Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 21.09.07 15:45
« Jemne kvilenie pneumatik pri dobrzdovani v miernej casti zakruty
V podstate o nic nejde, iba mi to nejde do hlavy.
Pri podla mna nie silnom dobrzdovani pred zakrutou resp. uz v zaciatku zatacky pocujem jemne kvilenie pneumatik. Trva to iba chvilku a je to relat. tiche. Za tie roky jazdenia uz mam cit kedy ktore auto (Fabca TDI, Ford TDCi) v akej situacii uz je na hrane kvilenia pneu ale toto sa mi zda priskoro.
Mal som podozrenie na nesumerny brzdny ucinok ale to som si myslel len tak "zbrucha"
Spomenul som to aj technikovi ked som bol na garancke a preverili mi brzdy - vsetko OK.
Mam obvykle mierne prehustene pneumatiky (kvoli dialnici) tak skusim ich >trochu< vypustit aby lepsie sedeli.
Nestava sa to aj Vam ? Alebo myslite ze je to OK ?
Ked blbnem tak sa necudujem ale toto je pri strednom brzdeni a zaciatku zakruty. Alebo si asi zvyknem, ze to tak.
-
"-- skrytý --" 21.09.07 14:38
« Ziadne zavady ani po prvej garancke 1,5dCi 105k
Cafte, dlllho som tu nebol, medzicasom som prisiel aj o nick (teraz som tusim T0MAS1 predtym T0MAS).
Prva garancka je bud po roku alebo po 20 tisic km (co skor nastane). Po roku som mal 19800 km takze na chlp aj casovo aj kilometrovo.
Zatial zo svojim Grandtourom 1,5dCi 105k nemam ziadne problemy, funguje ako hodinky.
Prva garancka tiez OK, menili nejaky medeny kruzok niekde vo ventilacii za par korun. Zabudol som im povedat, ze mi ide tazsie zatvarat kufor /tazsi chod/ (myslel som, ze nieco s plynovymi vzpieracmi) ale sami na to prisli a vyriesili - premazali tycky vzpieracov a ide to ako ma - och aka banalita to ma mohlo napadnut.
Takze som spokojny aj so servisom - spravili aj to na co som ich zabudol upozornit. -
"-- skrytý --" 12.09.07 11:35
« Re: Rada s ostrekovacom