Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 21.11.05 16:02
« Bez nadpisu
Laguna2 s 1,9 dCi nemá žádné topné těleso pro topný systém. Jinak jsou žhavící svíčky(teda já doufám,nehledal jsem je) pro předehřev chladící kapaliny.
O1 TDI měla 3,zde to musí být také nějak podobně,ale sundávat kryt..??
No, asi som nie celkom presne napisal, ze stale meliem prave o tych vyhrevnych elementoch VO VODNOM OKRUHU. Tie podla mna ma kazdy motor HDi, dCi, TDI a cojaviem este ake DI a ich spinanie si ovlada RJ motora (nezavisle od vole uzivatela) na zaklade nejakych definovanych pravidiel, ako teplota vonkajsieho vzduchu, teplota vody v motore, momentalna zataz alternatora a mozno este nieco. Takze ak si vodic zapne kurenie (topeni), motoru zacne odoberat viac tepla ako je za normalneho behu bez kurenia, na co RJ motora zareaguje adekvatne - prikuri (pritopi) si tymi telesami... A nie su to zhaviace sviecky, tie su zase na nieco ine, tie su priamo vo valcoch a pomahaju startovat studeny motor.
Dalsie vykurovacie teleso vo vzduchovom okruhu to Skodovky maju, dokonca aj v katalogu na Megane sa da najst to vzduchove pridavne vykurovacie teleso (tusim az 2kW, to uz je fakt vela), takze ak ho aj nahodou kazdy Megane dCi nema, tak urcite ho maju aspon tie so specifikaciou pre severske krajiny. Ale toto teleso som nemal na mysli, ked som hovoril o zvysenej spotrebe, pretoze toto teleso sa zopne iba na prianie uzivatela, ked vytoci ovladac teploty na max., resp. to zan urobi automaticka klima, ak taku uzivatel ma. BTW, aj preto by som nechcel auto-klimu... -
"-- skrytý --" 21.11.05 15:49
« Bez nadpisu
Ach jo, sloniku, mylis a hodne.
V Megane totizto nie je elektrohydraulicky posilovac, ale elektromechanicky, ako som tu uz parkrat popisoval, motor cez snek pomaha tocit osou volantu. Schvalne zavedena vola tam samozrejme je, ale ta je iba mikroskopicka v ramci snimaca momentu posobenia sily.
Booze, kolkokrat sme to tu uz rozoberali...?
Samozrejme, bez posilnovaca vdaka prevodovemu pomeru je to ovladanie este tazsie ako napr. na Felicii a inych autach, ktore uz od vyroby nemaju posilnovac.
yyyyy: neviem uplne presne ako je to na Octaviach, je tam tiez myslim vyhrievacie teleso vo vodnom okruhu (netusim akej hodnoty a kedy je zopnute), ale urcite tam maju este dodatocne vyhrievacie teleso vo vzduchovom okruhu, je to 1kW, ale zopne sa iba ked natocis ovladac teploty do max. polohy. No chcem vidiet toho blazna, ktory pri teplotach takych, ake su dnes ma naplno zapnute kurenie. Takze nakoniec aj napriek pridavnemu vykurovaciemu telesu je v aute zima... Jedine ze by to riesila automaticka klima. -
"-- skrytý --" 21.11.05 15:47
« Bez nadpisu
Řekl bych že ano (tedy že se mýlíš). Protože je tam už jen čistě elektrický posilovač, tj. stejně jak jde jeden pastorek z tyče volantu a tím posunuješ hřeben a přes něj tyče řízení, tak z posilovače (což je elektromotor taky s pastorkem - asi navíc s převodovkou do pomala) trčí druhé ozubené kolo na ten samý hřeben a jak ty točíš volantem, pomáhá přes druhé kolo točit ještě i on...
Peklo to asi je, nicméně musí to být funkční i při jeho výpadku, jinak by to nedostalo homologaci k provozu po silnici. Takže žádnej komfort, ale zatáčet s tím určitě půjde (pro pokusy zcela jistě...). -
"-- skrytý --" 21.11.05 15:46
« Bez nadpisu
Laguna2 s 1,9 dCi nemá žádné topné těleso pro topný systém. Jinak jsou žhavící svíčky(teda já doufám,nehledal jsem je) pro předehřev chladící kapaliny.
O1 TDI měla 3,zde to musí být také nějak podobně,ale sundávat kryt..??
Hřeje to rychleji,ale jestli to není lepší izolací motoru-když to stojí po jízdě zhruba stejně dlouho, rencl tak nevychladne podle teploměru jako Octávka.Ta byla hned totálně studená.
Dále: jestli se to nezahřívá rychleji díky vyšším vstřik. tklakům? Kromě systému PD-ten má ještě vyšší a netuším, jak se zde motor zahřívá.Opustil jsem VW a jeho motory. Jen tak tipuji, třeba je to střelba zcela mimo.... -
"-- skrytý --" 21.11.05 15:37
« Volant-posilovač
Jen můj názor - z volantu jde 1 tyč, ta jde do posilovače a odtud na každé kolo 1 ovládací tyč, takže ovládání auta bez posilovače musí být peklo. V posilovači je přepouštěcí ventil, který podle otáčení volantu přepouští kapalinu vlevo / vpravo a eletronika mu sekunduje. Mýlím se ? -
"-- skrytý --" 21.11.05 15:10
« Bez nadpisu
ESP nemam, problem nemam.
Auto jede rovne a zataci okamzite co mu tocim volantem. A bodejt taky ne, neni tam plne strojni rizeni, tj. existuje stale pevne prime mechanicke spojeni volant - kola, lhostejno zda posilovac posiluje ci ne a kdy a jak - kola vzdy musi zustat v pozici a reagovat na natoceni tyce volantu, a to v kazdem pripade a i bez nej (posilovace). Neni-li tomu tak je nekde mechanicka vule. Zpozdene sepnuti posilovace (od urciteho uhlu natoceni) je jina vec - to si predstavit umim (i kdyz ani tohle nemam), ale tohle nemuze v zadnem pripade zpusobit preruseni spoje od volantu na kola - mozna to dovede zaridit nejaky diskomfort pri ovladani, ale neverim ze je mozne aby se kola v ramci teto "vule" volne pohybovala, stoji-li volant pevne (ktery drzim rukama a tudiz se nehybe). -
"-- skrytý --" 21.11.05 15:00
« Bez nadpisu
ESP nemam, problem nemam. Navyse to popisovane cuknutie som nebadal. Tie posilovace su zjavne nie celkom podarene, na internete sa daju kupit repasovane za cca $600. Defiluju tam v takej galerii znamych "podarenych" veci ako RJ vstreku na Opel/Isuzu DTi, elektrohydraulicky posilovac Fabie apod. Co je vsak na nich repasovane neviem.
Na 100% som si nie celkom isty, ze tie vyhrievacie telesa v 1.9dCi su, ale iba asi na takych 95%. Pozriem vsak v dialogyse, tam by to malo byt. -
"-- skrytý --" 21.11.05 14:49
« Tahání auta do stran
Jak už víte RMG jsem raěji prodal a již měsíc a 5000 km užívám Mazdu 5.
To tahání auta u RMG bylo opravdu zvláštní, protože jsem nemohl ani na moment pustit volant, aby se vůz nevypravil někam stranou. Druhá věc co mi stále nešla do hlavy bylo, že na místě při zapnutém motoru a posilovači má volant na obě strany při pomalém otáčení ze středové pozice "mrtvá místa" a pak je cítit cuknutí posilovače, což pak člověk vnímá i při jízdě. To se dělo i po opravě posilovače řízení.
U Mazdy jsem překvapen tím ,že přesně cítím pohyb kol od leva doprava bez prodlevy a reakce též el.hydraul. posilovače není tak zbrklá jako u RMG. Zkusil jsem pustit volant na dálnici při 150km/hod a auto jelo pořád rovně a to jsou tam17"205/50.
Takže moje resumé: zřejmě softwarová nepřesnost nějakého úhluvého snímače ( neznám přesné provedení posilovače) způsobuje prodlevu ve funkci a v rámci těch 2-3 mm mrtvého bodu vlevo-vpravo 4-6mm se auto rzně stáčí podle nerovností a kolejí, protože to ta vůle dovolí a nepovažuje za nutné elektronický zásah.
Co mi napadá má někdo z vás na autě ESP? Dělá to také s ním?
Ten systém totiž obsahuje přesné centrování volantu. -
« Re: Re: Re: 60.000 a ine
Je zajimave, ze pri jizde napr. dalnice ci rovny usek pri vyssi rychlosti neni tahnuti vubec znat, nevice to pocituji pri jizde ve meste kolem rychlosti 50km. Je zajimave, ze auto si dokaze tahnout do leva ackoliv je sklon vozovky na druhou stranu
u mna to iste, akurat ze ak je naklon trosku doprava uz mi netaha dolava. Ale poslednu dobu sa to snazim nevsimat si a jazdit.
No vyskusam ten posilovac vypnuk, ked sa zbavim blbeho krytu. Teraz mam 26tkm, 4tkm do garancky , takze az v january. -
« Re:
Mne sa to prejavuje u rychlosti nad 120kmh, to je vdaka aerodynamike Berlinga bliziacemu sa k aerodynamike tehly, u Megana by to mohlo byt - odhadujem - 130 az 140 kmh a viac
tv: Megane ma Cx 0,35 . Nie moc lichotive cislo. To som davnejsie nasiel na rakuskych strankach. Bolo tam aj popisane, kolko auto ide pri konkretnej zaradenej rychlosti a konkretnych otackach. -
« Re: Re:
jo ze servisu vyslo ze zadni naprava je o 4,9 mm posunuta dopredu na prave strane, pry je to na hranici ale v norme, no jako laik to nedokazu posoudit
tom69: no ja som mal povodne posunute prave predne - cca 8mm a prave zadne +4mm. Po vymene prednej casti a vseliakom vyuzivani servisnych nepresnosti, sme sa dostaly na -3 a +3mm. To sa mi ale nepacilo a vymenila sa nakoniec aj zadna naprava, potom boli cisla pekne, ale ci boli naozaj z mojeho auta neviem, nebol som pri merani :*) Ale udajne mam posunutie uz iba -1,5 a + 0,5mm. Ak je to pravda, je to uz o,k. -
"-- skrytý --" 21.11.05 13:34
« Bez nadpisu
yyyyy: to je jedno, ci mas Megana alebo Berlingo, ide tu o turbodiesel a o to, ze tento motor (tieto motory) vyrabaju dost malo odpadoveho tepla a tak ak si zapnes kurenie, tak aj to malo tepla mu odoberies, co si samozrejme motor nadzenie zapnutim el. spiral s dosledkami, ake som uz popisal.
Inac, kto nema automaticku klimu by si mohol u turbodiesla vsimnut, ze ked ide po okresnych cestach v zime, tak to kuri nejako a potom naraz na dialnici hop! vyssia rychlost, vyssie zatazenie motora a vyssia teplota vnutri. Mne sa to prejavuje u rychlosti nad 120kmh, to je vdaka aerodynamike Berlinga bliziacemu sa k aerodynamike tehly, u Megana by to mohlo byt - odhadujem - 130 az 140 kmh a viac. No a pri 150-ke sa idem v aute uvarit, hoci je vonku aj -20. Kolko to vtedy zerie nafty neviem, nemam PP a radsej ani nechcem vediet. -
« Re: Re: Re: 60.000 a ine
luf> ja nemam v istrose problem, a do kestlera ma uz nedostanu ani heverom, ale manzelka ked jej vyhorela ta zapalovacia cievka tak to menila na pockanie v nitre a bola spokojna s pristupom - niekto hlasil ze sa musia menit vsetky 4 tam vymenili len jednu -
« Re: Re: 60.000 a ine
Moje auticko by iz tiez chcelo ist na 60t prehliadku. Na displayi mi uz blika malicky vidlicovy klucik a vzdy po nastartovani mi PP hlasi aby som vymenil olej. Ale do vianoc nebudem mat casu. Takze kam mam cez vianoce zajst na servisku v BA a okoli? Boli ste vobec aspon niekto spokojny s niektorym servisom? -
"-- skrytý --" 21.11.05 12:46
« Re: Re: 60.000 a ine
Naposledy som bol v TTcar Senica, kde som bol pred tym relativne najspokojnejsi ale po poslednych skusenostiach uz tam nepojdem.
Inak povodne mi ten plast zlomili v TTcar Trnava.
No a v Kestleri v BA som uz tiez zazil zopar podobnych veci.
Miro a dalsi maju zle skusenosti s Istrosom, takze hned mame 4xservis kam nechodit:
BA - kestler
BA - Istros
TT-TTcar
SE - TTcar
Este ze v marci mi uz konci zaruka a budem moct prestat navstevovat autorizovany servis Renault. Ale, ak mate niekto dobru skusenost s nejakym Renault servisom na zapade, napiste.
Miro ak pojdes do toho Pezinka, napis ako to tam vyzera.
Na zapade a povedzme blizko BA by este pripadali do uvahy MA, NR, TO, PN, DS.
Mate niekto skusenost? -
"-- skrytý --" 21.11.05 11:09
« Bez nadpisu
Mezitim pribyl prispevek ze je to zavisle od rychlosti a jede to proti sklonu??? Tak to vypovida o necem jinym. Kdyby to bylo mechanicky spatne (kola nespravne), bude to asi tim vic vyrazny, cim rychleji se pojede - pak je to primo mechanicky spatne a jede to tak vzdy, jen vic nebo min dle okolnosti. Pokud to ale "dela vic" kdyz se jede pomalu, vypada to jako by kola byly mechanicky dobre (vetsi rychlost, tedy vetsi rovnani do smeru to soucasne vic a vic minimalizuje), ale neco tam vyvijelo silu (nejakou malou) k zatoceni a to by klidne mohl byt ten posilovac - kterej s rostouci rychlosti je vic a vic utlumovan. Ale to uz spekuluju. Opravdu, udelej pokus jen "mechanicky" s postavenim kol (posilovac odpojen) a pak i s nim a porovnej. Vic neumim poradit... -
"-- skrytý --" 21.11.05 11:03
« Bez nadpisu
Nerikam ze tahani auta na stranu je normalni, ale rikam ze je modifikovatelne nastavitelne primo mechanickou geometrii kol (nebrani-li jina zavada - viz treba ten posilovac). Je-li auto systematicky tahajici kamsi, ma nesymetricky postavena kola, tj. napr zadni naprava neni osove dle auta (jinak nastavena sbihavost kazdeho zadniho kola - jde-li menit), totez predni kola, sbihavost kazdeho (spis postaveni vuci autu ktere soucasne meni i celkovou sbihavost je nesoumerna). Taha-li auto jen na naklonenem povrchu (pochopitelne tam kam je sklon), muze to byt sice osove spravne (tedy na rovnym jede rovne), ale v hodnotach malo, tj. ma to malou snahu drzet rovny smer - lekem je soumerne pridat obema prednim kolum. Takze tohle je nazor muj jako laika po te co jsem experimentalne na vlastni letite skodovce rozpoznal jak se to chova kdyz neco - a na tohle bych se v servisu ptal. Tedy ne je-li to OK nebo not OK, ale aby udelali to nebo tamto (ja platim - bohuzel, anebo troufnu-li si experimentovat napred sam???) a uvidi se. JInak na druhou stranu vetsi sbihavost bude drasticky vracet auto do primeho smeru, snizovat jizdu setrvacnosti (krome valeni samotneho pribyde i odpor sikmym postavenim kol vuci smeru valeni) a obrusovat pneumatiky a je treba najit kompromis dopadu. Nicmene si myslim ze postaveni auta tak, aby jelo rovne a nikam nevybocovalo je v pripade moznosti nastaveni na vsech kolech zcela jiste dosazitelne... Problem by byl snad jedine byla-li by zadni osa bez moznosti vlastniho nastaveni chybou nebo narazem sikmo vuci ose auta - to by se asi uz nedalo srovnat jen zbylyma prednima kolama... -
"-- skrytý --" 21.11.05 10:59
« Re: Re: 60.000 a ine
presne jak rikas, nikdy jsem necitil pri sebedelsi jizde unavu leve ruky, ktera se nyni jakoby stale pretahuje o volant s autem. Ten pocit je pomerne vyrazny. Kdyz jsem vcera zkousel zapujcniho megana, mel to tahnuti jeste vyraznejsi. Je zajimave, ze pri jizde napr. dalnice ci rovny usek pri vyssi rychlosti neni tahnuti vubec znat, nevice to pocituji pri jizde ve meste kolem rychlosti 50km. Je zajimave, ze auto si dokaze tahnout do leva ackoliv je sklon vozovky na druhou stranu :roll: -
« Re: 60.000 a ine
tamtam: no ved som napisal, mozno je problem medzi volantom a sedackou a myslel som aj seba. Stale pripustam, ze to moze byt o.k. Ale zarucene mozem povedat, ze vo Felde a Brave som toto nepocitoval a jazdil som tie iste trasy.Tie auta ale nemali el. posilovac s premenlivym ucinkom. A prave v tomto moze byt problem, ze ja bojujem s tym posilovacom a v Brave stacilo omoc menej sili aby auto slo stale rovno a tak som to neregistroval( test s pustenim volantu vyvolal ten tlak na moju lavacku a otazka, co sa deje :-) ). Preto ked som teraz napisal na Renault, nevyhrazal som sa vymenou auta ani nicim podobnym, skor cakam, ze sa v tom konecne prevezie ich technik ( nie bezni clovek zo servisu, lebo on nema posledne slovo, ved to poznate :-) ) , vyskusa to a povie co si o tom mysli. Taktiez Tom69 vravel, ze mu sudny znalec ma posudit, ci ide o zavadu. Uvidime. Ale tebe sa to auto chova zrejme ako mne. Akurat ze ty to beries ako normalne a ja ......... . Pytal som sa na to aj znamych a tvaria sa, ze ja mam divne auto. Preto pochybnosti. A kedze na 500km streke po vidieckych cestach je citit v lavacke unavu ( moj blby zvyk riadenia) tak sa pytam .
no a nakoniec moju teoriu o tom, ze sa jedna o nespravne chovanie potvrdzovala aj skutocnost, ze som mal na aute vyosene napravy. Po vymene sa ale nic nezmenilo. Bol som sklamany :? -
"-- skrytý --" 21.11.05 10:13
« 60.000+ine
este som zabudol na jednu malickost, na Slovensku asi vo vacsine servisov dialogys bezi na Apple Macintosoch a prijimaci technik sa priznal ze maju problemy zvladat pracu na samotnych Macintosoch, kedze kazdy pozna len klasicke PC a windows. 8-s
A druha vec ktoru spomenul, je ze dialogsys CD dostavaju cca kazde 2-3 mesiace nove updatovane. Takze drzat krok s aktualnostou dialogsys je tazke :( -
"-- skrytý --" 21.11.05 10:10
« Bez nadpisu
Tahani ke strane: prosim muzete mi zrekapitulovat background tohoto problemu - tedy o co presne jde, kdy a jak k nemu dochazi. Uz nemam sil hledat roztrousene mnoho stran dozadu, ale co si jeste pamatuji tak pry pri ne zcela vodorovne vozovce to vybocuje na tu stranu kam je sklon?? Mozna se mylim a priciny jsou jine (a pak je to zavada), ale pokud to dela tohle tak je to preci OK. Priklad: u nas postavili dalnici v polovicnim profilu (jeden pas vozovky a jezdi se po nem obousmerne, druhy vedle bude casem a pak se bude jezdit 2+2). Dalnice ma (musi mit) sklon smerem ven - usne-li kamionak za volantem, musi ho to katapultovat ven do rosti, ne pres svodidla na protipruh. Muzu vam rict ze jezdit po polodalnici je utrpeni, ta silnice je koncipovana se sklonem ven a tim padem jedu-li ve smeru jejiho pozdejsiho smerovani, tlaci mi to auto naprosto nepatrne ven (tohle vsichni podvedomne registrujem a nevsimame si toho), jedu-li ale v docasne prozatimnim obracenem smeru, tlaci me to na protijedouci auta a je mi to neprijemne - pritom je to jen projev toho, ze se po ni docasne jezdi jak nema a ceka se na otevreni druhy pulky... Ale tohle je zamer (kvuli bezpecnosti) a tak to proste patri!!! Tak jen jsem chtel na prikladu upozornit ze je potreba vsimat si vseho kolem a ne jen "pustim volant a ono to nekam jede". Jinak sila "jak moc to drzi primy smer", tedy jak hodne to dokaze byt netecne na bocni vitr, sklon vozovky, rozdily v adhezi ci valivem treni atd. je v prime umere k nastaveni sbihavosti vepredu - zkuste si to na straem pekaci (treba S120), pri nastaveni na 0 to jede volne skoro jak plachetnice (vaha je vzadu) a nejde tomu pustit volant, pri nastaveni na +3 (cisla nevim presne) to jede rovne ale nejde s tim zase zatacet (vraci se to) a pri nastaveni na -1 (kola vpredu vic od sebe) to jede tam kam to jelo naposled, tedy prijedu-li zprava uhybam vpravo az do doby nez prijedu zleva a pak zase systematicky stale vlevo. Pri nesoumernosti vzhledem k zadni ose to pak systematicky taha tam, kam to smajda... Takze zamysleni c. 2 - co nechat experimentalne menit geo a pozorovat jak na to auto reaguje? - tohle vim ze je 100x tezsi ukol a seris sice dovede rict "mate to OK", ale kdyby se mu reklo udelejte mi pro pokus "pravy kolo vic sbihavy" - uz to nedovedou. Nicmene garaznik, rovna silnice, bezvetrny pocasi a den experimentovani a musi bejt jasno. Jo a ta pojistka na ten posilovac - ta napred... ;-) -
"-- skrytý --" 21.11.05 10:08
« Bez nadpisu
matoo: presne pre toto si maximum veci na aute robim sam. No v zaruke je to tak trochu horsie...
yyyyy: vyssia spotreba akonahle klesnu teploty je normalna. Ja mam Berlingo HDi a vypozoroval som, ze akonahle treba kurit, je tam o pol az liter vyssia spotreba. Nie je cudo, jednak sa pri studenom starte musi vstrekovat viac paliva, jednak mas zimne gumy, ale hlavne su tam dva elektricke vyhrevne elementy (HDi ma 2x400W, spolu 800W) a tie zeru cez alternator celkom pekny vykon. Takze tak.
PS: robim vacsinou dlhe trasy (300 az 600km), takze vplyv studenych startov sa da vylucit a zimne pneu som takisto vylucil po tom, ked som ich drzal na aute az do aprila, ale od polovice marca som mal uz "normalnu" spotrebu. Od polovice marca uz totizto bolo relativne teplo... -
"-- skrytý --" 21.11.05 10:00
« 60.000 a ine
V piatok som bol na prehliadke po 60.000km + sa zasa riesili nejake pronblemy. Vecer ked som si bol pre auto a videl som co mi zasa porobili tak som sa zasa pekne nas.... a v sobotu ked som si precital ze do Prahy na protest nikto neprisiel tak som mal po vikende. To ze nikto neprisiel je fakt smutne.
Trochu k prehliadke, stala 7500SK aj s 10% zlavami ktore su teraz na prehliadky a vymenu oleja v ramci servisnych dni. Spravili vsetko co mali, dufam. Pred casom som pisal ze je predpisana aj vymena ziaroviek. Tak toto nie je pravda, v renault materialoch kde je to napisane je chyba v preklade z francuzstiny a nemaju to byt ziarovky ale sviecky, aspon tak mi to vysvetlili v servise. A este k ziarovkam, v servise mi tiez tvrdili ze na vymenu ziarovky v smerovke treba dat dolu cely blatnik, super.
Problemy ktore sa zasa riesili boli smard z klimy a plast na sedacke co mi kedysi pred rokom aj nieco zlomili v servise a doteraz mi to nechceli uznat na zaruku, ale konecne uznali.
Plast vymenili ale tak ze nesedel presne na mieste, ked som to reklamoval tak tvrdili ze to je ok a ze nevedia co s tym je, ale ze ked chcem tak ma este objednaju.
Tak som sa zasa pekne vytocil a opravill si to nakoniec sam. Cely problem bol v tom ze ako davali dolu stary plast tak polamali dost tych cuplikov co drzia ten plast a jeden cuplik zostal v dierke a tak tam samozrejme novy plast nemohol zapadnut a tak nesedel, su to strasni amateri.
Co sa tyka klimy tak som zistil ze by to mohlo suviesiet s medzerou medzi kapatou a tesnenim a ze tade by mohol ist smrad do kabiny. O tej medzere tu pisal uz aj slon72 a aj ja. Tak v servise zistili ze original tam ta medzera samozrejme nema byt. Problem bol v tom ze cely ten kus na ktorom je to tesnenie bol spadnuty nizsie vdaka tomu ze niekto ked mi to uz v servise rozoberal tak to tam neprichytil tak ako to ma byt. Proste odbornici s Renaultu. A tak mi to naspat nasadili a medzera uz tam nie je a dufam klima uz smrdiet nebude, uvidime. Samozrejme odbornici s Renaultu ani toto nespravili poriadne. Ked som si to doma pozeral zistil som ze cely ten kus ma drzat na 4 uchytkach a oni ho uchytili len 2 a dalsie dve mi tam chybaju, toto si bohuzial sam nespravim kedze nemam tie original uchytky.
Tak som zasa pekne vytoceny a objednavam sa znovu do servisu. -
« Re: Re: info sraz
>by tych ostatnych nenapadlo, ze je nieco v neporiadku<
mas pravdu az ma to sere, furt davam pozor ci niekde nieco ... minule ako sa zozimilo som uplne vyskocil zo sedadla ked mi lupalo v pravom vyskovom repraku ... zatlacil som nanho rukou a je to OK ale uz som pripraveny ze to lupat bude s vekom viac :-(
... inak moj 1.9dci zase zacal zrat o liter viac presne ako som pisal minulu zimu - pomerne skokovo, poznatelne a nepomylitelne ... a nebolo to gumami ... chalani co mate 1.5dci a jazdite kratke trasy - nemate ten isty pocit? ako rychlo vam zacne kurit? -
"-- skrytý --" 21.11.05 09:40
« Bez nadpisu
OK, problemy s krytom baterie registrujem, ale este stale mozes skusit vybrat poistku posilnovaca - neviem, ktora to je, ale snad v prirucke by to mohlo byt. Potom sa prejdi s autom (posilovac Ti nebude fungovat, tak bacha na to) a zistis co a ako. Po nasadeni poistky naspat mozes urobit tie ukony, ako ked som Ti popisoval po odpojeni baterie. No a na na zaklade toho budeme mudrejsi co sa deje. -
« Re: info sraz
IMHO to jasne vyjadruje mieru nespokojnosti zakaznikov. Nadavat si anonymne je jedna vec, ale vyjadrit preukazne svoju nespokojnost - to nie. V podstate su so svojimi autami spokojni a nebyt par jedincov, ktori tu ventiluju svoje problemy, sani by tych ostatnych nenapadlo, ze je nieco v neporiadku. A ono vlastne ani nie je...