Suzuki Ignis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 01.09.05 17:19
« prohlídka
S tichostí nebo hlučností do 3000 otáček to je u Ágnes pohoda, od 120 bude aero dynamický hluk růst asi u každýho neplacatýho auta. V úterý jsem měl prohlídku v 15000 km za cenu 2300 včetně materiálu a DPH. Zatím pěju jen chválu >:D , spotřeba drží na 6 litrech při jízdě dle předpisů. Jen mi teď v teple popiskujou gumy při rozjezdech a brždění >:-[] -
« Bez nadpisu
To snad skousnou vsude akorat znamy zazil tahanice se zadrenym motorem v zaruce (nejmenovana evropska znacka) a to ze si nosil svuj olej a filtry bylo predmetem velmi zajimave a koplikovane diskuze na téma zda byly dodrzeny zarucni podminky nebo ne (kvalita jim dodaneho materialu a tak, samozrejme kazda vymluva dobra, že ). Nakonec to sice vyhral ale za tu legraci mi tech par stovek snad ani nestoji, navic v dobe kdy bude koncit zaruka tak bude mit Ignis neco pres 100000 takze nejaka sance na problemy v zarucni dobe je.
K te lichve: Videl jsi nekdy fakturu z garancky na otavku 1,9TDi to jsou cifry. neni nad benzin z japonska/madarska.
Neni tu nekdo kdo ma ignise v nafte? Docela by me zajimalo jestli je to taky tak vyhodne jako ostatni "ekonomicke" naftaky. -
« Bez nadpisu
Mohl, ale řekl jsem si, že je vyzkouším takže jsem tam nešel a jen jsem přijel domů tak auto na zvedák zkontrolovat jestli bylo sahnuto na vypouštěcí šroub oleje a jestli je tam jinej filtr atd. zdá se, že dělají to co mají. Na druhou stranu jako autolektrikáři mě moc nepřesvědčili (zapojení zásuvky na kouli zrcadlově obrácené) i když v tom jsou trochu nevině. Jednak jsem jim poskakoval za zády a ťukal na hodinky a jednak z toho imbecilního návodu co u toho byl se nedá poznat z které strany je to kreslené a navíc to prý byla první koule na ignise takže to beru, i když nerad (několikrát jsem to sám dělal na jiných autech a ne vždy to bylo napoprvé).
Počítám, že během měsíce pojedu na prohlídku po 30000 tak poreferuju asi se budou měnit destičky tak jsem zvedav na cenu.
Ještě jedna informace, vřele nedoporučuji igníska bourat. Loni jsem si ho hned za nova vlastní blbostí nakřapnul a rána, která by na feldě vyšla tak na 15-20000 (v servisu) stála cca 40000, sice jsem platil jen spoluúčast, ale i tak jsem skřípal zubama. -
« cena 1 prohlídky
Mě stála první prohlídka 2942 Kč u Auto BUPI Loket, sice to mám trochu z ruky, ale jako jedni z mála dělají i v sobotu (jindy není čas)
K tomu řazení, je fakt že v poslední době se to hodně zlepšilo, zřejmě se to usadí až kolem 30000.
Je ale fakt, že když si manželka přivezla novou služební corollu tak jsem si myslel že si snad dělají srandu, zarezlá šaltpáka u felicie hadr a po 100000 to řadí jedním prstem a nikde žádná vůle. Možná, že si japončíci déle sedají, snad to vydrží o to déle.
Ignisman -
« Spotřeba a zkušenosti po 25000
Suzuki Ignis 1,3GA (socka line), po 25000 spotřeba 7,4 - 8 když mu dávám co snese (ovšem na delších trasách), kdzž jezdím v klidu tak lehce přes 6l/100. S autíčkem vzhledem k ceně a koncepci maximální spokojenost až na trakci. Měl jsem přišetřit na 4x4 jak zaprší tak hrabe a jezdí po silnici jako sáňky, ale možná že to dělají pneu mě se nezdají od začátku co "krabičku" máme. Je ale pravda, že spotřeba se začala trochu umravňovat až kolem 15000km, do té doby to žralo i pře 9l. -
"-- skrytý --" 20.07.05 22:36
« Spotřeba po 12 tisících
Spotřeba se pohybuje při jízdě podle předpisů a pohodové >:D jízdě 5,6 - 6,2. Ostřejší >:-[] jízda třeba po dálnici 8,8 litru, měřeno na plnou nádrž, dva lidi v autě a něco málo věcí v kufru. zatím pokojenost. dokonce jsem se vezl na houby a jahody po lesní cestě, o nic jsem nechytl a neprohrábl. pohodička. :D