Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Re: Klima
pretoze robim hobby ktore ma tlaci po prasnych cestach
ak to smrdi pri zapnutej klime tak je to podla mna len a len na dezinfekciu
zlahka to smrdi aj mne a vymena filtru s tym ani nepohla
... je to tak ze po zapnuti zacne smrdiet a ked ide dlhsi v kuse tak to uz nie je take zle? ak ano tak je to ono, ja mam automatiku a ta vypina az ked vypnem motor, cize zastane vdzdy mokra, presne tak ako sa to robit nema, takze asi budem na jar tiez dezinfikovat, musim zistit kolko za to chcu -
« Re: Klima
>tam něco chcíplo<
tak toto poznam, v tempre sa mi take nieco stalo a dodnes neviem co ani kde to bolo, proste to po par mesiacoh preslo, ale to ide rozoznat nosom, a hlavne smrad z klimy ide len ked klima chladi (riasy navlhnu) - smrad podobny ako plesen (cuchni ku hline - napriklad kvetinacu, pochopis), ak ide hnily smrad je to zdochlina, ak se smrad sustanny je to filter ... tiez som ho mal po 10000 na jesen po lete zaneseny ... asi aj viem preco ... -
"-- skrytý --" 12.01.05 12:54
« Klima
Ctěl jsem ji nechat vyčistit, ale po dvou měsících provozu to odmítli, že je to zaneseným filtrem. Nakonec jsem skončil u majitele servisu s tím, že mu se to osobně nezdá. Vyprávěl jak prodal Lagunu ll kolegovi, který si stěžoval na to, že má motor nepravidelný chod. Technici ho ujišťovali, že když je motor studený, tak to je normální. Jelikož se ale zákazník nedal, tak majitel servisu na své náklady (RENAULT to odmítl) nechal demontovat motor a s hrůzou zjistili, že uvnitř je rozšmelcovaná MYŠ, která se dostala někde pod rozvod výfukových ventilů a ten přeskočil o jeden zoubek. Má to prý vyfocené... Takže po této zkušenosti by se ani nedivil, kdyby mi tam něco chcíplo..... >:-[] Musím ale uznat, že s chladným počasím ten smrad polevil.
V pátek uvidím, co s tím udělají.
S těmi čidly jsem je dotlačil k tomu, že objednali novou sadu, aby znovu zkusili přiložit originální šablonu a zjistili, zda je to vina jejich montáže, nebo chyba Renaultu. Každý z nich hází chybu na toho druhého. Musí u toho sundat celý nárazník, tak jim budu 2 hodiny koukat pod ruce. Zeptám se i na tu opěrku. -
« Re: Stěrač
Tak to si ma potesil. Vobec ma nebavi davat pozor na to, kedy vypnem stierac, aby som ho potom mohol zase zapnut >:-[] Spolujazdcova opierka mi drnci tiez, uz sa vie, ako sa to da vyriesit?
S parkovacimi senzormi sa nedaj odbit, tak, ako ich mas, su ti uplne nanic. Tvrdo do nich! BTW dezinfeckia klimy nepomohla? -
« Re: Re: docasny problem s jazdou cez 3000 ot.
Ale uz je objednane nove cidlo na snimanie teploty chladiacej kapaliny. To je jedina chyba ktoru nasli. Nezda sa mi ale, ze by to mohlo robit prave toto cidlo. Ale ak sa tou vymenou odstrani jeden neduh pri studenom motore, tak to nekoniec mohlo robit prave toto cidlo. Inac sa trochu priklanam na nekvalitu paliva.
Luf: v Chorvatsku som mal len jediny problem a to taky, ze ako auto stalo , tak sice nastartovalo, ale zaboha neudrzalo volnobeh. Asi tak po par startoch a plesliapnutiach plynu dostalo rozum a slapalo az domov.
"Potvrzuji tezi: Chceš koupit? Uděláme cokoli! Koupils? Dobře ti tak!!!!!"
s tymto ako viete ja suhlasim :-) -
"-- skrytý --" 11.01.05 22:37
« Stěrač
Zdravím všechny v novém roce!
Jelikož nemám stále vyřešen problém s parkovacím asistentem a smrdící klímou, dopisoval jsem si s dovozcem, konkrétně panem Šarou. Jsou to alibisti doslova neuvěřitelní! Podle pana Šary má parkovací čidlo brát i trávu a kameny, takže řve prakticky pořád. Smrdící klíma se vyřeší výměnou filtru - po 30 000 km. Počkejte si a zaplaťte si to.
Vše hází na prodejce a ten neví co má dělat, aby neporušil přikázání dovozce.....
Potvrzuji tezi: Chceš koupit? Uděláme cokoli! Koupils? Dobře ti tak!!!!!
Alespoň jedna dobrá zpráva: o vadě zadního stěrače víme, po získání nového software vás svoláme do servisu.....
Pazvuky - jen při studeném autě - po 200m stichne. Jinak pouze občas drnčení spolujezdcovy opěrky
Cvakání řízení - po znovusestavení řízení většina utichla, ozve se jen občas při rychlém přechodu do max. rejdu. V pátek jdu do servisu na čidla, tak jim to připomenu.
Olej - žádná spotřeba. (1,5 DCi 60KW)
Jinak po 22tis. km bez závad.
Dotaz:
Při jízdě do cca 30 km/hod nezobrazuje PP žádnou spotřebu. Počítá se tato spotřeba do průměru, nebo jí PP vyhodnotí jako "0"
V létě jsem jezdil se spotřebou 4,6 l/100km, při snížení teplot jsem poskočil na 4,9 l. Může mít vliv zimní nafta, nebo jen má noha a studené starty...
Jinak mám rozdíl mezi průměrnou spotřebou uvedenou PP a faktickou 0,3 až 0,5l! Proč? -
"-- skrytý --" 11.01.05 18:24
« Re: docasny problem s jazdou cez 3000 ot.
Miro my mame asi fakt klonovane auta. Vcera ked som isiel domov stalo sa mi nieco podobne. Rozbiehal som sa a cca pri 3000ot sa mi to zacalo dusit. Nastastie sa to dusilo asi len na 20tich metroch a potom to prestalo. Potom sa mi to stalo po ceste este raz a od vtedy nic. Mam 1/2 nadrze a doteraz to nerobilo, neviem ci to u mna bude benzinom aj ked naposledy som tankoval v METRE. Nieco podobne sa mi uz stalo ked mi menili ten rozvod vzduchu, ale vtedy to nebolo presne to iste co teraz. Uvidime co dnes po ceste domov. Ak sa to zopakuje idem do servisu, ale tiez si myslim ze nic nenajdu. :( -
« Re: Re: Re: Re: Re: docasny problem s jazdou cez 3000 ot.
Na tej benzinke som tankoval iba 2 krat a vzdy boli problemy s chodom motora - nestartoval na brnk a nechcelo sa mu do otacok, ale nic zase take hrozne ako u teba. Bolo to este v dobe, ked som mal Clio a odvtedy som sa jej radsej zdaleka vyhol. Podobne sa spravalo auto aj po tankovani v Chorvatsku, sice motor startoval OK, ale jazda cez 4t ot. nemala ziadny vyznam. A zaujimava bola aj spotreba - podla tankovani vyslo 5.3l/100, v SR som mal priemer o 1l viacej. BTW Clio jazdilo z 90% na benzin od Jurki a nikdy nebol ziaden problem (teda raz bol - nemali dost naturalu aby som natankoval plnu >:D ) -
« Re: Re: Re: Re: docasny problem s jazdou cez 3000 ot.
YYYYY: sak ja som to aj bral s humorom. Ale jedno mi to nebolo ked som sa blizil ku krizovatke a nemal som este vysledovane ako sa to prejavuje :-) ale keby to bola voda neslo by to vobec a nie len pri dosiahnuti 3t otacok., tak aspon dla mojho nazoru. Ziadna kotrolka sa mi nerozsvietila. Ale co ma potom este prekvapilo, bola ta nizska spotreba, ako by zblbol aj palubak. No uvidim, dnes ma dufam dokazu zobrat na 17h. Uz mi volali ze maju volno, ale nemozem odist z prace. -
« Re: Re: Re: docasny problem s jazdou cez 3000 ot.
:-) to bolo len rypnutie, kamos natankoval na molke vodu a prejavovalo sa to presne rovnako, kym to nevycuclo vodu (tazsia ako benzin) tak to kaslalo, potom sa zistilo ze nebol jediny a boli aj taky co mali v nadrzi viac vody ako benzinu, ti odvisli do 500m >:-[]
ale teraz som si spomenul ze jeden manik v nemecku bol umyt auto tlakovou vodou a asi natlacil nieco aj do nadrze, lebo mu to potom par krat zdochlo (sedel som v tom) - niekedy aj len "stratil vykon" ale to urobila podla mna RJ ked zistila vodu - nastartovalo sa to az po DLHOM toceni - firemne kango 1.2
Zislo by sa ist na test, ale ak sa ti vtedy nerozsvietila kontrolka a teraz to uz bezi, tak nic nezistia -
« docasny problem s jazdou cez 3000 ot.
dnes som natankoval plnu a motor pri 3000 ot. zacal skapinat. Ked som pri duseni vymackol spojku, tak zdochol a startoval velice stazka. Ked som len ubral plyn, motor to rozdychal a siel dalej, ale len do 3000 ot. Toto trvalo asi 10km kym som dosiel do servisu a pred servisom uz bolo po probleme. PP ukazal spotrebu neuveritelne malu 5.5l/100km pri jazde z Bajkalskej, cez Pioniersku do Petrzalky. Zajtra rano idem na diagnostiku. Predpokladam ze nic nezistia, kedze to prestalo. Mali ste podobnu skusenost ?
PS: urcite som tam dal benzin a nie naftu, to som si skontroloval aj na blocku :-)