TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.05  12:44

    « Ty se ale máš :)

    Má převodovka krátké dráhy??Očekávame recenzi od tebe. :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.05  12:43

    « Re: Re: 2,2D4D

    Autorevue a termín nevím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.05  12:31

    « Re: 2,2D4D

    To T.E.CH. ktorý konkurenčný server máš na mysli? prípadne prezraď aj termín...Ď
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.11.05  12:17

    « Bez nadpisu

    Chuapi, tak mam tu sunku doma >:D >:D >:D Musim uznat, ze trosku podvozok plaval, ale to sa spravilo dofukanim pneu na normalny tlak >:D No a inak mozem povedat len super-super-super! Motor ide jak blazon (220 tam bolo fakt hned) a vobec ho nie je pocut, prevodovka velmi presna, sestka krasne tazka. Najhorsi je dojem z rychlosti, pri 200 som mal pocit, ze sa "loudam" tak 150... Budem si musiet davat fakt pozor...
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 10.11.05  06:21

    « Re:

    to IT: jo současný Nissan stojí za prd, řekli mi to i v autorizovaném servisu >:D Rodiče si před 2 měsíci koupili ojetou Almeru z roku 1999 (tedy tu před příchodem Renaultu) a když jsem je objednával v autorizovaném servisu na prohlídku, tak mi do telefonu řekli: jo to máte dobrý, to je ještě ta dobrá Almera, ta nová dělaná s Renaultem to je strašný šmejd >:D
    Není nad to si dobře pokecat s autorizovaným servisem :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.05  20:35

    « Bez nadpisu

    Saab: A to ten Nissan,protože hlavním akcionářem je Renault, bude ještě lepším a skvělejším autem, než bývávalo ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 09.11.05  13:45

    « Re:

    to IT: když jseš zvyklej na lepší, tak ti připadá podvozek staré Octavie špatný. Osobní zkušenost mám v tom, že denně jezdím stejnou trasu stejným autem a tím pádem vím co si můžu dovolit. Pak jsem dostal do rukou novou služební Octavii a jel jsem svou oblíbenou trasu a v jedné zatáčce mi při stejné rychlosti a stylu ustřelil podvozek, takže jsem měl co dělat, abych nezměnil barvu svého spodního prádla >:D
    Na Octávku (2002) si stěžoval i kamarád, který předtím jezdil v Almeře z roku 1996. Podle něj je to "neposedná koza" a při slově Octavie (nejen kvůli podvozku) od něj následuje monolog sprostých slov :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.11.05  12:13

    « 2,2D4D

    Brzo bude na konkurenčním serveru test na nový diesel Toyoty.Tak jsem zvědav jak to bude Avensisu slušet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  17:45

    « Re:

    to dabel: cital som Slovensku mutaciu, tam skutocne ziadne poradie nebolo. Ako si ho urobili v DE je ich vec vaha kriterii je tam kde chcu. Na druhu stranu su zrejme dva tabory ti co maju radi nemecke auta a ti co ich radi nemaju. Ja sa snazim neradit do ani jednej kategorie a dat prednost proste najlepsiemu. Opakujem moja volba podla toho testu by bolo asi Mondeo. Ak by som sa vsak mal naozaj rozhodovat a mal ist na testovacie jezdy boli by to zrejme vsetky (okrem Vectry, ktoru uz poznam). 320d by bolo asi ako tretie auto do rodiny:-) Holt pre moju rodinu to moc nie je. O2 mi na pracovno rodinne ucely zatial vyhovuje, manzelke Almera zatial tiez sluzi:-). Ten Accord si ale asi pojdem aj tak vyskusat. Sam som z toho bol prekvapeny. Accord sa mi aj designovo dost pozdava. Ale tie cisla v tom teste proste raz boli tak som ich komentoval. Vysledok testu si robim vzdy sam aj keby tam bolo rovno to poradie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  14:44

    « Bez nadpisu

    Pani, dakujem za vsetky upozornenia a dobre rady. Mate pravdu, aj po dialnici sa budem radsej plahocit medzi kamionmi, clovek nikdy nevie...
    petrpan: Benziny v M6 patria skor medzi priemerne motory. Ak M6, tak je jednoznacna volba diesel!
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 08.11.05  14:15

    « Re:

    dabel: hm, davaj si vazne pozor, do zakrut na dvojke - max 30 km/h, mozno bude lepsie skoro zastavit. Ak uvidis nejaky nemecky voz so spickovym podvozkom, rychlo sa mu radsej vyhni :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  14:14

    « Re: SirAnton and IT

    Jenze 1.8 benzin ma jednu nevyhodu, ze se dodava jen ve vybave, kde neni mozne mit tempomat. A moje dalsi auto ho mit musi. Tim padem bych musel jit do 2.0 benzinu, ktery je ale podle me cenove nevyhodny oproti 2.2 DCAT dieslu (rozdil 20tisic). Taky se mi libi 6st. prevodovka, proto to se spis rozhoduju mezi tim diezlovym Avensisem (150k) nebo M6 2.0 benzin, ktery je o 70tisic lacnejsi nez M6 v diezlu (u Mazdy zas 1.8 ma jen mechanickou klimu). Ale to vsechno uz jsem tu myslim psal.
    Takze proto vsechno mi to nevychazi ani 1.8 ani u Toyoty, ani u Mazdy
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  14:11

    « Bez nadpisu

    dabel:nezbývá než bahopřát k dobré volbě,víc dodávat netřeba.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 08.11.05  14:08

    « Re:

    Preco az vo stvrtok? Nemal si pri sebe drobne? >:D
    Ale vazne Ti nezavidim. S takym podvozkom aby si sa bal prevetrat co i len cinsku konkurenciu... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  14:07

    « Re:

    dabel: Třeba má někdo zásadní problém s tím, že Accord není ani nedotáčivý, ani přetáčivý, nýbrž plynule přechází do smyku všech 4, s čímž si asi mnozí vůbec nevědí rady... ;-)
    V kategorii běžných cestovních vozů neznám auto s lepším podvozkem! Ale třeba je to jen můj omyl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  14:01

    « Bez nadpisu

    No ja uz neviem dospat stvrtku, kedy si pojdem pre ten najhorsi podvozok...
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 08.11.05  13:48

    « Re:

    IT: tak to si ma prekvapil. :-) Takmer vsetci, ktori zvyknu chvalit Avensis, ho spajaju s naftovymi motormi. Sam mam 1.8 VVT-i a az na par detailov som s vyberom spokojny. Sice ma obcas prenasleduju myslienky na diesel, ale po kratkej jazde s D-CAT 180 (pozor, neslo o test motora) a naslednom pohlade na cennik som si VELMI RAD sadol spat do svojej 1.8-ky a spokojne odisiel domov. Co ma na tom diesli trosku odradilo, bola sice kratka, ale postrehnutelna reakcna doba plynoveho pedalu. Oproti inym naftakom ju mozno tazko spozorovat, ale v porovnani s (mojim) benzinom som ju zbadal hned. Mat ju na mojom aute, tak si pomyslim, ze sa nieco pokazilo... ;-) No a potom ma dorazil cennik. 177 koni je fajn, ale... :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  13:37

    « Bez nadpisu

    1,8 VVT-i benzín,protože to jede velice solidně,přímý vstřik byl hlučnější,dražší a pocitově to lépe nejelo-drobet asi ano,ale to je nepodstatné. Cena výborná.
    Luboš1 nám asi připomene zrcátka kolem 150km/h, ale stejně budeme dříve nebo později jezdit mírně pod 150(ono nás to přinutí)...Celková akustická kulisa byla prostě pohoda.Já problém nepostřehl a to jsem fakt hodně pozorný.Uznávám,že jsem především věnoval pozornost, jak se chová ve 130 a tam to bylo skvělé.
    Materiály kolem-interiér,paráda.Zavírání dveří-to nemá chybu.Tlumené "cvak"...Možná že mohli udělat řazení o trochu méně gumovým-prostě jako v M6,tam to skáče perfektně a lépe.
    Až tohle auto bude ve své 2. polovině cyklu,vážně nad ním přemýšlím a s tímto motorem.
    Je to,podle mne,velmi vyvážená konstrukce.
    Design,pohodlí,místo pro osádku,ticho,kufr,ovládání....Působí to,když se tohle auto řídí nějakým uklidňujícím dojmem.
    Nicméně v Německu č.9, takže právě proto jej asi koupím, když napoprvé jsem to neudělal(loni).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.05  11:57

    « Re:

    To IT: S jakym jinym motorem by jsi si Avensise koupil?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.05  11:52

    « Bez nadpisu

    AMS něco napsal,14.11. to vyjde v české verzi,OK-proč se tím zabývat?Já bych si dnes,právě v tuto chvíli koupil Avensise,sice s jiným motorem a je mi jedno,jak v nějakém testu dopadl.Devátý,no A?
    Podvozek O1 nebyl zase tak moc tragický-100tis km ujeto,prodáno,ale naprosto v pohodě.Já nevím,co s tím stále kdo má za problém.
    Je-li to služební,tak je to zpravidla auto grátis,takže tam musí kritika stranou,platí zaměstnavatel,je-li to služební privátní, tam si člověk kupuje za své a u soukromého je to čistě osobní věc.Těším se na dobu, až na českých silnicích budou jezdit jen tak špatná auta,jako byla O1 v době své výroby. Myšleno někdy v roce 2xxx vztaženo k tomu,co se v tom roce bude právě vyrábět.Nebuďme směšní a je třeba férově napsat: Škoda Octávia mi vadí, Mladá Boleslav mi vadí,VW mi vadí, přeji si jejich likvidaci.Většina lidí nemá ani na ojetou O1-to zase vadí mně, a proto musím jezdit mezi statisíci vraků...
    Seřadil bych to Avensis,M6,Accord....atd. s tím, že tato 3 uvedená jsou si zhruba rovnocenná a asi nejlepší.Tečka.K čemu BMW?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…