Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.07  10:43

    « Re: Re: Re: Re: Pre "kmarty" a ostatných

    Pak konecne poznas "kysely ksicht" ..... tedy ne, ze bych ti to pral, ale zatim jsi neresil komplikovanejsi vec, proto tve poznatky o bezva pristupu
    Jo, to je klidne mozny. Zatim se mi tak ale nestalo, takze osobne nemam duvod mit k nim pristup zalozeny na "presumpci viny".
    Mimochodem, dneska jsem byl v servisu s pomerne nestandardni veci (zapnuti zobrazovani tempomatu na pristrojovce prestoze auto nebylo koupeno s tempomatem - ten si dodelavam svepomoci), pricemz jsem si daval jen velmi malou nadeji ze s zadosti uspeju, protoze kdyz se to tak vezme, tak se se mnou o tom nemuseli ani bavit. A uspel jsem, opet bez problemu.
    Tom69e, cim dal tim vic se nemuzu zbavit dojmu, ze pricina vsech tvych problemu je zpusobena bud nejakym konkretnim servisem nebo primo tebou. Pripadne nejakou kombinaci uvedeneho.
    Ale jinak nic ve zlem :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.07  08:55

    « Re: Re: Re: Pre "kmarty" a ostatných

    kmarty nezklamal >:D
    Vzdyt rikam, pokud resis neco v ramci standartnich dotazu ci oprav je vse OK. Nechtej se ale dostat do situace, kdy budes muset resit neco komplikovanejsiho. Pak konecne poznas "kysely ksicht" ..... tedy ne, ze bych ti to pral, ale zatim jsi neresil komplikovanejsi vec, proto tve poznatky o bezva pristupu
    ps: nic ve zlem kmarty ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.07  07:41

    « Bez nadpisu

    No my sme mali meneny naraznik po strete s malym zvieratkom a ked to bolo hotove nam nielenze zavolali, ale poslali aj sofera s predvadzacim autom do hypermarketu, kde sme travili tie volne chvile a priviezli nas naspat. Chodime do servisu mimo nasho mesta, kde byvame. Zatial iba jedna skusenost s nimi, ale na 100% pozitivna.
    Hej, a stary naraznik s relativne lahko opravitelnymi poskodeniami nam bez akychkolvek problemov a otazok zabalili a naladovali do kufra. Mame ho ako nahradny, keby ze ho znova budeme potrebovat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  23:01

    « Re: Re: Pre "kmarty" a ostatných

    Môj grandtour bol vyrobený 10/2005. Oznámenie resp. výzvu od renaultu som dostal niekedy v júni (6/2006)...
    Tak to by mne teda zajimalo podle jakeho klice ty svolavacky delaji :-/

    Tak jsem se dneska byl informovat u Renault servisu jak je to s vymenou zadniho skla. Ze prej ano, ale ne u vsech. Ze to je podle vyrobniho cisla. Tak si vzali cislo od meho auta a z databaze jim vypadlo ze u meho se sklo menit nema, ze u myho je to v poradku.
    Takze konec "zahady" proc mne neprisel svolavaci dopis.
    Jinak se tam v servisu vsichni tvarili uplne normalne, zadny "kysely ksichty" nebo tak. Proste normalni pokec, normalni jednani, zkratka no problemo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  22:14

    « Re:

    Práve som bol nútený zmeniť nick a aj komplet celú registráciu. Takže osoba tá istá len LubomirII je teraz LuboshII.
    Ja viem, je to tak s tými servismi. Škoda. Ja nechcem od nich nič zadarmo, (aj keď prečo nie, že), za dobré služby zaplatím čo treba.
    Keď mi menili to zadné sklo, tak auto muselo byť u nich od rána do asi 15:00. Povedali mi, že mi zavolajú, keď to bude hotové. Myslíš, že zavolali? Nie. Jednoducho som tam prišiel o tej tretej a auto stálo už vonku. Keď som sa vo vnútri spýtal, či je to O.K. a či to môžeme uzavrieť, tak povedali že určite. A po ceste domov som zistil, že mi úplne rozštelovali všetky tie "hejblatká" na palubovke. Všetko som si musel ponastavovať tak ako som zvyknutý. Spätné zrkadlá boli tiež ináč a rádio úplne rozladené. Tak mi teraz povedz načo sa niekto hrabal do palubky, keď mali vymeniť len zadné sklo??!!! Našťastie z kufra mi nič nechýbalo ale z lakťovej opierky mi zmizla čistá utierka a sprej na sklo. Nemá to žiadnu hodnotu ale preboha PREČO? A to mi asi preto nedovolili byť pri tom, aby mohli všetko v pokoji popreliezať.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  21:53

    « Bez nadpisu

    Praveze oni Ta radi uvidia, ak tam ides za ucelom minut dalsie peniaze (servis a tak). Ak vsak ides pytat nieco "zadarmo" tak to uz velmi nelubia. Nakoniec tak to je vo vacsine obchodov pre verejnost s akymkolvek tovarom, akurat u aut to vnimame o dost intenzivnejsie, kedze to nie su ziadne lacne hracicky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.07  21:45

    « Ja mám taký dojem...

    Nadobudol som presvedčenie, (aj podľa ostatných vašich skúseností), že automobilka sa o zákazníkov stará a zaujíma, len keď prejavíš záujem o kúpu nového auta. Po zaplatení sa už len trasú, aby si sa tam viac neukázal. Skrátka - Nemajú to radi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  18:51

    « Bez nadpisu

    Nemylis sa. Kupil som v USA stary 9-rocny Ford Taurus, pochodil na nom 2 mesiace a odhlasil ho. Dalsi rok cez prazdniny som ho znova prihlasil a do mesiaca som dostal z Dearbornu, MI (Ford HQ) maly listocek, ze by bolo vhodne prist do najblizsieho servisu Ford nechat si zrobit recall cislo XY, co je hrozba prehrdzavenia podloziek matic upevnujuci subframe (pomocny ram) motora do karoserie, lebo hrozi, ze sa subframe uvolni a to moze zapricinit vaznu nehodu. Podla ich zaznamov moje auto s VIN takym a takym tymto recallom este nepreslo. Recall plati pre staty, kde sa v zime pouziva sol pocas zimnej udrzby, je gratis a vyzaduje si cca 1 hodinku roboty. Call free your nearest Ford dealer for the appointment.
    Myslel som si, ze si zo mna robia srandu, ale nerobili.
    Keby napr. Skoda mala zvolat vsetky auta rady 105-120 s kyvnou zadnou napravou na zvolavacku, ze po X tisic kilometroch sa polos na 99% strihne a podobnych dalsich tisic veci, tak moze rovno nechat bezat vyrobnu linku na Felicie o 2-3 roky dlhsie a venovat kazdemu majitelovi 105-120 novu Feliciu, to by asi vyslo lacnejsie.
    Ale tu u nas to take nikdy nebude. Technika bolsaja, nu kultury net.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  09:14

    « Re: Pre "kmarty" a ostatných

    Panove, ja nevim cemu se divite? To vypada, ze jste snad necetli me stranky!
    Jasne, selskym rozumem by mela byt firma rada, ze se ji hned nenahrnou do servisu vsichni bez rozdilu, tj. i ti kterym by jinak to sklo vydrzelo az do "smrti"
    A samozrejme pokud budu vedet o vyrobni vade a budu na ni delat svolavacku, vymenim dil i pozdeji bez ohledu na zaruku.
    Tak jako tak na tom usetrim a vymenou po zaruce muzu v ocich zakazniku jedine vydelat. Ale jak je videt v nasich koncinach se na tohle nehraje
    Pokud se nemylim, ve statech tohle funguje bez ohledu na stari i stav vozu, nebot jde o prestiz znacky ........ pokud se mylim, opravte mne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  01:28

    « Re: Pre "kmarty" a ostatných

    Môj grandtour bol vyrobený 10/2005. Oznámenie resp. výzvu od renaultu som dostal niekedy v júni (6/2006)...
    Tak to by mne teda zajimalo podle jakeho klice ty svolavacky delaji :-/
    Hlavne bych casem nechtel zazit prekvapeni v podobe praskleho skla jenom kvuli tomu, ze si zrovna z "meho" dopisu udelal pracovnik Renaultu vlastovku misto toho aby mi ho poslal*.
    *) To je vymyslena verze, ne ze mne nekdo vezmete za slovo :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.02.07  11:35

    « Pre "kmarty" a ostatných

    Môj grandtour bol vyrobený 10/2005. Oznámenie resp. výzvu od renaultu som dostal niekedy v júni (6/2006). Moc sa mi to nechcelo dávať meniť. Veď kto by si nechal dobrovolne rýpať do auta, keď je v poriadku? že? Ale potom som sa raz rozprával s príjmacím technikom v servise a od neho som sa dozvedel, že ak si to niekto neda vymeniť a následne neskôrr mu to zadne sklo praskne, tak výmena nebude zadarmo.
    Na to som oponoval, že ja keď mám auto vzáruke (vtedy ešte bolo), tak to neplatí. Ano, v tom mi dal za pravdu.
    Ale ak to niekomu praskne po záruke, a bol vyzvaný na výmenu a nevymenil, tak si to zaplatí sám.
    Ináč, poviem ti, že je to pekné svinstvo.
    Nechápem celkom dobre túto Renaulťacku argumentáciu. Veď, keď raz firma ako je Renault, oficialnym listom zákazníkovi prizná svoju chybu pri výrobe, tak to že to priznala platí do odvolania, nie?
    Chybný výrobok je chybný aj za tri alebo za desať rokov. Nie každému to predsa musí zákonite prasknúť.
    Ale poznám prípad, keď si to niekto nechal dobrovolne vymeniť a potom mal problémy so zatekaním do kufra. Tak "kvalitne" mu to naši "SERVISMENI" v renaulte vymenili.
    Ja mám Renaulty rád, (a hlavne toho môjho :D) , ale nejako stále neviem prísť na chuť našim autorizovaným servisom.
    Stále to nie je ono.
    Chýba mi taký ľudský priateľskejší prístup k zákazníkovi. Nikdy ma nevidel, nepozná ma (ten anonymný automechanik) a hneď vie, že ho budem otravovať a chcieť od neho také veci ako spraviť niečo na aute. Veď nie my sme tu pre nich ale oni pre nás a kvôli nám. Nepotrebujem nejaké nadštandardné služby alebo poplácanie po ramene. Úplne by mi stačilo, keby ich trocha viacej zaujímalo čo si zákazník myslí a prečo. Mnohí z nich sa tvária, akoby ich ani autá nezaujímali a pracujú ako automechanici z donútenia.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.07  12:48

    « Sprevodovanie

    Moc nie som fanusik automatickej prevodovky. Vyssia spotreba a viera v to, ze tam bude vzdy spravny stupen ked budem potrebovat ma odradzaju. Aj ked uz moderne automaty zacinaju byt zaujimave .
    Ja si radsej radim sam, mozem ist bud na spotrebu alebo pred prebiehanim mat motor vzdy v otackach ked mozem okamzite akcelerovat. Viem, ze na automate asi staci zmenit rezim ale nie je to to prave orechove(pre mna).
    Zopar postrehov z meganackeho diesloveho 6kvaltu:
    Moj 6 kvalt je tak odstupnovany, ze medzi dvojkou a trojkou je vacsi odstup a tak musim dvojku viac vytocit aby trojka lepsie "sadla". Ostatne stupne su normalne odstupnovane. Takze v reali beriem aj ostrejsie zakruty na trojke pretoze ak by som tam dal dvojku tak otacky by vyleteli vysie, myklo by to a celkovo jazdny komfort nic moc - nehovoriac, ze diesel to nema rad a jeho neohrabana sila v prvom a druhom stupni je skor na skodu pretoze benzinaky sa rozbiehaju plynulejsie a radenie je hladsie. Ale ta trojka taha aj v nizsich otackach takze to nevadi a hodi sa tam lepsie ako dvojka.
    Su vsak 2 situacie, kde s maloobjemovym dieselom nadavam:
    1. Ked sa pomaly priblizujem z bocnej ulice na dvojke a pridem na hranicu s hlavnou rusnou ulicou a vidim, ze je moznost bezpecne vyjst ale treba viac zrychlit aby som nikoho neobmedzil, tak problem je v tom, ze dvojka je v tak malych otackach, ze turbo je este neefektivne a auto dobre netaha a potom zrazu silno zaberie (skoda tych par sekund).
    2. podobna situacia (z hladiska motora a otacok) ak stojim na semaforoch a odbocujem doprava do velmi ostrej zakruty a velmi prudkeho stupania a nestojim prvy na semafore. Ja potrebujem vytocit jednotku o nieco vyssie aby dvojka sadla do normalnych otacok a motor podal potrebny krutak na zdolanie prudkeho stupania. Problem je v tom, ze ten predomnou akceleruje na jednotke pomalsie, ja ho rychlejsie dobehnem a musim radit dvojku skor(aby som mu nevyliezol na chrbat) a tym sa dostanem do otacok kde dvojka netaha akceleracia je nulova . Preto sa radsej rozbehnem neskor (ten predo mnou uz je dalej) a ja mozem radit tak aby som bol v spravnych otackach a to potom taha ako blazon.
    Ale to je vsetko prirodzene, kazdy sa musi jazdecky prisposobit autu(ak je to bezne auto) a situacii. Keby som mal aj kompresor to by bola ina pesnicka :)
    Ale to som iba vybral specificke situacie a rozpitval ich. V reali je na vsetko riesenie a nie je nic problem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.07  12:31

    « kultura

    v Bratislave (neviem ci len tu) je v mode ked je lavy pruh odbocovaci (obvykle) prazdny a pravy pruh priamy a vzdy dlha kolona tak:
    1. v lavom odbocovacom pruhu uplne vzdy(to je pravidlo, nie nahoda) sa valia chytraci co striehnu kto sa pomalsie pohne a okamzite sa vopchaju do kazdej medzierky a kedze kolona v pravom pruhu mava 150-400 metrov tak oni vedia, ze vzdy sa vopchaju. Ak sa to nepodari(co sa stava malokedy) tak sa postavia vedla Vas a zacnu sa tlacit az Vas vyblokuju a ked si nechcete pokrivit plechy tak ich pustite.
    2. postavia sa na prve miesto v odbocovacom pruhu a sleduju semafor priameho smeru a ked nabehne zele vypalia maximalnou akceleraciou cez vsetky ciary a pruhy a idu rovno.
    3. predbiehanie v odstavnom pruhu je normalka aj na dialnici v meste.
    ale o tom nie je toto forum, takze to nejdem rozoberat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.07  14:55

    « Bez nadpisu

    Ano, viem o com hovoris. Ludia chodia vselijako a ani sami si neuvedomuju, ze chodia dost trhane. A niektori dokonca su taki roztrziti, ze pridavaju a uberaju uplne nahodne, asi podla myslienok, ktore im momentalne viria v hlave alebo o ktorych prave diskutuju s niekym cez telefon...
    S mamlasmi sa neda nic robit, v dnesnych casoch je vela ludi, ktori si myslia, ze ked nebudu prvi (na ceste, v praci, v rade pred pokladnou atd.), tak asi stratia korunu na hlave.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.07  14:42

    « Re: Re:

    I kdyz nevim jestli to bude mozny tak fungovat, protoze obvykle auta prede mnou v tu chvili pravidelne trochu zpomali (asi jestli tam kvedlaj trojku nebo buhvi co delaji).
    Coz mi pripomina, uvedomujou si lidi s manualem ze se rozjizdej tak trochu "houpave"? Rozjedou se, zpomalej, zrychlej, zpomalej, zrychlej a pak obvykle uz drzi nejakou tu rychlost.
    Nekdy je to neni tak znat (ale to je fakt malokdy), ale nekdy je to skoro na lehky prituknuti brzdy abych do nich nevrazil. Kdyz jsem zkousel rozjizdet se s vetsim odstupem, tak jedinej vysledek byl, ze se nasel vzdycky nejakej mamlas, kterej se vehementne vnutil mezi mne a tim prede mnou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.07  14:23

    « Re:

    Je to mozny.
    Ale fakt dost velky podil na tom ma to premosteni, protoze v zime to tak prvnich 5 minut radi krasne hladce (a motor ma takovy ty pro automat typicky "rozhadany" otacky oproti rychlosti). Pak se to ohreje, coz poznam uz i tim, ze mi zacne fungovat brzdeni motorem naplno a pokud slapu na plyn jen zlehounka(nebo ja nevim, jeste jsem nevysledoval kdy to presne udela. Treba mu prave v tu chvili trochu plynu uberu, fakt nevim) tak se obcas stane ze to proste na dvojce cukne jak kdybys pustil u manualu trochu necitliveji spojku.
    Jinak za vcerejsek jsem vysledoval ze mi proti tomu asi hodne pomaha dusledne se nekoukat na otackomer :-). Takze mu asi fakt uberu plyn prave v momentu kdy jde premostit HDM, ten motor nema dostatecnou silu na to to utahnout vlastni "vahou" a ta premostovaci spojka se "hryzne" opravdu jak kdyz pustis necitlive spojku. Tolik hypoteza.
    Jeste uvidim. Beztak nechapu proc davaji otackomer do auta s automatem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.07  14:13

    « Bez nadpisu

    To plynulejsie radenie V6-ky moze byt aj v tom, ze po preradeni nedojde k vyraznejsej zmene vykonu vdaka zmene otacok - u malych motorov je to citit viac.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.07  10:56

    « Re:

    kmarty, Ty tajnostkar, prezrad Vavrovi, ze sa vozis na automatike (ktoru Ti zavidim), lebo inak hovorite o hruskach a jablkach, kazdy o svojom
    Ano, priznavam se, bylo to ode mne ponekud zlomyslne :-)
    Timto se Vavrovi omlouvam za to ze jsem ho takhle popletl.
    S tim znatelnym sepnutim premosteni mam na mysli ze to obcas celkem skubne. Proste se rozjedu, jemne to zaradi 2. stupen a o chvilku pozdeji sepne premosteni (v podstate mala spojka, ktera vyradi HDM z cinnosti a prevod je pak propojeny "natvrdo" stejne jako u manualu) ktere je prave nekdy citit o dost vic nez samotne prerazeni 1->2 (nekdy ale o tom zase vubec nevim - krome otackomeru a zrychleni odezvy motor->rychlost). Asi prvni mesic s timhle autem bylo prave toto pricina proc jsem se nemohl dopocitat kvaltu. Prevodovka ma 4 rychlosti, ale ja jich pravidelne napocital minimalne 5 :-).
    Mimochodem, minuly tyden jsem se projel ve Fordu Scorpio 2.9 V24 4.st automat. Panove to pohodli jizdy, to mne uchvatilo (tech 14l/100km teda taky :-) ). To razeni bylo jedna basen, bylo tak neznatelny a plynuly ze mne to donutilo vyrazne prehodnotit muj nazor na razeni u Megane :-). Je teda fakt, ze ten Ford ma premosteni jen na ctyrce, na overdrivu kterej tam zaradi az nekdy va 100km/h zatimco Meggie ma premosteni od dvojky nahoru, t.j. od cca 30km/h. Asi k tomu pomuze i ta "drobnost" ze ten Ford ma dvakrat vyssi vykon :-)
    Jediny bonus ma Meggie v tom ze radi o neco rychleji, respektive nedela nejaky dlouhy uvahy o razeni a proste to tam kopne.
    I kdyz je pravda ze za tu skubavost muze fakt to premosteni coz je ale prostredek k tomu aby mi to umelo jezdit stejnou streku za 6l/100km a ne za 12l/100km (to prehanim, ale vite jak to myslim).
    To mam overeny hlavne ze zimniho provozu kdy nejakou po dobu od startu prevodovka umyslne premosteni nespina a vyuziva zahrivani oleje v HDM pro rychlejsi dosazeni provozni teploty.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.07  10:46

    « zakazka

    [odkaz]
    to je konecne ten spravny popis zavady :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.07  09:03

    « Bez nadpisu

    kmarty, Ty tajnostkar, prezrad Vavrovi, ze sa vozis na automatike (ktoru Ti zavidim), lebo inak hovorite o hruskach a jablkach, kazdy o svojom :-)
    Tom69 - Ty mas HB?!? No tak to mi dajako uslo, sa mi zdalo, ze si pisal, ze ho mas vyrobene v Turecku a tam sa robia iba sedany. Uz asi fakt pletiem piate cez deviate... Ten HB ale trochu meni situaciu, ten ma malicko iny podvozok ako GT a sedany, ma kratsi rozvor a celkovo aj trochu inu karoseriu v dolezitych partiach.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…