Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 06.11.05  10:06

    « Re:

    Přečetl jsem to celé (ten slovenský odkaz) a nikde tam o čtyřech oknech nic není ani v tom PDF se specifikacemi,dokonce to mají lépe udělané v tom,že mají vyznačené z čeho který model vychází a co má navíc.Např. že Sportway vychází z Autentique (navíc barva na špíglech a klikách,etc.) a ne z Expression jak tu někdo tvrdil a i mě to připadalo logické,jenže např.v Expressionu jsou na př.sedlech zezadu kapsy,což Sportway nemá.Děcka si v nich vozily sešity a tužky na kreslení na delší cesty,takže jim to bude chybět.Slováci to mají ještě přehlednější než v českém konfigurátoru.
    Naposledy jak jsem byl na převáděčce tak jsem si všiml,že zadní stropní světlo bylo i na tom nejlevnějším modelu,kryt na baterce na 1.4 nebyl.A co mě překvapilo, 1.4 není zakrytovaná skoro vůbec (prodejce mi to vysvětloval tak,že 1.4 jsou tiché čili potřeba motor krytovat tam není,naopak diesly jsou zadeklované celé).To se mi líbí,jsem zvyklý mít auto pod vlastní kontrolou,a tak se aspoň nebudu otravovat se spustou plastových nesmyslů.
    S tím teploměrem to je tak,že u nafťáků to mají všechny modely (logicky vzato řídící jednotky moderních dieslů potřebují měřit venkovní teplotu pro svůj vlastní chod,benzín tu potřebu nemá,takže ř.j. nic neměří,a tak frantíci jenom vyvedli výstup na display) a u bezínu to nevím přesně,ale patrně se ta přítomnost nebo nepřítomnost teploměru odvíjí od výbavy.
    Takže všechno má své logické důvody,ačkoliv to tak na první pohled nevypadá. ;-) >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.05  07:12

    « Bez nadpisu

    No ono to asi bude složitější... Protože mají docela chaos (na té stránce) ve výbavách, konkrétně u SportWaye jsem našel následující:
    - elektricky ovládaná okna řidiče a spolujezdce
    - elektrické impulzní stahování předních i zadních oken
    8-s 8-s 8-s No a teď si vyber, má to dvě nebo čtyři?? A takhle zavádějících je tam těch věcí víc. V každém případě tv přijel kdysi do Prahy (slovenský SportWay) a měl vše co jsem psal, dokonce měl věci které ani český Confort mít neměl. No nakonec jsem to měl i já, ač katalog (teď pro změnu zase papírový) se tvářil, že to patří až do Luxe (konkrétně zadní stropní světla + 4x čtecí lampičky). Stejně tak se mi v autě na místě kde je červené autíčko s otevřenými dvěřmi (mezi budíky pod PC) objevil klasickej oranžovej displej, kterej to autíčko kreslí a ukazuje který dveře konkrétně (nebo kufr) mu překáží - přitom opět nejde pochopit ke které výbavě to patří, druhej Confort to naopak neměl a měl jen tu červenou kontrolku tvaru auta. Anebo u výbavy Pack, někdo má, jinej nemá ve středový kapli ukazatel venkovní teploty... Prostě je to loterie, ony tam jsou různé závislosti těch různých věcí ale prospekty to udávají jen velice zjednodušeně a navíc vzájemně různě...
    No abych to uzavřel, mý auto bylo vybavený líp než jsem čekal, jen mi trochu vadí kryt na baterce a to je asi tak všechno. Kdysi jsem se zmiňoval o tý nešikovný měrce ostřikovací vody a že se mi ztrácí voda, tak už se neztrácí a stojí až v tom krku (viz níže). Tedy úvaha: asi to bylo totálně suchý a jak jsem to nalil, tak se to ještě trochu vahou vody zvětšilo - vydulo (tím voda za čas viditelně klesla) anebo byly suchý i všechny trubičky, do kterejch se to dostalo dle principu spojených nádob i přes stojící čerpadlo, tím pádem to opět kleslo až časem (až to čerpadlem provzlínalo). Takže můžu říct že ani po měsíci jsem zatím nepřišel na nic, co by mě mělo nějak trápit...
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 05.11.05  10:47

    « Bez nadpisu

    tak to už taky není pravda,slovenský Sportway už je stejný jako byl český navíc má impulzní ovladání obou předních oken,český měl jen u řidiče,ale např. o střední loketní opěrce tam nepíšou.
    [odkaz]
    A s tím F1 to asi bude pravda,poněvadž z českého konfigurátoru se Sportway ztratil úplně a místo něho je tam F1,výbava zůstala stejná.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.05  09:47

    « Bez nadpisu

    Mimochodem všimli jste si že SportWay český a slovenský se dost výrazně liší výbavou?? Český má navíc CD mechaniku v rádiu (slovenský totéž ale s kazetou), jenže slovenský má 4x impulsní el. okna (jdou zavřít přes DO), světelný senzor, dešťový senzor, elektrické nastavování a vyhřívání zrcátek a kdoví co ještě - víc se kloní k výbavovému stupni Confort kdežto ten český je (byl) Pack + klima + zrcátka v barvě + loketní opěra s rádiem zdarma... Takže ten F1 je otázkou co vůbec bude, možná to je vážně český SportWay s litými koly??
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 04.11.05  14:49

    « Re: F1

    Sportwaye pravděpodobně jenom přejmenovali na F1 Team a místo plechových jsou k němu 15" AL kola,jiný rozdíl jsem nevypozoroval.Takže mě to moc nemrzí... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.11.05  10:43

    « F1

    Vše je vyřešeno dotazem na dealera - chyba je v konfigurátoru Renault.cz, i když pro nové majitele Még. sed. 1.6 s klimou za 290 tis. :!: - no pro dřívější majitele - by to bylo na mašli 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.11.05  09:42

    « Bez nadpisu

    Můžeš mi prosím objasnit co se stalo...??? Na Sedana je přeci trvalá sleva 110.000 Kč a tato akce je cca od dubna nebo května nezávisle od dalších krátkodobých akcí na jiné karoserie nebo výbavy - tj. sedana lze (můj dojem - já kupoval kombíka) koupit stále za stejnou cenu -110 proti ceníku (příp. uhádat víc). Že by ale listopad byl pro sedany nějak zvláště dramatický mi nepřišlo. Pravda je tam nějaká ne příliš čitelná nabídka 300 kusů provedení F1, ale ani porovnáním rozdílu cen těchto dvou možností nevidím zmiňovaných 115.000...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.11.05  08:16

    « Mégane F1

    Dementi - chyba byla v konfigurátoru - platí stále stejné ceníkové ceny se slevou - plus Al kola navíc :o
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.11.05  21:28

    « Bez nadpisu

    Tak jsem prolezl auto celé ze všech stran i zevnitř a nalezl jsem "fatální" závadu v mot. prostoru - jedna z příchytek (plastový hřeb) co přidržuje brzdovou trubku od ABS ke kolu byla křivě nasazena a trubička tak šla mimo... Takže konečně na tom autě taky něco mám....protože vždy musím nějakou nedokonalost objevit a pořešit - jinak obvykle přijde něco velkého neřešitelného... Problém byl, že se k tomu téměř není možno rukou dostat, takže jako správný nástroj posloužila kuchyňská dřevěná vařečka, kterou jsem napřed oddálil trubičko, srovnal příchytku a trubičku lehce zatlačil aby do ní zaskočila, čímž se to celé zafixovalo... Já fakt nevím co tam na tý výstupní kontrole dělají... :P :P :P :P :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.11.05  16:10

    « Re:

    a tie 195/65 su uz dost vysoke a urcite lacnejsie, lebo sa jedna o hodne rozsireny rozmer. Technicak to urcite nepovoluje ale ak inak nedac, urcite sa tam nachat daju a nic sa nestane. Miesta tam na to je, len bacha na retaze !!!!!! uz ich tam nedavaj
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.05  14:52

    « Bez nadpisu

    Niky: Především, jestli 195/75 je schválená pneu(15´´?) pro daný model-viz techn. průkaz.To se podívej-dole v poznámce.
    Pneu bude mít vyšší bok, auto bude víc tlumit rázy,víc se naklánět, nebo-li bude nít menší tuhost ve všech 3 směrech.Pneu 195/65 R15 jsou docela dobrý rozměr(optimální z hlediska užití-jízdní vlastnosti a jízdní konfort) a osobně nevidím důvod jej měnit. Stačí?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.11.05  14:22

    « Re: Gumy

    ja som dnes prezul tiez a pomeral. Mozem zhodnotit, ze sa to opotrebenie znormalizovalo. Kraje co po 11tkm mali 5,2-5,5mm, maju teraz po 20tkm 4,7-5mm. Takze pohoda. Stredy sa tiez trosku dotiahli z 7mm na 5,8-6mm. Takze afera nepravidelneho opotrebenia je uz za mnou. Odhadujem, ze sa 40tkm urcite tie zadne doziju. Vlastne aj 4 rokov uzivania a mozu ist prec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.11.05  08:00

    « Re: Gumy

    luf, no staci ce zvladli 48tkm
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.11.05  15:06

    « Profil pneu

    Zdravim, mam Megane Sedan 1.4/72kw. Mam tam 15" pneu, 195x65mm. Muzu tam hodit 195x75mm? Bude to mit nejake vyhody?
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.05  13:22

    « Gumy

    Cavte
    Slubil som vam fotku gum. Po najazdeni 48t km su gumy v stave, ako mozete vidiet na fotke na [odkaz] Bohuzial je to nekvalitna fotka potme s bleskom, pretoze som v dobu, ked som si gumy nachystal na fotenie bol fotit a skusat nieco uplne ine (vid foto). Gumy su uspoariadane dost nelogicky v poradi PP, LZ, PZ, LP. To len aby ste videli, ze okrem PP su vsetky gumy zjazdene rovnako. Kazdopadne na jar budem musiet ist na geometriu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.05  12:17

    « Světla

    Světla: automatika může zůstat, ale musíš 2xotočit ovladačem zapnuto/vypnuto, pak se zhasnou úplně a můžeš si dát třeba jen parkovačky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.05  21:50

    « Kufr

    Zdravím,
    jak jste spokojeni s velikostí kufru u MG II? Jak vám vyhovuje?
    Musím uznat, že podle mě je docela fajn, párkrát bylo nezbytné narvat do grandtoura co nejvíce věcí, a těch věcí bylo dost - no a všechno se vešlo a zbylo ještě místo :-! Samozřejmě musel jsem složit sedačky a posunout nebo zklopit mřížku, ale i tak se tam vešlo věcí.Několikrát jsme s firmou jeli na veletrhy, takže bylo třeba nacpat co nejvíc všeho, hlavně těžkého zařízení. Všechno se vešlo.
    No jakmile otec viděl využitelnost auťáku, další víkend to využil a musel jsem vozit - pytle cementu, haraburdí, cihly, a další blbiny (i bečky s kvasem >:-[] ) - kdyby to viděl šéf >:D Všechno se vešlo, jenom to trochu nadělalo bordel. Grandtour jenom funěl, jak to vezl. Ale jakmile otec přitlačil menší míchačku kterou chtěl zavézt známému, tak to jsem odmítl, zas tak megan velký není ;-) , na to ať si vezme V3S.
    Jinak MG II 1.5 dCi 6-kvalt je docela fajn (spotřeba pořádk kolem 4.4-4.7), mám najeto cca 14 tis km, zatím žádná velká závada, jen pár volovin. Tyto musím co nejdříve odstranit, tak jak bude čas tak půjdu hučet do servisu a jen tak se mě nezbaví.
    Tak zatím.
    PTF
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.10.05  10:09

    « Re:

    tamtam: ak chces svetla ovladat Ty, vypni si automatiku.
    Rezerva je u mna 10l od pipnutia. Zmerane a viac krat preverena. Proste ak moc chcem, mozem s tymi 10l ratat. Ale bezne pouzijem tak 5l.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.10.05  09:56

    « Re:

    tamtam> na ten dojazd by som tak ci tak neveril, ja ak som v probleme tak to robim tak, ze v momente prve pipnutia vynulujem PP a prepnem ho do rezimu ukazovania spaleneho paliva, viem ze rezerva je okolo 7 litrov, tak neriskujem prepalit viac ako 5
    ... a svetla - ak mas problem svietit cely cas, tak sa v takom momente proste prepni do manualneho rezimu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.05  09:41

    « Bez nadpisu

    tv: já mám ještě málo najeto, ale zatím jsem 99% spokojen. Jsou drobnosti co mi vadí, ale věci kterých jsem se bál mi už teď po pár hodinách za volantem přijdou normální. Co mi vadilo a už nevadí je např: oranžové podsvětlení a divná grafika tachometru (lichá čísla a některá větší druhá menší), křivá rukojeť ruční brzdy (ono je to nakonec docela přirozený...), motor EU3 (no hlavně že jede jak drak) atd. Ale stále bojuju s věcma který by měl Renault dotáhnout, což je předně všeho počítač který počítá dojezd ze spotřeby za celou dobu tudíž nepřesně mění-li se podmínky jízdy (Fabie za posledních 50km v plovoucím "okně") a když začne dojezd být třeba (rezerva) vymaže se, neznám dobu jízdy a nemohu se po stránkách pohybovat nahoru - dolu ale stále dokola a než to přeskáču celý brousím rigól nebo jedu půlkou auta přes atd. - no to mi fakt nesedlo (naštěstí detail). Jo a včera jsem se s autem přetahoval u přejezdu, přijeli jsme po tmě a vlak dloho nejel, já doplachtil k přejezdu a vypnul motor. Auto rozsvítilo vnitřní lampy (po minutě je zase zhaslo) a nechalo svítit hl. světla. Celá kolona stála na parkovačky jen já jedinej svítil naplno, páčka přitom v poloze OFF (rozsvítil to světelný senzor). Nenapadlo mě jak jinak to zhasnout, než že jsem otevřel dveře čímž to zhaslo úplně celý (tma vpředu i vzadu) a myslím že to začlo zpívat ať si vyndám kartu. Stejně tak u pumpy, když jsem vylez z auta celý zhaslo - tak snad mě jednou nenabořej zezadu když to pak stojí u stojanu po tmě (u venkovskejch pump kde nejsou nad stojany osvětlení to může bejt dost krize...). Tohle není závada, jen to neumím ovládat a překvapilo mě to. Jinak je to super !!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.05  09:28

    « re

    to tv: K tej elektronike, raz sa mi stalo a uz som to tu spominal. Stal som na krizovatke cakam na zelenu a auto zrazu zacalo zdochynat, elektronika sa snazila udrzat otacky ale motor bol proti. Zrazu zelena ja prvy v rade tak som zaradil jednotku a priskokom som sa rozbehol. Zachvilu to prestalo a motor zasa ok. Potom sa to zopakovalo este zopar krat kym som prisiel do servisu. V servise, kedze problem bol nahodny zistili az po dlhsom case ze je problem s jednou cievkou ku sviecke. Proste motor mi isiel chvilami na 3 valce. Myslite ze sa nieco rozsvietilo na palubovke , absolutne nic.
    A potom ver elektronike ked nedokaze upozornit ani a to ze ti bezi motor na 3 valce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.10.05  08:00

    « Re:

    no ja ten olej skontrolujem asi 4x za rok. Proste to neubuda. Teda hej, z maxima som sa dostal na 1/2, ale to je o.k na 26tkm :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.05  23:04

    « Bez nadpisu

    To nejste sami :-) Aspon prozatim :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.05  22:41

    « Bez nadpisu

    yyyyy: ahááá. Vot eto čort! Ďízeľ...
    Tamtam: no, takze my dvaja tu budeme dve cierne ovce na fore, ktorym vsetko funguje ako ma. Teda ak a nech to aj vyrdzi. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.05  22:06

    « Re:

    tv> to bude asi tym ze mam dizel - ten je cely zakrytovany a ta mierka proste nema kde inde byt, na 1.4ke som to mal tiez dole
    ... btw nikdy som sa nevzrusoval ci elektronicka mierka funguje presne, ale pametam ze na starej 1.4ke to ukazovalo aspon opakovatelne - proste ked kusok ubudlo, tak to bolo ubudnute aj pri dalsom startovani, takze nevidim dovod neverit tomu a apriori predpokladat ze nie
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.05  21:54

    « Bez nadpisu

    Jo tak jsem dneska uvízl s Meganem v Barrandovském kopci (pochopitelně nahoru) neb se vys.al kamion kdesi hore. Takže jsem měl 40min čas pozorovat co to dělá při stoupání na jedničku v koloně kde se tetelil vzduch od aut přede mnou a je pravda, že teplota se filtruje, resp. je tam okno ve kterém se rafika ani nehne... Sedí přikovaná na první levý čárce od půlky ať to točí větrákem nebo jede volně po silnici, přitom spínání větráku není při provozní teplotě vody ale o trochu výše. Pokud to ručička nijak nezobrazí, musí tam mít okno které ukazuje celé jen jako jednu hodnotu. Jo a hadici pro ostřikovače už neřeším - není tam k ničemu. Pro odvzušnění by byla dostatečná jak díra ve víčku tak jeho dostatečně velká vlastní netěsnost, tohle je pozůstatek a bůh ví po čem... Jinak jak auto jede a hladina v tom skáče, musí díky téhle velechytré hadici to naprosto věrně demonstrovat karlovarské Zřídlo, protože má-li hadice ještě konec pod hladinou, lítá v ní hladina při každým vychýlení vody v nádobě o dost značnou výšku a jistě vystřikuje ven...
    Jinak mám najeto 1.000km a motor začal ožívat. Spotřebu jsem měl na volný silnici 5.7 l/100km při průměru 72km/h a to mi ještě stále trochu hřejou kola (než si úplně sednou desky). Desky mám Lucas a nic mi nepíská (viz story o věčně pískajících brzdách). Jede to rovně, nepuká v tom, neskřípe a nevrže, vše funguje jak má a začíná to bejt pěkná raketa (relativně k mýmu původnímu autu).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.05  20:10

    « Bez nadpisu

    YYYYY: mas 1.6-ku? Lebo u 1.6-ky je mierka zhruba na urovni osi ventilatora za chladicom, vpredu dole. Presnejsie je zastrcena v hliniku bloku motora na najspodnejsej casti a hlbku ponoru ma cca 10cm, presne co sa vojde dovnutra kym sa dotkne spodku olejovej vane.
    No ved vravim, ostane sa spolahnut na elektroniku, co nie je prilis velka vyhra. Mam v Berlingu tuto elektronicku mierku (mal som aj v Citr. AX 1.4TZS, ale iba dvojstavovu malo/dost) a napriek tomu, ze tieto mierky robi PSA viac ako 20 rokov, tak funguju podla nalady. Zo 100 nastartovani (ratam iba tie, ked auto stalo aspon 10 min.) mi asi 15-krat hlasi "nie je olej" a reve to na mna. Zo zaciatku som zakazdym vyletel, ze co je, ale po prvom mesiaci vlastnictva auta som to uz ignoroval a ignorujem doteraz.
    To je ten lepsi pripad, ked sa to kazi smerom k min. hladine. Ak sa to bude kazit k max. hladine, tak si to nevsimnem, az pokial nebudem stat so zadretym motorom.
    A ak to nahodou zhovadili az tak dokonale ako Skoda, tak to potom zbohom. Skoda filtruje (!) info z tlakoveho senzora na zaklade otacok, dlzky chyboveho signalu apod. A tak sa mi stalo, ze za volnobehu som odpojil konektor - teda som simuloval signal "vobec nie je olej v systeme - motor sa nemaze", co je ovela vaznejsie ako info, ze je nizka hladina - a ani po 5-ich minutach mi palubovka ani len nepipla, ze sa nieco deje.
    Skodovka vseobecne z uzivatela robi *, lebo aj teplotu vody filtruje stvorstupnovo na: studeny - hreje sa - teplo - cosi sa se*ie. Ale aby v tom neostala sama, tak zda sa mi, ze aj Megane to robi podobne...
    No a potom ver elektronike...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.05  17:00

    « Re:

    tv> he? gde mas olejovu mierku? ja v ju mam v dekliku od oleja, to neni problem najst :shock:
    ... okrem ineho stav oleja sa da checknut po starte cez palubku a pokial viem f celku to funguje
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.05  16:44

    « Bez nadpisu

    No, prave to som chcel povedat, nech tu hadicu vvhodia uplne, bude pokoj. Alebo... Mozno tam ta hadicka nie je kvoli mierke, ale kvoli odvzdusneniu, haha. Tym by nas vsetkych Renault dostal :)
    A co sa tyka tej pidiolejomierky v tom najsamsuperpristupnejsom mieste, tak s tym Renault vyhral. Garantujem, ze 3/4 ludkov ju ani nevedia najst a z tej zvysnej 1/4-ny si 75% nebude chciet spinit ruky sahanim niekde pomaly pod motor... Ostava sa spolahnut na elektroniku a jej oznam, ze hladina je OK.
    Vrtule: no mne sa 2. stupen na Fabke zopol, a to v Monacu/Monte Carle, ale tam bola horucava ako blazon a chodit po tych kopcoch hore/dole... V kazdom pripade, je pravda, ze velky chladic s dvoma vrtulami bol dimenzovany na celu radu, od najmensich (aj 1.2-ka snad?) az po dvojliter a TDI. Ked to staci uchladit ten dvojliter a TDI, tak 1.4 50kW sa musi citit ako na Sibiri.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.05  08:34

    « Bez nadpisu

    POZOR POZOR update k hadicím od výrobce!!! Já totiž měl půjčený Návod k autu od kolegy co má starší rok výroby, takže jsem veškeré informace o zacpávání hadice a měření vody čerpal z něj. Dnes jsem poprvé otevřel svůj a je tam update ve znění: dolévejte vodu dokud neuvidíte hladinu... Chytré!! No to děláme, ne??? Takže je to zřejmě proces redukce výrobních nákladů že místo jedný hadice ji přestřihli vejpůl a udělali tak dvě (akorát že pak neosáhne do vody ani jednomu...). Jen doufám, že stejnou nebudu mít i měrku oleje!!! :o :-O :-O
    ... a až bude Renault mít problémy s odbytem, mohl by ve druhém kroku poloviční hadici co nic neměří vypustit úplně a ušetřit i za tu druhou půlku... >:D :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.05  08:23

    « Bez nadpisu

    :D >:D >:D
    Díky!!! Ne já to nemyslel špatně z toho důvodu že mi to chybí, spíš polemizuju co to tam je a proč to tam je. Podle mě je nutno při operacích s vodou a nádobou rozlišit následující stavy:
    - plním a musím poznat že je plno - upřímně: tohle se pozná tak že voda přetekla (hadičku tedy nepotřebuji a jak bylo zmíněno, je na víčku, tudíž kdesi odložena ...)
    - ostřikuji a voda došla - ehm: nevím přesně, ale řekl bych že se to pozná tak že voda neteče (v tom případě je nutno zahájit operaci doplnění nejlépe až do situace viz výše)
    Takže jak vidíte, s oběma procesy si všichni víme rady, teď jen rozlousknout k čemu tam výrobce dal hadici co nedosáhne do vody a co s ní hodlá měřit 8-s 8-s 8-s Btw víčko jde sundat tak blbě že na současné zacpání hadice prstem (i kdyby k něčemu byla jako že není) je třeba pomalu tří rukou. Když budete mít náladu, tak až někdo dolejete až nahoru k víčku, zkuste odpozorovat jestli udrží vodu i ten krk nebo to klesne jen po vrchol nádoby. Díky...
    tv a vrtule ve Fabii: 2 měly jen výbavy s klimou a jde spíš o to, že to byl "velký" chladič, tedy obdélník a pokrýt plochu obdélníku jedním kruhem jde dost špatně, takže proto mi přišly sympatický ty dva (anebo elipsa - třeba to v Německu dokážou???). Současně taky pak nikdy nespínali na víc než 1. stupeň (ani v Dubrovníku v koloně ne) a nebyly slyšet. Felicie 1.6 klima co měla 1 obr vrtuli při vjezdu do kolony s klimou burácela jak Boeing před startem a vířila listí všude kolem....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.05  07:38

    « Hadička

    To PP - smůla je v tom, že hadička je připevněná na víčku - když ho sundáš na dolití, tak ti nic nezměří... :-)
    Já tam mám taky tak 10- 15 cm dluhý čulibrk, ale jak píšete níže, neřeším to. Když na sklo nic nešplíchá, nic tam není!
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 26.10.05  22:14

    « Bez nadpisu

    Sice jsem to neviděl,a tak možná píšu blbost,ale nemají to soudruzi tak vymyšlené naschvál?Pokud máte dva ty hadičky stejně krátké,tak to možná není chyba.Třeba se tou hadičkou měří jen jestli při dolévání už je max hladina - trochu vody v hadičce zůstane,pokud v ní voda není tak je třeba lít ještě.Přeci měřit kolik tam je vody je zbytečnost,když tam není tak se prostě dolije a na měření přelití tam je ta hadička.
    Ale je to čistě teoretická úvaha.
    Na praktické ověření svých úvah si ještě musím pár týdnů počkat . >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.05  21:17

    « Bez nadpisu

    Ventilator mam jeden, tusim vsetky benziny maju jeden. nezalezi na pocte, ale na ich vykone a tvare vetraku. Podla mna ten pol kilowatt suctu oboch vetrakov na Fabii bolo zbytocne predimenzovanych, najma na malych motorizaciach.
    Mierku ostrekovaca ja osobne nepotrebujem, lebo som ju nikdy nemal a tak sa riadim tym, ze ked nestrieka, dolejem, resp. nahodne dolejem kedy ma napadne. Uplne do prazdna sa mi podari vycucat nadrzku asi tak raz za rok az dva.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.05  20:53

    « Re:

    No super!!! Tahle hadice má tak 20-25 cm max (spolehlivě končí kdesi v krku) a je to takovej docela blbě ohebnej plast průhledné barvy.
    kdyz jsem koukal na ten zaprtek kterym mam udajne zmerit hladinu, tak jsem si taky pomyslel neco o tom ze soudruzi z Francie museli nekde udelat chybu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.05  19:58

    « Bez nadpisu

    No super!!! Tahle hadice má tak 20-25 cm max (spolehlivě končí kdesi v krku) a je to takovej docela blbě ohebnej plast průhledné barvy. Současně jsem pomocí pořádného světla zjistil, že krk je do vlastní nádoby pravděpodobně jen nasazen, protože prochází takovou černou gumovou průchodkou - tudíž je vysoká pravděpodobnost že právě v ní to poteče... Já když to naleju po hrdlo (stojí hladina těsně pod víčkem) tak za den jsem zjistil, že hladina je přesně na vršku vlastní nádoby těsně pod černou průchodkou. Takže se to buď vybryndalo drncáním přes netěsné víčko nebo proteklo ven přes netěsnou průchodku nebo to má díru ve dně a pomalu to utíká celou dobu a já to zrovna kontroloval když bylo "nějak". Hm a teď co je lepší???
    Ale díky za vysvětlenou. Jinak myslím že Renault zahájil akci snižování výbavy (sláva mu že snížil i cenu, což škodovka obvykle neudělá), mám ten dojem že rozdílů by se našlo asi dost. Když už jsme u toho, kdo máte benzínový motor a klimu, máte ventilátor chladiče jeden nebo dva (já mám 1). Tohle přesně udělala škodovka u Fabie (odebrala spoustu věcí - např. i ten větrák všem motorizacím a výbavám) a to byla přesně ta chvíle kdy začali Fabie stát za vyliš cosi jak technickým provedením, tak kvalitou (lupání, křupání a podobné jevy plynoucí z ošizené konstrukce čehokoli).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.05  18:06

    « nadobka na ostrekovace

    to tamtam: Ja mam tu hadicku dlhu mozno tak 60-70cm, takze dociahne az na dno nadobky, nie len do toho krku. Nemam ju samozrejme zmeranu ale urcite dociahne az do nadobky.
    Dolieval som uz par krat do plna a este som si nevsimol ze by mi voda zmizla i ked som ostrekovace nepouzival. Inak ta nadobka musi mat dost dobry objem, pretoze voda mi vydrzi strasne dlho, podstatne dlhsie ako mi vydrzala vo Fabii a to mam teraz aj ostrekovanie svetlometov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.05  15:03

    « Bez nadpisu

    Jeden dotaz do pléna: prosím vás jak se v Meganu II kontroluje výška hladiny vody do ostřikovačů?? V návodu je nějakej šílenej postup s jakousi hadičkou, která se nachází ve víčku nádobky (nádobka sama je před předním podběhem - za světlem a nepřístupná) a která se ponoří do vody, zacpe prstem a vytahne ven a ze sloupce vody v ní usuzuje stav vody v nádobě... Proč se ptám: ta hadička je natolik krátká že do nádobky nedosáhne (k nádobce vede "husí krk" který do ní přivádí vodu), takže je schopna změřit pouze to, stojí-li voda až v tom krku - až po hrdlo. Má-li celá nádoba objem třeba 4l, přestane to indikovat při zbytku 3.8l (až se vyprázdní krk - níž ona už nedosahne a tak bude pak už stále prázdná), což je přeci nesmysl!!!! A druhá související věc: naplnil jsem nádobku až do víčka - až do toho krku, ujel jsem 120km aniž jsem ostřikoval a voda mi zmizela, je pouze v nádobě (tudíž ta pitomá hadice ukazuje že je to prázdné neb tam nedosáhne). Tak se chci zeptat, zdali mám někde díru anebo ten krk je myšlen jen jako "přivaděč vody" a není tak úplně utěsněn s nádobou, rozuměj že voda co se naleje až do něj velice rychle uteče nějakou netěsností a je to normální...
    Sorry za ty délku a zamotanost, snad to pochopíte, jde mi o to že můj dojem je že voda patří do nádoby (výše ne - v krku se neudrží a vyteče) a ta trubička co tam je je totální pitomost bez reálné funkce... Když mi toto potvrdíte, budu spokojený >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.05  13:26

    « Re:

    vcera som hladal tie poistky, budu v motorovej casti, zase problem s krytom :*) . No mam zatial otestovanu tu antenu a teraz si musim zohnat klince, merak a mozem ist na to meranie, najskor cez vikend, dnes sa tesim na ryby, mame plny rybnik a tak sa idem pohrat a odreagovat ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.05  12:04

    « Bez nadpisu

    Musis to mat zavesene na venci volantu, inac nepostupujes podla NT a tym padom mas skreslujuci vysledok.
    Na ten jarok/sanec pozor, nie ze sa zapozeras na zavazie a potom budes pozerat, ako vyzera havarovany Megane. :)
    Ako pokracuje radio?
    Nie, tento vikend v BA nie som.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…