Suzuki Ignis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« cena 1 prohlídky
Mě stála první prohlídka 2942 Kč u Auto BUPI Loket, sice to mám trochu z ruky, ale jako jedni z mála dělají i v sobotu (jindy není čas)
K tomu řazení, je fakt že v poslední době se to hodně zlepšilo, zřejmě se to usadí až kolem 30000.
Je ale fakt, že když si manželka přivezla novou služební corollu tak jsem si myslel že si snad dělají srandu, zarezlá šaltpáka u felicie hadr a po 100000 to řadí jedním prstem a nikde žádná vůle. Možná, že si japončíci déle sedají, snad to vydrží o to déle.
Ignisman -
« Spotřeba a zkušenosti po 25000
Suzuki Ignis 1,3GA (socka line), po 25000 spotřeba 7,4 - 8 když mu dávám co snese (ovšem na delších trasách), kdzž jezdím v klidu tak lehce přes 6l/100. S autíčkem vzhledem k ceně a koncepci maximální spokojenost až na trakci. Měl jsem přišetřit na 4x4 jak zaprší tak hrabe a jezdí po silnici jako sáňky, ale možná že to dělají pneu mě se nezdají od začátku co "krabičku" máme. Je ale pravda, že spotřeba se začala trochu umravňovat až kolem 15000km, do té doby to žralo i pře 9l. -
"-- skrytý --" 20.07.05 22:36
« Spotřeba po 12 tisících
Spotřeba se pohybuje při jízdě podle předpisů a pohodové >:D jízdě 5,6 - 6,2. Ostřejší >:-[] jízda třeba po dálnici 8,8 litru, měřeno na plnou nádrž, dva lidi v autě a něco málo věcí v kufru. zatím pokojenost. dokonce jsem se vezl na houby a jahody po lesní cestě, o nic jsem nechytl a neprohrábl. pohodička. :D -
"-- skrytý --" 14.07.05 13:36
« RE
Jelikož něco podobného sháním (agila, wagon+, ingis ...) byl jsem se na tyto dvě autíčka od suzuki podívat a sjet si. Zrovna tam měli wagon. Na tu hmotnost auta mi ten výkon motoru papírově připadal až naddimenzovaný, v realitě to už tak nevypadalo a ač jsme jeli ve dvou, nějaká zázračná akcelerace se nekonala. Dost mě zarazila jak ta papírová, tak skutečná spotřeba té 1,3.
Pokud se tyto auta - teď mám na mysli wagon nebo agilu - převážně používají pro městskou jízdu a krátké pojížďky - není lepší volba te 1,0 3 válec, co tam dává Opel? Do předchozích verzí dával Suzuki taky i menší obsahy. Asi ideální z hlediska spotřeby a kroutícího momentu by byl 1,3 DDiS, ale ten se u nás ve wagonu neprodává a i Ignisu je to už moc peněz (i když teď jsem někde narazil na slevu 65 tKč na tento motor)
Japonci vždycky uměli pěkné motory, ten 3-válec co býval ve Swiftu mi přišel jako ideální pro městské vozítko. 259 tisk za wagon s klimatizací a veškerou výbavou co tam lze mít mi to přijde jako rozumná cena. Bohužel ta spotřeba mne trochu odrazuje, s tou samou spotřebou jezdím s daleko těžším a pochopitelně větším kombíkem, takže zatím s volbou pro městské vozítko váhám. -
"-- skrytý --" 14.07.05 08:34
« Bez nadpisu
Pridám svoju skúsenosť. Mám Ignis 1.3 4x4 a keď vyradím rýchlosť alebo aj keď idem so zaradenou rýchlosťou a pusteným plynom, stále ukazuje spotrebu 4.1 l/100km. U predajcu som dostal informáciu, že spotrebu meria podľa nejakého podtlaku (nezapamätal som si kde) a ten systém vraj nevie merať nižšiu spotrebu.
Neviem nakoľko je to dôveryhodná informácia, u predajcu som sa nestretol s veľkou fundovanosťou. Pri preberaní auta som sa pýtal na kontrolku autíčka so zámkom a nevedel mi predajca odpovedať (podľa príručky je to kontrolka imobilizéra).
Trápi ma však spotreba, stále mám okolo 8.5l/100km a po meste okolo 9.5l/100km a pritom sa snažím jazdiť pokojne a bez klímy. Je to síce štvorkolka, ale aj tak to nezodpovedá popisom (jazda mimo mesto 1/3 diaľnica, ostatné cesty 1. triedy - pri rovnakom štýle jazdy an Felícii som mal pod 7 l/100km). Na otázky v servise sa ma vždy opýtajú koľko mám najazdené a potom príde niečo ako "noooo, po prvej servisnej prehliadke sa to zlepší". Chýba mi racionálna odpoveď založená na faktoch.
Po vyše 3000 najazdených kilometroch si sále hovorím: "zlatá Felícia" a tajne dúfam, že sa to zmení.... :-(
Miloš -
Marcelino 11.07.05 23:06
« Re: zaradená rychlost nie "vyradená"
:roll: sorry, ale mi sa bavime o jazde z kopca so "zaradenou" rychlostou a "bez plynu" - to je naozaj spotreba 0.0l
- no ale ked "vyradis" rychlost, tak ides v podstate na "volnobeh" ci "neutral" a to mas spotrebu naozaj okolo 0,6 az 1,5l podla auta - bez ohladu na to ci stojis alebo ides z kopca :-! . -
"-- skrytý --" 11.07.05 17:10
« Bez nadpisu
Mam noveho Swifta 1.3. Ten palubni pocitac ukazuje okamzitou spotrebu. Pri vyrazene rychlosti ukazuje aktualni spotrebu 2.0l, to mi pripada realnejsi nez 0.0l ve Fabii a spol. Jinak spotrebu mam po prvnich 1.500km necelych 7l/100km, ale jezdim celkem swizne, po dalnici a nejvic ve meste a se zapnutou klimou. V Ignisu je stejny motor, kolik zere vam? -
« Bez nadpisu
Palubni pocitac od Suzuki je opravdu na .....
Dnes jsem sjizdel jednu horskou silnici smerem dolu a pri vyrazene rychlosti ukazoval do 12-7 litru, v zavislosti na zatackach a naklonu.
To znamena, ze prutokove cidlo je spatne reseno a informace jsou vsechno jen ne upotrebitelne. -
Marcelino 10.07.05 23:28
« Re: spotreba na "palubnom pocitaci"
no neviem kolko ukazoval predvadzaci Swift, ale ten moj pri ceste z predajne domov ukazoval "bez plynu" z kopca 2.0 l , 8-s bez ohladu na zaradeny prev. stupen... s tym som sa stretol po prvy krat - vsetky sluzobne vozy vo firme (fabie, oktavie, astry, vectry, 407-ka, 607-ka, zafira atd. ...) ukazuju 0,0l :-! tak neviem kde je chyba... -
« Re: Re: Re:
No ja bych tim palubakem neztracel cas >:D je to zbytecna funkce.
Ja premyslim, kdy vymenim olej po zabehnuti motoru. Nejspis po 3000km, kdy se motor jakz takz usadi. Protoze jezdit 10000km s olejem plnym castic od pocatecniho zabihani se mi nechce.
Dneska jsem vzal Ignise do lehkeho terenu a doslo mi, ze jsem vazne mel vzit 1.5 4x4 .