Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.07  14:42

    « Bez nadpisu

    Me to neslo - sviti cely auto jak vanocni stromecek a senzor to prepere. Teda mluvim o vybave pro cechy... Pochopitelne ze je to dementne nepouzitelny, zejmena kvuli senzoru...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.07  14:40

    « Re:

    Copak na Méganovi nejde aktivovat funkce "denní světla"? Přes den svítí jen světla, nikoliv interiér a displeje jedou dál v denním režimu a je to plně komptibilní se světelným senzorem (řídí pak jen osvětlení interiéru). Peugeot to má a řek bych, že francouzský auta jsou si v tomto podobný. Navíc se Mégane dodává i na dánskej trh, kde je to standardní požadavek. Ostatně, ve Francii tomu proto říkají i "dánský světla".
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.07  14:34

    « Bez nadpisu

    Ne - lze získat mnohem víc... A ani inženýry netřeba vyhazovat, na náš trh to ale holt dodávají v provedení které umožňuje denní svícení pouze se značným stupněm diskomfortu... Tedy alespoň pro mě (musel bych oželet světelný senzor a nevidím na palubák atd to už se tu rozebíralo). Holt každej jsme jinej - těžko s tím něco zmůžeš.
    Však jsem to říkal že to spoustu lidí irituje >:D >:D Odporuje to zákonu o osvětlení vozidel - samozřejmě, protože je napsán diletantsky... Co konkrétně, že vzadu nesvítím?? Kdybych svítil denními světly DRL tak mu to najednou už neodporuje, že... A tak dále. Tučnou pokutu si jistě zasloužím >:D :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.07  14:27

    « Bez nadpisu

    Zdravim,
    k těm brzdám - také mám své zkušenosti. Zpočátku brzdy pískali sporadicky, občas. Nechal jsem je tedy v servisu pročistit v rámci záruky, pískání zmizelo. Po čase se opět vrátilo, ale objevilo se jenom občas. Při 60tis km prohlídce mi vyměnili obložení na předních kolech (mimochodem, snesly by určitě dalších 20tis km, takže kecy o 40tis a měnit nebrat vážně) a píská mi to při každém brždění. Tuším, že bude problém s materiálem, asi si to nechám znovu vyčistit.
    Před časem jsme to tu rozebírali - dělal jsem mnoho pokusů jak svítit z originálních reflektorů ale tak, aby se 1) nepřehřívaly, 2) zbytečně nešedly a nesleply, 3) zbytečně nesvítil zbytek auta bez užitku (zejména střední kaple v režimu noc kdy nepřečtu PC a displej od klimy atd.).
    Hmm, někdo by měl Renaultu říct, proč platí desítky konstrukčních inženýrů popř. smluvních designerských kanceláří, a doporučit mu všechny vyházet. Stejně pak dojde nějaký český všeuměl a všechny je svými metodami strčí do kapsy.
    Protože to rozsvěcí separátní logika tak vše ostatní zůstává zhasnuté, jednak přední obrys, zadní obrys, SPZ plate a celý interiér...
    Tak nad těmito uvedenými jednotlivými pokusy s žárovkami si lze klepat na čelo a smát se. Jednak dochází k porušování přepisů a zákonů uvedených i ve vyhlášce - Paragraf 32 - Osvětlení vozidel (což by si zasloužilo pořádnou pokutu), tak mi hlavně uniká význam celého uvedeného pokusu. Co tím lze získat? Že ušetřím nákup jedné žárovky v hodnotě cca 200 kč/ks při určitém nájezdu km? Spousta lidí nenajede víc jak 10tis km za rok a tak je výměna jedné obyčejné žárovky za cca dva roky nijak nezruinuje. A ti co najezdí 60tis km ročně obyčejně i více vydělávají, tudíž je žárovka pro ně korunovou položkou....
    PTF
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.07  14:16

    « Re: brdzy - pískání, výdrž, kotouče

    Tento vikend som prezuval na letne a podla mojich pozorovani, bzrdy vydrzia do 120t bez vymeny. Aktualne mam najazdene 83t, brzdim kolko sa mi zapaci, ale malokedy pribrzdujem - pouzijem radsej brzdenie motorom a potom na kratkej drahe zabrzdim. Tolko isto mi vydrzali platnicky aj na predchadzajucom Cliu (teda aspon myslim, pri 105t servis tvrdil, ze budeme menit pri 120t, ale ukradli mi ho, tak k tomu nedoslo). Ad piskanie - jedno-dve ostre zabrzdenia a pisaknie je prec. Mne to vzdy fungovalo. Za posledny rok som ale moje brzdy uz pisknut nepocul.
    A aby som iba nechavlil - pri vymene som si vsimol, ze zadne brzdy trochu dru aj ked su odbrzdene. To vysvetluje, preco sa mi za mokreho pocasia brzdy v garazi prilepia ku kotucom a mozno to vysvetluje aj aktualne zvysenie dialnicnej spotreby o cca. 0.3-0.4l (pripadne sa pyta vymenit vzduchovy filter, ktory ma za sebou uz 53t km). Kazdopadne to budem musiet riesit :-( Ak ma niekto nejaky napad co s tym, poradte. Do servisu sa mi to davat nechce, a do znackoveho vobec >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.07  10:42

    « brdzy - pískání, výdrž, kotouče

    Trošku zareaguju na diskusi /zase/ o brzdách dole - také mi to píská - najeto 20 tis. - píská od 15 téměř nepřetržitě, poté, co mi v servisu srazily hrany "aby to nepískalo" nejdřív nic, teď k zešílení, dle servisu pískají měděné střepy ve směsi destiček, dole se někdo ptal na možnost vyhnutí kotouče po prudkém brždění - vždy, když dám auto do servisu /měl jsem problémy s únavou pružinek, nakonec při 3. návštěvě a zásahu vedoucího servisu Auto Koutek Liberec konečně vyměnili - bohužel nandali tak blbě ještě na zimáky poklici, že mi málem ulítla...no comment/ tedy vždy po návštěvě servisu se zvýší dlouhodobá průměrná spotřeba na nádrž tak o půl! litru - nevím, co tam s tím dělají - po poslední právě začly popiskovat při brždění kotouče, jak když jsou vyhnuté...před tím to nedělalo - začínám být paranoidní - mě ten servis asi zabije!!! no a k té výdrži - brzdím lehce - na 10 tis. mi predikovali přední desky výměnu na 20 tis. - vy tu píšete, že 30 - 40 tis. no tak buď si chtěji vydělat, nebo se juknu do manuálu a změřím si desky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.07  08:14

    « Bez nadpisu

    Před časem jsme to tu rozebírali - dělal jsem mnoho pokusů jak svítit z originálních reflektorů ale tak, aby se 1) nepřehřívaly, 2) zbytečně nešedly a nesleply, 3) zbytečně nesvítil zbytek auta bez užitku (zejména střední kaple v režimu noc kdy nepřečtu PC a displej od klimy atd.).
    Pokusů bylo fakt mnoho, jeden čas jsem jezdil s 20W halogeny na místech parkovacích žárovek (svítí to výborně, bohužel vjem takto rozsvíceného auta z dáli znamená vkročení příslušníka se zastavovavacím terčem, pozdrav a dobrý den pane řidiči... - prostě z principu by se ptali co to je i když to je vidět na 2km daleko neb to svítí před auto a ne do země, ale osvětlení vnitřní paraboly není z ohniska tak to jde poznat) no a pak jsem experimentoval co původní žárovky. Nejlepší podle mě je ubrat výkon a svítit hlavní žárovkou, u dvojí optiky pak technicky správně svítit dálkovýma (jednak je to průraznější po čem volají zarputilí svítiči a druhak tato žárovka H1 je mnohem méně používaná v provozu a navíc její závada se nedotkne hlavních H7 co pak nesvítí v noci a jezděj jednooký auta), není problém ubrat na svítivosti tak aby to neoslňovalo ale informovalo že něco jede a kterým směrem. Funguje to super jen do chvíle kdy z blízkosti policajt pozná že tlumený nevítěj a svítí dálkovky - to u dvojí optiky poznat bohužel jde. Takže finální stav je, že mi svítí H7 tlumené, ale v režimu cca 60% jmenovitého výkonu, což bohatě stačí a stále to svítivostí překonává žárovkové projektorové čočky (ty nejsou vidět skorem vůbec). Protože to rozsvěcí separátní logika tak vše ostatní zůstává zhasnuté, jednak přední obrys, zadní obrys, SPZ plate a celý interiér... Spotřeba tedy klesla zhruba na 1/3, efekt zůstal a negativa jsou zmírněna jak je v technických mezích možno.
    Zbytek můžem diskutovat časem, otázky např. ohledně podžhavených halogenů a zhasnutých zadních světel spoustu lidí iritují, ale v realitě je to nakonec to nejlepší co jsem v daných podmínkách dokázal vymyslet :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.07  23:59

    « Re:

    Videl som predávať svetlá určené na denné svietenie. Firma Hella. Ale určite to vyrábajú aj iný výrobcovia.
    Podľa mňa je to dobrá vec. Určite lepšie, ako používať cez deň hlavné reflektory.
    Tuším sa tam používajú vysokovýkonné biele LEDky. Len neviem či je to u nás povolené.
    Tiež by ma to zaujímalo. Pred časom som videl takto svietiť jedno audi. Ale to skôr vyzeralo, že to mal už od výrobcu. Bola to vyslovene taká ledková "svietiaca lišta" pod každým predným svetlom. Vyzeralo to "cool" a malo to cez deň väčšiu účinnosť ako klasické reflektory.
    Viete niekto, ako je to s homologizáciou u nás?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.07  12:42

    « Bez nadpisu

    Na tohle někteří přišli už dávno a tak hlavními reflektory přes den nesvítí..
    A čím teda svítíš, to sis tam nechal něco domontovat nebo svítíš jenom parkovačkama
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.07  08:24

    « Bez nadpisu

    No ono je to taky těma zde použitýma H7. Malá vysokotlaká baňka a svícení v kolonách. Za slunečnýho dne dosahuje vnější teplota reflektorů (vypnutých) klidně k 40-50 °C jen expozicí od slunce, k tomu dalších 55W tepla zevnitř a téměř nulovej pohyb vzduchu ke chlazení, navíc nízko nad silnicí v koloně aut... Co čekat?? 8-s Ona i deklarovaná životnost současných H7 je mizerná, od 150 do 400h (dle výrobce).
    Dále dochází ke skrytému zhoršování odrazivosti vnitřní paraboly a ke snížení propustnosti krycího plexi (postupné mléčné zakalení resp. přímo žloutnutí od UV) - no co víc si přát. Na tohle někteří přišli už dávno a tak hlavními reflektory přes den nesvítí... Sám k nim patřím :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.07  16:56

    « Re:

    Taky mi už tlumené odešly a strašně špatně se vyměňují- nejlépe v servisu. Prý to má souvislost se svícením ve dne, protože plastové světla se víc přehřívají a proto taky praskají žárovky! U RM I jsem za 120 t.km neměnil ani jednu žárovku/ nebylo třeba stále svítit/.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.07  21:43

    « Bez nadpisu

    Zdravím,
    někde se tu diskutovalo o životnosti žárovek - bohužel mě nejvíc odcházejí žárovky pro tlumené (potkávací) světlo. Na mém voze (R. Megane Grandtour II Sportway, 1.5dCi, 6kvalt, 2005 r.v.) mám najeto cca 71.000 km, jsem měnil 3 páry těchto potkávacích žárovek. Už mám takový cvik, že si je dokážu vyměnit sám během pár minut i v košili :-! . Ostatní žárovky měním jenom zřídka.

    Brooos
    PříspěvekZaslal: 28. 3. 2007 19:49 Předmět: Kolko pytat? :)
    ok ok ok ja viem, ale..........mam megana 2 grandtour r.v. 2005, cca. 47.000 km najazdenych, al.disky + zimne pneu...chcem ho predat, pani na kolko to vidite? Smile Vdaka

    Měl bych dotaz k Broos - ty jsi ten člověk, co měl smůlu s vadným posilovačem řízení hned po koupi nového vozu? Jaké jsi pak s ním měl zkušenosti? Vidím, že ho docela brzo snažíš zbavit :-) Co se týká ceny, viděl bych to na nějakých 250-300 tis Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.07  14:16

    « Re: Re: diera v plyne

    Ja som mal tiez dieru v plyne a dokonca pri volnobehu napr. na krizovatke sa cele auto triaslo ako harajuca koza
    Takhle, to vsichni mluvite o ty "dire v plynu" u motoru za studena (cca 5-20sec po nastartovani kdyz je zima - cim vetsi zima, tim dele. Od cca 5st. Celsia nepozorovatelne) nebo to ma ten problem ... furt?
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.03.07  08:50

    « Desticky

    Zdravim,
    jeste k te diskusi k brzovym destickam - shodil jsem kolo a podival se na nej. A jsou sjete tak z poloviny. Takze je urcite menit nebudu, a spise tam doliju trochu brzdovky >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.07  08:38

    « Re: diera v plyne

    Ja som mal tiez dieru v plyne a dokonca pri volnobehu napr. na krizovatke sa cele auto triaslo ako harajuca koza - v servise renault na PC bolo vsetko v poriadku :shock: tak som sa nastval rozturoval som auto a presmykol som kolesami - hned sa zavada objavila v plnej krase - odisla jedna cievka a snimac otácok klukového hriadela - vymenili vsetky cievky t.j štyri - asi vedeli preco , snimac a je to v pohode >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.03.07  22:02

    « Re: Re: Re: Re:

    :lol: >:D >:D a koupil jsi mu alespon zmrzlinu za ujmu co utrpel ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.03.07  21:13

    « diera v plyne

    Sranda je ze mam teraz nahradny voz - nove clio 1.2...ta diera v plyne je aj tam. genialny francuzky inzinieri vtom maju jednoducho jasno. je to jednoducho vlastnost celeho brandu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.07  20:51

    « Re: Re: Re:

    este si asi nezazil ze si na semaforoch male decko chytalo usi ked si dobrzdoval :-) poviem ti, v * by si sa najradsej videl aj s tvojim renaultom. :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.03.07  20:49

    « Kolko pytat? :)

    ok ok ok ja viem, ale..........mam megana 2 grandtour r.v. 2005, cca. 47.000 km najazdenych, al.disky + zimne pneu...chcem ho predat, pani na kolko to vidite? :-) Vdaka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.07  22:39

    « Re: Re:

    Mám také Grandtoura 1,5 dci, Dynamic Comfort, brzdy mi pískají od začátku, už cca 40 000. Je to dle renaultu problém toho že si destičky nerozumí s kotouči, je to nějaká speciální směs, aby destičky pomaleji ubývali, negativní efekt pískání. Poradili mi ať kotouče občas vystříkám wapkou a je po pískání. Funguje to, auto myji jen ručně, vždy vystříkám kotouče a na cca týden je klid.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  18:23

    « Bez nadpisu

    tycky stabilizatora/ulozenie tlmicov....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  10:48

    « Bouchání od přední nápravy

    Ahoj lidi,
    chtěl jsem se zeptat - už nějakou dobu slyším bouchání přední nápravy a to takto:
    - jízda po dobré silnici je tichá, v pohodě
    - přejetí větší díry taky
    ale při přejížení drobnejších nerovností na vozovce je slyšet jakoby takové bouchání nebo klepání.....po přejetí té nerovnosti......hned poté je zase ticho.......
    ....někde jsem slyšel, že tohle můžou být stabilizační tyčky? nebo něco takového....
    ...megane ma najeto cca 33 tis. , stáří 1,5 roku, jinak závady žádné až na jednu odešlou cívku a obligátní vrzání
    Díky za odpovědi...
    Woslik
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.07  09:32

    « Bez nadpisu

    Ja mam 1.4/16V, najeto cca 43 tisic a civka jeste ani jednou neodesla...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  23:16

    « Cívky u benzínových motorů

    Proč u benzínových motorů tak často odcházejí cívky?
    Švagr kupoval Megana II - 1.6 16V a za cca 60tis km už měnil 3x cívku.
    Kupoval ho 30-ti najeto a teď má něco kolem 95tis. Motor je to slušný. Dokáže s ním jezdit za 6litrů. Pokud mu šlápne na krk, tak jede jak pila.
    Kdyby se mu občas z toho motoru nestalo "HTP" - 3 válec, tak by byl asi spokojenej. Já mám dCi-čko a nemůžu si na motor stěžovat.
    Známej s 1.4 16V Megane I - cívky mu také odchází.
    Není na tu cívku třeba 2-letá záruka?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  20:15

    « Re:

    MatuS: Soráč, ale za svý výrobky je zodpovědnej pouze a jen výrobce jednotlivých dílů. Je jasný, že cenový jednání sou tvrdý, na tom není nic divnýho a nepochopitelnýho ze strany výrobců aut, kerý sou sami tlačeni zákazníkama k co nejnižším cenám a jejichž marže sou v současné době naprosto minimální. Ale výrobce ND svobodně nabídl takovou cenu, jakou nabídl, nikdo ho k tomu nenutil. Pokud není za tu cenu dodávat kvalitu, je to smůla, ale to si měl spočítat dřív. Důvěra zákazníků je pro automobilku to nejcennější co má, takže rozhodně nebude žádná dělat takový handly ve stylu: dodejte za 75 % ceny, kvalitu si klidně snižte taky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  18:12

    « Bez nadpisu

    to kamil22:
    Potvrzuji, že zadní stěrač automaticky nemá stírat. Automaticky stírá pouze tehdy, když máš zapnutý (v jakýmkoliv režimu) přední stěrače a zařadíš zpátečku.
    Mně brzdy taky před časem začali pískat (už jsem se na to byl ptát i v servisu) - tedy ne při každém brždění, jen někdy (spíše při přibržďování -, ale po nějaký době se to zase zlepšilo a teď nepískají skoro vůbec. Pro uklidnění...viděl, resp. slyšel jsem i Mercedes E současné generace s pískajícíma brzdama, Chrysler Sebring či Škodu Octavii Scout, takže to není jen doména MeganaII :-!
    to matuS:
    Co moze vyrobca robit? Prostě tu zakázku nevzít, pokud je názoru, že to za cenu pozadovanou automobilkou už nelze (kvalitně) udělat. Vždyť Renault (a Nissan) či VW přeci nejsou jediný automobilky na světě. Navíc si tím výrobce kazí jméno i sobě, protože se ví, že ta součástka, co se *, je od nich ;-)
    to all:
    Kdysi tu někde proběhla diskuse k trvanlivosti předních žárovek u MeganaII. Mám čerstvou zkušenost - odešla mi přední u řidiče a v servisu říkali, že jejich životnost je cca 15 000 km s tím, že dříve odejde ta u řidiče, protože je blíž u zdroje. Jestli je to pravda, nevím /mé znalosti fyziky jsou téměř nulové/, ale pravdou je, že jsem měnil tu u řidiče a najeto mám 17 000 a nějaký drobný.
    P.S. za 1,5 roku (zatím) - kromě těch brzd, trošku vrzajícího stropního světla u řidiče na nerovnostech, toho předního světla a sem tam ne zcela ideální funkce zámku dveří kufru při jejich zavírání (musí se zavřít na 2, 3x), tj. celkem hloupostí - žádný problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.03.07  21:11

    « Re: Re:

    Attn: kmarty
    -dira v plynu: je patrná pouze na začátku jízdy. po nastartování po cca 20 vteřinách vyjíždím na rušnou silnici a i nyní "prakticky v létě" mám problémy se bezpečně vmáčknout do menší mezery. vždycky jde výkon dolu. potom je to o.k. V zimě to bylo v pavdě o poznání horší.
    -stěrač: super, je po problému. (to je ta hypochondrie)
    -brzdy: pln optimismu budu čekat až přestanou :-) . Hlavně že brzdí. A brzdí dobře, to musím nechat.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 14.03.07  15:38

    « Re:

    no vies Luf, ale co moze vyrobca robit? Aj kvalitny vyrobca spravi *, ked mu zakaznik povie cenu, ktora je neakceptovatelna. Potom je to o rozhodovani, ci chcem takeho zakaznika alebo nie. Ak ho fakt chcem, tak mu poviem, pozrite, ja to za tu cenu spravim, ale kvalita bude napr 95%, pripadne nizsia...
    Preto je to v rukach automobilky a preto aj za vahy vzduchu u vw ja nevidim problem v bosh. Proste vyrobca ich dotlacil tam kam chcel, a dostal to spat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.03.07  14:47

    « Bez nadpisu

    Ad klapka variabilneho casovania (tyka sa iba 1.6) - kazi sa standartne z dvoch dovodov. Ten prvy je vysoka kazivost solenoidu od japonskeho vyrobcu Denso, bohuzial uz ani tato znacka neznamena, ze nieco bude poriadne fungovat. A ten druhy je, ze sa mechanizmus casom zapecie alebo co, proste prestane byt pohyblivy a zostane napevno v nejakom stave (podla toho v akom auto bud tazko startuje alebo zdochyna pri rozjazde alebo nema vykon v otackach atd.). To sa stane, ak nefunguje soleniod alebo ak variablilitu casto nevyuzivate. Preto sa vraj doporucuje (ak jazdite hlavne v nizsich otackach) auto obcas poriadne pretiahnut.
    1.4 variabilne casovanie nema, 2.0 ma variablilne casovanie skokove (tusim 2 urovnove a preto jednoduchsie) a nekazi sa.
    To si pamatam z nejakeho anglicky pisaneho fora, ktore som kedysi, ked som mal este v praci cas, sledoval. Tak teda hodne zdaru a obcas si zajazdite. Ma to este dalsi pozitivny efekt - po ostrej jazde vam na cas prestanu piskat brzdy :-D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.03.07  12:28

    « Re:

    Stalo se mi přesně to samé. Vidím, že nejsem sám. Při celodenním dešti, mi natekla voda do přední levé kapsy. Nikde na tapecírunku ani na skle není mapa po stékající vodě. Při umývání (ani wapkou) se nic podobného nikdy nestalo. Kudy tam voda natekla netuším 8-s
    Jinak až na vadnou spojku z výroby, která byla bez problému na záruku za dva dny vyměna, jsem s autem spokojený.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.03.07  09:39

    « Re:

    kamil22: A co se ti na tom stěraču nezdá?? Tak by to mělo fungovat normálně, ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.03.07  09:05

    « Bez nadpisu

    "Na mojom Megan GTour 1,4 som zatial najzdil cez 30tis a zatial som nemal ziaden vacsi tu spominany problem. Teda az na jednu malickost ktoru si neviem do teraz presne vysvetlit. Isty cas, ked sa nam rozprsalo tak sa v schranke na prednych lavich dverach nachadzala voda. Confused Uz to nastasie ale nerobi Very Happy . Ale inak vpohode, asi som mal stastie, lebo co sa tu clovek docita....z toho moze fakt aj zacat boliet hlava. A este nieco. Je bezne ze po nastartovani motora niekedy sam bezdovodne zhasne bez akehokolvek zasahu pedalov? Raz za cas sa stane. Diky"
    Me taky tam 2x natekla voda. Nevim proc, uz se mi to pak nikdy nestalo. Ano, motor obcas zhasne - hlavne v zime.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.03.07  07:53

    « Bez nadpisu

    Na mojom Megan GTour 1,4 som zatial najzdil cez 30tis a zatial som nemal ziaden vacsi tu spominany problem. Teda az na jednu malickost ktoru si neviem do teraz presne vysvetlit. Isty cas, ked sa nam rozprsalo tak sa v schranke na prednych lavich dverach nachadzala voda. 8-s Uz to nastasie ale nerobi >:D . Ale inak vpohode, asi som mal stastie, lebo co sa tu clovek docita....z toho moze fakt aj zacat boliet hlava. A este nieco. Je bezne ze po nastartovani motora niekedy sam bezdovodne zhasne bez akehokolvek zasahu pedalov? Raz za cas sa stane. Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.03.07  00:10

    « Re:

    -dira v plynuVzdycky? Mne to dela jen par vterin kdyz je zima (cim vetsi, tim dele). Pri dnesnich teplotach to nedela vubec. Na Internetu padaly hypotezy takoveho razu, ze je to tim, ze jsou jeste studeny lambda sondy a tak RJ motoru musi jit podle nejaky "univerzalni" mapy, ktera pro nase podnebi neni uplne ono (neovereno).
    Pokud s tim mas vetsi problem (opravdu trvaleho razu - at uz je motor teply nebo studeny) a/nebo pri startu se ti ozyva takovy rachtavy zvuk, pak muzes mit problem s kladkou, ktera ma na starosti casovani ventilu. Nevedu si zadnou statistiku, ale prijde mi ze s timhle prijede do servisu snad kazda Megani jednasestka (jestli je to vyrobni vada, nevim). Mne se to projevilo nekdy okolo 6tkm.
    S tim by nemel byt zadny problem co se tyce servisu. Pokud mas po zaruce a bylo by to ono, pak se asi slusne prohnes.
    -piskaj brzdyPiskaly, neresil jsem. At si piskaji, hlavne ze brzdi :-). Uz nepiskaji.
    -zadni sterac by mel automaticky stirat? mne se sam hejbne jen kdyz zaradim zpateckuU mne se chova stejne (teda na ty zpatecce setre jen kdyz mam zaply automaticky sterace a jen kdyz prsi). Podle mne by zadni sterac nemel byt automaticky, ma jen obyc cyklovac bez moznosti regulace.
    Ostatni veci neznam(nezazil jsem) a tak nemuzu posoudit.
    Jinak co se tyce fora (a Internetu obecne), nejsem si jisty jestli za nej mam byt rad. Diky nemu mne obcas chytaly zachvaty hypochondrie :-)
    Snad jsem ted neprispel na tu tvoji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.03.07  23:12

    « Bez nadpisu

    Ahoj / dobry den vsem,
    Pri hledani vhodneho servisu pro svuj Megan GTour 1,6 (vyroby 10-11/2005, najeto 17t) jsem narazil na toto vase forum. diky za nej, ale zacinaj mne brat mrakoty. Takze moje zavady (zel asi zcela bezne):
    -auto tahne doleva
    -dira v plynu
    -piskaj brzdy
    -zadni sterac by mel automaticky stirat? mne se sam hejbne jen kdyz zaradim zpatecku
    -a zcela nova zavada: po hodinovem az dvouhodinovem popojizdeni v zacpach po Praze mi pri rozjizdeni a i pri prerazovani z 1 na 2 "odskakuje" spojka. asi tak jako kdyz se nekdo uci rozjizdet, ale rychlejsi frekvence (frekvence toho spojování a rozpojovani spojky). Snad jsem to popsal srozumitelne.
    No, tak vas prosim o radu v jakem servisu v Praze (jsem na P9) by mi nejlepe pomohli? Nejbliz mam Auto Zeman na Podebradske - neznate je nekdo? A co ma vlastne cenu reklamovat? Narazil jste nekdo na stejny problem jako je moje posledni zavada?
    dik moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.03.07  22:47

    « Bez nadpisu

    Presne TO som mal na mysli :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.03.07  22:43

    « Re:

    stacilo vypnut motor a znova nastartovat...
    Restart jak u Windows >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.03.07  17:21

    « Bez nadpisu

    Ano, to asi francuzi sranduju. Mne to raz urobilo s kontrolkou ESP - kraval jak svina, na displeji vazne varovania a pritom stacilo vypnut motor a znova nastartovat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.03.07  11:40

    « Re: Volant

    "jemný" kopanec do predného kolesa. Otvorím auto, zasuniem kartu, ŠTART a zrazu bol volant odomknutý akoby nič.
    To uz aj Miro pisal, ze to pomaha :)
    To je asi rychla presvedcovacia metoda, to by si mohli dat patentovat.
    Naco servisy ? Nech spravia na aute jedno miesto urcene na kopanie a poopravujeme si vsetko aj sami.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.03.07  11:27

    « Volant

    Stala sa mi príhoda:
    Včera večer sme dorazili domov z lyžovačky. Po vybalení som ešte skočil na neďalekú pumpu doplniť benzín aby som sa nemusel ráno pred robotou zdržovať. Keď som chcel po natankovaní odísť, tak huups, po vložení karty a ďobnutí do čudlíka, sa auto nenaštartovalo a na displeji svietil nápis STEERING LOCKED.
    "No to je fajn, že je volant zamknutý, ale teraz už chcem aby bol odomknutý". Nič. Takže znova. Vybrať kartu, znovu zasunúť, trocha pokvedlať s volantom a ŠTART. Nič.
    Stále zamknutý. Čo robiť v takých prípadoch? Vystúpil som z auta. Zamkol dvere a.. "jemný" kopanec do predného kolesa. Otvorím auto, zasuniem kartu, ŠTART a zrazu bol volant odomknutý akoby nič.
    Tuším mu francúzi pribalili aj zmysel pre humor.
    Len dúfam, že nebude chcieť takto so mnou laškovať aj počas jazdy.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…