Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 10.12.04 21:00
« Tereza: selbstschuldnerisch
Selbstschuldnerisch
Bei einer selbstschuldnerischen Bürgschaft verpflichtet sich der Bürge als Selbstschuldner. Er hat dann nicht die Einrede der Vorausklage. In der Regel unter Kaufleuten der Fall.
[odkaz]
Nevím, jestli to pomůže. Moje němčina (a ani moje čeština) na tohle nestačí. -
« Bez nadpisu
Co sa nad tym tak rozculujete. Oktavka je najlepsie auto, pretoze SM je v podstate hlasna truba Skody. Ale keby aj nebol, tak je Oktavka velmi zdatny konkurent pre nasich krasavcov. Skutocne je to podarene auto. Ale co ma soklo - sadol som v autosalone do Oktavky za 800k SKK, siahnem na volant a ziadna koza. Asi som sa nejako cudne zatvaril, lebo hned ku mne priskocil predajca, ze co je v neporiadku :-) Spytal som sa na kozenny volant - No, pane, to si musite priplatit. Proste za tuto cenu auto nemalo ziadny feel luxusu. Ked to porovnam s Meganom Privilege...
BTW citali ste jazdne dojmy z Oktavie Kombi? Pisu, ze ma jazdne vlastnosti tak dobre, ako Megane Grandtour ;-) -
"-- skrytý --" 09.12.04 10:13
« Bez nadpisu
Ten rozdíl roků výroby není tak zásadní, dobré auto zůstane dobrým autem i po více letech. Mne jen čílí postoj lidí ke Škodě a její neustálé vyvyšování nad ostatní. Najdou si maličkost, kterou vyzdvihnou a že ji mají i ostatní? - o tom taktně pomlčí.
Na porovnání je zajímavá i cena náhradních dílů a servisu. Skoro ve všech porovnávyných bodech je nová Oktávka dražší než Megan!!! -
« Re: Re: Jen 1,5 ? Proc ne...
ono je nepomer uz len to , ze porovnavaju auto, co zislo z linky uz v roku 2001/2? v pripade 307(priznam sa ze neviem kedy sa zaali vyrabat) a auto co je na cestach od roku 2004. Taktiez Megan uz nieje novinkou druha polovica 2002 ?. Natre im to novy Focus :-), len ten v teste nieje. -
"-- skrytý --" 08.12.04 19:28
« Re: Jen 1,5 ? Proc ne...
Jak to pozoruji, jsem jeden z mála, který sáhl po nejslabším výkonu. Mám 1,5 60kW ale vůbec si nestěžuji. Auto vlastním skoro 5 měsíců a mám najeto 19 000 km. Jsem cesťák, proto je moje ježdění směsicí jízd po městě a přejezdem mezi nimi. Takže taková směska - včetně dálnice. Průměr mám 4,6, při studených startech se mi zvedl na 4,9l. Ano, uznávám, že místy bych ocenil rychlejší akceleraci, ale je to málokdy. Já jsem šel do tohoto motoru vysloveně kvůli ceně. Oproti Lufovi mám průměrnou rychlost poloviční, kdyby jsme se potkali, asi by si klepal na čelo, jak s tím Meganem může někdo jezdit tak pomalu....... :P
Řazení mi jde bez problému, na zimu jsem obul Klébry (15") za 1660,- a sedí dobře, nepoznal jsem rozdíl ani v hlučnosti.
Jediným mým problémem je pořád nedořešená reklamace na parkovací čidla, honil jsem to přes Prahu, ale oni vše hází na dealera, který zase neví co s tím.....
Pro zajímavost si kupte poslední Svět motorů - porovnávají novou Ochcapku se Seatem Toledo, Peugeotem 307 break a našim Grantourem. Už první díl mě nadzvedl, už teď vidím, že to jasně a s přehledem vyhraje Škoda. Jsem zvědavý na pokračování. Už první nepoměr je, že hodnotí 307ku s 1,6kou a ostatní s 1,9 (vše v dieselu) a potom jí dají body za dobrou cenu..... Uvidíme, jak porovnají kufr - Ochcapka ho má o 80l větší, ale po složení sedadel je to už jen 20l. Navíc máme lepší nakládací hranu (žádnou) a rovnou podlahu..... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Jen 1,5 ? Proc ne...
no mne ide ztuha tusim dvojka, ale to som do problemov nedaval, beriem ze je to este surove. Mozno. Inac som zistil, ze este mozem byt rad, ze niesom v servise kazdy tyzden. Dlhe citanie, ale od kupy urcite odradi. Uz len pre moznost, ze sa snad neda nic vyhadat. A pre fabriku je to len otazka vymeny auta. [odkaz] -
« Re: Re: Re: Re: Jen 1,5 ? Proc ne...
Jo, jo máme stejný kočár, 1,5dCi 100k, ročně najedeme určitě přes 30 tisíc....na co jsi zvědavej ?
Otázka zněla proč jen 1,5 ?
Musím říct, že zatím si nemůžu vůůůůbec stěžovat na výkon. Výběr ze stejných důvodů jako letec. A myslím, že na standardní popojíždění po Praze, ca. 5x za zimu do Alp,jednou ročně do Chorvatska a párkárt na chalupu do Beskyd je to tak akorát. Pro služební účely (dlouhé cesty po ČR vícekrát v týdnu) nepoužíváme.
Jinak pro srovnání, jezdila jsem předtím Koktávkou 1,8 T. Neříkám, že to nebyl odpich, když se sešlápl plyn na podlahu, jenže Vám to sežralo i svačinu z kufru, když jste jí neměli přidělanou :'-( O spotřebe 5,4l/100 km po Praze se mi mohlo jen zdát....
Navíc jsem nikdy nejezdila dlouhodobě s dieslem a měla jsem trošku obavy, které se nenaplnili, naopak zatím velká spokojenost.
Jo a předtím v práci jsem měla Fabii 1,4 MPI a dost jsem se s tím trápila, mimo Prahu, po Praze je to více méně jedno...tedy pro mě ;-)
Jediné co mi zatím na tom autě vadí je řazení. Jde to na můj vkus dost ztuha a ne moc plynule (nedávno jsem jela služebně do Rakouska koktávkou, tak jsem si opět ověřila, že to řazení v Meganu nic moc). Je to jenom tím naším kusem ? Jaké s tím máte zkušenosti ? -
« Re: Re: : Re: Preklad :-)
To Mitsi: V pohodě >:D Moc dobře vím, co může vzniknout za průsery blbým překladem :'-( taky jsem proto na to důrazně upozořňovala, že nejsem technik...dělám na projektu, kde musíme ještě všechno pro klienta překládat do španělštiny, zkus najít v ČR člověka, co je schopen překládat z němčiny do španělštiny z původního českého textu :'-( co z toho občas vyleze je hrůza běs....občas to zavání průšvihem
Ale rýpnout jsem si musela taky :shock:
A kde zjistím to slovíčko, teda fakt nevím.... -
"-- skrytý --" 08.12.04 12:12
« Re: : Re: Preklad :-)
Tereza: Nechtěl jsem kritizovat, jen upozornit na úskalí překladu. Překládat technickou (ale i jinou odbornou) mluvu je totiž často stejně obtížné, jako překládat přísloví...
PS: S tím německým slovíčkem Ti neporadím. Pohybuji se totiž spíše v prostředí, kde se mluví E, F a R. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Preklad :-)
To Mitsi : Však jsem psala, že jsem ekonom a technickou němčinu příliš neovládám a uznávám, že každý obor má svoji terminologii. Nicméně jsem se ptala i technicky vzdělaných kolegů....omlouvám se tedy všem, zejména Mirovi za mystifikaci :*)
Mmch, jestli jsi fakt tak dobrej na překlady ;-) poradíš ? Už dva dny pátrám po tom co znamená slovo "selbstschuldnerisch" ve spojení s povinností vystavení bankovní garance na plnění garanční lhůty. Potřebuji právě ten český termín, bankovní garance je časově neomezená, neodvolatelná a....právě to selbstschuldnerisch.
Zřejmě to vymyslel jeden z našich západoněmeckých soudruhů, ale nejsou schopni to vysvětlit tak, abych to přeložila. Takže ?
Jo a myslím, že nejsem jen otrocký uživatel slovníků, ale prostě technická němčina je technická němčina, chtěla jsem jen pomoct. -
« Re: Re: Jen 1,5 ? Proc ne...
mne neslo o vykon v kW, ale o kilometrovy vykon . Vacsi motor viac znesie. Ja som sa toho maleho obsahu a zivotnosti bal. Ja viem, 1.6 nieje omoc viac, ale o trosku predsa a nieje to preplnovany motor. Plus to bola pre mna novinka, tak maly dizlik. Uvidis za 3 roky, ako sa bude drzat po 200tkm. Som zvedavy. -
« Re: Jen 1,5 ? Proc ne...
no mal som 1.4 16v v predchadzajucej verzii megan kombi. Je to tiez 100k a uplne to stacilo aj na nemecku dialnicu. Samozrejme ak je to plne nalozene tak to zvedne, ale dizel s tym istym vykonom musi stacit aj na toto tazsie auto bez straty desiatky. -
« Jen 1,5 ? Proc ne...
100k staci. A 1,5 (uspornost, pov. ruceni)- to byl jeden z argumentu proc jsem u nemeckych spolumajitelu prosadil nakup megana a nemusel jsem kupovat Ochcafku nebo Golfa...(u tech by to bylo 66kW, nebo 74kW)
Ten motor se fakt povedl, srovnatelny s TDI 74kW Octavii.
Samozrejme by se mi libila 1,9 120k, ale... -
"-- skrytý --" 07.12.04 20:51
« prodloužená záruka
miro: uzavřít se dá během prvních 2 let kdykoliv v ČR, takže v SK asi taky,cena je podle modelu, na L2 asi 19 tis.Kč.. Kdo najezdí 70 t za rok, je to k ničemu, auto je spotřební věc jako celek, ale oni tím myslí věci, které jsem uved(co tam nepatří), takže převodovka,motor,turbo,palivový systém atd. do záruky patří.Brzdové destičky asi ne, ale zvlněné kotouče, no, asi se přehřály, nevydržely a protože v záruce, tak patří.Mají to spočítané, buďme v klidu.Z čehož by se dalo dovodit, že to s tou kvalitou renclů nebude zase až tak špatné, ale nerad bych popudil odpůrce, takže jsem to jako neřek...Podobně má akci Ford, trochu jinak nakombinovanou.
... that instead of an ‘Ausfallbürgschaft’ (deficiency guarantee), a ‘selbstschuldnerische Bürgschaft’ (absolute guarantee) is used,
the difference being that in the latter case the creditor can
turn direct to the guarantor and does not have to go first
to the debtor should the deptor be unable to pay.
[odkaz]