Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.05  14:24

    « Re: Re: Re: Rozborka stlpikov

    Jediny, komu auto nedrznci je asi yyyyy. Nebude to sposobene sluchom? >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.05  13:23

    « Re: Re: Rozborka stlpikov

    najskor si to musis sam lokalizovat :-) Mam to ako hobby.
    Ja som myslel , ze u Teba nic nedrnci
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.05  12:23

    « Olej Elf 5W-30 alebo 5W-40

    Zaujima ma vas nazor. 5W-30 je olej na usporu paliva, ale trosku ma odradza jeho maly teplotny rozsah. 5W-40 je o nieco drahsi. Oba oleje su synteticke, oba su schvalene do benzinovych Meganov. Ktory by ste zvolili vy?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.05  12:19

    « Re: Rozborka stlpikov

    Takze ak sa nepodari odstranit drncanie niekde v rohu palubovky pri spolujazdcovi, tak si to dam spravit u teba >:D Aku mas hodinovu cenu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.05  08:32

    « Rozborka stlpikov

    Matoo: tak som spravil ako som pisal. Rozobera sa to asi takto:
    1, zosadit prislisnu slnecnu clonu
    2, potom povolit prve dva spodne uchyty, stasi to proste opatrne odtahovat k sebe od karoserie
    3, nakoniec sa to cele vytahuje, nesklbe. Proste cely ten umely kryt vytahujes smerom hore.
    Ono tam drncali aj tie uchyty, co drzia kryt . Cele som to poriadne utesnil na oboch stranach a zo stlpikov je klud. V servise tam dal 4 kusky peny a myzlel si, ze to pomoze. Skoda reci, ked som to videl. Tiez som vymedzoval volu medzi bocnicami a palubkou , repraciky, dva male vyduchy tiez poskakovali. Vse som to poriesil a nakoniec bol klud. Ale len z tychto oblasti. Nieco tam este pocut hlavne od spolujazdca. U mna je dost klud. To budem riesit neskor, ked bude zase volno. Este chvilu a mozu ma zamestnat v Renaulte :-)
    Inac som si vsimol, ze spolujazdcov stierac ma solidnu volu a chvilami mam pocit, ze to mocno on obcas zadrnci. Ale som uz spokojenejsi, lebo moja straja sa javi kludna :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.05  12:25

    « Bez nadpisu

    Mam 45 tis. km, garancka 30tis. byla nekdy v rijnu. Obcas akorat zalupe ve dverich ridice. Ale jinak klid. A to me montovali drat k mikrofonu HF-sady (mam bluetooth, takze zadne slozite zastavby). S odmlzovanim okna atd, funkci ventilatoru a topeni jsem spokojen. Nekdy byva chyba mezi volantem a sedackou :). Pomaha to pustit na sklo a pustit klimu (klima totiz vysousi vzduch a tu vlhost sezere :-) .
    Jinak perfektni umyti auta je snad samozrejmost.
    Tak neveste hlavy a at to jezdi!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.01.05  18:49

    « Re: Re: drncanie

    tiez som chcel dnes to calunenie na stlpikoch rozobrat a nejako to utesnit, ale moc sa mi nedarilo a nechcel som nieco zlomit, tak som nasiel take pevnejsie tesnenie a strcil som ho medzi palubovku a stlpik. Ten stlpik to trochu pritlacilo a drncanie prestalo. Je to sice provizorne riesenie ale bolo to hotove za 2min. a nikde nic nie je vidiet. Ked sa ti to Miro podari rozobrat posli navod ako.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.05  17:41

    « Re: drncanie

    takze som sa s tym po ranu previezol a skoda slov. Zajtra si to rozoberiem sam a dam doporiadku. Ale ina vec ma celkom potesila. Odovzdaval som im zlahka spinave auto. No teda slusne spinave aj z vnutra. Ked som dosiel pren, skoro som onemel. Auto krasne vyluxovane a umyte. Normalne som nechapal. Ale to asi preto, ze vedeli, ze tu pracu co mali robyt neurobili pedantne. Mam pocit, ze calunenie sa mu ani nepodarilo zhodit. Neviem co si mam o tom mysliet, lebo sa nic nezmenilo a stacilo to len zhodit, volne kable upevnit. popripade niecim vytesnit a bolo by ticho. Teraz to mozem robit sam, dufam ze tam nieco neurvem. No a potom uz hadam bude klud az do garancky :-) Nebudem mat o com pisat a ukazem sa tu az na vianoce 2005 po garancke.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.05  09:42

    « drncanie

    uy je auto v servise a vypada to na zvuky od stlpikov. SU tam tahane kable, konektoru. Naobet to bude zlozene.
    Problem s prepinacom a rozvodom vzduchu mali aj dalsie dve auta v autosalone :-), teda ak to je problem, zly rozvod vzduchu. Aj prepinac mal tendenciu sa vracat, a to uz za tepla. Takze som to ani nenechal rozoberat. Nema to asi vyznam. Je niekto komu to funguje ako ma ?
    teda ak dam vzduch na nohy, ide len na nohy a nie inde. Ale ventilator treba mat minimalne na dvojke. Inac trosku trapne, ak to robia vsetky auta a da sa to nazvat automatickym odhmlievanim okien cely cas :-(. Inac chcel menit ten box na rozvod vzduchu, ale vyzaduje to rozborku palubky. Zacinam mat pochybnosti o kvalite. Tiez som mal dolu pravy bocny kryt palubku a aby tam sedel, tak to vo vyrobe vyrezavali. Na pohlad hnusna praca.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  19:22

    « BA

    a ja ze preco nevolas :-) Stretnut by sme sa mali, len by to mohlo byt este za dna. Minuly tyzden som siel zase cez tu zakrutu do Vajnor z dialnice, co ju YYYYY reze 90, ale bol som tak na 75, lebo bolo plno a nechcel som saskovat. Plus som mal dvoch ludi v zadu.
    to vysliapnutie budem musiet vyskusat, ale mne sa zdalo, ze ked som bol na lade a pocas brzdenia som tocil dokola volantom, tak auto neslo ani raz do smyku, ale kluckovalo dla mojich pokynom a pomaly brzdilo. Preto som sa cudoval tej spojke. Taktiez ked som presvihol rychlost, ustrelilo zlahka predok a brzdenie s ABS zabezpecilo chytenie sa stopy. Preto som sa cudoval. Len teraz to nemam kde skusat, sak je teplo ako na jar :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  17:52

    « BA

    V priebehu januara sa zase ukazem na chvilu v BA. Dam sem potom vediet, tak sa mozeme pokusit opat stretnut. Posledne som nechal telefon v Prahe a potom som v BA zistil, ze v nom bolo cislo na teba >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  17:45

    « Bez nadpisu

    S vymackutim spojky je to nejako takto: guma prenesie na cestu urcitu silu. A tato sila je vyslednicou sily trakcie (ta, co ta drzi aby isiel rovno) a sily zrychlenia (pripadne spomalenia). Takze ak brzdis alebo pridavas, tak znizujes moznosti gum co sa tyka ich trakcie (extremnym prikladom je brzdenie bez ABS so zablokovanymi kolesami, ked na volant auto vobec nereaguje). Navyse sucasne gumy su robene tak, ze automaticky vyrovnaju auto v priamom smere. Podorbnejsie to vie vysvetlit Ajvn z Clio rubriky, ktory to ma zo skoly smyku. Kazdopadne vyslapnutie spojky a vezenie sa v pripade smyku na jeho radu aplikujem uz 3. zimu a je to podstatne jednoduchsie ako sa snazit nejakym kontra/plynom/brzdenim auto v smyku ustabilizovat (pretoze to malokedy clovek odhadne spravne a lahko sa dostane do dalsieho este horsieho smyku).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  16:48

    « pohlad

    luf: inac tie moje gumy na pohlad vypadju dobre, ale az ked som si ich postavil, zacali podat, potom som sa na ne pozrel poriadne , proti stene a tam uz okom bolo vidiet skok no a nakoniec vse vyriesila sublerka :-) takze na prvy pohlad je mozno aj u Teba a aj YYYYY-ho vse o.k a keby ste ich kukli poriadne ..... . Ale nevravim ze mam pravdu, len .... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  16:27

    « Bez nadpisu

    Luf" k pneumatikam. uvidim ako skoncia zimne Dunlopy. Uz som ich meral, nezda sa mi to, ale pockam po zime, ked ich zhodim.
    VDO-tusim to je Siemens, ale niesom si isty
    zajtra rano som v servise a tak som stravil v aute viac casu a dosiel som na to, ze ked dam prudit vzduch na nohy, veselo ho supe aj na sklo ? Robi to aj Vam ? Nie dako extremne silno, ale predsalen ho supe aj na sklo. Prudenie na sklo sa vypne az ked je prepinac nastaveny viac do pravej strany, teda na prudenie do interieru vrchom/spodom.
    inac som asi dosiel na zdroj drncania, mozno to nieje z palubky ale z bocnych stlpikov. Tam su vedene ploche kable.
    Long life olej- to je aky olej ? Aj ked mam len nieco cez 14tkm, tak aj tak sa rad poucim, co tam nedavat
    +2 roky zaruka- uz ste o tom uvazovali ? Stoji to 14tkm na Megan .
    Luf- ako je to s tym vymacknutim spojky na lade ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  15:28

    « Bez nadpisu

    IMHO toto palti pre asi vacsinu automobiliek (teda pokial nejde o konstrukcny problem, ktorych je u europanov o cosi viacej a samozrejme elektronika Bosh). Pokial auto nejde do servisu, tak je celkom pohodove. Ale kazda oprava v servise prinasa dalsie a dalsie problemy :?
    BTW ked uz sme pri tom - kto vyraba a aka je elektronika VDO? Renaulty jej maju pod kapotou celkom dost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.05  13:54

    « Re:

    To luf: Máš-li Japonce, do servisu nelez! Oni se totiž servisáci také chtějí nějak uživit, tak "vyrábějí závady". To je moje praktická zkušenost po koupi pěti Japonců tzv. "od nova": dokud jsem chodil do servisů na pravidelné kontroly (to kvůli udržení záruky), byly vždy - samozřejmě povětšinou těsně po návštěvě servisu - nějaké problémy. Když ale záruka uplynula nebo jsem se na ni prostě vykašlal a začal si všechno dělat sám (to "všechno" konkrétně obsahuje: výměnu provozních náplní/filtrů a pravidelnou údržbu/mazání brzd, občasné vyčištění škrt. klapky a jednou za 100 tis. km výměnu rozvoďáku a promazání ložisek zadních kol), najednou bylo po veškerých problémech, nehledě na vysokou kilometráž a stáří vozu. Čímpak to asi je...?
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  13:09

    « to Miro

    Som si teraz spomenul, co som ti chcel napisat este minuly rok >:D Ide o dranie gum na Maxime - ked isli dolu Continentalky PremiumContact, tak vsetky 4 vyzerali rovnako. Teraz pred vianocami isli dolu letne Klebery a zadne na vnutornej strane boli zjazdene az na kord, na vonkajsej strane boli presne po znacku opotrebenia; predne mali slusny a rovnomerny dezen zjazdeny presne po znacku opotrebenia. Tak som mrkol aj na zimne Matadory a opat boli vsetky 4 ako jedna. Tak ma napadlo, ci aj ty nemas iba vadne/nevhodne gumy, ked sa ti zjazduju a geometria je OK.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  13:02

    « Bez nadpisu

    IT - a brzdi ti to nejako spatne alebo ma to nejaky iny dopad? Na Maxime som mal predne kotuce hrbate z oboch stran, ale auto brzdilo normalne. Ani japonec nie je zarukou, ze budes mat hladke kotuce :-! A k tomu pokoju - za 50tis km islo 100tis CZK do oprav a raz ma auto nechalo na ceste, ale podozrievam z toho servisakov. Ked nieco opravili, tak sa vzpati pokazilo nieco ine situovane v bezprostrednej blizkosti opravy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.05  09:30

    « Re: Re: Re: Re: ještě k olejům

    To IT: Příště si kup Japonce a máš pokoj! ¨
    Ale teď vážně. "Moje" doporučení je měnit každý rok/15 tis. km podle toho, co uplyne dřív. Pokud by to někoho zatěžovalo finančně, nechť si koupí lacinější olej, tj. rozhodně ne Castrol.
    Různá tvrdost vnitřních a vnějších destiček je samozřejmě blbost. Buď jde o výrobní vadu kotoučů (problémy s obráběním vnitřní plochy, kalením...) nebo je chyba ve třmenech (váznou v uložení, špatná geometrie vodítek třmenů, váznoucí vodítka destiček...). Moje doporučení: před zimou a po zimě rozebrat a namazat vodítka - ta pro destičky měděnou vazelínou (1100 st. C), ta pro třmeny vodoodpudivou vazelínou s odolností min. 190 st. C.
    PS: Konstrukční problém za výrobce nevyřešíš...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.05  18:32

    « Re: Re: Re: ještě k olejům

    Mitsi: V to jsem doufal,díky. Long life je ven, ale co myslíš tím měnit olej ve standadních intervalech dle výrobce?Ty jsou 2r/30 tis při longlife.Když je tam plná syntetika, teď napíši záměrně "ne-long-life", tak interval bude 15 tis., ano?
    K těm servisům, jak se tu dnes objevilo u Renaulta a u Toyoty též. Mám pocit, že zákazníkem a váženým klientem je člověk když platí zálohu a objednává auto.To by se přetrhli. Když jej přebírá, tak taky docela dobrý.Ale jakmile se tam člověk objeví s problém, tak už je to jiné. Na L2 mi něco ťukalo u studeného v plném rejdu. Poučen problémy jiných jsem jim řekl že tyčka stabilizátoru. Souhlasili, 2.den vyměnili a je to OK.Jak dlouho, uvidíme. Když mi tam kámoš dával olej, tak šel najisto po předních kotoučích-vnitřní plochy. Jsou trochu nerovné.Vnější perfektní a fakt jsem to nikde s bržděním nepřehnal.To vím.Volám do servisu a očekávaná odpověď: to dělají všechny Laguny,tvrdé obložení(takže vně je jiné a měkké? se ptám, to je přece hloupost), Renault to neuznává, brzdí to naprosto bez problémů. Tolik stanovisko servisu.Problém je "vyřešen". Protože o těch autech cosi málo vím, seč dnes už jen jako koníček(na tahání peněz), tohle mi nesedí. Mitsi:co ty na to? Asi to vyřešíme s mechanikem tak, že se tam dají výrobcem schválené kotouče a destičky, práce grátis, nějaké 3tis - Bosch. Tohle mi vadí. Na jednu stranu záruka 2 roky a když dojde na věc, tak ruce pryč a je to v normě. Mrkni se na dnešní Toyotu Corollu.Taky zajímavé. Pro mne je to náklad, ale co jiní lidé, kteří to fakt platí z čisté mzdy.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…