Suchý led v sacím potrubí
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Nemrdá Vám tady s tím ledem co ? Pro LADAO !!!!!
Suchy lad pre raketu na mars asi nema moc vyznam. Do sania do davame preto, aby chladil, ale co v kozme, kde je 3 stupne kelvina? Asi by tam moc nepomohol (ibaze by sa pouzil na ohrievanie), to chce nejake uplne ine riesenie... Nieco inovativne! -
"-- skrytý --" 23.02.04 18:15
« Re: Nemrdá Vám tady s tím ledem co ? Pro LADAO !!!!!
Nesmíš moc se dívat na filmy typu " Rychle a zběsile, 60 sekund ". No dobře dej si suchej led do káry a odjeď. Běž do NASA hledaj raketu na MARS, možná budeš dobrej odborník a poradíš jim. CHACHACHACHA. -
« Re: Nemrdá Vám tady s tím ledem co ?
Mnóóó...tedy nám nemrdá(v hlavě) ale tobě "gogo360" asi jóóóó když nerozumíš srandě ... di se "vycpat" nebo ještě lépe "vyspat" do Bohnic :D) ... Dej si na hlavu pleš, ručník a mýdlo a di si zahrát do filmu "4 vraždy stačí drahoušku" :)))() -
« Re: Mokry lad v sacom potrubi
luf: povídáš chladič z mrazícího auta hmm... hurááááááá mám to, auto který má klimu stačí trochu upravit a sát studený vzduch z toho výměnníku... a nepotřebovalo by ani chladič vzduchu v případě, že má turbo...No vidíš ještě tady něco vymyslíme... sakra a už jsme jako ten 1,2 HTP v rubrice Fabia a ten jemu podobný "a" :-)))() -
« Re: Mokry lad v sacom potrubi
Ladao - praveze ten lad je dostupny aj v lete, preto ma napadol. Pred cestou vecer das do mrazaku sacok vody a rano mozes vyrazit so zvysenym vykonom. V zime je to jednoduche - staci vyviest sanie von, urobit dopredu velky lievik a ked bude snezit, tak nachytas do neho aj dost vlociek a navyse pri vysokej rychlosti to bude fungovat ako soft-turbo :-)
Alebo co takto z nejakeho mraziarneskeho vozu vymontovat ten chladic a namontovat ho pred sanie? Chcelo by to spocitat, ci nebude ten vykonovy zisk mensi, ako vykon potrebny na pohananie chladenia. Ale to ponecham inym odbornikom. -
« Re: Mokry lad v sacom potrubi
to: luf Kdyby jsi si dal na střechu zahrádku(nevím jak se to řekne po vašem)a na ní by ti sám napadal sníh, nebo i box na lyže, ale ten by jsi musel nechat pořád otevřený aby ti do něj ten sníh napadal a přivedl jsi k němu trubku nasávání vzduchu do filtru, jako to mají auta WRC na Rallye Safari, NZ a Austráli, tak by ti to rovnou přisávalo sníh. Stačilo by jen občas zastavit, zkontrolovat množství sněhu na střeše, přihodit pár lopat sněhu a hurá na plný kotel dál.... NO přece pořád nebudeš otevírat kapotu, box filtru a všecno to konrolovat, přidávat led a zase to zšechno zavírat :-)))() No jo ale co v létě :-( to zase jedině suchý led a jsme zase tam co jsme byli, ale to nic nevadí, na zimu to máme vyřešený :-) -
« Mokry lad v sacom potrubi
Preco ste tuto temu nechali vychladnut? Zachranujem ju, aby sa nedostala do archivu, chudatko.
Miesto sucheho ladu by som tam dal normalny lad. 1, ochladi nasavany vzduch 2, zvlhci nasavany vzduch a ako vsetci vieme, voda vo valci je dobra vec 3, zvysenie vykonu tymto sposobom nebude pre motor smrtelne ako v pripade cesteho pouzivania nitra. Tak naco hned nitro a podobne veci :-))) -
« Pojmy, dojmy
Nejak sa tu splieta suchy lad a nitro.
SUCHY LAD = Kyslicnik uhlicity, CO2,akurat ze je zmrazeny v pevnom stave z ktoreho sublimuje priamo do plynneho, sodovkove bombicky, chemicky stabilny horenie nepodporí.
NITRO = Kyslicnik dusny, N2O = rajsky plyn (narkoza), chemicky nestabilny podporuje horenie.
Celkom dobry clanok o NITRO je na www.tuning.cz -
« ad Nitro
Pokud se o tom chcete dovědět víc, t.j. o principu,vlivu na motor atd., podívejte se na www.lexani.cz. Je tam na to téma zajímavý článek. Lexa Holub byl jeden z prvních, kdo se tím u nás začal zabývat. Já mám zatím jiné priority, ale když budu mít těch 20 tis. volných, tak je do toho vrazím. Ta třetina výkonu navíc při předjíždění by se občas mohla hodit. Jen se obávám, že to nemá moc smysl pro nepražáky kvůli problémům s plněním.