Rally
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
« Re: to kostey
no dobre bylo to trochu jinak... Ja sedel prikurtovanej vzadu a fakt se bál, protože řídil nalitej kámoš. Vlastňe jsme mu všichni chtěli za to rozbít hubu, ale nikomu se do toho ve 240 nechtělo, za to když zastavil. Vůbec moje příhody s tímhle bawoákem byly dost zajímavý... -
« Re: to kostey
mě spíš zajímalo jestli to byla E39, ale jak vydím tak asi ne. Jinak přesně s tímhle baworáckým motorem a i s pětkou-sice o pár let novější jsem udělal 240(samozřejmě tachometrových)- vevnitř jsme byli čtyři a jestli to bylo z kopce tak jenom minimálně-> zpět jsme jeli v pohodičce jenom 220. Moc jistě jsem si v tom při tý rychlosti nepřipadal, ale v Porscheti Turbu je to prej jeste neprijemnejsi :-) -
-
kostey 14.12.03 02:21
« Re: to kostey
nó, bylo to tak: Jel jsem z vesnice "SVOR" směrem na Nový bor. A u Novym Boru se ta první třída (směr Lípa) stáčela do leva, a rovně z ní vedla odbočka do nějakých prdelek-vesniček. tam jsem sjel a tam se to někde stalo. V Český lípě jsem to pak jen řešil s policatama. -
« Re: to marlin
andree_cz: zbytecne neriskovat, to je moje zasada. Zver jsem tam nikdy nepotkal, a to tam jezdim kazdy den, jinak se srnou jsem mel uz tu čest, ale diopadlo to dobre...a tu silnici znam az moc dobre, je tam nadherny rozhled a svetla mi tu celou rovinku osvetli... jinak v noci taky takhle rychle normalne nelitam. A tam kde to neznam, tak uz vubec nelitam -
« to marlin
hele, já rychlou jízdu vůbec neodsuzuju. Ale jenom v tom případě, že tím neohrožuješ nikoho krom sebe. Jinak jet po rovný okresce, V NOCI, už jen 150 považuju za sebevraždu... je vidět, že jsi ještě nepotkal žádnou lesní zvěř. ( nedávno moje kolo potkal při 150 zajíc ) -
« Re: Bouračka
rbaron: jak to s těma omezovačema teda je? Omezovač omezuje otáčky motoru a ne rychlost, ne??? Ta 523 netočila víc jak 6000, mám pocit, a to i na volnoběh. Jinak co mě taky štvalo, že neuměla na asfaltu při rozjezdu zahrabat- vůbec ta spojka byla taková divná- vysloveně cestovní, jakož to celý auto.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Omezovač rychlosti je věc druhá, s tou první absolutně nesouvisející. Je nepsaná dohoda mezi výrobci automobilů v Německu, že tam vyráběná auta nebudou jezdit rychleji než 250 km/h. Dělají se výjimky, ale to už jsou auta, která na to jsou skutečně konstruovaná. Omezovač rychlosti ale dle mých zkušeností funguje úplně jinak než omezovač otáček. Při omezovači otáček to začne kuckat a škytat, ale při omezovači rychlosti to prostě jenom tak nějak "víc nejede" a žádné kuckání se nekoná.
Trvám ale na tom, že jsem nikdy neviděl auto, které by mělo omezovač na 225, jenom některé ameriky, a to bylo buď 160 nebo 180 km/h.
Ručičkový tachometr má svoji určitou odchylku, je to ale spíše proto, aby vás prostě na čtyřicítce nenaměřili, když máte na tachu 45. U BMW pak lze na palubním počítači pohodlně sledovat skutečnou rychlost, která opravdu odpovídá, jenom je třeba tam aktivovat nějaké servisní menu, na internetu se dá najít víc.