Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Co jsem trefil
Tak zatim to je jen jedna prejta kocicka. Malem jsem se ji stacil uhnout, jel jsem v tu chvili ca 80-90km/h a skocila pred auto, nestacil jsem se ji uplne vyhnout a vzal jsem ji pravym kolem. Mam ulomenej kousek plastovyho podbehu je tam dira asi tak 10*10cm. Pak me taky nekdo poskrabal uplne zahadne cumak a kousek kapoty, je to podrapany jak od sterku, nebo kamene. Na jare to zkusim trosku rozlestit. Nevypada to na umyslne poskozeni je to jako kdyby to udali nejaky opilci. -
« Baterie
Ja mam takovy problem. Mam Renaul Espace IV. Je dva roky stary. A prave mi dosla baterie. Vymena by nebyla tak problematicka. Ale tam nemuzu dat 35 cm sirokou baterii. Auto ma misto jenom pro 32 cm sirokou baterii. Servis nabidl nahradu za 6000 korum. Vi nekdo co muzu udelat?
P.S. Ted mam baterii 85 amperu. -
« Re: Zatvaranie dveri - saga pokracuje
Tak ako, uz vies nieco o tych kluckach? Alebo sa ti to opravilo same od seba tak ako mne?
Snazte sa aj vy ostatni nieco pisat, inak spadneme do archivu :-) Pridam teda zoznam mojich ulovkov s Meganom. Zatail nie je moc dlhy a obsahuje okrem par kg much aj dvoch bazantov. Prvy bol na dialnici pri 130 priamo doprostred skla pred moj ksicht. Sklo prezilo iba s malym skrabancom. Vyletel z kraja cesty a nedalo sa vobec nic robit. Druhy bol nedavno opat na dialnici pri 120, behal po ceste ako splaseny a tak som ho, radsej, ako skusat losi test na mokre, trafil prostriedkom narazniku. Auto opat bez ujmy, az na par pierok, ktore su nalepene na chalidici. BTW ten gulaty naraznik mu odsekol hlavu! (za mnou sa po ceste kotulalo zvlast telo a zvlast hlava) -
« Zatvaranie dveri - saga pokracuje
takze dnes rano som auto cez klucky nezatvoril a ani neotvoril a dokonca to neslo ani v Renaulte, co je zazrak. Takze vo stvrtok tam budem na zistenie konkretnej zavady, co treba vymenit a dam vediet ako to dopadne, len dufam, ze to to aj vtedy nebude slapat -
« Re: Re: Pochvala
Lubos1> to si evidentne zle pochopil co luf pise, tak ja to poviem polopatisticky> jeho kamosovi TDI 66 netaha a na oktaviu nestaci, Luf potrebuje o 20KW silnejsi motor aby sa mu vyrovnal, Lufov motor robi taky randal ze si ho mylia s dizlom >:-[] >:-[] >:-[] :mrgreen: -
« Pochvala
Dostal som velmi prijemnu pochvalu >:D
Viezol som jedneho znameho. On - nauceny na sluzobnu Oktaviu TDI 66kW, brachovu TDI 81kW a pouceny o tom, ze francuzske diesly su na nerozoznanie tiche od benzinakov - mi pochvalil moj diesel. Vraj velmi dobre taha. Ze to je benzinak som mu povedal az ked vystupoval. Bol o svojej pravde taky presvedceny, ze mi nechcel ani verit. Nepresvedcil ho ani pohlad na PP - za tyzden jazdenia po Prahe mam na nom priemernu spotrebu 7,6, co mu tiez hralo do kariet. Presvedcilo ho az vytocenie nad 5t otacok >:-[] -
« Re: Re: Zatvaranie dveri - saga pokracuje
Tak po tom, ako som tu auto ohovoril zase vcera vecer fungovalo vsetko uplne bez problemov. A potom s tym mam ist do servisu. Urcite, ked tam pridem, tak budu zamykat a odomykat vsetky bez problemov, ale len co vystupim doma v garazi, tak uz nepojde zamknut alebo odomknut >:-[] -
« Zatvaranie dveri - saga pokracuje
Cez vikend som bol so zatvaranim dveri maximalne spokojny. V piatok som isiel 300km po mokrej dialnici a tak v ten vecer a aj na druhy den zamykali vsetky tlacitka. Uplna pohoda. Ale vcera vecer som uz auto neodomkol inak, ako tlacitkom na karte! Dnes rano sa umudrili klucky na pravej strane a auto sa da odomknut chytenim klucky, zamknut sa da ale iba na zadnych dverach. Sucastny stav je teda taky, ze kompletne funguju iba prave zadne dvere a obe lave dvere kompletne nefunguju. Urcite tam niekde tecie a oxiduju kontakty. Su to *, ked takto dokazali posrat jednu z najlepsich featur tohto auta. Teraz musim ako trotel vytahovat kartu ked sa chcem dostat do auta :x -
"-- skrytý --" 12.02.05 11:38
« Bez nadpisu
LubomírII :nedej se odbýt, nepodařit se může cokoliv, to bych nezobecňoval, znám lidi, co už nikdy japonce, jiní VW atd. Ten problém: šoupátko tam žádné není,to je hloupost. Jestli nedrhnou zdvihátka?A při odlehčení motoru je to slyšet. Mně kdysi na Escortu něco podobného a bylo to zdvihátko-nečistota, která se tam stejně dostala v servisu. Tak a s Fordem jsme ukončili spolupráci-loni dávali na nové Mondeo 20%slevu,ne,ne,ne.Už nikdy.Znám servis. Jinak na rozvodu po x-letech nebo km měníš řemen a kladky.Údržbu to dnes nevyžaduje žádnou.Ještě se dají otočit písty o 180 stupňů kolem svislé osy, to je pak rachot a je to na výměnu motoru, nebo celéko klik. mech + válců. Stačí jeden. Stalo u Seata a po asi 8 tis. km dostal nový motor.Soudruzi otočili 1 píst a bylo. Buď důsledný, třeba soudního znalce a právníka a je třeba se nedát. Tohle ať zkoušejí doma ve Francii, ale ne zde. Právo je na tvé straně, takže ať opraví, nebo zrušit kupní smlouvu. Chtělo by to nový motor, pokud je tam chyba. -
« Re: Re: Re: Re: Motor
No tak to ma podrž!! Ty si tam dostal funglovku s vymlátenou baterkou. Ja som tam zase musel prísť na druhý deň, lebo tá 12V zásuvka pri páke bola "vyndavací" a úplne nezapojená. Keď som chcel otvoriť tú gumennú krytku, tak mi celá zásuvka aj s káblikmi zostala v ruke. Tak som sa chlapíka opýtal ako robili predpredajný servis? Pritom na odovzdávacom protokole bolo všetko "odfajfkované" akože O.K. A to nehovorím o tom, že auto bolo zadrbané od blata až na streche. Odmietol som ho také prevziať.
Tak neviem. Chceme od nich tak veľa? Mám kamaráta francúza v Slovensko-francúzskej obchodnej komore. Asi by sa o našich servisoch mal dozvedieť výrobca.