Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 19.07.07 14:37
« auto po pol roku
zdravim,
tak opat po dlhsom case zreferujem stav svojho auta :) sice predtym som pisal pod inym nickom ale to nevadi
takze ma pol roka, 18.000km a zatial ziadne zavady, sedan, 1.6, dynamiq
postrehy:
- jeden cas trochu drncal ventilator na 1. stupni, rozhodne som si pre to nemienil nechat rozobrat pol palubky, prestalo to, vdaka bohu...
- zlicovanie laveho predneho blatnika a dveri mohlo byt presnejsie
- lava laktova opierka, pri vodicovi, tam kde je schranka bola od vyroby trochu odreta...
inak je vsetko ok
este tak spotreba: dialnica do 160, normalna cesta do 130, mesto do 80 7,9l - nic moc, ale co uz
-
"-- skrytý --" 10.07.07 09:46
« brzdy
lufik: na zadne ti staci gola plus kluc, smirgel, pilnik. Problem je, ze neviem spravne pomenovat veci co sa rozoberali. Ale ked pozries na brzdy, tak zvrchu, zozadu na oboch stranach najdes matku, co treba odtiahnut. Je tam este jedna matka, ktoru treba chytit tym klucom( nieco ako kontra). Chce to dost sily, u mna to slo teda hodne ztazka. Ak obe strany povolis, opatrne cely ten vrchny kus oblozis a platnicky uz len velkym srobovakom vypacis. Ale zase opatrne. Ja som ich daval dost ztazka dole. Poriadne zapecene.Boky platniciek som potom prebrusil pilnikom. Len opatrne, nesmies vela, aby nezacali platnicky hrkotat. Treba to len ocistit od zapecenej spiny. Kym to nemas zlozene, nesmies brzdit, inak problem, vyplacis piest a potom ho tazko das nazad. Predne som zatial necistil, napohlad su ciste a idu lahko. Proti zadnym "nebe a dudy". Ked mi Auto Kelly objedna tycky stab., tiez si spravym volny den a skusim ich vymenit. Zaklad bude ich povolit ;-\ . Hornu cast sa mi podarilo, ale spodok nie, tak som to len zatial namazal, hadam to pojde potom lahsie
. ady kabynovy som nasiel tuto
http : // www . elitecat . cz / ArticleSelection . aspx?B=0
-
"-- skrytý --" 09.07.07 20:40
« Klima a brzdy
Bol som v klima servise (na doporucenie tu vo fore) a naplnili mi klimu. Vsetko to bolo dost divoke, pretoze nevedeli najst druhy ventil a nakoniec po asi hodine rozoberania prehlasili, ze to je normalne, ze su klimy aj s jednym ventilom (hlavne ze mi cas nauctovali). V klime som mal 20g chladiva, normalna napln ma 520g. Ako to mohlo takto brutalne utiect mne ani im nie je jasne, pretoze ziadny unik sa zatial neprejavil. Odsaty olej mal v sebe uz farbivo na detekciu unikov, co nie je normalne ak klima este nebola nikdy na naplneni. Po naplneni a pusteni ukazovala klima radovo nizsi tlak ako mala, napriek tomu chladila a po 5 minutach vychladila vzduch na 5.6 stupna. Takze klima funguje, ale ci je vsetko v poriadku to netusim. Uvidime za par dni, ked idem na dalsiu kontrolu uniku. Kazdopadne kopec zahad, ktore ale nebudem riesit, ak bude vsetko fungovat ako ma.
Caka ma po asi 2 rokoch konecne volny vikend, ktory mozem stravit ako ma napadne. Stravim ich pri mojom druhom konicku - aute. Chcem sa pozriet na zadne brzdy a vycistit ich. Miro - ty si pisal, ze vies ako na to. Das mi, prosim, nejaky navod co rozobrat a kde, co a ako cistit? Vystacim si pri tom s velkou gola sadou alebo potrebujem aj nieco specialne? A co predne brzdy, tie cistit netreba (zatial sa krutia uplne lahucko)? Dakujem. -
"-- skrytý --" 27.06.07 10:13
« Re: nadpis
Osobně myslím že to musí vyhodnotit porušení podmínky a start okamžitě zrušit. V každým případě když motor trucuje tak je s tím veselo až dost, pokud bych k tomu měl mít ještě zařazeno a jezdit nekontrolovatelně na starter po parkovišti, asi bych se smíchy už neudržel...
Hele konkurenční forum uvádí nový postřehy aut po faceliftu - mají zrušeno tlačítko nulování PP v okruží budíků a nulujou dlouhým stiskem tlačítka přepínání fcí a maj jinej plast kšiltu (kapličky). Ten bych potřeboval vyměnit, tohle je nejhorší plast co to auto má, ten nejde vůbec udržovat pěknej furt má na sobě nějaký mapy a patlance. Kdo mi zjistí zda to jde a jak?
Ohledně tankování fakt nevím k čemu se došlo, mě to udělalo jednou a od té doby tankuju tak že pistoli nevytahuju a nikdy se to už nevrátilo, může to bejt i souběh s dalším jevem (třeba drncáním auta dojde k nastříkání benzínu někam nemusí to být nutně jen výška hladiny), nicméně už se mi to nikdy víc nestalo - pochopitelně že už se chovám i já obezřetněji ... -
"-- skrytý --" 26.06.07 21:11
« Re: nadpis
Nooo tamtam, trafil si... Na prvy pohlad sa to moze zdat trochu prehnane, ale na druhy a treti pohlad by som nepovedal, ze tych 30 sekund urobi starter nadmerne stastnym :-)
Este by ma zaujimalo, co to urobi, ked pocas tych 30-ich sekund sa porusi zakladna podmienka startu, teda napr. pustim pedal(e) apod. Bude startovat dalej alebo ho to prejde? Lebo ak by ho to nepreslo, teoreticky by som mohol hodit jednotku, mat nohu na brzde a pustat spojku. V tomto momente budeme mat stastlivcov dvoch: aj starter aj spojka budu od radosti spievat az kym to casovac neodmava... -
PP. 26.06.07 20:25
« Re: plna nadrz
Tak nic takového se mi nestalo,já už měl strach,že nesmím tankovat doplna.
Jinak co se týče bez-klíče a startování tlačítkem,tak to je pro mě asi ta nejlepší fičůra a nevím jak si v budoucnu u nějakého budoucího auta budu zvykat zpátky na klíč ;-\ .Další nej fičůra je pro mě víčko od nádrže,které tam vlastně není ;-) -
"-- skrytý --" 26.06.07 18:39
« plna nadrz
no neviem, ale tusim som s tym v 1/2005 zacal ja. Vzdy som tankoval doplna az raz to zacalo blbnut. Blblo to asi 5 mesiacov, potom to zmizlo a doteraz sa mi to nezopakovalo. Ale ked to blblo, mal som spotrebu a dieslacik. Priemerka do 5l na kratkej trase a pri 90km/h to tusim bralo cca 4l/100km :-) -
"-- skrytý --" 26.06.07 15:58
« Re: nadpis
Dim2 - pozri, je to blbe a bud rad, ze mas auto, kde si mozes odomykat volant rucne ;-). Nehladaj problemy kde nie su. Mne sa to nestalo nikdy a ked sa mi to stane, nasrane vystupim, kopnem do predneho kolesa a bude to dalej fungovat. Ked si spomeniem, ako som niekedy zapasieval so zamknutym volantom a raz dokonca nalomil klucik (OK, priznavam, bolo to na Skode 100), toto je pre mna bozie vykupenie.
Ad startovanie - tiez by ma zaujimalo, co sa stane, ked to proste nechyti. Maximum mi raz tocil asi 10 sekund, potom to chytilo na 3 valce a po chvilke bol motor v pohode.
Ad tankovanie - raz som nalieval z bandasky a popri tom kecal, az som si nevsimol, ze mi benzin vyteka z hrdla nadrze a odteka tou dierkou, ktora je pod hrdlom, dolu na zem. Spomenul som si na vase problemy a tesil sa, ako budem mat problem so skackanim a ono nic, vsetko islo tak ako vzdy. Podla schemy palivovej sustavy neexistuje nic vyssie, ako je hrzdlo nadrze, takze taktovanie uplne doplna by nemalo nicomu vadit. Je to zahada...