Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.05  08:47

    « Bez nadpisu

    Luf, nehovorim, ze ten BA nic nerobi a niekomu nepomoze, ale ani po par tisic km som si na to este nezvykol a viem si predstavit zopar soferov, ktori ma uz spominali v nie prilis dobrom kvoli tomu, ze nechapali, ze niekto moze pred krizovatkou mierne pribrzdit ako o zivot. Chapes, co mam na mysli? Ze nechtiac vyvolavam este vacsie riziko nehody, ako keby to tam vobec nebolo. Ale nechcem obsiahlo diskutovat o prinose BA, dakto to vyspekuloval prave takto, odmontovat sa to neda a vyzera to tak, ze sa to stane standardom vsade. Cas ukaze, ci to malo nejaky vyznam.
    Ale ja som nenapisal, ze sa jedna o elektromagneticky ventil. Pisal som magneticky ventil, to je rozdiel. Podla popisu je to obycajny kus magnetu mechanicky zaveseneho na nejakom ventile, ktory pri stlacani pedalu az po istu rychlost nerobi nic, nad touto rychlostou sa ventil otvori a dovoli dosiahnutie vacsieho rozdielu tlakov na oboch stranach posilnovaca. Entiendes?
    A vsetky styri blinkre sa spustia pri kazdom spomaleni nad istu mieru bez ohladu na BA, to mi tiez mozes verit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  23:37

    « Bez nadpisu

    tv - brzdovy asistent ma 2 ulohy: 1) dosiahnut najvyssi mozny tlak v brzdovom systeme za najnizsiu moznu dobu a 2) zabezpecit, aby tento tlak neklesol ani ak sofer zacne povolovat brzdovy pedal. Kopa uzivatelov instinktivne uvolnuje brzdu, ked ABS zacne kopat. IMHO to bude aspon 50% chlapov a 90% zien za volantom. Uricte by som jeho vyznam nepodcenoval. Myslim, ze s mojou telesnou stavbou nemam problem nakopnut brzdu, ale aj napriek tomu ocenujem zasah BA a uz som si zvykol tak, ze ho viem presne davkovat (teda vyvolat kedy chcem vs. prudko brzdit bez jeho aktivacie).
    BTW kedze ide o elektromagneticky ventil, tak kdesi musi existovat elektronika, ktora do toho ventilu privedie napatie v tom spravnom okamihu. A v tejto chvili sa spustaju aj vystrazne blinkre. Od spomalenia to zrejme nezavisi, pretoze pri brzdeni s aktivovanym ABS ale bez BA sa blinkre nezapinaju.
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 08.11.05  23:08

    « Re:

    paulz:
    Je vidět že ta manipulační masáž ze strany škodovky a jejich přisluhovačů (Jansa a spol.) funguje. :roll:
    Ten systém vyšší základní cena+trvalá sleva není specialita Renaultu,takto to chodí i u jiných automobilek (stejný systém cen má i Fiat,Citroen i další,teď se mi zrovna nechce prohledávat konfigurátory jednotlivých dovozců) nevím proč to tak je,ale důvod který si napsal mi nepřipadá příliš věrohodný.
    Ať je označení jakékoli,nejedná se o akční slevu a u Renaultu je to přímo označeno jako "jednorázová sleva" o akci tam nic není.A když pominu že pan Jansa je opravdu tak neinformovaný,tak odkud teda zjistil základní cenu (bez slevy) Meganu 1.4?Pořád tvrdím že on dobře ví za kolik se Megan min.půl roku prodává a pouze účelově lže.
    A řekni úpřímně,myslíš si že kdyby byla na O2 půl roku sleva 110tKč na všechny verze,že by se o tom v tom testu nezmínili? hahaha >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto t0m4s

    t0m4s 08.11.05  21:21

    « Re: vrčení motoru

    Slabe rapkanie v motore pri pusteni plynoveho pedalu pocujem aj ja. Mam Megane II 5D 1.4 cca 3 mesiace, a robi to od zaciatku, takze je to dufam normalne ;-) . Nikdy som ale nesledoval pri akych otackach sa to prejavuje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  21:18

    « Bez nadpisu

    Jansa na hrad! Tak diplomaticky sa vykrucat zvladnu jedine politici...
    To FAKT nema zakladna Octavia sklopne sedadla...? Naco potom robia hatchback? A ta posledna veta, ze aj tak 560 litrovy kufor nema nikto a tym dovodit, ze je Octavia lepsia, hoci sa tie sedadla nedaju sklapat - ten clovek musel snad vypadnut z druheho poschodia blazinca v zapnutej kazajke rovno na hlavu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  21:09

    « Reportáž k reklamaci

    Teda pánové, když čtu připominky k reportazi, tak se tresu co vyjde z te co jsem natacel ja ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  21:09

    « Bez nadpisu

    Miro, uz som to tu raz vysvetloval, ale strucne zopakujem, ze ten brzdovy asistent pozostava z nejakeho magnetickeho ventilu, ktory pri stlacani pedalu istou rychlostou sposobi prepnutie ventilu tak, ze naraz je posilnovaci ucinok posilnovaca o trochu vacsi, cim sa dosiahne ten isty efekt, ako keby vodic dupol na brzdu viac. Urobili (a zda sa, ze vsetky automobilky tak postupne robia) to preto, lebo si myslia, ze vodic je blbec, ktory nevie brzdit. No, myslim, ze v nejakom tom percente pripadov to naozaj pomoze, ale v dalsich 9X% (kde X sa blizi k cislu 9) pripadoch pribrzdenia je to akurat tak dobre na adrenalinove prebudenie sofera auta, ktore za mnou nasleduje alebo na presvedcenie spolujazdcov, ze este sa s tym autom treba este trocha dlhsie zzit... :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  21:02

    « Bez nadpisu

    To PP:co se týče ceny Meganu sedanu 1.4 ta je skutečně taková 445 000kč,on tak autor v testu psal ceny jsou bez akčních slev/-110 000kč/.Proč Renault uvádí takové ceny za které by neprodal nic na to by jsi se měl zeptat v Renaultu.
    Dát jako základní cenu takovou,za kterou se nikdy neprodávalo svědčí o něčen divném-možná tým chtějí přesvědčit že lidi nakoupili tak levně,že už ani nemají nárok na reklamace.I přístup k reklamacím o tom svědčí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  19:34

    « Bez nadpisu

    Ten zmiňovaný úžasný test jsem dneska na Radiožurnálu taky slyšel. Já bych v tom snad ani neviděl úplatky či zlý úmysl - úroveň tuzemské novinářské branže je holt takhle nízko. (Něco o tom tušim, v novinách jsem dělal šest let.)
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 08.11.05  18:16

    « Re:

    luf-vidíš já jsem si těch dalších nesmyslů v tom testu ani nevšiml,jak jsem byl vytočený tím,že někdo placený z mých peněz veřejně lže a ještě za to bere úplatky od Škodovky - nevěřím tomu že ten Petr Jansa je tak blbý že fakt neví kolik stojí Megan a jakou má základní výbavu a při přípravě pořadu tohoto typu si to neověřuje,v tom testu jsou zcela účelové lži,jaké zadarmo nebude do světa rozhlašovat ani úplný hlupák,protože i on by věděl že se ztrapní.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  17:06

    « Bez nadpisu

    Odhlučnění kapoty: dnes jsem zakoupil v čalounictví filc (nebo jak to nazvat, prostě ta technická látka připomínající koberec z jedné strany povrchově slisovaná, ze druhé měkká houbovitá) v tloušťce cca 10mm za ukruktných asi 100Kč/m2. Ten jsem nastříhal do tvaru prohlubní na kapotě mezi výstuhami (práce pro bohy - hlavně jak to vyměřit) a docela elegantně zastrkal za okraj lemu (po prohlídnutí kapoty pochopíte lehce jak to myslím), čímž se vyplnily všechny prostory ve kterých se nachází jeden jediný plech - jak jsem psal z důvodu omezení tepelného přestupu tepla z motoru na lak. Kapota teď má na sobě 3 oblasti kde je vyplněná tou látkou, zbytek jsou původní plechové díly. Následně koupím ještě origo odhlučňovací koberec pro naftové motory který upevním přes tuhle výstelku, protože se bojím aby mi to průvan v motoru nezačal rozebírat - drží to tam pouze zastrkanými okraji jak jsem psal. Nicméně funkční by to bylo už teď...kdyby nehrozilo že to samovolně vyletí... Jo a první postřeh: při zavírání kapoty (pouštěním do zámku z vhodné výšky) se už neozývá zvuk podobný zavírání víka od popelnice, ale je to takové tlumenější. Takže něco to dělá (autem jsem zatím nejel tudíž k motorovému hluku se zatím nelze vyjádřit) a výdaje byly zatím cca70Kč, protože půlmetr stačil. Kdyby měl někdo to srdce to na tu kapotu přilepit celou plochou, nemuselo by se přes to už dávat nic případně - pro pečlivky - vrstva technického silného alobalu k izolaci potrubí (k dostání v hobby marketech).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  17:03

    « Re:

    ja porad verim, ze Renault dokaze udelat kvalitni auto, jen tak trochu zapomina, ze se taky vyskytuje odpad a nezbyva nez sem tam neco odepsat, s tim je bohuzel Renault a prodejci na stiru. Vlastnil jsem driv, sirokou skalu renaultu a nikdy jsem s zadnym nemel vyraznejsi problem az ted. Divim se proto, protoze pocty prodanych aut hovori ve prospech bezproblemoveho reseni problemu. jak by se asi choval renault kdyby prodal 1000 aut za rok ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  16:55

    « Bez nadpisu

    PP - ty si to evidentne nepochopil. Ved ziadny z konkurentov neposkytuje 560l kufra, nema namakanu viacprvkovu zadnu napravu a neposkytuje s motorom 1.4 istotu pri predbiehani a tah do kopca. A navyse je Oktavia o 20t lacnejsia a oslobodzuje ta od nutnosti vyberu prevedenia intereieru a dheho rozmyslania nad farbou. Niet sa preco cudovat, ze nikto iny nema sancu :D
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 08.11.05  16:06

    « Bez nadpisu

    Dneska byl na ČR1 v motožurnálu test Octavie 1.4 v základu a mj. ji srovnávali s Meganem sedan.Co tam ten člověk plácal,nevěděl jsem jestli se mám smát nebo brečet.
    Tipněte si jak to dopadlo."Samozrejmá vec,vyhráli naši".
    Poněvadž O2 je o 20tis. levnější :!: >:D :shock: ,motor má jenom o pár kW méně,jediná výhoda Megana je "že má o pár drobností ve výbavě navíc" :roll: >:D
    No přečtěte si to sami,vskutku profesionální test:
    [odkaz]
    Teď už začínám chápat,proč má u nás škodovka takové prodeje,když má zadarmo reklamu postavenou na lžích a polopravdách v veřejnoprávním rozhlase.
    Nevím,nevím jestli se tom69 obrátil se svým případem na ty správné "novináře"... :(
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 08.11.05  15:16

    « Bez nadpisu

    mno,při 190 podřadit? :shock: >:D ...to by asi ani Megan nerozdejchal...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  13:57

    « Re:

    bruno: mam riesenie, nepouzivaj dialnice. Ale nie, s tymto som sa este nestretol a par krat som dialnicu pouzil. Nebolo to tym, ze si siel 190 a viac to proste neslo :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  13:30

    « Bez nadpisu

    Dotaz na odborníkov:
    Ak idem dlhšiu dobu konštantnou rýchlosťou, po pridaní plynu auto chvílu nereaguje...Riešim to tým že podradím...Môže to mať niečo spoločné s riadiacou jednotkou?
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  10:31

    « Bez nadpisu

    tv - ako moze byt BA mechanicka zalezitost, ked podla chytrych reklamnych letakov reaguje na rychlost preslapnutia z plynu na brzdu? Ak reaguje iba na razanciu zoslapnutia brzdy, tak by to mohlo fungovat ciste mechanicky. Ale fakt netusim, ako a preco funguje. Ty si v technickych veciach zbehly, nechce sa ti to pre nas "blbcov" vysvetlit? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  08:32

    « Re:

    luf: no ja som si bol isty, ze to tlmenie tam mam, len potom som zistil, ze tam nieje. Podozrieval som servis, ze mi to ukradli, ale ked som dal dotaz, ci to tam niekto ma, tak nik a tak som sa ukludnil, ze som to tam nemal . No fakt som si myslel ze to tam je, ale po dvoch navstevach servisu to tam na 100% nebolo :-(
    Ale vse je to len moja domienka, niesom si na 100% isty, ze som to tam mal, ale zdalo sa mi, ze ano
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  08:19

    « Bez nadpisu

    luf: brzdovy asistent je mechanicky aktivovana zalezitost v posilnovaci, tym to nebude.
    Je to od riadiacej jednotky ABS v tom pripade, ze rozpozna spomalenie nad istu hranicu. Tym, ze Megane II ma defaultne ABS, ma aj to blikanie. Predajca, ktory tvrdi opak, by mal ist na skolenie...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  00:28

    « Bez nadpisu

    Ja mam pod kapotou aj nejku tu tlmiacu vypln. Aspon sa mi to tak zda, uz som sa tam aspon 6 mesiacov nepozrel :-) Miro, co tam mas ty?
    Ad vystrazne blinkre - spustit by sa mali vtedy, ked sa aktivuje brzdovy asistent. Aspon u mna to tak je. Najviac ma ale dostavalo (teda kym som si na to zvykol), ze osm ich pocas toho prudkeho brzdenia vzdy stihol rucne zapnut v snahe prestat blikat. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.05  23:03

    « Bez nadpisu

    Na tie hadicky, ktore vidno pod kapotou - mam na mysli hadicky ostrekovaca - sa velmi nestazuj. V Megane idu pekne cez motorovy priestor, cim sa voda ohreje a trysky v zime nezamrzaju.
    Na Berlingu to mam presne naopak - hadicka ide kapotou, ale az za tesnenim motora, teda v +/- vonkajsej teplote. V zime som snad este ani raz nemal dobre fungujuci ostrekovac napriek -40 stupnovej kvapaline, ktoru uz defaultne pouzivam bez riedenia.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.05  17:34

    « Bez nadpisu

    Tenhle právě mám - je to oranžový LCD ktreslící přímo který jedny dveře jsou nedovřený a pochopitelně i kufr. Druhá varianta je červená kontrolka ve tvaru autíčka které má (myslím) všechny 4 dveře otevřený a rozsvítí se vždy když je někde nedovřeno - ta je ale červená, není v barvě toho podsvícení. Jednoduše řečeno mám oranžový autíčko co otvírá všechny dveře a existují i červený ne tak hezký... :D
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 07.11.05  17:05

    « Bez nadpisu

    tak to by mě fakt naštvali,kdyby mi do Sportwaye dali lampu jenom dopředu a v nějaké verzi pro sociály (to byla ta s kterou jsem jezdil,s černými špígly za 335kkč) by byla i vzadu :-( :-( >:D >:D
    ale to teď není důležité (i když ne tak docela... ;-) 8-s ),hlavně aby mi už to dovezli,už začínám být nějaký nesvůj,nějakou lampu-nelampu jim i odpustím...
    tamtam:
    jo a jak jsi psal o tom displeji znázorňující auto,ty ho nemáš červený jako tady?
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.05  16:44

    « Bez nadpisu

    ... jo tam taky!!! >:D >:D >:D :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.11.05  16:41

    « Bez nadpisu

    No posvítit si hezky ostře spolujezdkyni do klína, to nemusí bejt k zahození. To si asi do auta domontuju... :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.05  16:36

    « Bez nadpisu

    Lampičky: myslel jsem to tak, že ne každá verze má po stranách samostatnou sekci (jednu, dvě nebo žádnou), kde je další žárovka a další samostatný spínač jako čtecí - centrálním světlem jsem pak myslel to vlastní světlo. Pochopitelně je buď jen nad přední řadou sedadel nebo vpředu i vzadu. Teď jsem to zamotal tak že to musím vysvětlit příkladem:
    - nejhorší varianta (co jsem viděl): jedna lampa nad předními sedadly, obsahuje světlo spínané dveřmi a pravou čtecí lampičku (pro předního spolujezdce). Pravděpodobně obsahuje 3 žárovky, otevřením dveří svítí všechny 3, spolujezdec si může zapnout svojí
    - nejlepší varianta (co jsem viděl): dvě lampy nad přední a zadní řadou, obě mají centrální světlo a levou + pravou čtecí lampičku. Dveřmi svítí vše (tedy 6 ks stropních žárovek), každý pasažér včetně řidiče má možnost si rozsvítit své světýlko.
    Když se místo žárovek (W5W) použije LEDka (bílá - do parkovaček), svítí to z ní docela pěkně ostře bodově (jen spolujezdci do klína) a už dost na to, aby spolujezdec přečetl mapu a současně dost málo na to, aby to za jízdy v absolutní tmě rušilo řidiče - žárovka naopak svítí tak všelijak všude a mě za jízdy vadí...
    Odhlučnění: byl jsem dnes přímo v Mikře a materiál jsem viděl. Ještě si musím prohlídnout kapotu a možná se do toho pustím...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.05  16:07

    « Re: Blinkry

    Me se to stalo o vikendu a byl jsem prijemne zaskocen, nebot mi prodejce pri prodeji rikal, ze moje auto to ve vybave nema kdyz jsem se na tuto funkci specialne ptal, zjistil jsem taky, ze to dela v okamziku mirneho vyboceni, pokud intenzivne brzdim a jedu rovne, nesepne se to
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.05  16:07

    « Re: Blinkry

    z tohoto som bol vyplaseny aj ja. Skusal som asi po 2 mesiachoch, ci ABS pracuje . Pracovalo :-)
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 07.11.05  16:06

    « Bez nadpisu

    tamtam:
    ta zadní lampička o které jsem psal o které jsem psal byla asi ta co označuješ jako centrální,byla v místech za předními opěradly,že existují ještě nějaké čtecí lampičky to jsem ani nevěděl :roll:
    jestli chcete odhlučnit,tak tady je něco pro vás:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.11.05  15:49

    « Blinkry

    Nedávno jsem jsem musel brzdit do extrému a oni se zapli blikače.Byl jsem z toho celkem překvapenej,protože jsem chvíli nevěděl co se děje.Potom mi to docvaklo.Ani jsem nevěděl,že to ten megan má.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.05  14:54

    « izolacia kapoty

    to tamtam: dobry napad s tou izolaciou kapoty. S tou izolacnou foliou by sa dal mozno aj vyriesit problem co spominal pred nedavnom tusim Slon72.
    Ak strcite ruku pod kapotu smerom od celneho skla, tam kde mate ostrekovace na predne sklo, tak zistite ze vam prsty vlezu az do motoroveho priestoru. Je tam cca 1cm diera, cez ktoru Vam ide vzduch z motora rovno do otvoru kde sa nasava vzduch do kabiny. Tesnenie proste nedolieha od spodu na kapotu, zasa jedna super vec na Megane, aspon na tych z roku 2004 a skor vyrobenych.
    Musim pozriet ako ta kapota od spodu vyzera, ci by slo nalepit tu foliu tak aby vyplnila tuto medzeru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.11.05  13:29

    « vrčení motoru

    Poslední dobou když jedu bez rádia, tak sem si všiml, že po vytočení nad 3500 ot/min a povolení plynu vrčí motor jako setrvačník jak padaj otáčky. Hlavně je to znát na okreskách kdy se na čtyrku rozjedu a před zatáčkou pustím plyn. Motor je benzín 1,4. Nevšimli ste si toho někdo?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.05  11:49

    « Bez nadpisu

    Tak jsem si dnes v salonu prohlížel SportWay (česká verze) a měl jen přední stropní lampičku a v ní jen jednu čtecí lampičku (spolujezdec) a centrální světlo. Slovenský SportWay má spolehlivě lampičky pro řidiče i spolujezdce a současně i zadní světlo taktéž s čtecími lampičkami pro cestující vzadu - je to sice relativní drobnost, ale potěší...
    PS: kdo to tu už řešil hlukové tlumení kapoty pro benzín?? Já dnes ve firmě Mikra viděl samolepící filc s Alu folií cca 1.5 cm tlustý (v metráži) za 495,-Kč/m2, kterým by šly nádherně vylepit plech kapoty mezi žebry a následně za cca 1.100,-Kč to celé přetáhnout origo odhlučnovacím "kobercem" co dávají do naftových verzí?? Co mi k tomu kdo můžete říct?? Jde mi nejen o hluk motoru, ale hlavně o tepelnou izolaci (sálání tepla do plechu kapoty po odstavení auta - na slunci se pak rozpálí přes 80°C a škodí to laku) a taky trochu kvůli estetice, kdy haubna plná nějakejch žeber a přes to jakési hadice ... myslím že by to smysl mít mohlo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.05  22:04

    « ruzna vybava

    Kdyz ted koukam na slovenske stranky, musim konstatovat, ze pro uzivatele prinasi vic nez ceske, take jsem se koukal na specifikaci meho auta Megane 1,6 16V (115k) Sport Way (5-dv.) a zjistuji, ze ma nektere veci v nabidce ktere u meho auta postradam. Opravdu nevim podle ceho se u Renaultu delaji konkretni akce. To ze ma ten samy model v konkretni akci pokazde jinou vybavu asi odpovida i tomu, ze v servisu potom nejsou schopni dodat ten spravny nahradni dil. Asi je to specialita Renaultu.
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 06.11.05  21:50

    « Re:

    Po klasickém proklikání ze stránek renault.sk mi pořád ukazuje 2 okna,přes ten tvůj odkaz se mi podařilo vykouzlit čtyři. :shock:
    Nejsou v tom nějaké čáry? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.05  21:40

    « Bez nadpisu

    Hele zkus se kouknout do týhle roletky: [odkaz]
    najdeš tam co jsem psal, že to má dvě a o kus níž zase že čtyři el. okna... Prase aby se v tom pak vyznalo!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.05  21:35

    « Bez nadpisu

    PP: zkus na tý slovenský stránce do sekce myslím ceny - jsou to takový dvě šipečky a první je myslím výbavy druhá ceny v roletě tvého auta, když si napřed vybereš motor. Sice se to jmenuje ceny, ale je tam rekapitulace celý výbavy... Nechce se mi to teď celý hledat ale prostě to tam někde takhle je... Když neuspěješ najdu to a pošlu link.
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 06.11.05  21:14

    « Re:

    Tak buďto jsou ještě rozdíly typu sedan-hatch-kombi nebo se jedná o inovativní úpravy ze strany Renaultu.
    Já jsem psal o sedanu 1.4 a baterka byla bez krytu pouze na motoru byl jednoduchý plastový kryt částečně kryjící vrch motoru,ale třeba svíčky s kabelama byly vidět.Nebyla to taková ta plastová kostka jako na Meganech dCi nebo na Fabiích
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.05  20:51

    « Bez nadpisu

    PP: ja mam motor 1.4 a je kompletne zakryty plastem...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…