TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Toyota a výbava
"systému je ve většině případů výrazně rychlejší doba dodání zákazníkovi".........no nechci te vyvezt z teto krasne predstavy, ale defakto az na vyjimky dovazeni japonci maji cekaci lhutu pul roku :-), takze opravdu nevim nevim v jakych autosalonech si byl, a konkretne az od tohoto modelu se u Avensisu to zkratilo na 3 mesice +/- vyrabi se ovsem tady kousek v anglii a diky docela mensi nabidce ruznych typu ale pokud si ovsem neprejes neco nadstandartniho, ovsem taky na druhou stranu pokud o auto v tvem vyberu neni prezprilis velky zajem tak je mozne ze ti ho stahnout odnekud -
"-- skrytý --" 25.08.03 14:18
« Toyota a výbava
Japonci vyrábějí své modely poněkud odlišně od Evropy.Uvedou nový model v mnoha variantách výbavy a importéři si pak vyberou kterou specifikaci budou dovážet do té které země.Viz rozdíly mezi nabídkou v ČR a Německu.Určitou výhodou tohoto systému je ve většině případů výrazně rychlejší doba dodání zákazníkovi.Výbava dle "vlastního přání" je obchodně velice pěkná věc, ale téměř vždy za naprosto stejnou výbavu u objednávaného modelu zaplatíte více než za stejnou výbavu u Japonce. -
« Re: Avensis NG WG D-4D
Ci je to garancka alebo hocico ine, podla oficialneho cenniku to stoji dost krute peniaze (5500 SKK za vymenu oleja a filtrov). Za prvych 60tis km ide iba do servisu 32tis SKK. Za tu istu dobu napr. do Laguny clovek nasype 14tis SKK do povinneho servisu. To nie je maly rozdiel.
Minuly vikend som si vyskusal Yarisa - mal najazdene 108tis km a nemal som z neho pocit vyssej kvality oproti Cliu (momentalne mam najazdene 88tis). Ale uznavam, ze Avensis je uplne o niecom inom. BTW predajca mi bol ochotny robit prvych 60tis km servis gratis, asi uznal moje argumenty. Ak to natiahne na 120tis, tak do toho pojdem :-))) -
« Re: Avensis NG WG D-4D
neplati, ale mamon je moje druhy jmeno, je to tak, ze jsem si chtel koupit nejakej off-road, ale vse okolo toho milionu je takovy liny a jak kdyz jedes na koze, ale ten Land Cruiuser je uz o necem jinem, da se s tim jezdit i normalne. Ale rikam, jestli se bude darit. -
« Re: Avensis NG WG D-4D
to Brázdič: ten Land Cruiser je bomba vec. Znamy mi vypravel, ze si ho koupil a mel najeto 500 tis. km potom s nim tahal vlek s autama a prodal ho s najetejma 780 tis. km a prej slapal jak hodinky. Temer neuveritelny. Jinak toho noveho Land Cruisera si asi poridim, jestli se bude darit. -
« Re: Avensis NG WG D-4D
S tou spolehlivostí souhlasím, ale nejsem si jist zda-li na to má vliv skutečnost, že si člověk nemůže nic přiobjednat. Já jsem to prostě vyřešil tak, že jsem si vzal maximální výbavu + tažné zařízení (které se dá doobjednat bez problémů) a nemusím si dělat hlavu s tím co mám přikoupit :-) Jinak pravidelné servisní prohlídky jsou po u Toyoty 30tis. km, ale po 15tis. se mění olej. Některé automobilky deklarují výměnu oleje až po 30tis.km, ale nemyslím si že by to motory Toyoty nevydržely. Jen je to znát na jejich životnosti a právě proto je Toyota tak spolehlivá. Na nic si toziž nehraje, nesnaží se vyhnat z motorů jejich maximum na úkor životnosti a podporuje dobré mazání. Né nadarmo se říká "Kdo maže ten jede" :-) Kamarád má strého Land Cruisera (asi r.v.87) a teď naposledy měnil olej po téměř 50tis.km a taky se autu nic nestalo. On na to auto totálně kašle, vozí v něm vápno, cement a dokonce někdy i písek a auto jezdí a jezdí. Jen má trošku zdevastovaný interiér, ale i to je mu úplně jedno. -
« Re: Avensis NG WG D-4D
to Kadell: je to sice nepříjemný, že si nemůžeš Toyotu postavit dle vlastních představ, ale na druhou stranu je to jeden z faktorů proč je Toyota nejspolehlivější. Ty kombinace jsout totiž vyladěny k dokonalosti, zatímco ostatní automobilky u kterých si sestavíš výbavu sám máš pak různé problémy, protože se některé věci prostě nedohodnou nebo je to při výrobě odfláknutý, aby zaměstnanci stihli přestávku na oběd :-) -
« Re: Avensis NG WG D-4D
Co se týká vrzání tak si zatím nemůžu stěžovat. Auto je krásně tiché, nikde nic nevrže a neklepe. Pravidelné servisní intervaly po 15tis. km považuji za rozumné. Známý si koupil Renaulta Scenica a bylo mu řečeno že jsou intervaly po 30tis. km. Pak mu ale přišel dopis, ve kterém byl upozorněn že se mu intervaly zkracují na 15tis.km :-) Asi Renanult zjistil, že interval 30tis. je pro jejich motory neůnosný a docházelo zřejmě k nějakým průserům. Navíc jezdím většinou velůmi krátké trasy a stále někde vysedám a nasedám. V takových případech by mě třeba VW honil stejně na prohlídku každých 15tis.km. A pak je tu další skvělá věc a to je spotřeba. Jezdím za průměrných 5,5 litru po Praze a přitom tohle auto váží 1970kg (pohotovostní hmotnost). -
« Re: Avensis NG WG D-4D
U Toyoty je na nic (je to tak i u vic automobilek), ze si kupujes auto s vybavou a nemuzes si tam skoro nic oficialne prikoupit. Jasne, par veci muzes, ale je to docela omezeny. Bylo by dobry hole auto a pak by sis tam mohl dat vybavu jakou chces. Docela me udivuje, ze Toyota na Avensise v nejlepsi vybave nemotuje lita kola. -
"-- skrytý --" 19.08.03 13:12
« Re: Avensis NG WG D-4D
luf: on je sice příjemný ten proměnný servisní interval VW pro zákazníka (první dojem, že ho provoz přijde levněji; anebo to má ještě plus v tom, že každý jezdí jinak, takže ti, co pak chodí na servis jednou za 10tis. km mohou mít auto v lepším stavu než ti, co chodí po 50tis.), ale ne zrovna pro auto - pravidelná údržba a kontrola totiž dělá divy (samozřejmě v servise, kde na to nekašlou). -
« Re: Avensis NG WG D-4D
Tak to ma velmi zaujima. Na taketo nejake auto mam zalusk, ale na taku vysoku vybavu asi nebude dost v kasicke :-( BTW na autosalone vystavnemu kusu vrzgal tapacirung spolujazdcovych dveri. To bol od Toyoty prvy uder pod pas a dalsi nasledoval, ked som sa dozvedel, ze chodi na servis kazdych 15tis km. -
« Avensis NG WG D-4D
Vítejte v této rubrice. Budu zde pravidelně zveřejňovat pravdivé informace a zkušenosti s provozem mé nové Toyoty Avensis Wagon D-4D, Sol 04. To je maximálně vybavený turbodiesel s xenony. Firemně jezdím převážně po Praze, ale občas je i nějaká ta soukromá víkendová cesta mimo Prahu. Dozvíte se zde naměřené spotřeby a další zajímavosti. Budu rád i za Vaše postřehy a zkušenosti. Podrobnější informace neleznete stránkách www.volny.cz/brazdic2 , kde se zabývám podrobnými vlastnostmi tohoto vozu, naleznete tam aktuální ceníky vozů a příslušenství a spoustu fotografií.