Citroen C 3

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse


  • 00 Reagovat !

    foto

    21.01.2004  11:51

    Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

    Přítelkyně si koupila kačenu C 3. Máte prosím někdo zkušenosti s tímto "autem", na Netu nemůžu nic najít a tak nevím, zda ji chválit za tuto koupi či ji raději nadávat :-)))))) díky.
    • 00 Reagovat !

      foto matuS

      matuS 21.01.2004  15:45

      « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

      sak sa odvez a urob si nazor...co chces od nas pocut? :-)
      uz ho raz ma, tak to uz bude musiet vydrzat. Ja osobne si myslim, ze je to auto stvorene pre zeny.
    • 00 Reagovat !

      foto

      05.02.2004  20:18

      « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

      Mam uz naj. 22kkm. Je to len do mesta. Silny bocny vietor s tym robi vyvrtky. Motor (1.4) nic moc, prasklo celne sklo, poruchy vstrekovania, nadherny interier a vnutorny priestor, nizka spotreba. Veskere ovladanie ide superlahko, ked presedlas z felicie tak sa ti ruky zauzluju z volantu. Chces vediet nieco konkretnejsie ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        05.02.2004  20:52

        « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

        C3 1.1i Pack, velur, pack look, CD. Mam najazdenych 20 000 km, auto ma uz cez rok. Po kupe porucha vstrekovania /3. den vymena jedneho vstrekovaca/, po 2500 km opat porucha vstrekovania vymena celej jednotky, klepajuce zadne sedacky, gumy v zamkoch su uplne splostene, omotal som to leukoplastom a je pokoj. Uvolnene oblozenie na stlpiku za dverami, vrzga, dvakrat opravovane, stale vyskakuje. Klepotanie vo volante pri prejazde nizkou rychlostou po nerovnostiach / opravene a uz je to opat/. Uvolnene horne gumove listy, prilepene. Pokazeny ovladac stahoviania okna, musel som ist s otvorenym oknom 100km, kym som nasiel ochotneho servismana, bolo zlomene kridelko, zalepil to sek. lepidlom. Predvcerom porucha dobijania baterie, po dojazde do servisu ok. Nevedia co to je. Ulakomil som sa na dizajn a pohodlny podvozok, ale elektrika je nanic. Jazdne vlastnosti vynikajuce, pohodlne, tiche, este keby nebolo pocut ako sa odvaluju pneumatiky. Audio fajn. Dufam, ze som na nom vychytal uz vsetko.
        • 00 Reagovat !

          foto matuS

          matuS 05.02.2004  22:33

          « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

          robim v americko francuzskej firme, a uz sa necudujem, ze ich auta niesu prave najlepsie.
          Francuzi su prijemni a zovialni ludia, ale asbolutne im chyba zmysel pre system a poriadok
        • 00 Reagovat !

          foto

          06.02.2004  13:59

          « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

          Poruchy dobijania uz od nova. Po roku to vyriesil zhoreny alternator. Uz je tam novy. Poruchy vstrekovamia hlavne teraz v zime. Co ti presne menili elwe ? Mne mechanici poradit nevedia. Dik za odpoved.
          • 00 Reagovat !

            foto

            06.02.2004  15:55

            « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

            Bolo to tazke. V prvom servise mi povedali, ze je to ok. Zobral som auto a po par sto metroch kontrolka zasvietli znova. Zavolal som do servisu, kde som auto kupil, bolo to tri dni po kupe. Prisli po mna a nalozili a odviezli k sebe. Na auto sa doslova vrhli dvaja mechanici a zacali hladat, urobili diagnistiku, rozobrali co sa dalo a s merakom kontrolovali. Nakoniec vytiahli taku malu dyzu / vstrekovac/ bola na nej vadna cievka, z casu na cas skratovala. Vymenili a bolo dobre. Po 2500 km, druhy den po zar. prehliadke som to mal znovu. Upozornil som ich na to, ze je to uz druha porucha zhodneho typu a pri tretej, ze budem chciet naspat peniaze. Majitel bol velmi ochotny a vymenili vsetky 4 znovu. Odvtedy je vsetko OK, aj spotreba klesla. Napis mi o tej beterke. Mne sa to stalo teraz prvykrat a bolo to zase po rocnej prehliadke. Smola je, ze uz nie je auto v zaruke. Kolko stal ten alternator, lebo si myslim, ze zhori aj mne.
    • 00 Reagovat !

      foto

      06.02.2004  15:58

      « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

      Napis aku vybavu a hlavne motor kupila.
      • 00 Reagovat !

        foto

        07.02.2004  09:50

        « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

        Koupila si základní verzi C3 1,1, auto je velmi hezke, vnitřní prostor super, trochu mne zaráží ty časté poruchy vstřikování ve vašich přízpěvcích. Podvozek, když jsme s autem jel já (mám Ocavii TDI) se mi zdá být příliš tvrdý, ale jsem v jiné třídě. Zatím má auto pár tisíc kilkometrů a je je bez poruch. Tak uvidíme.
        • 00 Reagovat !

          foto

          07.02.2004  15:36

          « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

          Je mozne, ze sme natrafili na zlu seriu alebo diely od zleho dodavatela. Vstrekovace robi Siemens a ktovie kde. Navyse v tom obdobi mali chyby vstrekovania aj octavie s podobnym typom vstrekovacov a tiez to menili. Znamy ma zakladnu verziu tiez a uz mu menili cele riadenie, cosi mu tam buchalo, tak si zasiel do servisu a tam mu povedali, ze vedia o vadnej serii.
          Este k podvozku viezol si sa na fabii, oproti octavii je tiez riadne tvrdy vsak?
          • 00 Reagovat !

            foto

            09.02.2004  14:33

            « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

            Ad bateria> Zhruba 1 mesiac po kupe zacala trvalo svietit kontrolka dobijania. V servise to v zaruke opravili. Po dalsich 5 msiacoch zhorel alternator po dalsich signalizovanych poruchach dobijania. Tvoja info o cievkach ma pre mna obrovsku cenu. Pri prvej oprave mechanik len vymontoval tu dyzu a precistil potrubie okolo skrtiacej klapky. Je fakt, ze mesiac odvtedy to nezahaprovalo. Bohuzial uz je to tu zase.
            Raz sa to stalo dokonca pri predbiehani, co je velmi nebezpecne. Ak som to tu este nepopisal - starta vykonu otacky max. na 2000 - taky servisny rezim.
            Zaruku som radsej predlzil o dalsi rok cca za 6.000.
            • 00 Reagovat !

              foto

              09.02.2004  15:55

              « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

              Ja som si poruchy vybavil do troch mesiacov od kupy a povodne som aj uvazoval o predlzeni zaruky, ale kedze som jazdil bez problemov cely rok, tak som to nekupil a vidim, ze som asi mal. Servis mi este ponukol, ze ak sa porucha s dobijanim bude opakovat, skusia u importera vybavit aj pozarucnu vymenu, z titulu, ze auto nema vela kilometrov. Tak sa nadejam. Zatial som so servisom spokojny, s vyrobcom uz menej.
              • 00 Reagovat !

                foto matuS

                matuS 09.02.2004  21:49

                « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

                kam chodis do servisu?
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  11.02.2004  15:16

                  « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

                  Do Presova, AMM a su schopni
            • 00 Reagovat !

              foto

              17.02.2004  00:00

              « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

              ja vlastnim Xsaru 1.4 este je v zaruke a mal som (mozno este stale mam) rovnaky problem s tou stratou vykonu otaciek a v Cit. servise mi povedali ze mam zmenit pumpu ze berem nekvalitny benzin tak neviem co si o tom mam myslet
              • 00 Reagovat !

                foto

                18.02.2004  10:16

                « Re: Jaké máte zkušenost zkušenosti s C 3

                Vyjazdi nadrz az na doraz a natankuj POWER RACING na shell. Ak Ti to urobi, tak to urcite nie je benzinom.
            • 00 Reagovat !

              foto

              01.03.2004  08:42

              « Kontrolka dobijania baterie

              Orin, prosim napis ako si postupoval. Mne ta kontrolka zasvietila a svietila asi 5 minut, potom zhasla. Teraz mi to uz robi kazdy den po nastartovani a prejdeni urciteho useku. V sobotu mi svietila asi 10 minut a kruzil som po KE az k servisu. Ked som tam dosiel zastal na parkovisku tak zhasla. Dnes rano opat zasvietila a svietila asi 2 min. Pri zasvieteni sa ozve aj akysi gong. V servise nevedia nic najst. Co dalej? Nemozem s atakym autom jazdit dlhsie trasy, bojim sa ze ostanem dakde visiet.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.01.2004  00:00

    C2

    tak to si uz radsej mohla kupil C2ku ta sa mi paci omnoho viacej...
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.02.2004  13:12

    Test C3 Pluriel.

    jsem zvědav na vaše komentáře pod textem. Kritika vítána
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.02.2004  13:49

    C3

    Tak C3 mám od ledna minulého roku, zatím mám najeto 20k a musím říct, že jsem na 100% spokojenej! Zatím bez nejmenší závady, přes léto jsme s ní byli v Chorvatsku 3000 Km a spotřeba 4,8l (jo, je to 1.4 SX). Ve f.máme ve stejné třídě Fábie a Corsy, takže můžu trochu porovnávat a řekl bych, že ten Citron je přeci jen lepší. Fabky mi v porovnání s C3 přijdou rozhodně rozežranější, méně vybavený, méně prostorný (vnitřek mi u fábek vysloveně hnusnej - možná věc vkusu). Ty oply zase sou furt v servisu.
    Možná máte jiné zkušenosti, ale já jsem na 100% spokojenej!
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.02.2004  18:07

    Bez nadpisu

    Zdá se mi, že problémy našich slovenských kolegů jsou ty vyjímky co tvoří pravidlo. Nebude to servisem??? Bohužel ne každý kdo si koupí nové auto je 100% spokojený. Já jsem. Mám C3 od října a 100% spokojenost. Akorát se mi zdá, že hodně žere, kolem 7 l/100 km, ale v servisu mi řekli, že se to má upravit po 10 000 km...tak doufám! Jinak interiér ok, dobré audio, trošičku mi vadí el.ovládání oken uprostřed vozu, skoro na podlaze. Je to nezvyk..
    Zdravím xsurgeon!! I.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.2004  10:27

    moje problémy s C3

    Zravím všetkých, mám C3 od 10/2003 najazdené cca 5000 km a teraz začali určité problémy, ak by ich niekto poznal a má riešenie prosím o radu.
    1 .V čase keď sa ochladilo pomerne dosť sa rozhýbali plasty okolo riadiacej páky, pri preraďovaní to hlasno vŕzga.
    2. Teraz v zime pri rannom štartovaní pri otočení kľúča prebliknú všetky kontrolky a ostane svietiť kontrolka spolujadzovho airbagu, až po opätovnom naštartovaní kontrolka zhasne (tiež opäť všetko preblikne). Ďalšie štarty v priebehu dňa sú OK.
    3.V ľavej prednej časti auta niekde buď pod palubnou doskou alebo v pod plastom ľavých dverí pri prechode nerovností na ceste nastane nepríjemný klepotavý zvuk typu poskakujúcej pimpongovej loptičky.
    V servise mi nato povedali že klepotajúce zvuky a povolený plast sú štandartné vlastnosti C3, čo sa týka kontrolky airbagu diagnostika chýb ukázala všetko v poriadku, takže si mám nato zvyknúť.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.2004  15:07

    Bez nadpisu

    1. Vrzga len gumena manzeta okolo paky, po case prestane. Mam cez 20 000 km a uz nevrzga, je ohybna
    2. Vzdy cakam, kym nezhasnu kontrolky a az tak startujem. Skus vypnut a zapnut arbeg spolujazdca. Medzitym nastartuj.
    3. Neviem, opravovali mi plast po oknom, bol z jednej strany vyskoceny na vodicovej strane, vrzgalo to celkom zaujimavo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.2004  15:55

    Bez nadpisu

    elwe> Sorry mal som chvilu pauzu. > Isiel som som zo ZA do BA. Pri Trnave, kontrolka, gong, auto ide na 3 valce. Chytam nervy. Na troch valcoch som sa sprepacenim dojebal do Blavy a naspat do Ziliny, pocas neustavajuceho pipajuceho zvuku vyvolavaneho svietiacou kontrolkou. Je to 200 km a lezie to riadne na nervy. Isiel som do servidu, kde mi vymenili vstrekovacie potrubie (skrtiacu klapku) cca 6 tis., mam to v zaruke. Prijimaci technik ma vytocil tym, ze mi uz asi po treti krat kecal nieco o tom ze tankujem na nespravnych pumpach. Tankujem po celom Slovensku a polovici CR. Hovorim mu, ze jazdim asi 15-te auto a ze takuto poruchu som v zivote nemal (3 polofunkcne valce a voda v benzine ha-ha-ha)
    Dalej splietal, ze C3 ma cidlo na vodu v benzine a preto to signalizuje a nejde. Tak mu hovorim, ze * aj take sofistikovane auto a kupujem trabanta. Ale od vtedy O.K. Interier, jazdne vlastnosti a odkl. priestor mozem len pochvalit. Inak este news. Pri jednom teplom starte mi prestal fungovat posilovac riadenia. Po restarte to uz islo :o(?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.2004  21:03

    Dobijanie baterie

    Orin a co Ti povedali pri signalizacii poruchy dobijania baterie, mne tvrdia, ze dobijanie ide, len je porucha v signalizacii, ale ak mi svieti kontrolka tak stierace idu pomaly, ventilator tiez a pod. K vstrekovacom mne vymenili celu jednotku na druhy krat a asi to bol dobry tah. Odvtedy je to ok. Inac ta kontrolka motora nezhasne aj ked nabehne motor na 4 valce. Vstrekovanie do valca by nemalo vtedy ist ale hrozi, ze benzin pojde az do katalyzatora a moze byt po nom. Pri tej poruche Ti netiekol benzin zozadu po bloku motora? Este pri tej vymene mi kontrolovali aj nadrz, ci v nej nahodou nie je voda. Asi by bolo dobre priliat do nadrze nejake aditivum na naviazanie vody, aby sa to precistilo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.10.2004  22:17

    Bez nadpisu

    Ako to je po pol roku? Podarilo sa chyby vychytat alebo sa prejavuju znova?
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.10.2004  20:47

    Bez nadpisu

    Po polroku bez zavad, kontrolka prestala svietit sama, teraz uz autom nejazdim denne, zmenil som pracu a mam Cordobu, a tak mozem porovnat, ze C3 je super!!! Zatial je C3 bez zavad uvidime ako zvladne dalsiu zimu. Co ostatni?
    • 00 Reagovat !

      foto

      21.10.2004  12:32

      « Re:

      Zdravim, mam 35kkm, za poslednych 10 mesiacov sa mi odtrhla cast mechanizmu - pri prevodovke, taky polmesiac.
      Radenie islo sice velmi lahko, ale z inkriminovaneho priestoru sa ozyvaly znacne vibracie. Vyzeralo to na odtah, ale 100 km som presiel po vlastnej osi max 80kou po dialnici. Opravili to za 2 hodiny v zaruke.
      Spotreba sa mi subjektivne zizila na 6,5l (cisto v meste). Motor 1.4.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.2004  20:07

    C3 Hdi

    Ahoj. Mam C3 1.4 Hdi 10/2003 a mužu řict že zatim "skoro" bez problemu. ¨Jen v 10tis mi praskla pojistka předehřevu nafty a auto museli odtahnout do servisu. :'-( Jinak co jse tyka pohodlí tak uplně v poho a to mam 195 cm >:D a pořad mam mistonad hlavou!! Motor je naprosto super! hlavně spotreba.. při 90 asi 3,3 L dlouhodoba 4,2 L dalnice 5,2 L . Je to podle počítače ale měřil sem to a odpovida realu. za rok mam najeti 51 tis km tak doufam ze 300 tis vydrží :-! . Uvidim jaka bude životnost podvozku protože tam budu davat 17 kola a snižovat tak čas ukaže. zatim čau a zdravim všechny příznivce C3 David Pechanec Zlin
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.03.2005  16:53

    Bez nadpisu

    ********
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.2005  22:08

    Broblém s C3

    Zdravím, potreboval by som radu ohľadne tej poruchy signalizovania dobíjania batérie čo sa aj u Vás objavila. Na mojej C3 sa táto chyba vyskytuje pomerne často, ale než prijdem do servisu tak kontrolka dobíjania zhasne a všetko je OK. A v tom je problém ako to v servise dokázať, pretože diagnostika neukáže žiadny problém. Hlavne teraz keď je väčšia vlhkosť to robí pomerne často, je to dosť nepríjemné a aj nebezpečné, keďže mi pritom prestanú fungovať svetlá i stierače (resp. idú veľmi pomaly). Potreboval by som informáciu či už je to u Vás vyriešené a ak áno akým spôsobom. Ďakujem
    • 00 Reagovat !

      foto matuS

      matuS 23.03.2005  08:53

      « Re: Broblém s C3

      nahraj to na videokameru a ukaz to v servise
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.2005  19:35

    Dotaz

    Pánové máte někdo zkušenost s 66KW verzí 1,4 HDi ? Objednal jsem si C3 s tímto motorem, ale zatím jsem měl možnost jezdit pouze se základním 50KW HDi. Díky za odpovědi.
    • 00 Reagovat !

      foto

      31.03.2005  20:48

      « Re: Dotaz

      Známá ho má a den po záruce se pokazilo čerpadlo,příští rok jde z domu.Sice jsem tě nepotěšil,ale to mě říkala.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.2005  21:57

    Bez nadpisu

    Tak to je fakt smůla. Bohužel to se může stát u každýho auta. Já do něj jdu z důvodu dobré ceny v rámci slev, už jsem zaplatil zálohu a podepsal objednávku, zlákala mě hlavně výbava, která se k tomu slabšímu HDi nedodává.
    Jesli se můžu ještě ptát, kolik měl ten motor natočeno, byl hodně provozovaný ve městě, nebo spíše zátěž na dálnici ? Díky Dixi za odpověď.
    • 00 Reagovat !

      foto

      31.03.2005  22:14

      « Re:

      Nevím kolik má najeté,její otec tvrdí 200 tisíc,ale to za 2 roky nemůže s tímhle autem najet,ja bych řekl tak kolem 60 tisíc.Jinak město,dálnice,hory.Když jsem měl před 2 rokama jízdu tak jima tam zase pořád svítila kontrolka airbagu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.2005  08:31

    Citronek C3

    Tak C3 1.1 i mám najeto jen 1000,- Km, takže "naštěstí" nemohu na téma poruchy... Mám "manuální" verzi - okna "v klice" a pod., to po zkušenostech s předchozí Renault Laguna 3l automat - baterka furt vycuclá. Jsem spokojen, trochu vyšší aerodyn. odpor, pěkně to fučí. Odvalování kol mně neva, aspoň vím, že jedu. Zdravím se s C 3 kaři, když je potkám, to auto má duši a pěkný kukuč, dle mého. Spotřeba město průměr 6.1 a okresky tak 5.4. Spokojenost. Beru Shell V Power - osvědčil se mi, ta kačka v ceně se vyplatí. Zase je za něj 2x bodíků, takže se to o 40 hal. zlevní... Škoda že není něco jako C3 klub...!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.2005  11:58

    C3

    Tak C3 som si kúpil medzi prvými v roku 2002,1.4 benzín.Najazdil som na tomto autíčku 45 tisíc km.Pri 10 tisícoch som ostal visieť,zdochlo to a nešlo naštartovať-museli ma odtiahnuť.Chyba bola vraj v tryske...
    Občas po naštartovaní nefungoval posilovač,neskôr ma zavolali na výmenu,zlá bola vraj celá séria...Na piatych dverách v okolí zámku sa začala objavovať hrdza,uznali mi to ako záručnu opravu a prelakovali.Pri prechode nerovností sa ozývalo nepríjemné buchotanie čo mi odôvodnili tým,že to vyplýva z konštrukcie nastavovania volantu.:-)Inak sa s tým prckom jazdilo dobre,vnútorný priestor je parádny a šarm sa tomuto autu odoprieť nedá...Po dvoch rokoch som ho predal a novému majitelovi sa opäť objavila chyba so vstrekovaním ostal visieť aj s rodinou počas cesty na dovolenku...Stalo sa to týždeň po tom čo to odo mna kúpil takže som vyzeral jak blbec...
    Niekto tu písal čosi o inštalovaní 18tiek kolies ,čo ma dosť prekvapilo,pretože ja som mal problémy tam nacpať už 15ky-v plnom vytočení volantu sa šúchali o blatník...
    • 00 Reagovat !

      foto matuS

      matuS 08.04.2005  12:24

      « Re: C3

      proste vedia spravit pekne auto, aj sa v nom pekne vozi, aj je prakticke, ale nevedia ho vyrobit kvalitne, takze citroen uz u mna skoncil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.2005  15:52

    C3

    Caute,
    Nehnevajte sa, ale mne osobne sa toto auticko vobec nepaci. Vyzera skoro rovnako z predu ako zo zadu, interier nic moc. Jedine co sa z ponuky dizajnovo je C4 coupe a C5(starsi model). A to je asi tak vsetko, nehnevajte sa na mna, ale na mna takto posobi v sucasnosti C3.
    Majte sa ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.2005  21:05

    Bez nadpisu

    Tak jsem si minulý čtvrtek přivezl novou C3 1,4HDi 16V s tím 66KW motorem. Výbava slušná, komfort proti minulému vozu nesrovnatelný...
    V sobotu ho jdu projet, naplánoval jsem trasu na výlet a vyrazil .... najeto cca 300 km a v táhlém kopečku na 1/3-1/2 plynu se rozsvítí kontrolka autodiagnostiky motoru. Zajel jsem do servisu napojí to na počítač, chyba v tlacích na turbu... přeměří tlaky vše vpořádku, smaznou chybu a jedu dál. V neděli cca 650 km to samé a tak to od pondělka stojí v servisu. Dneska volám do servisu a prý je to v software počítače a mám počkat další 2-3 dny co rozhodne Citroen v Praze. To je teda bomba, pánové pracuji jako správce sítě a počítačích si myslím, že něco vím a teď vidím, že jsem asi uplnej pitomec, když mám zbaštit, že motor vyrobenej v x explářích nemá vyladěný soft nebo že nahrání softu do počítače je úkol na 3 dny.. Tak je buď špatný HW a nebo nějaké čidlo od turba pošle nesmyslnou hodnotu za určitých podmínek .... Máte někdo podobnou zkušenost ?
    • 00 Reagovat !

      foto

      12.04.2005  21:17

      « Re:

      Řekl bych, že je tohle problém spousty moderních dieselů. Známý měl podobné problémy s Mondeem TDCI a v servisu mu dělali taky akorát samý restarty a přeinstalace... asi ty motory běžej pod woknama :D
    • 00 Reagovat !

      foto prekladys

      prekladys 13.04.2005  05:15

      « Re: HW?

      ber to tak, že jsi správce sítě, oni zase nejsou počítačoví odborníci. postup je dnes ve všech servisech stejný. koukne se na diagnostiku, vymaže se paměť chyb a zkouší se, zda se závada neobjeví znovu, když ano, značí to, jak píšeš, "špatný HW", když ne, auto jde ven. vrátí-li se pak zákazník s toutéž závadou, mění se obvykle to, co uvádí interní předpis nebo prostě samostatný komponent. nikdo se v ničem nijak zásadně nehrabe. ale vždyť u počítačů je to to samé ;-)
      přeju pevné nervy s kohoutem
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.2005  22:13

    Bez nadpisu

    Tak dneska uplynul týden co jsem koupil C3, bohužel od pondělka je v servisu a mě dochází trpělivost... Je pravda, že po urgencích se ozvali, že jednají se zastoupením Citroenu a ten musí rozhodnout o postupu opravy, je pravda že dnes mě dovezli alespoň techničák, když už nemůžu jezdit, tak si zaplatím aspoň přihlášení, protože převozní značce končí platnost v neděli.... No rozhodně si zastoupení Citroena dává na čas, asi májí letos obrovské prodeje a neví kam dřív skočit a nebo už jsi koupil, tak neotravuj a čekej ? No vypadá to, že budu chodit pěšky ještě příští týden... Nechápu, ale připadá mě to, že čím si člověk pořídí dražší věc, tak zažívá paradoxně více problémů.
    • 00 Reagovat !

      foto

      15.04.2005  08:26

      « Re:

      Fakt dobra diskuze. Naprosto presne ukazuje, ze pri nakupu auta hraji nejvetsi roli emoce. Asi vas jako zakazniky citroenu dostal jejich design nebo pak uz nevim.
      Pritelkyne ma 3 roky VW Polo, coz je stejna trida jako C3, nalitano vic jak 30tkm a v servisu jsme byli 2x na zarucni kontrole po 5 a 10tkm a 1x na pravidelne prohlidce (vymena oleje, brzdovky atd.) Jinak o servisu ani nevime, jen kdyz nam zasle domu letacky.
      Muze mi nekdo rict kolik stoji C3 v nejake normalni vybave - treba na urovni VW Polo Comfortline. Jsem zvedavej, jestli se to martyrium po servisech opravdu vyplati alespon financne.
      BTW - znam dalsich sest majitelu Polo, ruzneho stari - nikdo, opakuji nikdo, nikdy nezazil ani naznak toho, co tady nekteri lide popisuji.
      Nepresvedcuji vas, aby jste zitra bezeli k VW, jen mne zajimaji nejaka fakta a zkusenosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.2005  08:41

    Bez nadpisu

    PeterM sem chvíli dělal v citroenu a je to teda síla co se s těma autama dělá.(měli sme tam pána s C5 2.0benzin a že mu to pořád nejede,pořád se to řešilo,nic se nevyřešilo,tak se mu nahrál novej ruskej soft co se tu nepoužívá kvuli emisím a bylo vyřešeno >:D
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 15.04.2005  11:55

    Bez nadpisu

    tomato, manli, lite-on, citroën...
    někdo je holt nepoučitelný, citroën se kupuje skutečně z lásky, pro emotivní náboj v designu (ovšem bratr má berlingo a nestěžuje si)
    design pola le slušně řečeno "klidný"
    • 00 Reagovat !

      foto

      15.04.2005  13:04

      « Re:

      2prekladys:
      Vcelku souhlas, ale jedna poznamka - pokud vim, tak krome exaktnich velicin, jako je odpor vzduchu atd. se design meri predevsim mirou vkusu jednotlivych spotrebitelu.
      U aut mi to trochu pripomina sledovani volby miss v hospode. Vsichni se koukaji na 12 super kocek (modelu jedne tridy: 18-20 let, do 55kg, 180 cm, 90-60-90)a rikaji, ktera je hezka, ktera je hnusna, ma kratke nohy, male kozy, ... a pak se vrati domu ke sve stare, ktera ma sve chyby a casto se od miss dost podstatne lisi ;-) .
      U aut mi prijde rozumnejsi spis strizlive zhodnotit, co od noveho auta ocekavas. od auta pro pritelkyni jsem chtel kvalitu zpracovani, ekonomicky provoz a hlavne bezporuchovost!! Polo mi vse splnilo - jako bonus se ji jeste libi a ja mam HLAVNE KLID a nemusim poslouchat: ta c3 cos mi vybral zase neostrikuje, chcipe, nestira, vydava divne zvuky - udelej s tim neco, zavez mne nekam svym autem, co ten servis stoji a jak uz je tam potreti s tim samym!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.2005  22:08

    Proč C3

    No proč jsem si koupil Citroena je samozřejmě dlouhá řada rozhodnutí. Chtěl jsem malého turbodisela. Ve firmě máme několik VW, mimo jiné i 2 Pola. To jedno má naskákáno skoro 300 tis bez problémů a to druhé je od začátku s problémy v elektroinstalaci, které se nepodařilo odstranit ani po 3 letech a auto se občas zblázní a samo si rozsvítí palubku (ráno k němu příjdete a svítí) do měsíce prasknou min. 1-2 žárovky atd... Seata Toledo co je ve firmě, taky bída, po třech letech a 150 tis. km je to kasička na prachy, navštěva servisu dost častá... Naproti tomu Berlingo po 150 tis. nic, jenom provozní náklady a to nijak vysoké. Hdi tiché proti TDi a to mě dostalo. C3 se mě líbí, není to žádná novinka aby neměla vychytaný mouchy, HDi 1,4 16V ta 66KW verze je stejně tichá jako 50KW a vzhledem k tomu že převážně jezdím sám nebo ve 2 osobách a se psem, tak tak mě vyhovuje i rozměrově.
    Bohužel u každého výrobce se vyskytne občas vada, je to jen v přístupu servisů.
    • 00 Reagovat !

      foto prekladys

      prekladys 16.04.2005  15:36

      « Re: Proč C3

      prostě ta frekvence závad a pravděpodobnost výskytu je tradičně vyšší
      (u koncernu VW zase obecně není dotažená elektronika, tohle zlobí občas u všech jeho značek, i u AUDI)
      když si představím to tradiční handrkování ve FR či Portugalsku: zaměstnavatel - odbory, kolektivní smlouva, v pondělí se nechce do práce, v pátek už zase rychle z práce, tam stávkují kamióny, jinde MHD, tuhle železnice, tam ten či onen, takže často se nestihne začátek směny...
      nejsem takový znalec, abych věděl, která série se povedla a která ne, kam montovali sérii motorů s takovou či makovou vadou. tohle riskovat nechci
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.2005  17:08

    Citroen

    prekladys souhlasím,Citroen se kupuje hlavně z lásky k značce,já měl asi 5 BMW od E30 316 až po E34 525i a nakonec sem skončil také u Citroena možná to bude tím že do tady těch aut dělam a taky tím že každý kupuje auto podle toho kolik má peňez,já na nový prostě nemam a tak jezdim v ojetinách, každý auto má svoje výhody i nevýhody. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.04.2005  09:50

    Bez nadpisu

    ja vidim s citroenami problem v tom, ze sa snazia byt inovativni, prepchaju to elektronikou a ta komplexnost systemu im tak prerastie cez hlavu, ze to nezvladaju kvalitu.
    moja C5 je toho jasnym prikladom, to auto stale trpi muchami a je to dan za to, ze toto 4 rocne auto ma vybavenie ktore sa az nedavno stalo standardom v tejto triede (2zonova klima, 6bagov, senzor na stierace a svetla, kontrola tlaku pneumatik, multiplex atd)
    preto by som sa na to takto pozrel aj z porovnania k tomu polu. v pole nieje nic inovativne, v C3 je multiplex a to je zaklad problemov.
    otazka je, ci sa oplati mat taketo "auto buducnosti" na ukor spolahlivosti, alebo ci sa clovek uspokoji s bezproblemovou klasikou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.2005  21:50

    Bez nadpisu

    Čím víc automatiky, tím víc šancí zadělat si na problém... No v tomto pohledu jsem asi blázen, v C3 mě chybí už jen měnič CD, skleněná střecha a tempomat a byl by v plný palbě ( Za ty prachy by mohla i mluvit ).
    Naproti tomu to služební Polo 1,9 SDi je uplnej naháč (tam je za příplatek snad i volant a pedály) a elektrika se v něm kazí od začátku. Nejvíc mě na něm deptalo že nemá centrál a kolikrát jsem zapoměl třeba zamknout kufr... a pak ty kličky u oken jak tlačí do nohy, prostě skvělé VW za ty prachy je to běs !
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.2005  19:55

    Bez nadpisu

    Zítra jedu na 1. garančku po 2500 km, máte někdo zkušenost jak dlouho trvá ?
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 04.05.2005  07:50

    Bez nadpisu

    to je předepsaná po 2500t. nebo po roce provozu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.05.2005  00:14

    Bez nadpisu

    Jo první je po 1500-2500 a pak jednou za 2 roky nebo po 20 tis.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.05.2005  20:40

    Bez nadpisu

    Jde jen o výměnu oleje a filtrů, kontrolu těsnosti palivové soustavy a výfukové soustavy. Tahle prní kontrola je zdarma. Trvá cca 1,5 hod.
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 05.05.2005  21:27

    Bez nadpisu

    tak to je prima. jen aby to záhy nezrušili
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.2005  07:50

    Převodovka - řazení

    Mám C3 v záruce - při zařazení zpátečky - táhla k převodovce v prostoru motoru - zvuk kov na kov - něco klapne/bouchne - je to docela hlučné.... navíc dvojka jde od počátku poměrně těžce. Jaké máte zkušenosti s převodovkou? To klapnutí v interiéru slyšet není - jen např. po stažení okýnek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.2005  10:39

    Bez nadpisu

    Aj mne to robilo,keď som sa na to pýtal v servise odpoveď bola-je to v norme.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.2005  11:25

    převodovka

    Díky Bruno, zítra s tím jdu do servisu, tak řeknu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.2005  20:41

    17 kola.

    Ahoj tak tam mam 17 (205/40/17) a to mi jeste neprisel podvozek -50mm od hr.. a nikde to nedře. když jsi koupiš kola se špatným et tak se nediv!! a to mam 7.5x17 rozmer. ale priště už 215/35/18. bez problemu a mam netu je dost takovych fotek. jinak me na www.streetline.cz čau all
    • 00 Reagovat !

      foto

      03.06.2005  07:39

      « Re: 17 kola.

      to David: co tam mas prosim te za motor?
      • 00 Reagovat !

        foto matuS

        matuS 03.06.2005  09:02

        « Re: Re: 17 kola.

        1.1i
        :)
      • 00 Reagovat !

        foto

        05.06.2005  18:22

        « Re: Re: 17 kola.

        mam samozdřejmě Hdi ..!! mam 1.1 bych je nedal neboj. u toho Hdi to nejde ani poznat.. je to nejlepší motor v C3 a rozdil v ceně dieslu se vyplaci asi po 9tis za rok. ¨Jinak za první rok sem najel asi 50tis¨km. Kdo jezdí na tuning srazy tak me auto určitě viděl... :-)) pa
        • 00 Reagovat !

          foto

          06.06.2005  10:19

          « Re: Re: Re: 17 kola.

          to Hdi ma 90 PS? Ja mel na aute cca 140 PS a sedmnactky kola tam byly teda znat, ale jinak musim pochvalit,ze auto vypada pekne. Mel si s nim nejake problemy? Co spotreba? Premyslim o nem jako o aute pro mamu. Jak se chova v zime, jak startuje? Diky moc
          • 00 Reagovat !

            foto matuS

            matuS 06.06.2005  10:26

            « Re: Re: Re: Re: 17 kola.

            pekne vyzera naozaj. ale daj ho znizit, bude to este lepsie.
            mas tmave folie na oknach aj v predu?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.06.2005  12:08

      « Re: 17 kola.

      na hmlovky uz nevyslo? ;-) alebo su pod tymi zaslepkami? inac to vyzera fakt pekne 8)
      • 00 Reagovat !

        foto

        06.06.2005  18:33

        « Re: Re: 17 kola.

        Mam vybavu X tak jsem lakoval lišty a záslepky mlhovek :-)). Podvozel bude od HR před -55mm zadek -40mm jen musim ještě vydržet.. nejsem zavodnik a nejezdim rychle a na akceleraci je to trošku znat jinak uplně v poho. taky sem s toho měl strach.. Jinak zatim v poho jen budu dávat v tydnu nový sedák na reklamaci. mam 75kg je je prosezený.. (otec ma fabku 200tis km a 105kg a sedat jako nový) hold francous :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.06.2005  09:49

    Bez nadpisu

    17????Tak to musí byť krása,už 15"ky C3ke moc slušia...
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.06.2005  19:42

    Bez nadpisu

    Mám C3 1,4 HDi 16V s 66KW motorem , byla vybavena v základu 15´kolama, díky tomu je tam jiná převodka řízení než májí 1,1 ; 1,4 benzíny a 1,4 HDi 50KW a můžu vám říct že rejd to má úplně na hov...
    Tam kam jsem dřív zacouval se soukám na 3x , jak je menší mezera tak stojím 0,5m od chodníku, protože jinak popojíždím dopředu - dozadu jak trotl... stopový poloměr zatáčení je zoufalých 5,65m proti 5,05m u slabších modelů. Když dáte do 1,1 větší 17´kola opravdu nikde za žádných provozních podmínek nedřou ? Tak proč ty pitomci udělali takovou šílenou úpravu převodky řízení už u 15´kol ? Když stopový průměr je 11,3m kolik je asi obrysový ?? Jinak s autem jsem spokojený, hlavně se spotřebou. Teď se mě povedlo v hustým provozu kde kolona jela 80-100 a provoz byl tak hustý že nemělo cenu spěchat, měl jsem na trase cca 300 km silnice I.třídy spotřebu dle PP 3,3 l/100Km, Jinak celkový průměr na 5000 km mám 4,62 i na dálnicích do 140 km/h se držím na hranici 5l. Jak to jezdí Vám ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.06.2005  21:00

    Bez nadpisu

    Ja nemám 1.1 ale Hdi !!!!!!! A ty 7.5x17 (ET 17!!!) nikde to vůbec nechytá a rejd to má super.. nevim jak tvoje Hdi 16V. jinak spotřeba úžasná to jo.. na 1.1 bych dal max 15..
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.06.2005  22:51

    Bez nadpisu

    Tak to máš kliku že nedřou, já mám v techničáku povolené max 16´ kola, ale kromě vzhledu nevím co by mě přinesly za výhody. Je fakt že to vypadá móóóc pěkně (to se mě fakt líbí, když to nevypadá jak 13´kola ve Š 105, kde mezi kolem a blatníkem prostrčí člověk hlavu), ale poslední čas dávám přednost spíš komfortní výbavě. Sice vyjde vybavená C3 dost draho ale nenašel jsem v téhle kategorii malých vozidel auto s lepším turbodiselem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.02.2006  13:32

    dobijanie

    ...ked som sefovi servisu zavolal, ze mi svieti kontrolka dobijania na mojej C3, tak sa tvaril dost vystrasene. Hned mi hovoril, aby som dosiel do servisu, a vymenia mi v zaruke alternator. Kontrolka mi vsak po prejdeni asi 30km prestala svietit, a zatial nesvieti stale. Takze to vyzera ze sa to samo opravilo. Aj tak mi povedal v servise aby som sa zastavil aby si zapisal nejake udaje, aby vedel postupovat dalej, ak by sa to znova opakovalo. ... *** inac mam naj. 44.000km a slape ako oci. som spokojny. Aj robotizovana prevodovka SensoDrive radi skvele, aj motor ide super. je to celkom OK auto. ani tomu alterantoru nic nie je... :D
    • 00 Reagovat !

      foto HonzaTu

      HonzaTu 10.02.2006  21:11

      « Re: dobijanie

      Mám C3 již skoro 2 roky, ještě v záruce. Jsem s ní spokojený, ale pár problémů jsem také měl. Mám vcelku slušnou výbavu, 1,4 benzín, 14" hliníkové disky, ABS, 4 airbagy, el. okna, mlhovky. Suprová je prosklená střecha, to je paráda, auto je krásně prosvětlené. Dost oceňuji posilovač řízení s variabilním účinkem, občas jezdím se služební Fabií a je to hrůza, nemám takový cit ve vyšší rychlosti jako u C3. Měl jsem 3 problémy. Nejprve drobnost, porucha jednoho čidla na parkovacím asistentu, vyměněno. Potom porucha čidla teploty motoru. Po nastartování hlášení že mám přehřátý motor a točil ventilátor. Řešeno výměnou čidla. Nejvážnější bylo loni v létě, nešel jeden válec. Diagnostika v servisu našla poruchu jednoho vstřiku. Aby to mohli uznat jako záruku, tak museli udělat rozbor paliva z nádrže a filtru. Byl OK, tak výměna vstřiku. Problém byl v tom, že jsem byl víc než týden bez auta. Před Vánocema jsem si v akci dokoupil záruku na další 2 roky (pro jistotu). Před asi 3 týdny mi poprvé párkrát svítila kontrolka dobíjení. Poslední 3 dny mi několikrát kontrolka svítila a po pár kilometrech zhasla. Chci zkusit o víkendu pořádně dobít baterii, většinou jezdím poměrně krátké trasy do 15 km. Tak uvidím. Jinak jsem uvažoval, že po splacení leasingu si za rok pořídím C4. Pak jsem ale viděl novou Hondu Civic a je rozhodnuto. K Vánocům chci Hondu! Ale asi si ji budu muset brzo objednat, už teď se objednávají auto k dodání srpen, září tak aby byla pod stromeček. Zdravím...
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.02.2006  02:09

    dobíjanie je strašné!!!

    ...takže som šiel do servisu z KE do SNV (80km), kontrolka svietila,stierače išli pomali a stale pomalšie, svetlá už ledva svietili.Bol som rad, bodaj by to auto zdochlo...Tak som mu ešte pridal-zapol som hmlovky v predu aj v zadu, dialkove svetlo a vyhrievanie zadneho skla(ale toto uz mi nedovolilo zapnut) - takže elektrika bola zatazena na max. V tom mi zacalo blikat aj ABS.Asi po 1km vsak dobijanie a ABS kontrolky zhasli a vsetko bolo ako by sa nikdy nic nedialo.Samozrejme pred servisom mi uz kontrolka nesvietila-samo sa to opravilo vsetko bolo OK. V servise mi povedal, ze o takom niecom pocul, ale kedze som sa ponahlal tak na dignostiku som nesiel.Zastavim sa na buduce. Sam som sa vsak rozhodol,že ja to kaslem aj s tou kontrolkou, pokial auto pojde, tak s nim nebudem robit nic.Inac je vsetko OK. Dnes som sa vratil zo Ziliny bez problemov, kontrolka sice asi 100km svietila, ale potom prestala-tak nech si svieti. Ked zistim pricinu, tak Vam dam vediet-snad sa toho dozijem...
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.2006  15:59

    dobíjanie

    Mal som rovnaký problém s dobíjaním batérie za jazdy (gong, kontrolka dobíjania baterie svieti, stierače sú pomalé, prestávajú poriadne svietiť svetlá, autorádio sa vypne atď..), samozrejme než človek príde do servisu všetko sa znormalizuje a diagnostika nič neukáže. Naštastie som vždy stým prišiel do servisu a sťažoval sa na to (asi 6 krát) a na siedmy krát mi vymenili alternátor za nový a tieto problémy už nepoznám, medzi rečou mi v servise povedali že o tom vedia, že sú tam vadné alternátory, že moc to v záruke nechcú robiť pre problémy s importérom a podobné reči. Takže moja rada je atakovať servis kým je auto v záruke a možno povolia ako u mňa, veď pozáručná oprava (výmena) by stojí cca 20 až 30 tis. Sk.
    • 00 Reagovat !

      foto

      25.02.2006  07:19

      « Re: dobíjanie

      uz som objednany na vymenu alternatora. Verim ze uz ten novy bude dobry.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.2006  14:43

    Bez nadpisu

    lepsi turbodiesel v malom aute ako od PSA??? :shock: :shock: :shock:
    No predsa Multijet od Fiatu - 1,3litra!!!!
    To vie predsa kazdy :roll:
    Kupis ho u nas v Corse, Punte, Grande Punto, aj v Swifte, Ignise
    - dovody -
    nizky obsah - nizka poistka
    vyborny vykon a tah - vyborna spotreba paliva
    rozvod retaz - ziadne vymeny rozv. remena
    dlhe servisne intervaly (v Corse az 50000Km!!!) - usetris za servis
    :idea: :idea: :idea: :idea:
    A v porovnani s 1,4 HDi je aj 1,5 DCi od Renoltu lepsi - minimalne v tahu a spotrebe - a v poslednej dobe sa velmi zlepsila kvalita vstrekov oproti minulosti... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…