Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto t0m4s

    t0m4s 14.01.08  08:44

    « Re: Problémy se startováním

    Startujem vzdy rovnako, so stlacenou spojkou a tlacitko Start len tuknem. Vzdy to fungovalo ;-)
    Ale uz som zistil jednu indiciu. V pripade ze auto nestartuje, nerozsvieti sa kontrolka katalyzatora (odborne v manuali nazvana tusim kontrolka systemu odstranovania emisii). Myslim tym vo chvili, ked sa maju rozsvietit vsetky kontrolky a po nastartovani zhasnut. Pred uspesnym startom sa rozsvieti. Mimochodom znova to bolo tak ze na druhy den auto startovalo ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.08  22:41

    « Re: Problémy se startováním

    No ja tipujem, ze to bude nesplnena jedna z podmienok startu. Tie su (pokial si dobre pamatam):
    1. zasunuta karta
    2. kod imobilizera v karte je spravny
    3. stlacenie tlacidla start
    4. stlaceny pedal spojky
    5. stlaceny pedal brzdy + zaradeny neutral

    Pricom plati, ze podmienky musia byt splnene takto: prve tri plus aspon jedna z dvojice 4,5.

    Kontrolky palubovky sa nahodia vtedy, ked su splnene prve tri podmienky. Z toho mi logicky vyplyva, ze by chyba mohla byt v podmienkach 4 a 5.

    Tak a teraz skusajte ktora. Prvy dostane verejnu pochvalu :-)

    Este otazka na Tomasa (T0m4s): naisto odomklo volant? Spustil sa aj posilovac riadenia (dalo sa otacat volantom lahko?). Ak ano, ako dlho si drzal start tlacidlo predtym, kym sa takto stalo?

    PS: vinit baterku je takmer naisto chobotina, najma ak sa odomkol volant a spustil posilovac...
  • « 00 Reagovat !

    foto t0m4s

    t0m4s 12.01.08  16:59

    « Re: Problémy se startováním

    Takze baterkou to nebolo, dnes auto zase nestartovalo. Od napisania minuleho prispevku iba stalo, toto bol prvy pokus o nastartovanie po navrate zo servisu :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto t0m4s

    t0m4s 07.01.08  00:06

    « Re: Problémy se startováním

    Cau, mal som podobny problem - niekedy sa auto rozhodlo nestartovat, a na druhy den zase same fungovalo akoby nic. Presne ako pises: pristrojovka sa rozsvietila, volant odomkol, ale starter sa ani nepokusil o roztocenie motora. Po druhom odtahu mi v servise zistili skrat v baterke, a dali mi novu. Su to len 2 dni takze zatial neviem ci to bola skutocna pricina...
    Inak je to Megane 5D 1.4 r.v. 2005
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.07  11:10

    « Problémy se startováním

    Čau lidi
    Mam renaulta megane break 1.4 16v 2002. Při poklesu teploty cca. na 0 se mi stává že při pokusu o nastartování se rozsvítí palubní deska a motor nic. Nevíte někdo o co by mohlo jít ? Po odtažení do dílny motor normálně naskočí takže diagnostika nic nezjistí, baterka je nová
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.07  23:49

    « 150 000 km

    Tak už jenom chvilku a jdu se objednat na garančku po 150tis kilometrech.
    Asi nepotěším některé škarohlídy navštěvující tyto stránky, ale já opravdu neopravuji, ale naftu tam lít musím... :'-(GOES)
    Grandtoura mám 3 roky a 4 měsíce, a i když musím uznat, že první rok jsem nadával, nyní si nemůžu auto vynachválit. Většina chyb nebyla na vině vozu, ale techniků, kteří do něho vrtali.
    Jezdím denně, kombinace město - delší trasy, a motor 1,5 DCi, 60 kW zatím nebere ani kapku oleje, dlouhodobá spotřeba je 5,08 l/100km (měřeno od plné do plné nádrže) PP ukazuje asi o 0,4 l méně. Spojka drží bez problémů. Pomalu se chvilkama začínají ozývat pazvuky, hlavně ráno, když je pod bodem mrazu, ale po zahřátí většina zmizí.
    Před nedávnem jste probírali, zda je motor 1,5 dostatečně silný na tento typ vozu. Asi jak pro koho, já jsem začínal s Favoritem, tam snad o výkonu ani nebudeme hovořit, pak jsem 6 let trápil Opla Corsu 1,0 12V tříválcem, tak asi pochopíte, že nyní je pro mne tento motor výkonovým maximem, a já jsem na výsost spokojený. Snad jen v mimořádně vypjatých situacích bych ocenil vyšší výkon, ale jelikož jsem relativně pohodový řidič, snažím se těmto situacím vyhnout. Takže pokud si do tohoto vozu nesedáte ihned potom, co jste vystoupili z třílitru, nebo nejste zvyklí na silné motory, je to absolutně bez problémů. O to více potom oceníte hospodárnost a hlavně - a toho si moc cením - ideální průběh točícího momentu dieselu, který sedí pohodové a klidné jízdě.
    Záruka mi končí příští rok, a tak uvažuji o změně, ovšem musím přiznat, že mi toto auto udělalo hodně vysokou laťku. Nejraději bych šel o třídu výše, ale Renault mi nemá co nabídnout. Nová Laguna je "malá" na mé potřeby a jako novinka i dostatečně drahá. Dost mne zklamala. Málo místa na zadních sedadlech, malý kufr (neviděl jsem kombi) - prý manažéři jezdí sami a vozí jen diplomatku >:D
    Takže uvidíme, kam se vydám příští rok.

    Mnoho šťastných kilometrů všem!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.07  10:33

    « "Odbornici" v pneuservise (resp. mozno obchodnik)

    Pred par tyzdnami den pred cestou na Oravu som si siel do garaze vymenit letne za zimne pneu.
    Este ze som nezhodil letne kolesa a siel sa do garaze najprv pozriet:
    moje drahe zimne gumy aj diskami tam neboli. Zlodej po sebe aj zamkol. Na Slovensku to je tak v pivnici ich ukradnu, v garazi ich ukradnu tak ich mam teraz v byte...
    Kedze som siel do hornatej oblasti a tam je zima ina nie ako v Blave kde vidime sneh iba malokedy tak som vedel, ze zimne gumy potrebujem.Tak som este v ten vecer objednal nove zimne gumy aj s diskami (u v tom istom obchode ako pred rokom a ten isty tovar). Sice rozmery som vedel 195/65 R15 tusim T190, disk ET45 ale siel som na istotu: objednal som pneumatiky aj s diskami na Renault Megane II(tak to na stranke bolo) - tie iste co pred rokom. Mali na sklade takze hned na druhy den boli k dispozicii. Kedze nemali volny termin na zdvihaku tak som ich prevzal obute na diskoch ale nahodit som si ich musel sam. Strasne prsalo takze som skontroloval iba pneu.
    V Auparku(obchodny komplex) v garazach som si vymenil pneu (kontrolovala ma aj kriminalka, ze co tam robim..).
    To vsetko bolo par hodin pred odjazdom na dovolenku.
    Nahodil som pneu s diskami a ze idem prec: "Kolesa" skripali. Pozriem na disky a tam je ET44 a v technicaku mam ET45. Pomaly lezim pod autom a pozeram co sa derie. Disky dreli o mechanizmus kotucovej brzdy. Kurna, spinanavy ako prasa, po kontrole kriminalkou, kontrole ostrahou garazi (bol som rovno pod kamerou) volam do pneuservisu, ze co mi to dali za disky. Najprv tvrdili, ze ET44 a ET45 je len 1 mm a to ze nie je taky rozdiel. Dalsiu hodinu v horucke(zacinajuce prechladnutie) som nahadzoval naspat letne gumy lebo som nemal ako prist 20 km do pneuservisu. Na ziadnej pumpe nebol kompresor schopny prefuknut ventily a dofukat pneu.
    Volal som na Renault assitencnu sluzbu, ze ci mi nevedia zistit ci na moje auto mozu ist disky aj ET44 pretoze servis spociatku nevyzeral, ze by priznal chybu. Hovoril som im v pneuservise, ze minuly rok som kupil tie iste gumy(+disky) u nich a pasovali.
    Aby som to nenatahoval az mechanici v pneuservise kde som vecer o 18tej spinavy premrznuty a chory dorazil mi povedali, ze to boli disky na Megane I a nie Megane II a vsetko dali do poriadku. NOve disky uz nemali ani to oznacenie ET nebolo tam proste vobec nic (rovnako ako aj na orig. diskoch).
    Volal som do hotela, ze pridem az v noci.

    Takze som mal za sebou strasny den. Bol som rad, ze som nic na kolesach neposkodil a nakoniec som v noci do hotela dorazil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.07  09:55

    « Re: smyka spojka ?

    Ked som sa radil s kolegami, boli presvedceni, ze v tomto pocasi mi preklzavaju kolesa a nie spojka. Hovoril som im, ze preklz kolies by som si vsimol.

    Tak som to poriadne otestoval:
    Na 2ke, 3ke a aj vyssich stupnoch som zacal akcelerovat normalne a potom som to zoslapol. Skoro vzdy som vedel docielit preklz spojky.
    Aby to uz bolo nad vsetku pochybnost tak som to "osolil" na suchej dialnici na 6 prevodovom stupni (na 6ke tazko hovorit o nejakej extra akceleracii) a preklz sa dostavil sice kratkodoby a neskor sa chytil, ale bol. Po tomto teste mi uz nikto nepovedal, ze mohol byt preklz kolies a je jasne, ze spojka preklzuje.

    Takze vcera som bol v servise ...
    Hovoril som im, ze pri beznej jazde to nezistia, ze sa to dostavi vo vyssich otackach pri maximalnej akceleracii. Asi to dobre testovali lebo najazdili 13 km a priemerku mali 9,5 l/100km (ja sa cez 6,5 v meste nikdy nedostanem).
    Povedal som im aj, ze ak budu objednavat nejake diely, ze pre auto si pridem, ze ho tam nenecham.
    Vecer mi volali, ze si mam prist pre auto, ze ma preobjednaju - budu vymienat celu spojku. Ze sa tam dostava olej a nevedia ci cez simeringy alebo kade. Takze objednali novu spojku ...
    Spojku odmastili a auto mi vratili (spojka ma horsi chod ale drzi).
    Snazil som sa dozvediet, ze ci sa to stava aj ostanym dieselakom alebo ci mam iba smolu ale odpoved nebola vyhybava: mechanik, ze on ma ten motor v Cliu a nema problemy.
    Hovoril som mu, ze pocas zabehu mi to zralo olej (ale v ramci max a min "rysiek") a on, ze diesle si zoberu viacej.
    Inak motor je plne OK, ide iba o spojku.

    Auto ma 25 tisic km a nieco vyse roka, predpokladal som, ze servis uvidim najskor ked budem mat najazdenych okolo 80 tisic km. No hold smola.
    Esteze som si to vsimol v zaruke inak by to bola ina "palka".
    Nie som nadseny, ze sa mi v tom budu vrtat, chcel som mat auto co najdlhsie originalne, bez zasahu. Ale lepsie ked vymenia celu spojku ako keby tam vymenili iba nejaku blbost a o pol roka (po zaruke) by som tam bol opat. Pytal som sa ich, ze ak ide o netesnost preco menia celu spojku (vsak nestesnost moze byt opat) a oni, ze vymenia aj tesnenia ...
    Nejde mi to do hlavy preco idu menit celu spojku ale ci mi hovoria pravdu nemam ako zistit. Laicka logika mi hovori, ze postaci odmastenie spojky a vymena tesneni ved spojka nemohla byt poskodena kedze som preklz nikdy nenechal ale okamzite som ubral plyn. No ale lepsie mat novu ako opravenu. Zatial je to v zaruke takze financne to nepocitim ale (vseobecne)ma trapi ta bezmocnost, ze zakaznik ma malo sanci zistit ci ten ktory diel bol naozaj novy, ze ci zavada ktoru uvadzaju bola ta skutocna atd. (to hovorim vseobecne nie k mojmu pripadu).

    Takze ked budem vediet viac tak sa podelim s informaciami.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.07  14:18

    « Re: smyka spojka ?

    diki yoyo.

    doplnujuce info(odpovede):
    Menene nic nebolo - vsetko je original,
    chiptunning nebol a ani nebude
    na kopci nestojim so spojkou v zabere (vynimocne,kratkodobo mozno 1x z 50tich)
    akceleracia z pokoja s preklzom kolies nebola ani raz

    Ten dym mi zatial myslim nehrozi - ked co i len trochu sa to zacne preklzovat okamzite uberam plyn na taku uroven aby sa to "chytilo"). Ide len o 1-2 sekundy pokial zareagujem a stihnu otacky jemne klesnut.A deje sa to iba pri plyne na podlahu a to je malokedy. Kazdopadne to nepodcenujem.
    Samozrejme ked uz vyrazis na dovolenku tak nevies dopredu kedy sa to zhorsi a nakolko sa to zhorsi. Kazdopadne ak by sa mi stalo radsej by som sa vratil alebo zvolil inu trasu ale auto by som nikdy netrapil.

    Zimu odjazdim este takto ale na jar asi bude musiet predsa pozriet do servisu. Nedavno som bol na garancke - vsetko OK. A to som si myslel, ze servis dlho neuvidim ....

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.07  11:54

    « Re: smyka spojka ?

    TOMAS, to co popisujes je podla mna presmykovanie spojky. a tu ti pomoze jedine servis.

    bezne by sa to nemalo stat, pri 1,5 rocnom voze, zavisi vsak, ci bola spojka menena (z akehokolvek dovodu) za inu, neznackovu, pripadne s inymi parametrami nez pozadovanymi... dalej prichadza ako zapricinitel chiptuning - zvysenie vykonu, krutiaceho momentu a ponechanie povodnej spojky, ktora nestiha. alebo spravanie vodica - mnohi stoja v kopci bez rucnej, ale so spojkou v zabere... pripadne pricaste akcelerovanie z pokoja s presmykom kolies a spojka dostava zabrat... toto posledne vie na autach s velkym vykonom pri zlom pustani spojkoveho pedalu zlikvidovat spojku po par razoch....

    ako som pisal, riesenie tohto problemu najdes iba v servise. alebo u vlastneho mechanika...

    ja som sa s tymto stretol pri fiate multipla, 1,9 jtd. ked som sa s tym previezol, presne tak ako ty pises sa to spravalo... dotycny na to kaslal a ked isiel s celou rodinou na vylet, tak mu pri jazde do kopca zacalo dymit z motoroveho priestoru a vylet sa skoncil... takze to neskusaj, zbehni do servisu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.07  10:43

    « smyka spojka ?

    Mam 1,5dCi 78kW ani nie 1,5 roka.
    Zda sa mi, ze sa mi zacne smykat spojka pri maximalnej akceleracii.
    Nemyslim pri rozbehu z kludu. Ale idem napr. na 2ke (motor v zabere, otacky uz nad 2000 takze turbo je uz dostatocne ucinne) a potrebujem niekoho predbehnut tak to zoslapnem, chvilu to akceleruje normalne a potom okolo 2800-3000ot sa svihnu otacky vyssie (ako keby som mal zrazu automaticku prevodovku) a radsej hned uberiem plyn aby sa to zbytocne nepretacalo. Spociatku som si myslel, ze sa pretacaju aj kolesa(lebo pozorujem to iba v poslednej dobe ked je vozovka mokra) ale citim, ze kolesa sa nepretacaju. Najprv som myslel, ze vsak je mokro a motor ma slusny tah ale to iste sa mi stava aj na trojke pri prudkej akceleracii. Myslel som, ze vacsi krutak a mokra vozovka ale robi mi to okolo 3000 ot a vtedy uz krutak nie je taky ako na zaciatku okolo 2000ot.
    Keby mi to smykalo v prvej faze akceleracie tak povedzme ale ten presmyk citim az vo vyssich otackach(pre diesel pochopitelne).
    Zatial som nemal dostatocne volny usek cesty kde by som to vyskusal a taktiez som nemal srdce nechat presmyk pokracovat resp. neubrat, ale asi to budem musiet vyskusat. Ked budem nalozeny alebo ked pojdem do kopca tak to otestujem lepsie.
    Nemozem sa ubranit dojmu, ze sa mi tam dostava olej alebo co.
    Pravda je aj to, ze v prvy rok som mal podla mna vacsi ubytok oleja (ale nekleslo to pod minimum). Hovoril som si, ze v zabehu je to OK.

    Nie je to zatial take markantne( a pri beznej jazde sa to nestava) takze to zatial neriesim. Nechcem ist do servisu aby sa mi v tom zbytocne babrali. Budem to pozorovat.

    To auto uz poznam dobre, poznam jeho spravanie, prudsie akcelerujem casto ale tento presmyk pozorujem az teraz.

    Nema niekto z Vas podobnu skusenost ?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.07  08:16

    « Re: Para pri akceleracii

    o.k, mna len prekvapil tak velky oblak, nikdy som ho nepostrehol :-). Teraz sa mi ohlasilo autom. odomykanie auta cez zadna vodicove dvere. Zase ziadna reakcia a nepomohlo ani precistenie. Uvidime zajtra ked sa to trosku presusi.Som zvedavy, ci na to bude pratit predlzena zaruka, ak sa nic nezmeni. Este ju mam 3 masiace. Inak po vymene tyciek stab. v aute klud. Po 30min babracky som to mal vymenene.
  • « 00 Reagovat !

    foto Sranki

    Sranki 23.11.07  08:16

    « Re: Para pri akceleracii

    Para vo vyfukovych plynoch nevznika z chladiacej kvapaliny :-! ale pri chemickej reakcii v katalyzatore pri premene CO, uhlovodikov a NOx na CO2, N a H2O. Preto z vyfuku doslova kvape voda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.07  00:17

    « Re: Para pri akceleracii

    Ja si myslim, ze to je OK. V tuhej zime mozes vidiet, ze vsetky auta vytvaraju paru, aj tie, ktore maju zohriate motory.

    Ak Ta to vsak trapi, sleduj hladinu vody. Ak dlhdobejsie neklesa, nemas sa coho obavat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.11.07  07:41

    « Para pri akceleracii

    Caute, uz dlho som nic neriesil tak skusim. Trosku ma v sobotu zarazilo, ze aj po prejdeni cca 35-40km, som za autom pozoroval dost velky oblak, zrejme pary. U studeneho motoru je mi to jasne, len neviem, ci aj u zahriateho je to o.k. Vonku bolo cca -5, slnecno, 8h ranna :-. )Inak prejavovalo sa to hlavne pri akceleracii za 3500ot., cez 4500ot. som nesiel. Ked som siel pomalsie a na 5 tomu trosku dupol, tak to nebolo tak vyrazne. Predpokladam, ze to nic nieje a bolo to pocasim :-). Len si to chcem utvrdit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.07  22:31

    « Re: 1,9 Dci syčanie turba

    zkusenosti najdes na www.renault.nazory.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.10.07  08:55

    « Re: 1,9 Dci syčanie turba

    Bol si s tym uz v servise? Ti by Ti asi hned vedeli povedat, ci s tym nieco je alebo nie.

    Mne sa stalo, ze mi na Berlingu z nicoho nic zacalo silno fucat presne tym istym sposobom, ako popisujes. Zaroven som spozoroval iste znizenie vykonu a hlavne dost sily dym za auom, hlavne hore kopcom. Aj ked podla symptomov som tusil v com je problem, konzultoval som to so servisom a tam mi bolo hned povedane, ze sa obcas stane, ze a zosmykne nasavacia hadica za turbom. Tak aj bolo - lahol som pod auto a za chvilu to bolo hotove.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.07  14:38

    « Re: 1,9 Dci syčanie turba

    Podla toho ako silne sycanie.

    Moj 1,5dCi ma zatial hlucnejsie turbo ako som zvyknuty (u TDI a TDCi turbodieslov). Ako som uz pred rokom pisal do tejto diskusie hned ako som auto kupil tak ma prekvapilo nastastie iba malo pocutelne svistanie turba na ktore som ale nebol zvyknuty. Mozno renaultacke turba su hlucnejsie (to nech posudia aj ostatni).

    Pocas jazdy sa citim ako v stihacke (kvoli zvuku ako tryskovy motor ale iba jemna kulisa nie nieco velmi rusive).
    Turbo pocujes najma ked to zoslapnes a dostava sa to do otacok (od cca 1700 to uz pocut) potom (okolo 3000 ot/min) to zanikne v hluku motora. Najviac to pocujem ked mam otvorene okno a idem pri stene alebo vyssom muriku. Turbo pocujem svistat aj ako chodec ked sa rozbieha hocijake turbodiesel auto a prejde okolo mna.
    Turbo resp. zvuk vzduchu je aj pocut ked ides do otacok a prudko uberies plyn tak si turbo nepotrebny tlak "odfukne" (obtokovym ventilom ci cim)- to mi to pod oknami uz 2 roky neskutocne hlucne odfukuje jeden manik so Subaru Imprezou ale ten to prehana a znici to auto (asi ma pritom orgazmus).
    Ale to zatial popisujem normalny stav hluku turba.

    Ak ho mas az rusivo hlucne a casom sa to zvysuje tak to podla niektorych clankov co som cital uz moze predznamenavat jeho blizky koniec (ak to v lepsom pripade nie su nejake netesnosti v potrubiach alebo prirubach). [odkaz]

    To mas novsie auto ci stare ?
    Ja radsej po kazdej rychlejsej jazde min. 1 minutu turbo chladim, lebo zevraj im skodi ked ho take horuce odparkujes - ze treba motor nechat este nejaku chvilu bezat aby sa ochladzovalo a este bolo mazane.

    Nech sa ozve niekto kto ma prave 1,9dCi-cko. Mozno 1,9na ma (ine) vacsie turbo ako 1,5ka - neviem.
    Kazdopadne ja mam nove auto a turbo tiez pocujem sycat od prveho dna ale asi to je bezna uroven (v mojom pripade)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.07  13:49

    « 1,9 Dci syčanie turba

    Mám 1. krát dízel a nemám skúsenosti s turbom, preto prosím poraďte kto má skúsenosti s 1,9 Dci. Pri pridaní a zaťažení motoru počuť dosť silné syčanie. Je to vraj turbo, no mňe sa zdá, že to syčanie sa zosilňuje. Ďakujem za radu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.07  12:43

    « Re: prosba

    Tak ako spominali uz viaceri, rozdiel okrem vykonu je najma v prevodovke - je tam 6 kvalt.

    6 kvalt je vyborna vec, najma ak jazdis po dialnici alebo casto mimo mesta. Aj pri vyssich rychlostiach dosiahnes vybornu spotrebu. Uz pred vyse rokom som sem pisal spotreby velmi detailne (mozes to najst v historii).
    Pri 130km/hod mam necelych 2600 otacok.
    Zaradit ju mozes uz pri 90km/hod ale tak skoro skor iba na udrzovanie rychlosti, ak potrebujes vacsiu akceleraciu musis ist cez 5ku. Od 100-110 km/hod. ju mozes kludne zaradit a ma to uz aj dobry potencial na akceleraciu az do 170km/hod kedy to uz polavuje.
    6 kvalt je paradna vec.
    Spotrebu mavam mimo mesta 4,3 - 4,9 l/100km podla toho ako jazdim.
    V meste sa pohybujem okolo 5,8-6,1 l/100km.

    Ja som mal predvadzacku na 85k verzii (105k co som chcel kupit nemali k dispozicii) a veru na taku karoseriu sa mi to zdal slaby motor. Proste to nemalo ziadnu rezervu vo vykone ked som na zaver siel skusit ze tak ako to akceleruje tak som zistil, ze som uz siel mozno na 70% jeho moznosti pri beznej jazde v preplnenom meste. Bolo to ale este surove auto.
    Znamy ma Ford Fiestu 1,4 TDCi s iba 50kW (nema variabilnu geometriu lopatiek) ale to auto je do cca 40km/hod. ovela zivsie a v prvej faze rozbehu by mi to hocikedy "natrel". Hold male lahke auticko a s 50kW ide velmi slusne.
    Ked sadol za volant do mojho 1,5dCi 105k tak sa ma pri rozbehu pytal, ze ci som nalozeny ci co ..... >:D .
    Inak som s nim velmi spokojny, po rozbehu uz ide slusne, ma vyssie vykonove parametre ako Fabiacke 1,9TDi a pritom je to iba 1,5ka. 1,9TDI kratka fabca ale isla lepsie vo vysokych rychlostiach - hold objem je objem.

    Proste znovu by som siel do 105k verzie bez vahania.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…