Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    02.11.04  13:36

    « spotreba

    luf: tak ja tu Tvoju spotrebu ocenujem. Pri priemernej rychlosti dla PP 95km/h po cestach 1.tr( co je teda uz celkom pecka, ale nieje cesta ako cesta, niekde sa taky priemer s uvedenym motorom proste urobit neda :-) ) Ti to zere sakra dobre. Myslene, ze mas dobru spotrebu. Nemas preco nariekat. Predsa na Grandtoura je v technicaku udavane 6.9-7.1 dla vybavy a vahy auta. Co sa Ti na tom nepaci ? Nizsiu spotrebu udajne mozes dosiahnut optimalizaciou prebehu kW/Nm chipnutim. SKus a uvidis.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.11.04  10:16

    « Re: Re: Neda sa to

    BTW aby som tu nemlzil - na dialnici pri 120 tempomatovych je priemerna spotreba 6,7 a rychlost 115km/h, takze celkom nedosiahnutelne to samozrejme nie je. Dialnica ale nie je normalna premavka...
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.11.04  10:14

    « Re: Re: Neda sa to

    matuS - ide mi hlavne o to, ze na Cliu bola vyrobcom udavana spotreba dosiahnutelna aj pri dost ostrej jazde, na Megane treba ist s citom (pri normalne nalozenom aute mam pri spotrebe ~7l priemernu rychlost ~80km/h)
    letec - spravny odhad na volnych cestach, ale v obciach uzkostlivo dodrzujem 70 (v SR mame povolenych 60 >:D ). Taketo priemerne rychlosti sa ale len tazko dosahuju ked su na ceste aj ine auta, idelane je to v noci.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 01.11.04  22:41

    « Re: Neda sa to

    luf, ked si na cliu jazdil 6.5 a na megane, ktory ma 4x tolko veci na elektriku a je vacsi a tazsi jazdis za 6.9, tak si myslim ze places na nespravnom hrobe.
    podla mna je to velmi slusna spotreba!
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.04  14:36

    « Bez nadpisu

    To jsi jel jak pichla svina ! :shock: Jestli ti pocitac spocital prumer 95 km/h To odhaduju na silnici I.tridy tak 130 km/h a v obci tak 70-80km/h. Got mit uns :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.04  12:01

    « Neda sa to

    Ako niektori z vas vedia, s mojim byvalym Cliom som jazdil so spotrebou rovnakou, ako udava vyrobca kombinovanu (6.5) pri priemernych rychlostiach 100km/h. Toto sa mi s Meganom doteraz nepodarilo :-( a po poslednom pokuse ani neverim, ze sa to niekedy podari. Vysledna priemerna rychlost 95km/h pri priemernej spotrebe 6.9l (cesta z Uherskeho Hradista do Ziaru nad Hronom, takze ziadne dialnice; prazdne auto; slaba premavka)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.04  19:07

    « Modus

    Miro: To je fakt, já si vzal ceník u Renaulta, abych to měl celé na očích. Ceny od 349900,- do 492900,- Kč.Plus řada doplňků.Docela drahé.Zatím si lidé objednávají a asi to tak bude i nadále,základní verze(kamarád od Renaulta). Do drahých nejdou.Chce to vyčkat, oni určitě budou mít akce,třeba klimu zdarma.To by za těch 350 tis už šlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.04  16:47

    « Modus

    pozeral som to len tak na nete a zistil som, ze to auto s 1.6 a mojou vybavou(a to mu este chyba karta za 20t) stoji o 60t. menej ako Megane Grandtour 1.6 II. Tak som zvedavy, kdo si to auto kupi, ved je to drahe.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.04  13:12

    « Bariér. zkoušky

    To SirAnton : Co je špatného na crash-testech? Euro NCAP je nezávislá instituce spotřebitelů. Oni v tom fungujícím kapitalismu mají trochu jiná pravidla než my tu či na Slovensku.Takže nezávislé je nezávislé. To že nějaký výrobce dostane šanci něco upravit a ve finále si polepší o *, tak to je snad v zájmu zákazníka.Pokud by to celé byla fraška, tak to výrobci neberou vážně.Má to svoji vypovídací hodnotu, možná si člověk může srovnat modely...Že by se vybírala "speciálně" na zakázku vyrobená auta, to ne. Bere se namátkou-vzpomínám, jak před lety u staré Vectry by se řidič málem zabil.Příčina:namátkou koupené auto, špatná konstr. šroubku, který upevňuje kolejnici pro sedadlo, ten se ne vždy řádně utáhl a bylo zaděláno na průser.Je to právě o tom,že i vliv sériové výroby se zde projeví. Tak to Opel předělal,udělali se nové zk. a bylo to OK. Nemyslím, že je to marketinkový tah, je to tah v zájmu zákazníka.Že výsledky zkoušek marketinkově výrobce "zužitkovává", no to by byl blázen, aby to neudělal, viz. Renault. Japonci zase TUV či ADAC ve spolehlivosti.Nebo anketa Vůz roku:Evropa, v ČR atd.... Vše je o reklamě.Ale stále lepší než komunismus, to jsem přesvědčen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.04  10:38

    « Re: Re: Vrzganie z pristrojovky od budikov

    do servisu som s tym nesiel. Este to by chybalo, aby mi to rozobrali. Vystriekal som to sam. Neviem ci si sedel v Megane, ale za studena ten pristresk budikov u mna dost vrzgoce v spoji s palubkou a tak som to pekne namazal. Oni by asi moc neporiesili. Darmo, su to len plasty a cierne. Slnko je svina a tak v lete narobi svoje. U mna je ten problem, ze mam panelove parkovisko, cesta ako stvorena na testy vrzgotania interieru s dlzkou asi 300m. Na klasickej ceste to pocut malokedy. Ale poranu ma to riadne vytacalo a dnes bol klud :-) . Ak nezabudnem, pozriem a napisem tu znacku.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 25.10.04  10:21

    « Re: Vrzganie z pristrojovky od budikov

    to letec:
    preco si myslis, ze nova Octavia by mala mat (nedajboze este automaticky) 4-5 hviezdiciek, aby ju VW Group museli umelo tlacit dole? Co ked ju potlacia smerom hore na tie 4*?
    Cele mi to s NCAP pripada ako marketingove zneuzitie povodne mozno dobreho napadu. Ako kdesi pisal (tusim) Mitsi: ked je vopred zname, ako sa testuje, nie je problem spravit auto, ktore tymito testami prejde na vybornu. No v skutocnosti to moze byt riadna rakva... Cim ale netvrdim, ze O2 nou je.
    to Miro:
    Myslel som, ze ked s takym niecom pridem do servisu, tak to rozoberu a zistia, co tam klepe. Ak to robia len nastrekom zvonku, je to slendrianstvo, nie?
    Aky sprej to mas? Myslim znacku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.04  07:54

    « Vrzganie z pristrojovky od budikov

    Tak vcera sa mi podarilo poriesit to vrzganie. Mam od znameho teflonovy spray a ten to zatial poriesil. Pekne som obstriekal kryt budikov, budiky a bolo ticho. Aj ked neviem na ako dlho, ale dnes rano som ma na svojom parkovisku v aute klud. Dufam aspon mesiac >:D . No mohli k autu dodavat k rezerve rovno jeden taky spray. Celkom tazko sa to zhana a ceny su od cca 800 - 1400,- . Zalezi od koncentracie teflonu. Technik z Renaultu sa pochvalil, ze su dobre.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.10.04  11:58

    « Bez nadpisu

    IT: s tou bezpečností máš naprostou pravdu ! Je to pro mě taky velmi důležité hledisko.
    Jsem zvědav jak dopadne u EURO NCAP nová Octavia. Myslím, že koncern lidových vozů se postará, aby měla jen 4*. Když jejich perla Golf má 5* s odřenýma ušima.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.04  11:46

    « Bezpečnost

    RadekV : Je to tak jak píšete. Metalíza a elektrony vypadají líp a denně ze tzv."užívají".Jetli to píši srozumitelně. Prvky bezpečnosti se zpravidla(myslím pasívní) nepoužijí, dokud se nenabourá.Pak je člověk ocení.Mám kamarádku, keré nedalo přednost Vito z vedlejší, jeli s O1 asi 90 km, byl to čelní náraz do boku Vita:na nové O1 škoda 95%, takže šrot, byli připoutaní, vaky ochránily, dcera vzadu a v sedačce odřený nos, ona a manžel naražená žebra,v PO normálně do práce(její muž je OSVČ) takže ani marodit nemůže. Dostali novou(byla 2 měsíce stará), přikoupili i boční vaky.Teď Vito a také s vaky.Přitom nic nezavinili.Hodně lidí si tohle nepřipouští. Renaulta může někdo pohrdavě odmítat, ale pro bezpečnost lidí v jeho autech dělá víc, než jsou standardy ve třídě.Já také bral auto i s ohledem na bezpečnostní výbavu.Vím, že při střetu s kamiónem by byla houby platná, ale osobáků jezdí víc...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.04  10:57

    « Re:

    Ano, na bezpecnost spousta lidi kasle. Staci se podivat co je v akcnich modelech treba od Skody nebo Enjoy verze u Opela - hlinikovy kola, metaliza, kourova svetla atd....
    Kdyz si reknes o airbagy tak se vetsinou dost koukaj. Jen v renaultu se nikdo nedivil kdyz jsem si rekl o dalsi dva pro auto ktere ma 6 v zakladu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.04  10:44

    « Re: Re: Prohlidka po 30tis. km

    Tereza: z Prahy ja ani auto neni.
    Kupovali jsme a servisujem v Liberci - AutoKoutek - zatim spokojenost s jejich pristupem. Mame od nich jeste Clio a to je taky OK.
    Takze co se tyka Prahy, nemuzu slouzit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.10.04  10:40

    « Bez nadpisu

    IT: OK, promin za unahlenou reakci. Nemyslel jsem to zle. Me by teda nevadilo auto vyrobene v Turecku.
    Od Turku nakupujeme dost materialu a docela to funguje
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.04  14:23

    « Re: Prohlidka po 30tis. km

    To letec: Tak musim rict, ze jsi me potesil....cekala jsem za servnisni prohlidku vic. Za tyhle penize jsme neporidili servisku na Fabii. Muzu se zeptat kam s autem v Praze (jsi z Prahy, ne ?) jezdis do servisu ? Mame totiz auto z Olomouce a preci jen na servis je to trochu z ruky. Diky moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  08:52

    « Bez nadpisu

    SirAnton: Jo, máš pravdu, už jsem byl večer tochu unavenej a pletl si písmena,navíc si zvykám na brejle a je to celé nějaké divné,něco vidím líp, něco hůř, prý se oko musí přizpůsobit. Tak se přizpůsobuje s tímto výsledkem...Logana jsem naživo viděl a není to žádná katastrofa.Modus je ale hezčí a dražší. V Paříži se stávaly situace, že vedle sebe nový Scénic a Modus-pak to vypadalo jako zmenšenina, ale působilo to velice sympaticky. Jen cena-asi je to trochu víc,než by mělo.Kolik stojí na SK v základu?Zde kolem 320 tis, takže lidé zase koupí ty Fabie, které jsou v "očesané" výbavě, ale lacinější.Kolik lidí si do auta připlatí za ABS a třeba boční vaky?Dost lidí na bezpečnost kašle,v tom je ten problém, u nás i na Slovensku, nebo se mýlím?
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 22.10.04  08:02

    « Re:

    to IT:
    ... a miesto Logan napisal Legan ;-)
    Co sa Turecka tyka, podla mna si zavahal, ked si nekupil Toyotu len preto, ze sa robi v Turecku. Budem sa opakovat, ale maju to tam plne automatizovane. Aj VW ma v Bratislave jednu zo svojich najmodernejsich vyrobnych hal, takze VW by som bral radsej odtial ako napr. z Nemecka.
    Logana som nazivo nevidel, v reklame je ten zadok akysi cudny a moc ho neukazuju. Ale ak su tie ceny take, ako sa tu pisu, bude to mat slusne predaje. Myslim, ze prave na ukor Fabii, o ktorych si ludia (hoci stale menej, ale predsa len dost) tvrdohlavo a zotrvacne myslia, ze su laciky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…