Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Re: Motor
na panonskej tiez nemam najlepsie skusenosti, tam som kupoval stareho megana a bola v nom uplne vybyta baterka ... neviem ako sa im to podarilo, ale slubovali ze do prevzatia nabiju ... no nabili, domov som dosiel, ale rano uz nenakopol, proste bola uplne mrtva ... keby som bol technik ja, urcite by som ju kukol cie nie je uplne mrtva a taku baterku predsa nikto v novom aute do sveta poslat nemoze nie? .... no skoncilo to tak ze som sa nenenchal odbyt (kua ved to bola funglovka) tak nabehli s novou baterkou zo skladu az za mnou dovov, prehodili a bolo ... ale proste ten styl sa nemeni, pockame kym to klakne, dovtedy sa toho nechytime ... ale to ja neakceptujem, nemozem si dovolit ze niekde na ceste stuhnem, to je neakceptovatelny pristup -
« Stretnutie
Dajme cez vikend spicha. Mrkneme sa odbornym okom na tvoju 1.4 (mal som ju v Cliu a nic take nerobila, iba obcas nieco akoby v nej cvakalo, ale nic priserne), porovname si auta, poohovarame servisy a konkurencne auta atd. ;-)
Cakam vase navrhy na miesto a cas stretnutia na lufik at hotmail dot com. A pridajte aj vase telefonne cislo.... -
"-- skrytý --" 11.02.05 12:37
« Pozdrav Slovensku
Miro, přece proto sem chodíme.Občas vážně, občas odlehčeně (třeba s tím popelem). Nevím ako na Slovensku, ale zde to klouže jak blázen. Tak jsem v obci, pokud nic nejelo zkoušel, co udělá ESP v zatáčkách, když se to trošku přestřelí. Fungovalo, zlostně blikalo, trochu korigovalo stopu-autu neustřelil zadek. Byl to jenom testík, jestli to tou zimou nezamrzlo. Pravda je taková, že zdravý rozum je důležitější.Ale v případě chybičky, no potěší to, že to pomáhá. ABS funguje jak splašená a protiskluz také. Tak se mějte na SK ok a nenabourejte. O čem bychom pak klábosili?O karosárnách?Ne,ne,ne!!! Česko zdraví Slovensko. -
« Motor
Chlapi, mám takýto problém.