TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Re: Re: A je tu problém
Brazdic: Natankuj plnou nadrz a mas po problemu :-)
Taky se mi to stalo. Jak asi vis, servisuju v Hodonine. Asi mesic jsem s tim jezdil, nez jsem se rozhod to resit. Tak jsem si udelal vylet do Hodonina a nekde pred Brnem jsem bral plnou nadrz, kontrolky zhasly. :-) Byla blbost se vracet do Prahy, tak jsem do toho Hodonina stejne zajel, na nic se neprislo.
Teda, doufam, ze to zhasnuti a natankovani plne nebyla jen blba nahoda. Ale jak rikam, hned pri prvnim startu po natankovani plne mi to jeste na benzince zhaslo. -
« A je tu problém
Dnes dopoledne jsem byl v Makru a cesta tam probíhala O.K. Když jsem se ale vrátil na parkoviště, naskládal nákup do kufru a otočil klíčkem praštily mě do očí 2 svítící kontrolky na přístrojovce. VSC a TCS mi zůstaly trvale svítit. Už jsem to byl párkrát prubnout znovu a je to stále stejné. A tohle je právě to co mi dříve vadilo na jiných značkách aut. S autem se sice dá jezdit normálně, ale člověk musí s autem neplánovaně do servisu a je to zase hromada ztraceného času. Jen doufám že to bude nějaká blbost a že se to hned najde.
Když srovnám mou bývalou Carinu E s Avensisem, tak musím usoudit že ta kvalita šla asi opravdu trochu dolu. S Carinou jsem nikdy nic neřešil. -
matuS 18.01.06 16:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tono, ale to nieje 900litrov ale 756 (cena bez dph). A s tou vybavou je to uz slusna kupa. Naozaj sa chod s tym autom povozit, budes prekvapeny. Aspon teda ja som bol prijemne prekvapeny, a to sa uz tyzden vyvazam v e400cdi a normalne jazdim s C5, co je vybavou a motorom v podstate vyssia stredna trieda.
a preco som zavrhol ostatne znacky?
taliani - kvalita porovnatelna s francuzmi, zly spetny odpredaj
korejci - zly spetny odpredaj
-opel ford - "lacne" (nechap to cenou ale prevedenim) nemecke auta, nic ma k nim netaha. tdci je zevraj navyse citlive na kvalitu nafty. kvalita rovnako priemerna ako u francuzov.
Jednoducho europske auta su ako loteria. Aby si mal kvalitny kus, musis mat stastie. U japonskeho musis mat nestastie aby si natrafil na zly kus.
Skodovka je vynimocna tym, ze aj keby s nou bol nejaky problem, tak brat mojej tety robi v autorizovanom servise Skoda/vw/seat, a verim ze ten by ma neodpinkal so slovami "to je normalne" (vid napr mestska jazda 307) -
"-- skrytý --" 18.01.06 15:58
« Re: Re: Avensis kombi nemá na Slovensku odpočet DPH?
To je tedy blbost !
Avensis CZ:
Osobní - 278 ks (187 ks benzín) 65% benzín
LUV do 2t - 71 ks ( 71 ks benzín) 100% benzín
LUV do 3 t - 136 ks ( 16 ks benzín) 12% benzín
Celkově: 56% benzín, v roce 2004 64% benzín, diesel posiluje. Nové dieselové motory do toho ještě ani nestačily zasáhnout. Na to, že stál jeden dieselový motor proti 3 benzínům je to velice dobrý výsledek a něco to napovídá. -
matuS 18.01.06 15:55
« Re: Re: Re: Re:
matuS:
Ja som nepisal o Tebe, ze si si vybral diesel a nevies si zratat 1+1. Pisal som o ludoch, ktori idu do TDI, lebo "TDI nic nezerie" a pritom oni nic nenajazdia.
ale ja som sa neurazil, ja som len poukazal, ze na vec sa da pozriet aj z ineho hladiska ako z toho tvojho.
Co sa Tvojho testu tyka (Corolla Verso vs. Octavia II), tak neviem, preco porovnavas Corollu Verso s klasickou NST. Teda, viem, ze si chcel N1, ale to robi z tohto testu taky hybrid. Je totiz jasne, ze Verso bude drahe, pretoze nesie so sebou visacku MPV, za ktoru sa dnes dost plati. O to viac ma prekvapuje, ze Ti Octavia nepripada draha. Dat za NST s nic moc dieslom (ked uvazim ohovoreny 85kW diesel od Toyoty) takmer 900 litrov je podla mna dost.
preco som ich porovnal? A je nejaka ina alternativa? Opat davam do plena otazku: auto s odpoctom DPH a so slusnou vybavou pod 900tisic a nesmie to byt francuzske ani talianske auto, ani opel ani ford.
ja som doslovne napisal ze oktavia je draha:
[odkaz]
a ja som dizel od toyoty neohovaral, iba je divne ze stoji o 80tisic viacej a nieje v modeli, ktory ma odpis DPH -
modus ponens 18.01.06 15:51
« Re: Re: Re:
matuS:
Ja som nepisal o Tebe, ze si si vybral diesel a nevies si zratat 1+1. Pisal som o ludoch, ktori idu do TDI, lebo "TDI nic nezerie" a pritom oni nic nenajazdia.
;-)
Co sa Tvojho testu tyka (Corolla Verso vs. Octavia II), tak neviem, preco porovnavas Corollu Verso s klasickou NST. Teda, viem, ze si chcel N1, ale to robi z tohto testu taky hybrid. Je totiz jasne, ze Verso bude drahe, pretoze nesie so sebou visacku MPV, za ktoru sa dnes dost plati. O to viac ma prekvapuje, ze Ti Octavia nepripada draha. Dat za NST s nic moc dieslom (ked uvazim ohovoreny 85kW diesel od Toyoty) takmer 900 litrov je podla mna dost. -
matuS 18.01.06 15:21
« Re: Re:
Podobne sa bavim aj na opacnom extreme, ked si ludia kupia diesel a maju rocny nabeh 10tis. km. Fakt staci trochu zakladnej aritmetiky, ziadna ina matematika tam nie je.
skusim troska objasnit svoj nazor. Ja sa tu uz na fore pohybujem dost dlho, takze asi viete, ze som nikdy nebol fanda skodoviek. Ale prislo k situacii, ze bolo treba do firmy vybrat auto. Po skusenostiach s citroenom, po citani litanii na fore renaultu a peugeotu atd sme dospeli k jednoznacnemu konsenzu, ze dalsie auto musi byt japonske. Tak som zacal hladat a jedine vacsie auto, ktore som nasiel, je corolla verso. Lenze bohuzial je prilis draha. Su vo vybave veci, ktore by sme ozeleli, lenze to sa neda - variabilita vyberu vybavy je nulova. Keby sme skocili hned na vybavu terra, uz tam chyba zasa dost veci, ktore v aute chceme mat.
Hladal som nahradne riesenie. Auto musi byt N1 a vyber nieje velky. Vlastne nieje vobec ziaden, pretoze ziadne japonske osobne auto nema odpocet DPH (ak som nejake prehliadol, dajte prosim vediet).
Takze zostalo na vyber jedine europske auto. Opel je v mojich ociach nie dobre auto, Ford je lepsi, ale stale nic moc. Francuzi s talianmi uz nesmu do rodiny. Ostala skodovka.
Takze som zacal pozerat, aky motor. 1.4 urcite nie. Zostala 1.6MPI a 1.9TDI 77kw. Medzi tymito dvoma je cenovy rozdiel 60tisic korun. Naozaj dost. Lenze podla mna, tieto dva motory sa nedaju porovnat. S 1.6mpi uz mam nieco najazdene, ten motor nieje zly, ale na to auto je slaby (bol slaby na oktavii 1, s ktoru som jazdil a to bolo uplne hole auto - v zaklade. V oII sme dali dost vybavy, takze predpokladam, ze tam bude este niekolko desiatok kg navyse a ten motor je na hmotnost velmi citlivy).
1.9tdi 77kw sice ma ten isty vykon, ale o 100nm viacej a je to citit. To uz je dostatocna motorizacia.
Takze platis 60.000sk navyse. Netrufam si povedat, aky bude realny rozdiel v spotrebe.
A toto uz nieje az tak o matematike. Tu je ciastocne spotreba, povedal by som, az v druhom rade.
Tak ci tak, je velmi realne, ze dizelovy motor nakoniec ako jazdenku predas vyhodnejsie ako benzin a teda cast financii sa ti vrati.
Keby mala oktavia poriadny 1.6 motor, alebo 1.8vvti, bolo by to o niecom inom. Ale takato je realita. A trufam si povedat, ze VW to takto urobili naschval. -
modus ponens 18.01.06 14:59
« Re:
Atlis: ak jazdis najma na dialniciach, tak je to jasne. Tam benzin nielenze viac zerie, ale uplne zanikaju jeho prednosti. Na dialnicu by som volil diesel aj ja. Avsak v case mojho vyberu stal o 120tis. viac :'-( , tak neviem, ci by to nakoniec nevyslo rovnako.
Ad staznosti na spotrebu. Nechapem ludi, ktorym je vela priplatit si za diesel, ale placu nad spotrebou benzinu, a to este jazdia na 1/3 plynu. Podobne sa bavim aj na opacnom extreme, ked si ludia kupia diesel a maju rocny nabeh 10tis. km. Fakt staci trochu zakladnej aritmetiky, ziadna ina matematika tam nie je. :roll: -
« Bez nadpisu
Nie, nie je. Pianko sa da pocuvat radio a diskutovat. Toyoty su tiche.
Ale ano uvazoval. Chcel som RX-8, lenze narodila sa nam dcerka a do 270 litroveho kufra kociar aj s vsetkymi tymi haraburdami co dievca potrebuje by sme sa nezmestili... Tak som zvolil skor rodinne auto... Ale, mala rastie, takze kociar coskoro treba nebude. ;) Uz len opat zenu presvedcit :P
Mně tak 2x do roka udělá:zasunu kartu a svítí červené STOP,nejde nastartovat. Kartu vysunu,dám znovu a vše je OK-je to ropák.Do servisu s tím nejedu,pak by to nejelo třeba vůbec,nebo mne ohli o 50 táců.Je to
v záruce,ale Renault dělá,jak všichni víme,bezchybně,takže neuznávají nic.
Jen mne tak napadne,když mám špatný den,co by se stalo,pokud by karta za jízdy přestala komunikovat s čtečkou...asi bych tu už nikdy nic nečetl?Nejspíš :'-(
Tohle je nejhorší,nahodilé stavy.
Ještě ten zámek řízení:to se opravdu na Avensisu za jízdy blokne,nebo jak to bylo myšleno?
Nicméně máte hezčí a asi lepší auta,seč se mi poruchy zatím vyhýbají,ale je to deprimující ...už i Toyota.Globalizace je fakt bezva.