Citroen C 3

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  07:50

    « Převodovka - řazení

    Mám C3 v záruce - při zařazení zpátečky - táhla k převodovce v prostoru motoru - zvuk kov na kov - něco klapne/bouchne - je to docela hlučné.... navíc dvojka jde od počátku poměrně těžce. Jaké máte zkušenosti s převodovkou? To klapnutí v interiéru slyšet není - jen např. po stažení okýnek.
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 05.05.05  21:27

    « Bez nadpisu

    tak to je prima. jen aby to záhy nezrušili
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.05.05  20:40

    « Bez nadpisu

    Jde jen o výměnu oleje a filtrů, kontrolu těsnosti palivové soustavy a výfukové soustavy. Tahle prní kontrola je zdarma. Trvá cca 1,5 hod.
  • « 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 05.05.05  04:47

    « Re:

    Co obsahuje a kolik stojí, smím-li se ptát? Dík.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.05.05  00:14

    « Bez nadpisu

    Jo první je po 1500-2500 a pak jednou za 2 roky nebo po 20 tis.
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 04.05.05  07:50

    « Bez nadpisu

    to je předepsaná po 2500t. nebo po roce provozu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.05  19:55

    « Bez nadpisu

    Zítra jedu na 1. garančku po 2500 km, máte někdo zkušenost jak dlouho trvá ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.05  21:50

    « Bez nadpisu

    Čím víc automatiky, tím víc šancí zadělat si na problém... No v tomto pohledu jsem asi blázen, v C3 mě chybí už jen měnič CD, skleněná střecha a tempomat a byl by v plný palbě ( Za ty prachy by mohla i mluvit ).
    Naproti tomu to služební Polo 1,9 SDi je uplnej naháč (tam je za příplatek snad i volant a pedály) a elektrika se v něm kazí od začátku. Nejvíc mě na něm deptalo že nemá centrál a kolikrát jsem zapoměl třeba zamknout kufr... a pak ty kličky u oken jak tlačí do nohy, prostě skvělé VW za ty prachy je to běs !
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.04.05  09:50

    « Bez nadpisu

    ja vidim s citroenami problem v tom, ze sa snazia byt inovativni, prepchaju to elektronikou a ta komplexnost systemu im tak prerastie cez hlavu, ze to nezvladaju kvalitu.
    moja C5 je toho jasnym prikladom, to auto stale trpi muchami a je to dan za to, ze toto 4 rocne auto ma vybavenie ktore sa az nedavno stalo standardom v tejto triede (2zonova klima, 6bagov, senzor na stierace a svetla, kontrola tlaku pneumatik, multiplex atd)
    preto by som sa na to takto pozrel aj z porovnania k tomu polu. v pole nieje nic inovativne, v C3 je multiplex a to je zaklad problemov.
    otazka je, ci sa oplati mat taketo "auto buducnosti" na ukor spolahlivosti, alebo ci sa clovek uspokoji s bezproblemovou klasikou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.05  17:08

    « Citroen

    prekladys souhlasím,Citroen se kupuje hlavně z lásky k značce,já měl asi 5 BMW od E30 316 až po E34 525i a nakonec sem skončil také u Citroena možná to bude tím že do tady těch aut dělam a taky tím že každý kupuje auto podle toho kolik má peňez,já na nový prostě nemam a tak jezdim v ojetinách, každý auto má svoje výhody i nevýhody. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 16.04.05  15:36

    « Re: Proč C3

    prostě ta frekvence závad a pravděpodobnost výskytu je tradičně vyšší
    (u koncernu VW zase obecně není dotažená elektronika, tohle zlobí občas u všech jeho značek, i u AUDI)
    když si představím to tradiční handrkování ve FR či Portugalsku: zaměstnavatel - odbory, kolektivní smlouva, v pondělí se nechce do práce, v pátek už zase rychle z práce, tam stávkují kamióny, jinde MHD, tuhle železnice, tam ten či onen, takže často se nestihne začátek směny...
    nejsem takový znalec, abych věděl, která série se povedla a která ne, kam montovali sérii motorů s takovou či makovou vadou. tohle riskovat nechci
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.05  22:08

    « Proč C3

    No proč jsem si koupil Citroena je samozřejmě dlouhá řada rozhodnutí. Chtěl jsem malého turbodisela. Ve firmě máme několik VW, mimo jiné i 2 Pola. To jedno má naskákáno skoro 300 tis bez problémů a to druhé je od začátku s problémy v elektroinstalaci, které se nepodařilo odstranit ani po 3 letech a auto se občas zblázní a samo si rozsvítí palubku (ráno k němu příjdete a svítí) do měsíce prasknou min. 1-2 žárovky atd... Seata Toledo co je ve firmě, taky bída, po třech letech a 150 tis. km je to kasička na prachy, navštěva servisu dost častá... Naproti tomu Berlingo po 150 tis. nic, jenom provozní náklady a to nijak vysoké. Hdi tiché proti TDi a to mě dostalo. C3 se mě líbí, není to žádná novinka aby neměla vychytaný mouchy, HDi 1,4 16V ta 66KW verze je stejně tichá jako 50KW a vzhledem k tomu že převážně jezdím sám nebo ve 2 osobách a se psem, tak tak mě vyhovuje i rozměrově.
    Bohužel u každého výrobce se vyskytne občas vada, je to jen v přístupu servisů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.05  13:04

    « Re:

    2prekladys:
    Vcelku souhlas, ale jedna poznamka - pokud vim, tak krome exaktnich velicin, jako je odpor vzduchu atd. se design meri predevsim mirou vkusu jednotlivych spotrebitelu.
    U aut mi to trochu pripomina sledovani volby miss v hospode. Vsichni se koukaji na 12 super kocek (modelu jedne tridy: 18-20 let, do 55kg, 180 cm, 90-60-90)a rikaji, ktera je hezka, ktera je hnusna, ma kratke nohy, male kozy, ... a pak se vrati domu ke sve stare, ktera ma sve chyby a casto se od miss dost podstatne lisi ;-) .
    U aut mi prijde rozumnejsi spis strizlive zhodnotit, co od noveho auta ocekavas. od auta pro pritelkyni jsem chtel kvalitu zpracovani, ekonomicky provoz a hlavne bezporuchovost!! Polo mi vse splnilo - jako bonus se ji jeste libi a ja mam HLAVNE KLID a nemusim poslouchat: ta c3 cos mi vybral zase neostrikuje, chcipe, nestira, vydava divne zvuky - udelej s tim neco, zavez mne nekam svym autem, co ten servis stoji a jak uz je tam potreti s tim samym!!
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 15.04.05  11:55

    « Bez nadpisu

    tomato, manli, lite-on, citroën...
    někdo je holt nepoučitelný, citroën se kupuje skutečně z lásky, pro emotivní náboj v designu (ovšem bratr má berlingo a nestěžuje si)
    design pola le slušně řečeno "klidný"
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.05  08:41

    « Bez nadpisu

    PeterM sem chvíli dělal v citroenu a je to teda síla co se s těma autama dělá.(měli sme tam pána s C5 2.0benzin a že mu to pořád nejede,pořád se to řešilo,nic se nevyřešilo,tak se mu nahrál novej ruskej soft co se tu nepoužívá kvuli emisím a bylo vyřešeno >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.05  08:26

    « Re:

    Fakt dobra diskuze. Naprosto presne ukazuje, ze pri nakupu auta hraji nejvetsi roli emoce. Asi vas jako zakazniky citroenu dostal jejich design nebo pak uz nevim.
    Pritelkyne ma 3 roky VW Polo, coz je stejna trida jako C3, nalitano vic jak 30tkm a v servisu jsme byli 2x na zarucni kontrole po 5 a 10tkm a 1x na pravidelne prohlidce (vymena oleje, brzdovky atd.) Jinak o servisu ani nevime, jen kdyz nam zasle domu letacky.
    Muze mi nekdo rict kolik stoji C3 v nejake normalni vybave - treba na urovni VW Polo Comfortline. Jsem zvedavej, jestli se to martyrium po servisech opravdu vyplati alespon financne.
    BTW - znam dalsich sest majitelu Polo, ruzneho stari - nikdo, opakuji nikdo, nikdy nezazil ani naznak toho, co tady nekteri lide popisuji.
    Nepresvedcuji vas, aby jste zitra bezeli k VW, jen mne zajimaji nejaka fakta a zkusenosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.05  22:13

    « Bez nadpisu

    Tak dneska uplynul týden co jsem koupil C3, bohužel od pondělka je v servisu a mě dochází trpělivost... Je pravda, že po urgencích se ozvali, že jednají se zastoupením Citroenu a ten musí rozhodnout o postupu opravy, je pravda že dnes mě dovezli alespoň techničák, když už nemůžu jezdit, tak si zaplatím aspoň přihlášení, protože převozní značce končí platnost v neděli.... No rozhodně si zastoupení Citroena dává na čas, asi májí letos obrovské prodeje a neví kam dřív skočit a nebo už jsi koupil, tak neotravuj a čekej ? No vypadá to, že budu chodit pěšky ještě příští týden... Nechápu, ale připadá mě to, že čím si člověk pořídí dražší věc, tak zažívá paradoxně více problémů.
  • « 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 13.04.05  05:15

    « Re: HW?

    ber to tak, že jsi správce sítě, oni zase nejsou počítačoví odborníci. postup je dnes ve všech servisech stejný. koukne se na diagnostiku, vymaže se paměť chyb a zkouší se, zda se závada neobjeví znovu, když ano, značí to, jak píšeš, "špatný HW", když ne, auto jde ven. vrátí-li se pak zákazník s toutéž závadou, mění se obvykle to, co uvádí interní předpis nebo prostě samostatný komponent. nikdo se v ničem nijak zásadně nehrabe. ale vždyť u počítačů je to to samé ;-)
    přeju pevné nervy s kohoutem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.05  21:17

    « Re:

    Řekl bych, že je tohle problém spousty moderních dieselů. Známý měl podobné problémy s Mondeem TDCI a v servisu mu dělali taky akorát samý restarty a přeinstalace... asi ty motory běžej pod woknama :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.05  21:05

    « Bez nadpisu

    Tak jsem si minulý čtvrtek přivezl novou C3 1,4HDi 16V s tím 66KW motorem. Výbava slušná, komfort proti minulému vozu nesrovnatelný...
    V sobotu ho jdu projet, naplánoval jsem trasu na výlet a vyrazil .... najeto cca 300 km a v táhlém kopečku na 1/3-1/2 plynu se rozsvítí kontrolka autodiagnostiky motoru. Zajel jsem do servisu napojí to na počítač, chyba v tlacích na turbu... přeměří tlaky vše vpořádku, smaznou chybu a jedu dál. V neděli cca 650 km to samé a tak to od pondělka stojí v servisu. Dneska volám do servisu a prý je to v software počítače a mám počkat další 2-3 dny co rozhodne Citroen v Praze. To je teda bomba, pánové pracuji jako správce sítě a počítačích si myslím, že něco vím a teď vidím, že jsem asi uplnej pitomec, když mám zbaštit, že motor vyrobenej v x explářích nemá vyladěný soft nebo že nahrání softu do počítače je úkol na 3 dny.. Tak je buď špatný HW a nebo nějaké čidlo od turba pošle nesmyslnou hodnotu za určitých podmínek .... Máte někdo podobnou zkušenost ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…