Suchý led v sacím potrubí
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 06.01.04 10:16
« Re: Re:
2. pokus: při snaze o vložení mého původně napsaného (dlouhého) příspěvku spadlo spojení a text mi prostě zmizel, takže teď už raději jen ve stručnosti. Většina aut má přisávání vzduchu (do sání) ohřátého od výfukového traktu; zároveň má většina aut recirkulaci výfukových plynů a chlad. kapalinou vyhřívanou komoru škrt. klapky. Jistých pozitivních výsledků se dá docílit už eliminací prvních dvou zařízení, ovšem obvykle za cenu zhoršení chodu studeného motoru, zvýšení jeho spotřeby a zhoršení kvality zplodin. Vyhřívání hrdla sání se zrušit nedá, neboť pak v zimě zamrzá škrt. klapka! PS: Nejde o to co nejvíce ochladit nasávaný vzduch (to by bylo příliš jednoduché), ale "nacpat do motoru co nejvíce kyslíku". U nitra ani tak nejde o chlad. efekt, ale právě o podporu hoření ve válcích! -
« Re: Re:
to: marlin Možná by jsi se divil, ale podle prokazatelných měření má motor největší výkon, při teplotách kolem -7 st.C a suchém vzduchu právě proto, že se ho ho do motoru nasaje nejvíce a tím obsahuje nejvíce kyslíku. BTW obdobná diskuse o přidávání vody běží i v rubrice AUTOKOMPLEX motory ...
ako som napisal skor, ak chces pretekarske auto, tak si take kup...