Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  14:35

    « Re: Rozlucka

    Nedělejte si iluze o kvalitě čehokoliv, já jsem si dvěmi Fordy Mondeo TDCi taky užil svoje, i když teď se zdá, že už to zraje jako víno.

    Ten Focus, který nakonec zvítězil nad Meganem, nebude zdaleka tak využíván, takže předpokládám, že taky problémy nebude mít tak často .

    Překvapuje mě, že se tady mluví o závadách na podvozcích a převodovkách, a ne o elektropříslušenství. Já jsem vždycky žil v tom, že právě tam mají problémy časem všichni.....

    A ještě jeden dotaz : jak se Vám líbí/nelíbí ta startovací " karta", pokud ji máte ? Mě to o svých výhodách ničím nepřesvědčilo. Na klíče se to věší špatně, do peněženky se to taky nevejde a když si to strčím do zadní kapsy, tak abych měl strach si sednout....... a když to spadne na zem, tak to ani nezazvoní :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  12:33

    « Re: Rozlucka

    Ja nespievam chory na Megana, iba komentujem, ze prezentovane chyby mozu byt dost lahko chybami bud SK/CZ servisu (kolkokrat sme to tu uz spominali?), za co vyrobok samotny nemoze, alebo chybami uzivatela (co odidene spojkove lozisko casto byva). Zamok paky je neoriginalne prislusenstvo, to s Renaultom ma spolocne asi tolko, co ja s uzivatelom slon72. Ohnuty plech nepovazujem za chybu auta ani nahodou.

    Z celeho vypoctu chyb ratam urcite za chybu vyrobku to tahanie do strany. A snad aj tu chybu prevodovky+spojkoveho loziska, co podla mna ma aj tak suvis a servis to mal vyriesit hned na prvy sup - asi to poka*al.

    Chcel som tym povedat, ze veci sa kazia a mna ten vypocet chyb nie prilis presvedcil, ze Megane je hodny srotu.

    PS: z hlavy by som vedel vymenovat ovela dlhsi list komentarov ku kvalite Fabii, ktore sa s 99%-nou istotou dotknu skor ci neskor kazdeho jedneho uzivatela, teda naozaj systematicke chyby.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  08:38

    « Re: Rozlucka

    No měl jsem MG II GT a vím o kvalitě své viz dřívejší diskuse.
    Tak mne zajímá kolik km s MGII je najeto, pro opěvné chóry na auto snů ( nočních můr)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  00:02

    « Re: Rozlucka

    S ktorym novym autom? Mam(e) ich viac.

    Ak to ma byt otazka k mojmu predchadzajucemu prispevku, tak nevidim suvislost medzi kilometrami a tym, co som napisal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.07  15:00

    « Re: Rozlucka

    Zdar všem,

    před několika dny jsem váhal mezi Meganem II Combi a FOCUSEM Combi. Nakonec vyhrál ten Ford, i když už mám s Mondeem 4 roky ne zrovna vždy idylické zkušenosti. Nemáte někdo přece jen možnost přímého srovnání ? Focus na mě působil interiérově mnohem kvalitnějším dojmem a jízdní vlastnosti mi připadaly taky příznivější...... Teď to má najeto 150 km, takže spolehlivost opravdu posoudit nemohu :-) Zatím nepíská ani neklepe nic.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.07  12:44

    « Re: Rozlucka

    To tv:
    kolik máš najeto s novým autem a jak dlouho ho máš?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.06.07  18:23

    « Re: Rozlucka

    Ako tak na to zdialky pozeram, broos mal naozaj dost velku smolu, no ked to skusim rozpitvat na drobne, zda sa mi to skor problem servisu ako auta. Nakoniec uz sa to tu povedalo asi tak milion krat...

    Neviem preco a ako sa ludom mozu kazit prevodovky (vratane tej Octavie, co pise Citronek), lebo je to kompaktny a uzavrety celok, na ozubenych kolesach sa nema co poskodit, na loziskach takisto nie, synchrony moze dodzubat iba uzivatel a jedine, co naozaj moze odist je system radenia, aj tomu vsak uzivatel musi vydatne pomoct... Zatial som sa v zivote stretol iba s jednou pokazenou prevodovkou, dokonca sa jednalo o kvalitnu japonsku znacku auta, a to na 100% bola chyba uzivatela - v 130-ke sa jednoducho trojka nehadze a ked mam kratke nohy aby som spojku dokazal stlacit az na podlahu, tak si posuniem sedadlo blizsie k volantu.
    No povedzme, z v tej Renault prevodke bola naozaj nejaka chyba uz z vyroby (povazujeme uzivatela v tomto ohlade za nevinneho). OK, stane sa a nastve to. No to sa urcite prejavi este v zaruke a teda by s tym nemal byt problem, ak nema servisak ruky aj nohy lave.

    Potom spojkove lozisko - hmm. Prevodovka a aj spojkove lozisko. Ak to nebude v uzivatelovej lavej nohe, tak potom bolo nieco s hydraulickym ovladanim spojky. Zaujimave. Zeby slaby servisak, ktory si nevsimol nieco, co mal? Podla mna je medzi prevodovkou a spojkovym loziskom tesna suvislost.

    Odislo ABS. V servise. Nie tak nahodou pri tej rozborke a zborke prevodky? Ak ano, tak to servisaci asi tak trochu prilis starostlivo narabali s prevodovkou a nevsimli si, ze asi utrhli nejaky nepotrebny drotik.

    Vymena ventilacie. Preco preboha? Okrem toho, ze by bola diera v plaste velka ako jablko si neviem vyobrazit dovod, preco to robit. Povedzme tak vadny ventilator, alebo nejake to servo, ale komplet ventilacia? A dvakrat?

    Zamok paky. Dorabany nie-OEM prvok, za to moze servis, nie Renault. A ked som videl, ako vyzeraju tie zamky na mojich dvoch Citroenoch, tak nebyt poistnych podmienok, najradsej by som ich tam nemal...

    Piskajuce brzdy. To ma kazde auto, aj ten Mercedes, ktory ma na moje.auto.cz najviac bodov. Tak to uz raz byva, brzdy piskaju a osobne to nepovazujem za velku tragediu.

    Vyrovnanie plechu nad vyfukom - toto ani nie je oprava. Stacilo chytit nejaky vacsi suter alebo v zime trafit vacsiu hrudu snehu a ohol sa. S kvalitou auta nema nic spolocne.

    Vymena zadneho skla - asponze to Renault priznal a vymenil to zadarmo. Mohol ostat mrtvy chrobak... BTW, my mame este povodne, nestoji nam to za to prezentovat sa den v servise.

    No a ta geometria - to je snad jedina vec, ktora naozaj zaboduje, lebo dajako je tych pripadov tuna na fore vela. Skusil by som sa inspirovat Tomom69 a preventive hodit nove pruzinky :-)

    Predat dvojrocneho Megana za 350 tisic sa mi nezda vyrazne pod cenu. Nove auto straca hodnotu najrychlejsie, v momente predania klucov je jeho hodnota hned o stovku - dve nizsia...

    Chapem rozhorcenie broosa, ale mna az na to zatacanie nic z vyssie uvedenych pricin nepresvedcilo, ze by Renault patril do srotu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.06.07  13:57

    « Re: Rozlucka

    NO tak když zrovna píšeš o VW G+ - to bylo naše rozhodování mezi ním a Méganem, musím říct, že nová 6st. převodovka měla krátký přesný chod - dle mého vzorový, auto přes to co se někdy psalo, sedělo i v prudké zatáčce; pro Mégane byla cena - a motorizace, s 1.5 dCi 106 koní ve spojení s 6st. převodem jsem nadmíru spokojen. Koncern nabízel 1.9 diesely a vyšší ručení mi vadilo i spotřeba. Asi je potřeba podívat se i na cenu - Renda je možná méně kvalitní, ale je také o dost levnější, takže nám to za tu cenu stálo přes riziko oprav. Kamarád má Octavii a v záruce ho přišly opravy přes 60 tis., opravovalo se včetně převodovky - výměna. Jinak koukám s kloubkem řízení tu nikdo problém nemá, ani s biopalivy. Zkusím se obrátit na výrobce. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.06.07  22:54

    « Re: Rozlucka

    broooos: to si mal aky rocnik a aky model-vybavu ?Mne ponukli 290t. a to o tomto fore nevedeli. A to mam len 38tkm a este autu v zaruke, teda zalezi ako na co sa bude dat ta zaruka uplatnit, ale to tiez asi nevedeli :-)

    inak ak by ste chceli olej za dobru cenu tak tu ho mozete kupit. Ja som za tych 5l platil 2200,- [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.06.07  22:32

    « Re: Rozlucka

    nemal som odvahu predat ten kram vo vlastnom mene, tak islo do jedneho cesko-slovenskeho bazaru. predal som za 350.000,- a je tam tusim dodnes. Znami mi spravil cenu na golf+ a tak sa vytesujem z vw. Fakt mozem zodpovedne povedat, ze je to ine vozenie, proste nemci tie auta vedia. Peniaze a cas s meganom povazujem za premrhane. Hold skusenost. :-( :no: :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  23:28

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Nie, to urcite nie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  10:00

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    inak ma este napadlo, ci tie tycky neodpaluju viac nafukane pneumatiky, ktore som mal na 2.4-2.5 predok a 2.2-2.3 zadok 205/55/16, kedze sa viac drali kraje pneumatik. Teraz som ich ale supol nazad na 2.3 a 2.1. Mozno to sposobilo skorsi odchod tycky stabilizatora
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  09:31

    « Re: Rozlucka

    vážení - začnu tím, co mě pálí - 6 bodové piezovstřikování, bla, bla - a bio 2-4% od září resp. ledna 2009, možná se to jinde probírá - jak to vidíte - tipl bych přesně 2-4% snížení výkonu, resp. zvýšení spotřeby, raději častěji kupovat aditiva na pročištění systému, obávám se častějších závad na tryskách, nezkusil se již někdo obrátit na Renault.cz s dotazem na jejich stanovisko - anebo jde o planý poplach a jde o tak malé množství, že se nic neděje?

    Rozlučka - trne mi v zádech - mám naj. lehce přes 20 tis. a zjistil jsem, že je to křehké auto - řízení mi začlo pískat při levotočivé zatáčce, bouchá mi v /prý je to / kloubku řízení - nemá s tím někdo zkušenost? při velkém rejdu, brzdy popiskují, jak když jsou zvlněné kotouče - vše se hodně zlepšilo jednoduše, když jsem začal auto stavět v ulici opačně - má příčný sklon a je tedy změněný tlak na nápravy; je to křehké auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  09:29

    « biodiesel and rozlučka and přední náprava

    zrušeno
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  09:28

    « Re: Rozlucka

    broooos: este bonzni zaco a kde si to predal a co si kupil ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.07  21:30

    « Rozlucka

    Neda mi nenapisat par slov na rozlucku tomuto skvelemu debatnemu teamu. Su to uz 2 mesiace co som moj 2 rocny megan grandtour s hlbokou stratou predal do bazaru a je to uz tyzden co sa tesim s noveho vozu, ku podivu funkcenemu aj po par hodinach pouzivania. Jednoducho mi po tych 2 rokoch praskli nervy a vykup z leasingu a nasledny predaj konecne vyriesil toto nekonecne trapenie. Toto radoby “auto” - viac v servise ako na ceste, opakujuce sa zavady aj napriek ochote servisu pruzne riesit problemy, ale systematicka poruchovost ma prinutili na doslovne doporucenie technika servisu Renault poslat tuto francuzku eleganciu elegantnym sposobom do vecnych lovist bazarovych. V prepocte renault prerobil na tomto voze ~200.000,- Sk. Len strucne zoznam poslednych oprav: vymena spojkoveho loziska, vymena prevodovky, vymena ventilacnej jednotky (uz 2x), poruchana elektronika ABS (priamo v servise), zvolavacka – vymena zadneho skla, oprava termoizolacneho plechu nad vyfukom, cistenie brzd (piskali uz cestou zo servisu), geometria (nepomohlo, auto stale stale samovolne zatacalo dolava), vymena zamku paky atd atd atd….K tomu este zdrbanie prijimacim technikom, akoto ze som postupoval proti smernicam renaultu – preco som nechal tolko zavad vyriesit naraz! preco som s kazdou novou nesiel do servisu! Napriek ze ich odhad bol 1. den, auto sa riesilo 3 tyzdne!!! Pani, RENAULT JEDNODUCHO NIE UZ NIKDY NIKDY VIAC ani zadarmo nie. Prajem vsetkym renaultistom pevne nervy, vela stastia a radost s dobre investovanych penazi do kvalitneho vozu, ja som to potesenie nemal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.07  14:05

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Miro, som rad, ze aspon toto mas uspesne za sebou. Nedajboze by si s tym siel do Renaultu a hned by si mal "novo - nove" dosticky a pracicku za 2-3 tisicky.

    Zadne brzdy samozrejme brzdia, no ovela menej ako predne. Ak na brzdu tlacis vyslovene iba zlahucka, tak je mozne, ze sa akurat tak dotknu kotuca, no velku brzdnu silu nevyvinu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.06.07  17:25

    « Bouchání v přední nápravě

    Měl jsem stejný problém s boucháním v přední nápravě - v pravotočivé zatáčce, díra a nedej bože zároveň brzdy - v tu chvíli silné údery, jako by kovové. V jiných situacích - hlavně při přímé jízdě a bez brzd se žádné takové zvuky neozývaly. Minulý týden jsem byl měnit přední tlumiče a při výměně mi zároveň vyměnili i "hlavové složení" - to jsou asi ložiska. Dále píšou výměnu tyče stabilizátoru (ale jako díl to je psáno: táhlo řízení). Celá tato akce trvala 3 hodiny a stála mne 13 865,- Kč. Musím ale uznat, že auto je podstatně tišší, klidnější a zvuk o kterém píši výše se již neobjevil.
    Najeto 123 000,- km
    Musím ale přiznat, že to už dělalo před nějakými 30 000 km - hlásil jsem to při 90tisícové garančce. Ale prý je vše v pořádku, nápravu prý kontrolovali a nic nenašli. Vím, že je těžké najít závadu, kterou poznáte až po rozebrání, ale stejně si člověk při jejich hlášce: "nic tomu není, je to v pořádku", připadá jako blbec, který si vymýšlí problémy.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.06.07  15:31

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    zadne brzdy su uz o.k. Zmany sa mi na to pozrel, videl som ako to robi a najblizsie to uz robim sam, este toto leto sa pozriem na predne, tusim take veci potrebuju fakt obcas precistit.
    Hned sa tie kolieska lahsie tocia. Takze rucna brzda problem nerobila.
    Inak sa vyjadril k mojim brzdam, vie ze auto ma 3,5roka " Sak ich mas nove. Mas ich take , lebo vobec nebrzdis" No co sa mam zastrelit ked ja tolko nepotrebujem brzdit :*) a tie zadne asi zaberaju len ked sa dupne na brzdu. Len mi navrhol, ze by bolo mozno dobre je stiahnut a zbavit hrdze po obvode kotuca
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.06.07  08:46

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    OKi. Informuj, ako to dopadlo. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.06.07  06:50

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    o.k tak len tu tycku. Inak aj mna dnes rano napadla ta rucka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.06.07  22:53

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Osobne by som preventivne nemenil nic, kym by som sa nepresvedcil, ze je to na dobrej ceste odist. Ak vymenis tycku stabilizatora a vec bude ticho, nechaj to tak. Peniaze mozes minut hocikedy neskor a ceny snad nebudu ovela vyssie - predsalen Megane je v ramci Europy jedno z najmasovejsie vyrabanych aut, ziadna specialita.

    BTW, pri vymene tyciek STABILIZATORA ist na geometriu nepotrebujes. To by si potreboval pri vymene guloveho capu alebo tyce RIADENIA. Tie ceny, co si napisal, su celkom v pohode.

    To, ze sa Ti zadne koleso netoci lahko by Ti vedel podla mna urobit aj ten chlapik, ktory Ti vymeni tycku stabilizatora. Ja by som nejakym nastrojom zoparkrat skusil roztiahnut dosticky od seba a potom ich zase stlacit spat brzdou. Kapol by som aj kus vazeliny (najlepsie nejakej tepelne odolnej, no zadne brzdy sa hreju maloco a tak moze byt aj obycajna) na mechanizmy rucnej brzdy - su zvnutra kolesa dobre viditelne a pristupne. Pokial viem, na kazdom brzdici (strmeni) su aj take bazmegy na udrziavanie stalej vole rucnej brzdy, ale nestudoval som ako to vyzera. Mohli by drhnut a tak sa kukni aj na to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.06.07  11:25

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    takze to nakoniec vypada len na lavu tycku stabilizatora. Cenu mi dal 2800,- dve tycky a 700,- robota + ist na geometriu. Myslim ze je to aj s danou a v Kestlery 5800,- tycky + 1200,- praca + 900 geometria. Len teraz som zabudol sa opytat, ci to su ceny s danou. Ak nie, tak to je este vacsi rozdiel.
    Inak aj zadna naprava nieje zrovna ticho. Ten plast na nej trosku buchoce a ako celok pekne drnci :-). Trosku divne na mna pozerali, neviem ale preco :*)
    No a tie zadne brzdy musim dat tiez rozbehat a vycistit. Skoro som "neotocil" kolesom :-). Teda potocil, ale hned stalo. Nedalo sa ho roztocit a ratat otacky. To je asi to, co ma dobrzdovalo na cervenu :-). A to sa tvarili, ze mi robili pri garancke brzdy , teda ze im nic nieje a precistit netreba a ja ze mam pocit ako by ma nieco brzdilo :-)
    Takze skusim Renault ci sa chytia na to, ze mi zvrzali vymenu ramien a ked nie, tak to dam u znameho vymenit. Uvazoval som, ci preventivne nevymenit aj tycky riadenia, vysli by na 2500,- aj s pracou a este dake capy co su na tom ramene. TV ako by si to riesil ty, vymenil by si preventivne aj tieto dalsie veci ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.07  18:03

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    keby to bola vec za 2500,- tak sa ani nebudem snazit uhnat to na zaruku skrze moznost zleho zlozenia a podobne. To mi za to nestoji. Uvidim teda zajtra, hadam sa to najde ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.07  16:59

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Aha, teraz uz pamatam. Vies, vela vody odvtedy preslo a tak podrobnosti mi uz vyfucali z hlavy.

    To hrkotanie, ktore popisujes by teda mohlo byt od stabilizatora - treba pozriet nielen tycky, ale aj ulozenie. Mimochodom, Fabie boli tymto zname, toto bola ich chronicka zalezitost a objavovala sa kedykolvek od 20 tisic km vyssie. U mna, kedze som jazdil hlavne mimo mesto, sa tycky prejavili az pri 80 tisicoch. Stalo to nejakych cca 2500? Sk a vymenil som si ich na parkovisku za necelu polhodinku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.07  15:09

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    no presne na takych roletkach to hrkoce, klepoce. Vtedi je to najlepsie pocut a ako pises, v priamom smere jazdy.

    Si zabudol, ako som sa dopracoval skrze tahanie dolava, zlemu opotrebeniu pneumatik az k vymene zadnej napravy a prednych ramien :-) Islo vtedy o to, ze na pravej strane som mal mensi razvor naprav tusim o 12mm, predne koleso vzad o cca 8-mm a zadne vpred o cca 4+mm. Po vymene sa dostali a celkovu odchylku cca 3mm, ale aj tak tahanu to nepomohlo a prestal som to riesit. Nevedel som co dalej a aj to co vymenili bola fuska docielit a na tahanie bola odpoved, ze na slabom skolne neudrzi smer ziadne auto. Takze sa uz nedalo nic robit a bol som sklamany, ze to uz nezmenim. Teraz naposledy som bol vo Schwechate a cestou nazad hodne fukalo z prava. Po pusteni volantu som bol beho 30 m v protismere a teda dost ostro. Je tam ale slaby sklon vozovky na lavu stranu. Viem ze lepsi vietor odhodi auto, ale na druhu,pravu stranu, ma tak nikdy neodhodi. No a hlavne nie tak prudko. No a asi 2-3x som mal pocit, ze volant sa nehol a auto sa odklonilo dolava. Ale skor sa mi zda, ze sa mi to len zdalo a ze si nahovaram. Inak sa tomu tahaniu moc nevenujem. Teraz som zvedavy co nakoniec sposobuje to hrkotanie. Zajra na 9h idem do jedneho servisu, nech sa na to pozru iny ako z renaultu a hlavne budem pri aute aj ja.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.07  13:18

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Jaj aha, teraz ked to citam po sebe zistujem, ze je to trochu chrobacne napisane. Mal som tym na mysli smer priamo a nejake tie mensie hrbole - typicky nejaka slabucka roletka na semaforoch.

    Tebe menili ramena? Trochu mi to pripomen, bud som to nezaregistroval alebo mi to uz nejako nepali... Kvoli comu to?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.07  08:22

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    ja si myslim, ze v tom bude mat prsty ta vymena ramien. Ktovie ako prebiehala demontaz a montaz s velkym kladivom. No necham sa prekvapit, chcem sa na to pozriet. Stale potichu dufam, ze to niekde bucha vidlicovy kluc :-)
    inak v bode 3. si ako myslel tu rovinu ? Myslis na ceste bez hrbolov ?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.07  23:36

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    37 tisic nie je fakt vela... Otec ma 30 tisic a nic take nezaznamenal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.07  21:49

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    tv: skusim na to upozornit cloveka, co mi to pozrie. V Renaulte mi povedali jednoznacne tycky riadenia alebo stabilizatora a Garancia plus to u mna uz nepokryje, mam vela nabehane 37tkm. Smolka, uz sa im vymiena, ked to treba platit, v zaruke ani bohovo a to som ich upozornoval, ze na STK ma upozornovali na pukanie, len slabe a nevedeli presne odkial. Takze musim opacit kamosovho mechanika, pochvaluje si ho a tvoj tip posuniem.
    Inak ma to stve, lebo to auto nema skoro nic nabehne, taketo chyby som necakal skor ako po 60-70tkm. Hlavne ked sa ho snazim sanovat. Este som nemal auto, ktore by som tak sanoval, kurna.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.07  16:58

    « Nova Laguna

    Ja viem, ze toto je forum o Megane, no o Lagune snad ani topic nie je otvoreny a tak sa pytam ako sa Vam paci?

    [odkaz]

    Malokedy sa mi nove auto zapaci na prvy pohlad, ale toto (najma kombi) ano. Uplne ma dostal ten joystick na stredovej konzole - je to ovela lepsie ako hrat sa s tlacidlami niekde v urovni radia. Avsak z vlastnej skusenosti v C5-ke viem, ze takto ulozene tlacidla mozu byt aj na obtiaz, pretoze akykolvek tazsi predmet (PET flasa napriklad) urobi nechcene veci. C5-ka ma takto ulozene tlacidla ovladania vysky auta (hydropneu pruzenie) a stalo sa mi parkrat, ze sa mi auto zdvihlo ci padlo, ked som tam v rychlosti polozil flasu (C5-ka je tak nestastne vyriesena, ze ju nie je kam inam dat...).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.07  16:52

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Ja by som s dost velkou pravdepodobnostou povedal, ze do bude niektora z tychto troch veci (v poradi pravdepodobnosti):

    1. spodny cap (cap na spodnom ramene); s presne takymito istymi priznakmi sa mi to prejavovalo na Berlingu uz od nova, najprv sa nic nezistilo, neskor, ked sa to vybilo viac, uz to zistitelne bolo. Vymenene v zaruke, odvtedy je ticho. Zistit, ci je to tento cap si vyzaduje dost skuseneho mechanika ktory vie, kde a ako podpacit.

    2. vonkajsi alebo vnutorny gulovy cap riadenia. Oba je velmi lahke zistit, vonkajsi sa meni velmi jednoducho a stoji par susnov, no vnutorny (ten, ktory je na tyci riadenia a spaja ju s prevodkou) je trochu drahsia polozka a trochu ta vymena trva.

    3. s mensou pravdepodobnostou by to mohla byt aj spojovacia tyc torzneho stabilizatora, pripadne ulozenie torzneho stabilizatora, no to by sa asi prejavovalo aj na rovine.

    Informuj co to bolo, ked to najdes.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.07  10:29

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Zdravím,
    to mi připomnělo mé staré noční můry.
    Ať dají otci nový O kroužek na tyč řízení, mně to tehdy pomohlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.07  16:08

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Taky bych prispel do tematu. Auto nevlastnim, ale otec ano - presne bych toto bouchani popsal takto: Jde od prave predni napravy v okamziku kdy se projizdi pravotociva zatacka a v te zatacce jsou pod pravym kolem diry nebo jakekoli nerovnosti. Zvuk ktery to vydava je jako kdyz nekde v trase "kolo-naprava-rizeni-posilovac-tyc volantu volant" nekde u posilovace/tyce volantu o sebe klepaly dva kovove predmety (vetsi kovove predmety, zadne plechy).

    Zkoumani servisu: nic... jednou na tom kole udajne spatne natocena pruzina perovani, po jejim spravnem usazeni by to melo byt jiz ok.. neni.

    Muj nazor - pri prujezdu zatackou se prave kolo odlehci (vetsina zateze jde na leve) a pri nerovnosti ve vozovce dojde k uvolneni sily posilovace jdouci do praveho kola (jde tam vic nez ma) a v tomtez okamziku kolo opet ziska kontakt s vozovkou narazem (proste druha strana diry, konec diry, dalsi dira) a tento naraz jde proti razu z posilovace (rizeni) - coz vede k tomu ze nekde je vule (pravdepodobne) a tyto proti sobe jdouci sily si "klepnou". Kde je dana vule, zda primo posilovac nebo zda nekde na cepech nebo necem jinem to netusim.. v servisu s tim nejsou schopni udelat nic, jen cekam kdy neco na rizeni timhle odejde..

    Pri rovne jizde nebo pri zataceni doleva toto nedela, at je v silnici der kolik chce. Cim vetsi rychlost do zatacky nebo prudsi zatacka (tim padem vetsi odlehceni praveho kola) tim jsou razy znatelnejsi nebo castejsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.07  14:29

    « Re: Klima +Airbag+dveře

    no ja som osobne opravu na jeden krat nikdy nezazil, zvdy diagnostika, objednavka dielu a potom zase oprava/vymena. Dokonca aj u brzdovych kotucov a platniciek a to je iny spotrebak. No a potesilo aj to, ze ma objednali na 8h a auta sa dotkli az poobede
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.07  10:12

    « Klima +Airbag+dveře

    Zdravím,

    opět něco málo z mých zkušeností s Megane II Grandtour 1.5dCi (najeto cca 80tis km).

    Airbag - občas problikávala kontrolka airbagu s hláškou Service. Nevěnoval jsem tomu moc pozornost, protože tenhle problém byl nepravidelný. Jednoho dne se ale kontrolka rozsvítila nastálo a svítila v kuse týden, než jsem s tím dojel do servisu. Problém s konektorem - vyžádalo si to rozebrání, vyčištění a správné usazení.

    Klimatizace - přestala po zimní pauze pracovat, resp. fungovala ale nechladila. Vypadalo to na únik chladícího média, ale ukázalo se že je vadné čidlo. Objednávalo se, muselo se čekat pět dní. Jeho cena je 3.500 kč - naštěstí je vůz ještě 3 měsíce ve standartní záruce a taky byla dokoupena prodloužená záruka na další 2 roky. Nelituji toho rozhodnutí :)

    Dveře - u spolujezdce začali vrzat i při jízdě na uplně rovné silnici. Vyžádalo si to promazání plastů, gumy a mírné přitažení dveří ke karoserii. Vypadá to že to pomohlo.

    Jinak oprava proběhla docela fajn, kafíčko, dobrý přístup. Jenom mě vadilo, že jsem musel do servisu dvakrát, kvůli čidlu.

    PTF
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.07  23:10

    « Grandtour 1.5 DCi Expression

    prosím o radu k tomuto typu auta, hlavně co se týče světlého čalounění, které se v této verzi dodává - máme obavy, aby se to nějak nešpinilo, byť ohleduplným používáním - šmouhy na dveřních opěrkách, šmouhy od nohou na zadní části předních sedadel, nemluvě přímo o skvrnách na sedadlech, když by někomu něco náhodou ukáplo. na klasické šedivé není vidět skoro nic a dá se lépe vyčistit. Jaké máte s těmito potahy zkušenosti vy, co máte tenhle typ vozidla? díky moc za každou zkušenost a radu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.07  11:41

    « Re: Info

    prepac, tebe sa zda ta suma velka ? Myslim ze to nieje az tak hrozne, ved len garancka ma stala 5t. Aj ked vlastne ked priratam kurz, tak ta to stalo 24t, co je zase trosku viac. Ja rozvody necham na Renault a platnicky by som si menil sam :-) teda znami . Presne ako pise niky, za ich cenu dielu mam diel , pracu a umytie auta a zrejme aj kvalitnejsie/doslednejsiu pracu

    tv: ale urcite tie Bendix nestali 2500,-
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.07  11:38

    « Re: Info

    Az na to, ze su dosticky "z kramu" a "z ineho kramu". Isty cas som sa staral o vsetky firemne auta a metodou pokus-omyl som dosiel k zisteniu, ze naozaj kvalitne dosky aj cosik stoja, nezriedka nasobne viac, ako blato od inych vyrobcov. Tie kvalitne brzdia a vydrzia dlho, zatialco tie lacne ani nebrzdia, piskaju a nevydrzia zdaleka tak dlho. Moja najoblubenejsia znacka je Bendix, ale robil som iba francuzske auta, ine znacky mozu mat inych kvalitnych vyrobcov. No a pozor, zdaleka neplati kvalita = cena.

    Samozrejme, priamo v salone Renault (alebo hociktorej inej znacky) su vsetky suciastky drahsie ako ine aftermarkety, okrem ineho aj preto, lebo chodia inymi, ovela drahsimi distribucnymi kanalmi a nezriedka ma salon na sklade iba velmi obmedzene mnozstvo dialov. Vsetko, co je potrebne, objednava samostatne a chodi to kurierom. No a nakoniec, salony ziju najma zo servisu a musime pripustit, ze vystavba a udrzba priestorov akehokolvek salonu je mnohonasobne vacsia, ako nejaka garazova firma v podnajme predavajuca diely cez okienko. Tot moj nazor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.07  09:23

    « Re: Info

    No, renault dava do aut STEJNE DILY, ktere muzete koupit nekde jinde. Napr. brzdove desticky: od renaultu cca 2500, uplne ty same koupene nekde v kramu: 700 Kc.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…