TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.06  10:12

    « Avensis - koupe jinde v Evrope

    [odkaz]
    at nevarime z vody, viz odkaz. Prijde mi to jako super cena, po prepoctu za nejakych 540tis. Mate s tim nekdo nejake zkusenosti, tedy mam namysli nakup aut jinde, v tomto pripade v nemecku at uz pres Autoscout24.com ci pres neco jineho, primy kontakt s prodejcem a podobne. Jake jsou spojene administrativni procedury s koupi noveho auta v jine zemi EU apod.?
    diky za info
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 03.01.06  15:05

    « Re: Re: Re: Re: pre Lufa - spotreba a styl jazdy

    Luf: to bola 1.6 a 1.8 od Toyoty. Ibaze 1.6 bola len pre sedan a v najnizsej vybave tusim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  14:53

    « Re: Re: Re: pre Lufa - spotreba a styl jazdy

    Tak to som sa asi sekol. Pamatam si, ze nejake dva benzinove motory mali rovnake papierove spotreby, takze jednoznacna volba by bol ten vacsi. No teraz je to uz jedno, nove rodinne auto bude najskorej za 4 roky, dovtedy to uz vsetko bude inak.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 03.01.06  14:30

    « Re: Re: Re: pre Lufa - spotreba a styl jazdy

    Nove diesle su fajn, skusal som obe verzie 2.2. (150 a 177k). Vymena auta prichadza do uvahy az o rok, Avensis bude urcite vo vybere s jednym s tychto motorov (spolu s Accordom, znovu Mazdou 6 a Grand Vitarou).
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 03.01.06  14:21

    « Re: Re: pre Lufa - spotreba a styl jazdy

    luf: papierova spotreba 2.0: 10.6-6.6-8.1, 1.8: 9.4-5.8-7.2 Myslim, ze prave 2.0 (benzin) je u Avensisu nie prave najlepsia volba (kvoli priamemu vstreku). To uz radsej diesel, ked sa niekomu mali 95kW.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 03.01.06  14:12

    « Re: Re:

    Lubos1: na SK dialnice som zanevrel. Najma cast BA-Trnava byva velmi casto "upchata" Aviami, S120 a setrilkami iducimi 100-120 km/h. Kym nejdem dalej ako do Trnavy/Nitry, tak fakt radsej starou cestou. Zial. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  14:06

    « Re: pre Lufa - spotreba a styl jazdy

    Tak to je fakt pekne. Svoje urcite zohrava aj fakt, ze litfback ma lepsie obtekanie vzduchom ako kombik. Ale v podstate mas spotrebu len o malicky chlp vyssiu ako Megane. Fakt klobuk dolu, Toyota sa vytiahla. BTW podla papierov ma 2.0 identicku spotrebu. Realne skusenosti s nou nemas?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  13:52

    « Re:

    SHIN: Jsi jeden z lidí, kterým nevyhovuje přetáčivost, tečka. Mě vyhovuje. Adhezní problémy v zimě jsou a mají je všichni. Já jenom nejsem ochoten vyměnit výhodu pro pět kalamitních dní v roce za nevýhody po celý rok. Nový Avensis i Accord můžu jenom pochválit, jsou to auta na úrovni a taky jim to trvalo. Podle mého je dneska mezi těmihle auty a BMW daleko menší rozdíl než tomu bylo v roce 1990 a já to uznávám.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 03.01.06  13:43

    « Re:

    Na dialnici jazda 130-150, skor vsak k tym 150 ako k 130 - podla premavky. Asi Ti je jasne, ze SK dialnice to teda nie su.
    Preco by to nemali byt SK dialnice? Bezne jazdim smer BA - Zilina priemerne tachometrovych 160 a nie je s tym ziadny problem.
    Iba posledny piatok (ZA -> BA) sa dalo ist maximalne 100 :-( (nejaka kalamita + nehoda 60 aut) - ale isiel som az vecer a trvalo mi to 3h 40 (bezne 1:50)
    Kazdopadne celu situaciu v mediach zbytocne prehanali ("nejazdite, ked nemusite!", "zivotu nebezpecne", atd.). Pri neprehanani rychlosti bolo vsetko v pohode.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  12:55

    « Bez nadpisu

    RedBaron:
    Mrzí mě jestli jsem svou poznámkou (tuším že jsem to začal já) na BMW rozpoutal diskuzi jiným směrem než zde má proudit - AVENSIS. Rád bych zareagoval na všechny přízpěvky ale s odstupem času to asi ztrácí cenu. Tak jen obecně.
    RedBarone padá na tebe nějaká ta věta s despektem protože tu jsou lidi kteří asi vyzkoušeli více značek a i BMW. Není tajemstvím, že vozidla s klasickou koncepcí mají za snížených adhezních podmínek větší problémy. Nejde o řidiče ani pneu ale o koncept. (ta má poznámka s matikou... :-) ) Nechme to být. Jak jsem řekl BMW patří mezi nejlepší výrobce automobilů. Nezvratný vývoj v poslední době tlačí všechny do
    pohonu 4x4 za pár let se tam všichni sejdeme...
    Nemůžu si ještě odpustit poznámku na "japonský superauta". Taky mi chvilku trvalo než jsem si na ně zvykl - vzhledově. Nevím teda že by tam chrčely plasty natož jako v moskviči (měl vůbec nějaké >:D ). Fakt je že BMW je někde jinde (je lepší), ale nová auta třeba Avensis je něco úplně jiného! Běž do nějakého autosalonu a svez se s ním a zaručuju ti, že (pokud tomu teda fakt rozumíš) řekneš, že nový avensis má jeden z nejlepších podvozků ve své třídě. Stejně jako ten nový Accord od Hondy. Pokud někdo tvrdí opak tak vědomě či nevědomě lže.
    No a poslední poznámku. Právě kvůli tomu jak se BMW chová ve "vypjatých chvilkách" v zimě jsem od něj upustil. Oproti tomu Audi, nezlob se na mě je úplně někde jinde. A ten středovej panel je proti tomu sranda...
  • 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 03.01.06  12:29

    « pre Lufa - spotreba a styl jazdy

    Luf: podla mna nie je velky hmotnostny rozdiel medzi Meganom Grandtour a Avensisom Liftback. Moje hmotnosti: pohotovostna 1340, celkova 1820.
    Styl jazdy:
    V meste moc nenavymyslam, zalezi na premavke. Minimum prudkych akceleracii (nema to vyznam), na studeny motor pianko otacky, jazda medzi 2200-3000ot. (ak sa da).
    Na dialnici jazda 130-150, skor vsak k tym 150 ako k 130 - podla premavky. Asi Ti je jasne, ze SK dialnice to teda nie su. ;-)
    Okresky su najzaujimavejsie. Podla nalady idem bud pianko limity +15 km/h, alebo vytacam motor do vyse 5000ot. Ten zvuk milujem, i ked priatelka sa pri takej jazde akosi krcovitejsie drzi madiel na dverach. ;-) Rad mam, ked na akceleraciu dovod, napr. vyjazd z dediny a setrilek iduci 70-80. Vtedy podradim na 2-ku, vytnem tomu tych 5500ot a vzapati radim 5-ku, aby som udrziaval dosiahnutu rychlost. Na okreskach radim casto 1-2-5, prip. 1-2-3-5. V meste pri zahriatom motore 1-2-4. Ak idem pianko, tak klasicky 1-2-3-4.
    Podla nalady sa snazim nejazdit monotonne. Na monotonnu jazdu by mi stacil slaby benzin, resp. plochy diesel.
    Spotreba: nemam zmeranu spotrebu pri 100, 120, 130. Ani neviem, ako by som to zmeral. Zalezi na sklone cesty (do kopca, z kopca), vetre... Ale ked som isiel v nedelu v Brna do BA a cesty boli v stave, ze som isiel 90-100, tak mi PP v BA ukazoval tusim 5.7L. Na suchej ceste by to vsak pri tejto rychlosti bolo este menej. Snehove jazyky a neodhrnuta cesta kladie kolesam nezanedbatelny odpor...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  09:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    To RedBaron: No já jsem taky začínal u Š110 a Oktávku jsem vždy považoval spíše za ostudu než chloubu našeho průmyslu, ale nebudeme to dál řešit. Každý si myslíme to svoje a ke spotřebě Avensisu bych dodal jen to že je super. Stejně tak byla fajn i u mé bývalé Cariny 1,6XLi
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  09:44

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Brázdič: Já celý svět asi znát nebudu. Svý auta jsem vždycky vybíral na základě porovnání a je smutný, že v ojetině za pár tisíc si člověk pojezdí líp než v Octavii, chloubě našeho průmyslu. Ale nevím, jestli jsi ty vůbec někdy opustil tuhle Avensisovou komůrku. Já sem chodím na pokec od roku 2001. Moje první auto v roce 98 byl Trabant 601 Limousine, pak Opel Monza 3.0E, BMW 635CSi, BMW 540iA a teď 524td, všechny jsou na webu k vidění. Minulou zimu jsem koupil tohle za 28tKč od kamaráda na doježdění, že si na ty papíry přitáhnu hezkýho kombíka z 95 v benálu a ono to pořád jezdí a jezdí. Já sem taky nechodím propagovat tuhle jebku, tu diskusi začal někdo jinej. Já jsem sem jenom hodil poznámku o tom, že spotřeba Avensisu je dost bídná a vy jste mi začali podsunovat, že musím každej den zapadnout do sněhu a podobný blbosti, který se mi prostě nedějou. No nic, nebudu se vám tu do toho míchat, chvalte si tu ty kvalitní japonce a můžete si dál povídat o tom, jak manželčiny holičky teta z třetího kolene jednou zapadla s bavorákem :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  09:18

    « Re: Re: Re: Re:

    To RedBaron: Tvoje finanční situace je mi ukradená a nechci se nad tebe nijak povyšovat, ale když jsem vidět na fotkách tvé stařičké BMW, tak mi to spíš připadá, jako že sis pořídil první auto a hned znáš celý svět :-) BMW jsem měl taky, ale zkušeností jsem s ním moc nenasbíral, protože jsem si ho koupil někdy v lisopadu 1995 a hned mezi Vánocema a Novým rokem jsem jako jediný z tuším 5 aut nevyjel k horské chatě, ke které se vydrápal i kámoš s Feldou na letních gumách a já s novýma zimákama jen za přispění cca 10lidí co mě tlačili. Auto šlo hned v lednu do frcu a koupil jsem Peugeot 605 3.0, který byl na sněhu o mnoho ovladatelnější a vyjel toho taky neporovnatelně víc.
    I tak ale uvažuji v budoucnosti o BMW, ale jedině o X5 či jiné hračce na blbnutí s náhonem na všechny 4.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.01.06  09:10

    « Nic ve zlém

    Nic ve zlém krvavý barone ale myslím že jsi trošku ve špatném tématu. Tady je to myslím o Toyotě Avensis.
    Mimochodem, onehdá jsem projížděl Stodůlkami P13 a viděl jsem na příjezdu na hlavní zoufale hrabat zadními koly automobil nejmenované německé značky. Hlavní byla čistá ale vedlejší s břečkou. Myslím že tam hrabe ještě teď... :P
    V naší ulici U jezera pak vidím přímo z okna (je dosti stoupavá) každou zimu manévry zadokolek, a to se dycky nachechtám :mrgreen:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  08:31

    « Re: Re: Re:

    Brázdič: Nevím, jak bych to řekl, asi jen "Už se na to vyserte!" Promiň mi, že dneska zase moji všichni kolegové až na jednoho s Feldou, který zapadl a tahali ho, jeli autobusem a já dojel tím děsně nemožným vozidlem normálně do práce. Tvůj kamarád dokazuje jenom to, že neumí se zadkem, vůbec nic jinýho. Tak ho pozdravuj.
    Svezení Accordem o 7 let mladším než můj současnej denní kůň považuju za jeden z nejotřesnějších zážitků vůbec, to samé Civic a Primera. Nevím, kde se berou ty zvěsti o superkvalitních japoncích, ale tam, kde jedu po kostkách v tom starým keplu a nic nevím, ve všech třech hrčí plasty jako v Moskviči.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  08:19

    « Re: Re:

    To RedBaron: No to co tvrdíš se mi moc nezdá. Mám kamaráda co někdy před cca 6 lety v současnou chvíli vlastnil Audi 80, Mercedes 600S, BMW 740 a Hondu Acord. V zimě vyjížděl pouze se Audi nebo s Hondou, protože říkal že MB i BMW jsou za sněhu či silnějšího deště na silnici hrozné. Vše vyjma Audi 80 byly téměř nová auta, jen Audi už měl pár let. Jo a nebyla to Audi Quatro, ale obyčejná předokolka. Jinak s tím místem na nohu u Audi je to pravda a nejen audi ale celý koncern má střední tunel tak akorát na otlačení nohy.
    Nakonec všechny ty německé sráče prodal a dodnes jezdí jen tím Acordem :-) Je s ním strašně spokojený.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  06:27

    « Re:

    SHIN: Jestli ti nešlo ABS na kostkách dobře, tak jsi měl jednoznačně v * tlumiče. Jinak teď přes zimu mám chuť ABS vypnout, protože na břečce a bordelu mi 635CSi bez ABS brzdila podstatně líp, ale tam jde o princip, neboť ABS se přes břečku převaluje místo aby se probrzdilo na silnici.
    Vůbec nesrovnávám čtyřkolku se zadokolou a bylo by dost hloupý tvrdit, že rozjezdy v uklouzaném kopci jsou s BMW hračkou. Naopak. Jenom tvrdím, že jsem s tím nikdy neměl problém, stačí trochu přemýšlet. Teda dokud jsem nenarazil na někoho, kdo mě šikovně zastavil v kopci, srážka s blbcem, to je vždycky událost. Co se týče Audi, pokaždé jsem si v něm otlačil koleno o středový tunel, z jeho řízení jsem se nic nedozvěděl a ve vypjaté chvilce to jede rovně a můžeš akorát zavřít oči. Zrovna do své bývalé 540iA [odkaz] jsem se nebál pustit v zimě ani ženušku, to auto se ovládá jako dětská hračka. Hybridy jako X5, které jsou na silnici k ničemu a v terénu taky, vůbec neuznávám a nebyl bych schopen za to utratit ty peníze.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  21:10

    « Bez nadpisu

    RED BARON:
    >:D Hele já už slyšel i to, že někdo zásoboval horskou chatu s BMW a různý další příběhy... Netvrdím, že to je 100% nesmysl (ikdyž si to myslím) ono totiž záleží na dojmech a pojmech :-! , ale s těmahle autama jsem jezdil docela dlouho a moje zkušenost je opravdu zcela ale zcela odlišná :!: Nerozjede se to ani do kopce když je nasněženo. Měl jsem (řídil jsem) manuála (3ku,5ku) a pak jen automaty (735,740,750) i s elektronikou (740,750) a je to bída. To samé na mokrých kostkách. Třeba ABS v modelech kolem rv 1991 není na mokrých kostkách schopné vůbec pracovat, stejně jako BMW držet stopu. Třeba Audi quattro jede jako po kolejích a to si nemyslím o Audi bůh ví co (jezdil jsem A6,A8 ). Třeba jsi extra dobrej šofér (což podle spotřeby určitě jsi), ale matika je exaktní věda a něco prostě už nejde... Naprosto souhlasím, že pneumatiky mají veliký vliv, ale náhon na jednu nápravu versus 4x4 je nerovný boj. Nevím jestli jsi někdy zkoušel (myslím opravdu) permanentní čtyřkolku? Myslím, že ne. Každopádně BMW patří mezi nejlepší výrobce aut proti tomu žádná... Kvalita zpracování, převodovky, motory atd. atd. Teď jsem měl půjčenou na testování X5 a kromě festovní masírky :P otáčely se za mnou i tramvaje :shock: jsem byl trošku konsternovanej. Po pravdě řečeno jezdil jsem s tím offroad a velmi špatné (vím že to není offroad, ale třeba subaru forester taky ne a projede víc...). Ale abych jen nekritizoval tak třeba převodovka byla výtečná a motor také.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  18:35

    « Bez nadpisu

    Red - v kazdom pripade je to pekne. Ja si z tej spotreby nejak tazku hlavu zvacsa nerobim, pretoze viem, ze to auto si to zozrat musi. Ked prechadzam Cinovec tak sa s tymi kopcami nemazlim, spotreba rastie. Patrim k tym odpornym udrziavacom cestneho tempa, takze sa velmi nerad zdrziavam. Pokial zrychlujem, tak naplno. Ta klima pre dieta na 24 stupnov tiez robi svoje... Jednoducho som spokojny.
    Presne na Silvestra, 10 km pred cielom som dostal defekt... Dojazdovka je chujovina do 80 km... cestou k svokrovcom som isiel zo Zvolena do Galanty nonstop 100 km/h - 5,2l - po kopcoch a snehu, nalozeny. Skoro som dostal infarkt >:D ale co uz ked je 31.12. a 1.1. vzdy Slovac ozrata a pneuservisy nefunguju ;)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…