ako chranic-kryt pred priamim znecistenim, co je asi daleko lepsia vec. No nic, dako ho este skusim zhodit po dobrom. No ja som si tiez mysel , ze tie dva sroby ven a uz to skoro bude ale ako tak krutim, teda ide to relativne tazko, nic sa nedeje . Uvazoval som, ze to je len imitacia a ci nepojde dole ako ta plastova nadhera z motora :-) -
"-- skrytý --" 13.10.05 18:56
« Bez nadpisu
IT: co sa tyka jazykovych nedorozumeni, myslim, ze tamtam je univerzalny prekladatel :)
Mozno tie kryty na baterkach na novych autach vypustili - a podla mna tam neboli potrebne, ved to bol len dalsi diel na zakrytie motoroveho priestoru, ziadna funkcnost. Takze mi to vobec nechyba. -
"-- skrytý --" 13.10.05 17:45
« Bez nadpisu
Kmarty, ono je to tak, ze podla greenpeace by sme mali najlepsie vyliezt na stromy a zatazovat prirodu akurat tak curanim a kakanim.
OK, teraz vazne. Pravda vsak je, ze cokolvek clovek robi mimo tych dvoch hore popisanych veci, ma nejaky ten nasledok na prirodu a planetu. A silno zalezi na tom, ako si kto uvedomuje, co a preco robi. No a klimatizacia za ucelom dosiahnutia komfortu je samozrejme vyslovene luxusna zalezitost.
Ked sa uz bavime o tom freone v autach (lebo sme na auto fore), za ovela dolezitejsie by som povazoval, ze o kolko viac benzinu/nafty a z toho vyplyvajucich emisii sa vyprodukuje, aby sa ta klima mohla pohanat. V porovnani s tym je sklenikovy efekt 550-ich gramov R134a absolutne zanedbatelny.
A to uz vobec nehovorim, ze najvacsi producent sklenikovych plynov a giganticky pouzivatel celeho spektra freonov si radsej raz za dva-tri roky necha rozmetat pol krajiny na juhu vratane ropnych plosin v zalive, nez aby sa zacal seriozne zaoberat problemom.
Mna zaujala informacia tu:
[odkaz]
pripadne nasledna diskusia tu:
[odkaz]
celkom zaujimava myslienka hladit pomocou CO2. Uz Ta pocujem, ze sklenikovy plyn apod... OK, tych par gramov, ktory v tomto systeme ostane skrytych po cely cas zivotnosti, vyprodukuje Tvoje auto za cas jednej cesty do prace a na ceste domov uz vyrabas CO2 do klimy Tvojho suseda :) -
"-- skrytý --" 13.10.05 16:57
« Re:
Naopak, freon, o ktorom hovorim ja, sa vola freon - alebo ak chces chladivo - R134a, inac povedane aj zelene alebo ekologicke chladivo. Ten je okrem chloru postaveny tiez na fluore a pokial viem, tak ten vyssie popisany efekt je mnohonasobne potlaceny, prebieha radovo 1000 krat pomalsie.
To sice ano, ale jak jsem se docetl, tenhle "freon" zase pro zmenu vyrazne pomaha pri tvorbe sklenikoveho efektu (pry 3200x vic nez stejne mnozstvi oxidu uhliku). Navic pry potom v atmosfere rozklada na toxicke kyseliny. Takze nic moc ekologickyho to taky neni. Aspon tak to pisou tady. -
"-- skrytý --" 13.10.05 16:50
« Bez nadpisu
Jeezis, uz to mam. Neviem preco, ale Tvoje maily mi stale spadnu to Bulk folderu ako spam - mam yahoo. Teraz som si spomenul a hned som to tam isiel prehladat a nasiel som.
Nie, taky kryt naozaj nemam, iba baterka, ktoru vidno hned po otvoreni motora. Neviem, preco si davali taku robotu s tym krytom.
Podla mna ho drzia tie dve sruby hore, ale to si uz asi skusal, predpokladam. Tak len trpezlivost, poriadne pozri, kde je este zaklapnuty a ak ani tak nepojde, rusky univerzalny kluc vsetko vyriesi :)