Rally

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally

  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 30.10.03  22:38

    « vrátíme se k rally?

    Nebyl jsi se někdy podívat za hranicema na světovou špičku? Mě to docela láká. Chtěl jsem jet aspoň letos o prázdninách na Rally Deutschland. Vracel jsem se z cesty po Evropě přesněji jsem teda přijížděl ze Španělska. Už sem byl fakt utahanej a když jsem deně odřídil i 1500km. Přes celý Německo se mi v těch vedrech jet nechtělo, navíc docházeli peníze a musel jsem zpět do práce. Ale vážně uvažuju nad tim že bych někdy někam vyrazil, protože koukat na Raly tady u nás se mi zdá že je furt dokola... jó líbí se mi ale chci vidět světovou špici pohromadě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.03  18:13

    « Re: Octavie vs. Sierra

    Působim jako naprostej ignorant, ale sierru cosworth jsem v životě něviděl, za to Lancie znám moc dobře, ale ještě jsem neviděl žádnou v dobrým stavu.
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 30.10.03  12:44

    « Re: Octavie vs. Sierra

    k příspěvku č.39 tam by mělo být: 2,0i Cosworth 162kW(220HP) čtrválec
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 30.10.03  12:20

    « Re: Octavie vs. Sierra

    kamarád dáva Coswortha dokupy a jak jsem to zatim viděl, tak to bude opravdovej kanon!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.03  09:43

    « Re: Octavie vs. Sierra

    Proboha, jak tohle muzete vubec resit? Sierra Cosworth proti Octavii RS? A proc ne proti Trabantu? RS-ko ma parametry solidniho dvoulitru a Sierra Cosworth je soutezni homologacni serie! Jestli nekdo prohlasi, ze je ta RS rychlejsi, tak je mentalne zaostalej....na druhy strane je fakt, ze dobrou Sierru Cosworth jsem nevidel, ani nepamatuju. A potom samozrejme muze platit, ze je rychlejsi dobrej Trabant, nez vrak Sierry Cosworth. Kdyz jsem mel jeste starou hranatou pixlu Thema Turbo (nez ji 3x ukradli), tak jsem se rad bavil zavodnikama v RS, jak se trapne snazili byt rychlejsi nez ten autobus....ted mam Deltu HF a uz me majitele RS nebavi. Ale ta Sierra, to by se mohlo zkusit....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.03  18:43

    « Re: Octavie vs. Sierra

    Octavie rv 2000+ maj už vzadu dost místa, opak je přežitkem, sám jsem kdysi jezdil v Octavii98 vzadu a to bylo maso, to zas jo. Jinak za dobrý peníze zrovna není-pokud chceš něco jinýho než základ tak je to předražený. Jinak pneu mám Contiecocontacty a nemůžu si je vynachválit, jenom ,že to jsou 195/65, takže auto je nedotáčivý, ale nic co by se nedalo zvládnout. Už jsem taky jezdil na Octavii na Conti super contact a to byla hrůza- neodváděj vodu a navíc jsou tvrdý. Taky jsem ňákou dobu jezdil s CEC na předku a Michelin Energy vzadu( dokud se mi je nepodařilo protrhnout), to bylo taky fajn. Jinak teď se dávaj v sérii na Octavie Matadory MP12 a to je ještě větší humus než super contacty. Jinak s RS bych natrh jakýkoliv sirre * :-) a notorickej kritik škodovek Rbaron mi to nevymluví!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 24.10.03  14:08

    « Re: Octavie vs. Sierra

    Nechal bych toho, s čim sem tu začal, nechci ňák ty Octavie Pomlouvat. Je to dobrý auto za dobré peníze s málo místem na nohy na zadních sedačkách. :-) andree_cz: na jakejch jezdíš pneu? a rozměr? a jaký tam byli při koupi? a jak si s nima byl spokojenej?
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 24.10.03  14:04

    « Re: Octavie vs. Sierra

    rbaron: Díky to sem chtěl slyšet, i když jsem to věděl... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  22:41

    « Re: Octavie vs. Sierra

    kostey: Cossworťácká sierra se zkušeným řidičem tý oktávce prostě musí zmizet.
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 23.10.03  22:27

    « Re: Octavie vs. Sierra

    docela by mě zajímalo jak by dopadl souboj mezi "Škoda OCTAVIA RS a Ford Sierra Cosworth 2.9 V6"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  21:55

    « Re: Octavie vs. Sierra

    Jinak OCTAVIA!!!! jsem na to fakt háklivej:-). No čekal jsem spíš něco jako osobní dojmy a pocity z těch motorů. To že 2.0 Octavie dostavaj od sierr na * neni vůbec překvapivý- 2,0 od Vw je dost prehistorický nářadí, ale taková 1,8 20v :-) od 5 tis celkem hustá dynamika o turbu ani nemluvim:-). P.S: Na mě v tdi si taky nikdo netroufne- skrz ten černej kouř totiž není vůbec vidět
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 22.10.03  21:41

    « Re: Octavie vs. Sierra

    Tak co řikáš srovnání? Všichni kdo Maj 2.0i DOHC řikaj že daj každý Octávce na *!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 22.10.03  21:26

    « Re: OHC vs. DOHC

    Já rád blondýny i brunety. Je to celkem jedno, podstatný je výsledek (cena, výkon, spotřeba, prostě parametry).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  20:30

    « Re: OHC vs. DOHC

    Jo, jo celkem hezky řečeno. Vůbec jsem termín DOHC, neznal- zato 2xOHC , OHC a OHV jo :-). Jinak jasně, že 2OHC má asi svoje opdstatnění, stejně jako čtyř až pěti ventily, když se tak dělaj skoro všechny nový motory. Jinak fakt nechápu proč do Octávek dávaj místo 1.8 20v 2,0? Spotřeba na stejný brdo a ta 1,8 je celkem super.
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 22.10.03  08:56

    « Re: OHC vs. DOHC

    Petous: Tzn., že seš zastáncem OHC před DOHC?
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 22.10.03  07:36

    « Re: OHC vs. DOHC

    Hezká teorie z učebnice. DOHC má krom zjevných výhod v podobě lepší výměny náplně válců i mnoho nevýhod:
    1. mnohem větší rozměry hlavy a motoru
    2. vyšší hmotnost
    3. související vyšší setrvačné hmoty
    4. 2x větší třecí ztráty
    5. výrazně vyšší cenu dílů(kvalitní vačková hřídel se jako náhradní díl prodává i za 15kKč).
    Spousta značek používá OHC i u 16 ventilů, např. slabší a úspornější hondy. Třeba motory D16.. mají SOHC VTEC cca 92kW z 1.6 objemu a velmi nízkou spotřebu (na svůj výkon), motor DOHC B16A2 má 118kW, ale spotřebu citelně vyšší.
  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 21.10.03  22:10

    « OHC vs. DOHC

    DOHC

    Ventilový rozvod 2xOHC využívající dvou vačkových hřídelí umístěnými v hlavě válců. Sací i výfukové ventily tak mají vlastní vačkový hřídel, což umožňuje použití více ventilů pro sání i výfuk. Nejčastější konfigurace u moderních motorů je dva sací a dva výfukové ventily, čímž lze dosáhnout dokonalejší výměny náplně ve válci a tím i dokonalejší spalování. Díky tomuto konstrukčnímu řešení je možné dosahovat vyšších výkonových charakteristik motoru (výkon a největší točivý moment) za dosažení příznivé spotřeby.

    OHC

    Nejmodernější typ ventilového rozvodu (vyjma ekvivalentu DOHC), který se v současnosti používá u spalovacích motorů. Zkratka OHC je z anglického výrazu Over Head Camshaft, což lze volně přeložit jako vačková hřídel v hlavě válce. Pohyb ventilu je způsoben působením vačky na otáčející se vačkové hřídeli, která prochází hlavou válce. Tento ventilový rozvod je konstrukčně jednoduchý, jeho součástí je vlastní ventil, vratná pružina a vačková hřídel s vačkami. Tento rozvod se vyznačuje poměrně dokonalou výměnou náplně ve válci, relativně malou poruchovostí a snadnou provozní údržbou. Jeho malá prostorová náročnost navíc umožňuje využít pro výměnu náplně zdvojený mechanismus, vždy jeden pro sání a druhý pro výfuk, který nese označení DOHC (2xOHC).

  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 21.10.03  22:07

    « Bez nadpisu

    Psal to kámoš a tak to nechávám v původním znění:

    Good morning mr. Theunissen,


    as I promised, I'm sending you comparsion of official parameters of petrol engines, fitted into good-old Sierras and today's Skoda - Octavias.
    It is apparent, that - if in good condition - DOHC Sierra must beat any model of Octavia with common (not RS) petrol engine :)) And one more note,
    the offical speed of DOHC Sierra is very underrated, it is no problem to drive that car over 200 km / h - top speeds reached on flat road with DOHC Sierras are between 225 - 230 km / h.


    * * * SKODA OCTAVIA 2.0 l (current models)


    Engine type: OHC, petrol
    Number of valves: 8 (? - maybe error on skoda-auto.cz)
    Maximum torque: 170 nM / 2400 rpm
    KW / Horsepower: 85 kW / 5400 rpm (115 HP)
    Cylinders: four (1984 ccm all)


    0 - 100 km / h: 11.2 s

    Top speed (official): 199 km / h

    Fuel consumption (official): 11.2 l (city), 6.1 l
    (90 km/h)


    * * * FORD SIERRA 2.0 l (1989 - 1993)


    Engine type: DOHC, petrol

    Number of valves: 8


    Maximum torque: 171 nM / 2500 rpm

    KW / Horsepower: 88 kW / 5500 rpm (120 HP)

    Cylinders: four (1998 ccm all)


    0 - 100 km / h: 8.7 s

    Top speed (official): 187 km / h

    Fuel consumption (official): 9.3 l (city), 6.3 l (90 km/h)


    * * * FORD SIERRA 2.0 l (1986 - 1989)


    Engine type: OHC, petrol

    Number of valves: 8


    Maximum torque: 154 nM / 4000 rpm

    KW / Horsepower: 74 kW / 5100 rpm (100 HP)

    Cylinders: four (1993 ccm all)


    0 - 100 km / h: 11.2 s

    Top speed (official): 178 km / h

    Fuel consumption (official): 11.6 l (city), 5.9 l (90 km/h)


    - - -


    Best regards,


    Jaromir Vich

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.03  20:18

    « Re: rally

    Tak to jses celkem šéfík s takovouhle prácí:-) Já taky nedokážu řídit, když neslyším motor a na tý dálnici to je nuda, teda pokud zrovna nejedeš na spolujezdci ve 240 a neřídí opilej spolužák:-). Já kazety nesnáším, dokonce jsem koupil matce do octavie rádio s CD, místo toho debilního škodováckýho kazetaku. Na test se těšim, tak pospěš. Jinak praktickej rozdíl mezi ohc a dohc neznám, tak nemůžu posoudit, ale řek bych že škodovka nedělá do vývoje motorů, spoléhá se na VW. Teda pokud nepočítám motor pro vysavače 1,2.
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 21.10.03  00:00

    « Re: rally

    nedávno jsem nastoupil v Rytířský (naproti stavovkýmu divadlu) do Firmy Odkolek... Nojó no, je to pekárna, ale já se tam učim vést směny, objednávat zboží, dělat inventury, počítat prachy ... a tak tam prostě dělám zástupce vedoucího... Docela pohodička, ale zodpovědnost jako kráva. Co se týče muziky, tak na Okreskách a vůbec ve městě radši poslouchám motor (není to pravidlo, ale vjetšinou tak jezdim). Na dálnici je to ale nuda a tak bych chtěl aspoň něco poslouchat. To rádio co tam mam je tak rozesraný, že bych potřeboval i na kazety antishock. Vjedu do díry-radio přestane hrát, vjedu do další a ono zase začne.... Zítra (jestli to stihnu) tak ti tady napíšu jen takové malé strovnání Octavie 2.0 X Ford Sierra 2.0 DOHC X Ford Sierra 2.0 OHC To budeš koukat! + Nevíš Proč u Škodovky dělaj motory Pořád jen OHC a ne Lepší DOHC?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…