TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Re:
SirAnton: Jo jo, to je presne ono. Alu disk ma vetsi prumer stredove diry nez origo plechac, tak se tam da tenhle krouzek, kterej ma vnejsi prumer stejne velkej jako je dira v Alu disku a vnitrni prumer je stejnej jako dira plechace. Ja vul jeste ty kola nasazoval s poklicema, takze jsem si nevsim, ze to poradne nesedi na naboji. Bud se podivej na hlinikace, jestli tam ty krouzky jsou nebo sundej poklice a mrkni, jestli kolo dobre sedi.
Celkem jsem se divil, ze se to povolilo po nejakejch tisici kimotrech, ktery jsem najel po prehozeni kol. Cekal bych, ze se to povoli kratce po prezuti.
blesk999: Kdybych do kufru (mam sedan) dal kola bez problemu, tak to neresim a zadeju do pneuservisu, ale do kufru se mi vejdou 2 kola a 2 musim dat na sklopene zadni sedacky a to se mi nechtelo, prece jenom ty kola nemam nejcistsi. :-)
Kdyby se to, nedej boze, stalo tobe, tak bys moh dopadnou mozna o neco hur, prece jenom kdyz ti ulitne predek, tak je to horsi nez zadek, to aute se chovalo jako s pichlou gumou, takze to nebyla zadna velka krizovka. Po ulitnuti by to uz asi sranda nebyla :-) -
"-- skrytý --" 12.12.05 14:27
« Bez nadpisu
to Kadel: uf to si mohol dopadnut dost horsie. Ja som k tomu mal blizko keby som si gumy vymienal sam. V pneuservise som bol pri tom kym mi menili gumy tiez na AL disky. Pri pravom prednom kolese pozeram ze na naboji je nieco navyse, pomyslel som si ze na tom lavom mozno nieco chyba a nariesil to. Ked to zbadal mechanik zahresil a zacal odmontovavvat vsetky ostatne disky (3 uz mal nahodene) samozrejme na uplne poslednom kolese co zhodil chybal na disku ten kruzok... Ja by som si to tiez nevsimol :-O Servisak nastastie ano. Obcas neplati to zname "co si neurobis sam..." Bud rad ze si dopadol ako si dopadol. Ak by ti odpadlo kolo uplne a na dialnici pri 180ke, minimalne si mohol pekne zrysat auto, v horsom by nam uz o tom nemal kto napisat... -
Lubos.1 12.12.05 13:23
« Re:
To piskanie nebolo pocut stale, iba ked zacal fukat silny vietor a oprel sa do auta z nejakej strany, tusim bocnej. Osobne som to pocul iba zo strany vodica, druha strana bola ticha. Bude to tym vetrom, pri urcitej jeho rychlosti a smere v kombinacii s rychlostou vozu sa niekde oprie a vytvara takyto zvuk.
Mozno to ani nebolo spätnym zrkadlom, ale bolo to pocut odtial. -
« Bez nadpisu
Lubos1 - to piskanie... co - to sa tu da najst o tom, ze spataky piskaju a ze pomaha ich sklapanie... No chlapi tak ja neviem, mozno som hluchotesny, ale ziadne piskanie som v zivote v aute nepocul. Ale zvedavost je svina, tak som pri 180 km/h sklopil spataky a... nic, ziadna zmena hluku v interieri... Naviac, rad by som videl toho paka co lieta po dialniciach so sklopenymi spatakami... -
« Bacha na vymezovaci podlozky :-)
Kdyz jsem prehazoval letni gumy za zimni, tak me vazne nenapadlo, ze jedna vymezovaci podlozka z litaku zustane na naboji kola ( u tech prvnich trech sly podlozky ven i s kolama) Samozrejme jsem si toho nevsim a plechac jsem nasadil na tu podlozku. Dneska si jedu tak 150 a najednou auto zacne trochu plavat, rikam: "Kua, co je?" Nez jsem to stacil dorict, tak mrda jako krava. Zajedu ke kraji, vytahuju hever a jdu ke kolu s tim, ze jsem pichnul (nic jinyho me nenapadlo). Kouknu na kolo a kolo vyvraceny. Si rikam: "Doprdele prace, vzdyt mam Toyotu, tak jak se mohlo urvat kolo? Mrknu na matky, ktery tam samozrejme nebyly a zacina se mi promitat, jak jsem stal na parkovisti a nejakej dobrak mi povolil matky, protoze mam prazskou znacku - fakt se mi hlavou honily *, vlastne vsem, co jsme v tom aute jeli. :-) Proste jsem idiot a zapomnel jsem vyndat tu podlozku - na to pozdeji prisel mechanik Toyoty z Hodonina. Kolo nedosedlo na naboj a proste se povolilo.
Nicmene velky dik patri panu Matustikovi z hodoninske Toyoty, kterej v 18:00 v sobotu poslal 2 mechaniky do salonu, aby z nejakyho auto vymontovali 3 srouby z kola (moje 3 srouby se vylomily) a nasledne mi to na dalnici opravili. Prece jenom jsem mel jeste pred sebou 230km do Prahy a nejsem si jistej, jestli bych tam na dvou sroubech dojel. :-)
Tak to je moje historka z nataceni, jsem vul, ale nastesti to dopadlo tak, jak to dopadlo. -
« Re: Re: Facelift Avensisu
Ten facelift v 2006 je ocakavatelnej, neco se vygooglovat da, obrazek samozrejme ne. 3-4 rok na trhu je nejvyssi cas. Normalka, trochu se zmeni narazniky a svetla, da se jiny radio, nekam se narve jeste jeden airbag a dalsi 3-4 roky se pojede dal. -
Lubos.1 09.12.05 13:29
« Re: Re: Facelift Avensisu
To s tim faceliftem jsi nasel kde?
Uz ani neviem (niekde som to nasiel na internete), ale potvrdil mi to vcera aj predajca, ale nevedel nic blizsie. Ten podvozok je makky v porovnani s Mazdou 6, na ktoru som zvyknuty. Auto sa v zakrutach dost naklanalo. Netvrdim, ze je to problem, len som opisal svoje pocity. -
« Re: Facelift Avensisu
To s tim faceliftem jsi nasel kde? To by me dost zajimalo, protoze bych chtel jit do Avensisu taky. A ten interier je prave jedna z veci, kvuli ktere jeste trosku vaham. MP3 a min displaju by se hodilo. Taky jine nez cerne potahy by byly fajn.
Me se ten podvozek u 150k diezlu nezdal az tak meky. A nebyl to jen muj pocit, ale i kamose co nim jel se mnou. -
Lubos.1 09.12.05 10:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jazdil, ale uz davnejsie. Je fajn, ale je maly - na strednu triedu. Napr. novy Civic je vo vnutri vacsi, sadol som si 'za seba', co v Accorde nehrozi. Talkisto pristup do kufra je zly - ked budem potrebovat, strcim tam napr. kocik? Accord z hry nevypadava, len ma serie cenova politika importera Hondy v SR. Bral by som verziu Sport, ale xenony sa doobjednat nedaju. V Rakusku ano, a aj cena by bola lepsia ale nechce sa mi znova absolvovat kolotoc okolo prihlasovania (sam to poznas - 3 tyzdne). Chcem, aby mi dealer postavil auto na znacky, nemam na vybavovanie cas ani chut a okrem toho by som nemal auto pocas 'vybavovaciek' kde nechat :(
Ale este sa uvidi. -
Lubos.1 09.12.05 09:08
« Re: Re: Re: Re:
Vcera som sa bol previezt v Avensise 2.2 150k. Motor je citelne slabsi ako D-CAT, ale ma porovnatelnu charakteristiku a je rovnako tichy. Mal by mat aj väcsi rozsah pouzitelnych otacok ako D-CAT. Bo som sa aj na dialnici, pricom fukal silny vietor. Aerodynamicky hluk bol pomerne silny, ale slabsi ako napr. v Mazde 6. Co ma vsak zarazilo, ze pri urcitom smere vetra bolo pocut silny zvuk asi od spätnych zrkadiel - nieco ako ked je prievan v byte a je jemne privrete okno - skoro az take hlboke piskanie. Inak auto celkom fajn. Vyborne odhlucneny podvozok a pomerne mäkko naladene.
Zaujimave je, ze rovnako ako v modeli s motorom D-CAT vodic nevnima zrychlenie a silu motora, presvedci ho az pohlad a pomerne rychlo stupajucu rucicku tachometra.
Mate niekto informacie, ake zmeny sa planuju v pripravovanom facelifte v polovici roka 2006? Privital by som startovacie tlacitko ako ma Corolla Verso, trosku prerobeny interier, vynechanie kazetoveho prehravaca, moznost MP3 a dlhsie sedaky :)
V kazdom pripade Avensis je adept na dalsie auto, a to s jednym s tychto novych dieselov. -
« Bez nadpisu
SirAnton - No neviem, nevidel ju nahodou v obsadeni 7 miest? Pretoze potom je ten kufor skutocne maly ;) Parametre hovoria trosku o inom. Ale nejde ani tak o rozmer, ale o pristup, samozrejme co sa tyka pristupu a vyuzitelnosti batozinoveho priestoru jednoznacne prehrava Sedan, Liftback je na tom podstatne lepsie, a nakoniec Kombi. Vyhodou CV je ale jej stavebna vyska, ak mas male dieta, nemusis sa sklanat ku sedacke, ale vyberies ho rovno, dvere sa otvaraju takmer do praveho uhla, to je tiez podstatny rozdiel. Neverim, ze znamy s M6 toto moze... Naviac sedacky druheho a tretieho radu idu do podlahy, takze sa v CV urobit docela fajne letisko. Ako hovorim, proti gustu ziaden disputat. Kazdemu vyhovuje nieco ine. Dnes si uz i tak clovek vyberie velmi tazko.








BTW, tu je v pneuservisoch zvykom, ze ked si u nich prides prezut gumy/prehodit disky, tak ti na ne automaticky daju velke plastikove pytle. Inak by som mal aj ja zaprasene az po strechu :D