Citroen C 3
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« C3
Tak C3 som si kúpil medzi prvými v roku 2002,1.4 benzín.Najazdil som na tomto autíčku 45 tisíc km.Pri 10 tisícoch som ostal visieť,zdochlo to a nešlo naštartovať-museli ma odtiahnuť.Chyba bola vraj v tryske...
Občas po naštartovaní nefungoval posilovač,neskôr ma zavolali na výmenu,zlá bola vraj celá séria...Na piatych dverách v okolí zámku sa začala objavovať hrdza,uznali mi to ako záručnu opravu a prelakovali.Pri prechode nerovností sa ozývalo nepríjemné buchotanie čo mi odôvodnili tým,že to vyplýva z konštrukcie nastavovania volantu.:-)Inak sa s tým prckom jazdilo dobre,vnútorný priestor je parádny a šarm sa tomuto autu odoprieť nedá...Po dvoch rokoch som ho predal a novému majitelovi sa opäť objavila chyba so vstrekovaním ostal visieť aj s rodinou počas cesty na dovolenku...Stalo sa to týždeň po tom čo to odo mna kúpil takže som vyzeral jak blbec...
Niekto tu písal čosi o inštalovaní 18tiek kolies ,čo ma dosť prekvapilo,pretože ja som mal problémy tam nacpať už 15ky-v plnom vytočení volantu sa šúchali o blatník... -
"-- skrytý --" 01.04.05 08:31
« Citronek C3
Tak C3 1.1 i mám najeto jen 1000,- Km, takže "naštěstí" nemohu na téma poruchy... Mám "manuální" verzi - okna "v klice" a pod., to po zkušenostech s předchozí Renault Laguna 3l automat - baterka furt vycuclá. Jsem spokojen, trochu vyšší aerodyn. odpor, pěkně to fučí. Odvalování kol mně neva, aspoň vím, že jedu. Zdravím se s C 3 kaři, když je potkám, to auto má duši a pěkný kukuč, dle mého. Spotřeba město průměr 6.1 a okresky tak 5.4. Spokojenost. Beru Shell V Power - osvědčil se mi, ta kačka v ceně se vyplatí. Zase je za něj 2x bodíků, takže se to o 40 hal. zlevní... Škoda že není něco jako C3 klub...!!! -
« Bez nadpisu
Tak to je fakt smůla. Bohužel to se může stát u každýho auta. Já do něj jdu z důvodu dobré ceny v rámci slev, už jsem zaplatil zálohu a podepsal objednávku, zlákala mě hlavně výbava, která se k tomu slabšímu HDi nedodává.
Jesli se můžu ještě ptát, kolik měl ten motor natočeno, byl hodně provozovaný ve městě, nebo spíše zátěž na dálnici ? Díky Dixi za odpověď. -
« Broblém s C3
Zdravím, potreboval by som radu ohľadne tej poruchy signalizovania dobíjania batérie čo sa aj u Vás objavila. Na mojej C3 sa táto chyba vyskytuje pomerne často, ale než prijdem do servisu tak kontrolka dobíjania zhasne a všetko je OK. A v tom je problém ako to v servise dokázať, pretože diagnostika neukáže žiadny problém. Hlavne teraz keď je väčšia vlhkosť to robí pomerne často, je to dosť nepríjemné a aj nebezpečné, keďže mi pritom prestanú fungovať svetlá i stierače (resp. idú veľmi pomaly). Potreboval by som informáciu či už je to u Vás vyriešené a ak áno akým spôsobom. Ďakujem -
« C3 Hdi
Ahoj. Mam C3 1.4 Hdi 10/2003 a mužu řict že zatim "skoro" bez problemu. ¨Jen v 10tis mi praskla pojistka předehřevu nafty a auto museli odtahnout do servisu. :'-( Jinak co jse tyka pohodlí tak uplně v poho a to mam 195 cm >:D a pořad mam mistonad hlavou!! Motor je naprosto super! hlavně spotreba.. při 90 asi 3,3 L dlouhodoba 4,2 L dalnice 5,2 L . Je to podle počítače ale měřil sem to a odpovida realu. za rok mam najeti 51 tis km tak doufam ze 300 tis vydrží :-! . Uvidim jaka bude životnost podvozku protože tam budu davat 17 kola a snižovat tak čas ukaže. zatim čau a zdravim všechny příznivce C3 David Pechanec Zlin -
« Re:
Zdravim, mam 35kkm, za poslednych 10 mesiacov sa mi odtrhla cast mechanizmu - pri prevodovke, taky polmesiac.
Radenie islo sice velmi lahko, ale z inkriminovaneho priestoru sa ozyvaly znacne vibracie. Vyzeralo to na odtah, ale 100 km som presiel po vlastnej osi max 80kou po dialnici. Opravili to za 2 hodiny v zaruke.
Spotreba sa mi subjektivne zizila na 6,5l (cisto v meste). Motor 1.4. -
« Dobijanie baterie
Orin a co Ti povedali pri signalizacii poruchy dobijania baterie, mne tvrdia, ze dobijanie ide, len je porucha v signalizacii, ale ak mi svieti kontrolka tak stierace idu pomaly, ventilator tiez a pod. K vstrekovacom mne vymenili celu jednotku na druhy krat a asi to bol dobry tah. Odvtedy je to ok. Inac ta kontrolka motora nezhasne aj ked nabehne motor na 4 valce. Vstrekovanie do valca by nemalo vtedy ist ale hrozi, ze benzin pojde az do katalyzatora a moze byt po nom. Pri tej poruche Ti netiekol benzin zozadu po bloku motora? Este pri tej vymene mi kontrolovali aj nadrz, ci v nej nahodou nie je voda. Asi by bolo dobre priliat do nadrze nejake aditivum na naviazanie vody, aby sa to precistilo. -
« Bez nadpisu
elwe> Sorry mal som chvilu pauzu. > Isiel som som zo ZA do BA. Pri Trnave, kontrolka, gong, auto ide na 3 valce. Chytam nervy. Na troch valcoch som sa sprepacenim dojebal do Blavy a naspat do Ziliny, pocas neustavajuceho pipajuceho zvuku vyvolavaneho svietiacou kontrolkou. Je to 200 km a lezie to riadne na nervy. Isiel som do servidu, kde mi vymenili vstrekovacie potrubie (skrtiacu klapku) cca 6 tis., mam to v zaruke. Prijimaci technik ma vytocil tym, ze mi uz asi po treti krat kecal nieco o tom ze tankujem na nespravnych pumpach. Tankujem po celom Slovensku a polovici CR. Hovorim mu, ze jazdim asi 15-te auto a ze takuto poruchu som v zivote nemal (3 polofunkcne valce a voda v benzine ha-ha-ha)
Dalej splietal, ze C3 ma cidlo na vodu v benzine a preto to signalizuje a nejde. Tak mu hovorim, ze * aj take sofistikovane auto a kupujem trabanta. Ale od vtedy O.K. Interier, jazdne vlastnosti a odkl. priestor mozem len pochvalit. Inak este news. Pri jednom teplom starte mi prestal fungovat posilovac riadenia. Po restarte to uz islo :o(? -
« Bez nadpisu
1. Vrzga len gumena manzeta okolo paky, po case prestane. Mam cez 20 000 km a uz nevrzga, je ohybna
2. Vzdy cakam, kym nezhasnu kontrolky a az tak startujem. Skus vypnut a zapnut arbeg spolujazdca. Medzitym nastartuj.
3. Neviem, opravovali mi plast po oknom, bol z jednej strany vyskoceny na vodicovej strane, vrzgalo to celkom zaujimavo. -
« moje problémy s C3
Zravím všetkých, mám C3 od 10/2003 najazdené cca 5000 km a teraz začali určité problémy, ak by ich niekto poznal a má riešenie prosím o radu.
1 .V čase keď sa ochladilo pomerne dosť sa rozhýbali plasty okolo riadiacej páky, pri preraďovaní to hlasno vŕzga.
2. Teraz v zime pri rannom štartovaní pri otočení kľúča prebliknú všetky kontrolky a ostane svietiť kontrolka spolujadzovho airbagu, až po opätovnom naštartovaní kontrolka zhasne (tiež opäť všetko preblikne). Ďalšie štarty v priebehu dňa sú OK.
3.V ľavej prednej časti auta niekde buď pod palubnou doskou alebo v pod plastom ľavých dverí pri prechode nerovností na ceste nastane nepríjemný klepotavý zvuk typu poskakujúcej pimpongovej loptičky.
V servise mi nato povedali že klepotajúce zvuky a povolený plast sú štandartné vlastnosti C3, čo sa týka kontrolky airbagu diagnostika chýb ukázala všetko v poriadku, takže si mám nato zvyknúť. -
« Kontrolka dobijania baterie
Orin, prosim napis ako si postupoval. Mne ta kontrolka zasvietila a svietila asi 5 minut, potom zhasla. Teraz mi to uz robi kazdy den po nastartovani a prejdeni urciteho useku. V sobotu mi svietila asi 10 minut a kruzil som po KE az k servisu. Ked som tam dosiel zastal na parkovisku tak zhasla. Dnes rano opat zasvietila a svietila asi 2 min. Pri zasvieteni sa ozve aj akysi gong. V servise nevedia nic najst. Co dalej? Nemozem s atakym autom jazdit dlhsie trasy, bojim sa ze ostanem dakde visiet.
Nehnevajte sa, ale mne osobne sa toto auticko vobec nepaci. Vyzera skoro rovnako z predu ako zo zadu, interier nic moc. Jedine co sa z ponuky dizajnovo je C4 coupe a C5(starsi model). A to je asi tak vsetko, nehnevajte sa na mna, ale na mna takto posobi v sucasnosti C3.
Majte sa ;-)