Rally
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
kostey 14.12.03 02:21
« Re: to kostey
nó, bylo to tak: Jel jsem z vesnice "SVOR" směrem na Nový bor. A u Novym Boru se ta první třída (směr Lípa) stáčela do leva, a rovně z ní vedla odbočka do nějakých prdelek-vesniček. tam jsem sjel a tam se to někde stalo. V Český lípě jsem to pak jen řešil s policatama. -
« Re: to marlin
andree_cz: zbytecne neriskovat, to je moje zasada. Zver jsem tam nikdy nepotkal, a to tam jezdim kazdy den, jinak se srnou jsem mel uz tu čest, ale diopadlo to dobre...a tu silnici znam az moc dobre, je tam nadherny rozhled a svetla mi tu celou rovinku osvetli... jinak v noci taky takhle rychle normalne nelitam. A tam kde to neznam, tak uz vubec nelitam -
« to marlin
hele, já rychlou jízdu vůbec neodsuzuju. Ale jenom v tom případě, že tím neohrožuješ nikoho krom sebe. Jinak jet po rovný okresce, V NOCI, už jen 150 považuju za sebevraždu... je vidět, že jsi ještě nepotkal žádnou lesní zvěř. ( nedávno moje kolo potkal při 150 zajíc ) -
« Re: Bouračka
rbaron: jak to s těma omezovačema teda je? Omezovač omezuje otáčky motoru a ne rychlost, ne??? Ta 523 netočila víc jak 6000, mám pocit, a to i na volnoběh. Jinak co mě taky štvalo, že neuměla na asfaltu při rozjezdu zahrabat- vůbec ta spojka byla taková divná- vysloveně cestovní, jakož to celý auto. -
« Re: Bouračka
Kostey: ceskolipsky polisi jsou v pohode...ja me namerily mezi Novym Borem a Lipou v jedenact vecer dvoustovku. Puvodne mi chteli sebrat papiry a ja jsem je ukecal na litra :-) bylo to tim stylem, ze jsem chudy student, a ze mutr nejezdi a dojizdime z vesnice a tatik je pres tydev v praze a dalsi veci...no chytli se:) -
« Re: Bouračka
Hardtop: No, je to jeden z posledních bavorů, kterýho bych mohl, ovšem jedině M5/528i/540i/530d, jiné motorizace nebrat. Já to napral na jaře se šestkou taky LZ ramenem do obrubníku, vyměnil jsem kyvné dvojrameno za zdravé, byl jsem na geometrii a vše v pohodě. Jel jsem tak 30km/h, takže mám pocit, že on to tam do toho obrubníku musel nacpat asi slušnou rychlostí. Navíc zadní náprava u pětky je hliníková, asi to bude mastný. Nicméně když za podobnou cenu je k mání zdravý a mimochodem hodně pěkný auto, tak nechápu, proč to opravovat za stejnou cenu, když už to nikdy nedosáhne kvalit té ojetiny, o které mluvím. -
« Re: Bouračka
kostey: Byla to 523 / E39 - to znamená R6 2.5l. Já to viděl z deseti metrů z venku, jak to s tím napálil bokem do obrubníku- animace jako z kobry 11 ( stříbrnej bavorák letí vzduchem a kolem sebe rozhazuje kusy součástek). Auto na pohled vypadalo normálně, až na to že kola na levý straně byly jinde než normálně a podvozek byl tak trochu rozpůlenej. Krásnej příklad jak může dopadnout škola smyku (jel jenom na jedničku!!!) ........... rbaron: nabídka je to zajímavá, jenže mě se netýká (já bych bral spíš nějakou 320 z 80roku), snaží se to vyřešit s pojišťovnou- to je taky průser, protože auto má švýcarskou značku i švýcarskou pojistku... švýcarští pojištováci jsou prý ještě větší * než ti naši.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!