TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
1zdavu 24.01.06 17:53
« Re:Aristide
Meni sa aj rozvodak aj napinacia kladka. Ale mozes risknut a ked bude chyba v tom ze kladka uz nevydrzala a cele pojde do ..., tak ta uspora okolo tisicky sa premietne do straty niekolko desattisic. Mozes to skusit, ale som to neriskoval. ;-) Takze som menil komplet tak ako sa ma.
A motor je 4A-FE (ale preklep beriem) :-) -
« Re: Re:
To viados: Nechci ti brát iluze, ale ještě nedávno jsem měl na věc stejný názor jako ty. Je to pár týdnů co jsem četl moc zajímavý článek a už jsem zase optimista. V záloze je již dávno připravená vodíková technologie, ekoligicky naprosto čistá a velice laciná, jenže ropné společnosti a vlády zemí závislých na ropě tuto technologii zatím úmyslně neumožní zozšířit. Jak by se ti líbilo auto do kterého leješ vodu a ta se umnitř sama mění na vodík a kyslík, který pohání vůz. Už to existuje a člověk který to vyvynul má patenty roztroušené po celém světě, poněvadž je dost lidí co mají zájem na tom, aby se to ututlalo. -
« Re:
Chlapi,Pánbůh,všechny milované i nanáviděné strany,prezident a hlavně zdravý rozum konstruktérů ať nás chrání před touto dobou....snad Fiat s tím Mikrošrotem chce cosi dělat-zatím komunikace,odtud je to kousek k ŘJ,ABS,ESP....!!!!
To pravé nás asi čeká!?!? Vemte,že ten Bill by to rád viděl v autech...jde o jeho prachy.Ale o naše životy. Snad se to nestane.
Nestane, už dochází levná ropa. Nebudem ani v důchodovém věku a projet se autem bude svátek. -
« Re: Re: Výpadek VSC a TRC
To Kadel: A kdy tobě měnili žhavící svíčky? Pokud v 90tis. jak je tuším předepsáno, tak by na ně snad měla být nějaká záruka, ne? Dali ti tam vůbec správný typ ? Já teda nastartuju vždycky a zrovna dnes to trvalo cca 1s, ale někdy i 4s. V garáži mám kome 0, ale o víkendu jsem stál u kamaráda na sídlišti a když jsem šel v 9hod k autu tak bylo -6. Startování trvalo cca 2s. Nevím kolik bylo v noci, ale motor byl pěkně ztuhlý. -
« Re: Výpadek VSC a TRC
Tak to jsi me nepotesil, ja dneska chtel jet kupovat baterku. Vcera jsem v garazi tocil snad pul minuty motorem. Uz jsem si chtel vzit pritelcino Aygo, ale na konec to chytlo.
Ty zaseky rizeni jsou urcite mrazem. V garazi ted mam -9 a kazdy rano musim rozizeni rozhejbavat :-) -
« Bez nadpisu
No kolega kupil minuly tyzden "vyhodne" O2 Kombi 1,9TDi 77kW tak som zvedavy ako mu to bude jazdit...
Ja mozem zodpovedne povedat, ze teraz ked mam cely den auto na parkovisku ked som v praci tak zhavi aj startuje okamzite... a to tu mame uz treti den "prijemnych" -18C rano a cez den -14C a vysoka vlhkost od mora...
Len ma zase zacina trapit to povrzavanie v pristrojovke, ktore mi uz raz "odstranovali"... -
« Výpadek VSC a TRC
Tak jsem byl dnes v Autocentru Duba ohledně toho výpadku VSC a TRC. Hodili to hned na diagnostiku a sdělili mi že jim to vypsalo chybu žhavících svíček (D-4D 85kW). Údajně by to mohl být důvod proč mi svítí VSC, TRC, Engine a systémy jsou mimo provoz. (moc se mi ale ta souvislost svíček s VSC nezdá). Žhavící svíčky prý mají vydržet 90tis a já mám 67tis. takže mi je objednali a vymění je na záruku. Mohl bych zkusit dotankovat naftu, jestli problém zmizí, jako tu popisoval Kadel a Lubos1, ale schválně to nechám co provede ta výměna svíček. Každopádně to asi vysvětluje to delší startování v těchto mrazech (cca 3min). Loni mi to startovalo hned i když nebyly takové mrazy. Pokud výměna svíček problém s VSC neodstraní adiagnostika nic dalšího nenajde, zkusím dolít naftu a uvidíme. Každopádně to pak napíšu panu Koreckému do Toyoty CZ, aby o problému věděli. -
matuS 23.01.06 14:49
« Re: Re: Re: Re:
Lubos, urcite to bude tym mrazom.
asi to tym autam dost vadi. ujo dneska jazdil s mojou C5 a hovoril, ze celych 20min co s nim siel do roboty to vypisovalo poruchy, zmeny svetlej vysky a ine kravoviny.
ja mam teraz e-klassu, tak je na tom lepsie, ziadne poruchy to nehlasi, ale tiez to nieje autu vsetko jedno - displeje prakticky nepouzitelne, nez zacalo ist kurenie tak bolo pocut ako servomotory posuvaju klapky vo vzduchovych rozvodoch atd...btw schvalne som stopoval zhavenie - 12sekund
jednoznacne to tym autam neprospieva. -
"-- skrytý --" 23.01.06 13:30
« Bez nadpisu
Situace:mezně brzdím,má se aktivovat ABS:
Na palubovce se rozsvítí dotaz
"Chcete,aby se aktivovalo ABS?"
Kliknu YES
"Opravdu chcete,aby se aktivovalo ABS?"
YES
"Jste si jit,že se má aktivovat ABS?"
Nekliknu nic,protože BUM,BÁC...a začne se to podobně vyptávat na vaky...
Chlapi,Pánbůh,všechny milované i nanáviděné strany,prezident a hlavně zdravý rozum konstruktérů ať nás chrání před touto dobou....snad Fiat s tím Mikrošrotem chce cosi dělat-zatím komunikace,odtud je to kousek k ŘJ,ABS,ESP....!!!!
To pravé nás asi čeká!?!? Vemte,že ten Bill by to rád viděl v autech...jde o jeho prachy.Ale o naše životy. Snad se to nestane. :'-( -
« Re: Re:
To Kadel: Tak to je zajímavá informace. No je pravdou že jsem opomenul uvést, že jsem u toho Makra jako vždy natankoval plnou nádrž a právě od následného nastartování mi svítily ty kontrolky. Navíc jsem to už zkoušel a TRC+VSC jsou skutečně mimo provoz. Nejsou to tedy jen ty kontrolky. Zítra jedu k zákazníkovi 50m od Autocentra Duba (Toyota) tak je raději poprosím ať na to mrknou, jestli jim něco řekne diagnostika a když to na počkání nepůjde, tak zkusím dolít kanystr nafty a uvidíme co se bude dít.
Každopádně díky za info, trochu si mě uklidnil. Doufám že mě taky nečeká to řízení jako tebe. Jak je vidět tak řeším stejné věci jako ty ale se skluzem, jelikož mám najeto teprve 67.000km. -
"-- skrytý --" 22.01.06 19:38
« Re: Re:
Kadel:Já nevím,nebýt tak starý,řeknu "mladická nerozvážnost", nevzít Avensise a vzít L2.Jednu drobnost tam mám,ale to se vyřeší za vlastní,v pohodě se s tím ještě 30 tis ujede.Přední kotouče a jenom zevnitř-problém.Ve firmě mi je kluk dá celý komplet a bude to nějak v relaci ceny prohlídky u Renaulta,takže co ušetřím na jejich předražených prohlídkách,dám za koutouče a plichta.
Jenom mám pocit,že auta jsou už buď moc složitá,nebo je možná problém,že naše silnice příliš špatné,takže těch vibrací a rázů to koupí víc,něž třeba ve Francii a od toho se nám odvíjejí problémy.
Teď na léto budu měnit pneu 225/45R17 za 205/55R16,protože jet s těmi prvními po D1 se už v pravém pruhu moc nedá,celé to vibruje-možná jedna z příčin problémů našich aut,fakt nevím... -
« Re:
IT: Takze ta karta neustale s autem komunikuje? Jsem myslel, ze je to jen prostredek k nastartovani. Snad to maj nejak osetreny, aby se nestalo to, ceho se bojis. Jak vidis, tak s Avensisem mame vsichni vesmes stejny problemy, tak je mozna lepsi, ze jsi koupil auto, ktery uz je nejak tak provereny casem.
K tomu zaseku rizeni. Kdyz zatacim, tak volant jde lehce, ale pak najednou zatuhne a neda se s tim skoro hnout. Jak za to vezmes poradne, tak to povoli a je to zase v klidu. Je fakt, ze jsem si taky rikal, co by se asi stalo, kdyby me to potkalo nekde na dalnici pri prejizdeni z pruhu do pruhu.
Je to pres mesic, co tata koupil novyho Lexuse GS300, pri predavani se rozsvitila kontrolka airbagu, takze ho to taky celkem "potesilo". Byl to spatnej dotek na zadnim airbagu, takze taky zadna velka zavada. Pro auto si mechanici prijeli a pak ho zase tatovi odvezli, takze s tim nikam nemusel. Kdyby to takhle fungovalo i u Toyoty, tak mi ani ty zavady nevadej. Nejde o ty zavady, chapu, ze driv nebo pozdeji se neco porouchat musi, ale jak psal Brazdic, jde o to, ze s tim autem musis do servisu a je to zbytecna ztrata casu