TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Re: Re: Avensis
SHIN: Tos měl letní zmydlený na dráty? Osobně zimu v těchle autech doslova vyhledávám a jediný, co mě zastaví, je nějakej chytrák, co s předohrabem zastaví v kopci a pak už se nerozjede.
Zrovna otcova 735i na funglovkách Dunlop Wintersport 3D mě až doslova sere, protože v podélném záběru tam, kde už mně roční Micheliny na 524td příjemně podkluzují a dovolují řídit auto i plynovým pedálem, tam prostě sedma jenom akceleruje bez prokluzu.
Naposledy pro mě jel traktor před třema léty, když jsem si zacouval ještě se starou 635CSi šikovně do chatové oblasti k řece a na namrzlém ledu ve 12° stoupání to už nebylo možné vyjet ani s rozjezdem. Mám pocit, že na těch starých ztvrdlých zimákách, co jsem tam tenkrát měl před Conti 790, by to nevyjela ani Impreza. Vzorek měly, ale přilnavost nikoli. -
« Re: Re: Avensis
Redbaron: Hele já netvrdím jak dokážu jezdit úsporně s nohou v křeči :roll: , jenom jsem sem napsal to co reálně projedu. Nepatřím k úchylům s TDi motory, kteří když jim spotřeba stoupne nad 5litrů mají zkažený den :'-( Naštěstí pro mě spotřeba z ekonomického hlediska není na autě to nejdůležitější. Pravda je, že jsem měl doplnit, že jezdím každý den do práce vzdálené cca 5km (Praha) a hodně pospíchám >:-[] takže spotřeba tomu odpovídá... Doufám, že jsem nevrhl špatné světlo na starý dobrý 2.0l od toyoty... 8-s
Jinak co se týká hodnocení auta tak myslím, že TUV testy mluví jasně pro toyotu (v tomto stáří cca 5let pro avensise) . Kdyby se k nám dovážely 4x4 verze tak mám znovu avensise. Takhle koukám po subaru. To jsou podle mě jedny z nejlepších aut na světě. :idea: Mimochodem jak ti jezdilo BMW teď jak trošku nasněžilo >:D >:D Já když jsem v nich jezdil (318i, 535i, 735iL, rv. 1991-93) tak to stálo totálně za *... :*) -
Saab 30.12.05 11:35
« Re: Re: Re: Re: Avensis
to RedBaron: to ví každý, že nejlepší motory dělá Saab >:D
Já jezdil krátké trasy se Saabem 9000 2.3turbo za cca 10-11,5 litru a to jsem ho občas i prohnal, takže TCSko mělo co dělat (zvuk turba mezi činžáky je prostě nááádhera). Jinak brácha má teď Toyotu CarinuE 2.0 GLi a jezdí průměr město + krátké trasy za cca 8,3 litru (bratránek s Fabii 1.4 za 8-9 >:D ).
Nicméně jsem jednu dobu jezdil v klidu dlouhé trasy s Corollou 1.3 karbec za cca 9-10 litrů, tedy jen do doby než jsem vyměnil lambdu :) -
« Re: Avensis
Tomáš Keltner: Ten dvoulitr '99 je celkem tragickej, za takovejhle průměr s převážným podílem města jezdí třeba šestiválcová BMW 525ka v kombíku, která má 190 koní a úplně jinou úroveň svezení. Za 13 pak v tomhle režimu jezdí velká kraksna BMW 735i v automatu a s klimatizací. Nerad bych srovnával hrušky s jablkama, ale tady mi ty jablka prostě asi dávaj větší smysl :) -
« Avensis
Vlastnil jsem dva modely Toyoty Avensis. RV2001 (po faceliftu) 2.0l D4D Wagon, 81kW, průměrná spotřeba 8,5l nafty (80% Praha), RV1999 2.0l, sedan, průměrná spotřeba 11,5l benzínu (80% Praha). Přesto, že jsem obě vozidla využíval naplno nesetkal jsem se s jedinou závadou. Do servisu jsem jezdil jen na kafe pokecat s technikama... >:D
Faceliftovaný avensis je samozřejmě hezčí a zejména interiér už nevypadá tak "ošklivě japonsky", z hlediska praktického užívání a jízdních vlastností v nich není ale podstatný rozdíl. -
"-- skrytý --" 22.12.05 08:07
« Lépe o jednoho Avensise méně než...
Před týdnem tam (v Jinonicích) byl smrťák a taky v tom byl náklaďák. Holt člověk musí být ve střehu. Představ si, že by do tebe jen brnknul a tím tě odrazil do protisměru, kde by tě třeba vzala Tatra co nezná bratra zepředu (to se stalo mému bývalému šéfovi - 2 mrtví)... -
Saab 22.12.05 06:18
« Re:
to milosh: u prvního Avensisu doporučuji model po faceliftu (od roku 2000), tam už byli různé problémy vychytány. Model po faceliftu poznáš podle světel (po faceliftu čirá optika) a taky umístění znaku (starší ho má na kapotě, po faceliftu je mezi světli). Tady máš nějaké odkazy na "testy" ojetin:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] -
« Málem bylo v ulicích o 1 Avensise méně
Tak jsem jel včera v Praze 5 po Radlické směrem na Smíchov a zastavil jsem na červené přímo u metra Jinonice. Během chvilky se za mnou vyloupnul kamion a už jsem jen slyšel jak mu přerušovaně odfukují brzdy a viděl jsem jak se na mě * jako blázen. Holt to chlapec hnal jako prase a nepočítal s bržděním v mírné zatáčce. Vrazil jsem tam hbitě za 1, mrknul doleva a doprava a hrabáním jsem vystřelil červená nečervená dopředu. V tu chvíli jsem viděl kamion ve zpětném zrcátku jak mi již olizuje *. O vlásek jsem to stihnul, ale kamion to neubrzdil, tak tu červenou nakonec v klidu projel taky a pokračoval jako by se nechumelilo. Kdyby byla námraza či vrstva sněhu tak se to dá trochu omluvit, ale silnice byla posolená a chovala se jako běžná silnice po dešti. Kéž by bodový systém vyhnal takovéhle prasata z našich silnic. Promítám si v hlavě jaká to mohla být morda zezadu a co by to asi bylo za šok pro mého 2 letého syna. Nemluvě o tom že by po takovéhle ráně bylo auto možná na odpis, či na výměnu zadní poloviny. -
« Bez nadpisu
Zatim jsem projel par prvnich stranek toho 2-leteho tematu >:D ale nenasel nic o prvnich modelech avensisu, ktery mozna bude mym dalsim autem. Mohl by mi nekdo napsa nejaky odkazy, kde bych si nasel testy tohoto modelu, spotrebu, spokojenost uzivatelu a taky fotogalerii? Mozna je to uz tady, ale fakt jsem to nenasel, tema je DOST dlouhy :D -
modus ponens 13.12.05 13:00
« prehliadka 60tis. km
Tak mam po nej. Na uvod hned napisem, ze som po dlhsietrvajucich konzultaciach na vsetky strany ohladne sviecok Denso Iridium Power dostal viacero odpovedi, pricom zo strany Toyoty boli vsetky bud opatrne zamietave ("pre istotu pouzite radsej tie, co su v manuale") alebo jasne zamietave. Jasne zamietava prisla po celkom prijemnom pristupe Toyoty CR, kde sa mojou otazkou zaoberali hlbsie a konzultovali to (vraj) s vyrobcom (auta). Takze Iridium Power sa zatial nekona.
K prehliadke. Trochu ma rozladila skutocnost, ze som zabudol povedat, ze si neprajem dolievat vodu do ostrekovacov (notoricka to aktivita snad vsetkych servisov - ved preco nedoliat vodu s marzou niekolko sto %?) a uz som ju tam mal. Moja chyba. Celkova cena ma trochu prekvapila: cca 5800 Skk. Cakal som menej, kedze olej som mal vlastny. Nejako sa to nabalilo. Btw, mal som vypalenu ziarovku tretieho brzdoveho svetla... :roll:
ad. plastove kruzky. Kolesa mali dole, tak dufam, ze by si vsimli, ze tam su navyse... Dole sa mi ich teraz davat nechce a ALU disky nemam doma. :'-( -
« Re: Re:
SirAnton: Jo jo, to je presne ono. Alu disk ma vetsi prumer stredove diry nez origo plechac, tak se tam da tenhle krouzek, kterej ma vnejsi prumer stejne velkej jako je dira v Alu disku a vnitrni prumer je stejnej jako dira plechace. Ja vul jeste ty kola nasazoval s poklicema, takze jsem si nevsim, ze to poradne nesedi na naboji. Bud se podivej na hlinikace, jestli tam ty krouzky jsou nebo sundej poklice a mrkni, jestli kolo dobre sedi.
Celkem jsem se divil, ze se to povolilo po nejakejch tisici kimotrech, ktery jsem najel po prehozeni kol. Cekal bych, ze se to povoli kratce po prezuti.
blesk999: Kdybych do kufru (mam sedan) dal kola bez problemu, tak to neresim a zadeju do pneuservisu, ale do kufru se mi vejdou 2 kola a 2 musim dat na sklopene zadni sedacky a to se mi nechtelo, prece jenom ty kola nemam nejcistsi. :-)
Kdyby se to, nedej boze, stalo tobe, tak bys moh dopadnou mozna o neco hur, prece jenom kdyz ti ulitne predek, tak je to horsi nez zadek, to aute se chovalo jako s pichlou gumou, takze to nebyla zadna velka krizovka. Po ulitnuti by to uz asi sranda nebyla :-)