TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
modus ponens 25.02.06 19:33
« Re: spracovanie corolla verso
matuS: Co ja viem... Ta fuga je mozno ako past na oko, ale poviem Ti, ze radsej takuto fugu a ziadne pazvuky ako naopak. :-) A k tomu oknu: nechal by som si to v servise pretesnit. Pokial to budu jedine dva nedostatky, mozes si gratulovat k stastnemu vyberu. ;-) -
matuS 18.02.06 15:04
« spracovanie corolla verso
[odkaz]
to je ta fuga na palubnej doske. Mozno vam to z tohoto pohladu nepride az take zle, ale cela palubovka je naozaj perfektne spracovana a toto je ako päst na oko...
[odkaz]
takto su nasadene gumicky na stlpikoch okien prednych dveri - aj lavych aj pravych...nechapem
auto ma momentalne cca 250km. Uz od vyroby je problem zadna pokryvka bat.prestoru. totiz uplne vzadu je dvojite dno a jeho kryt je lahky a poskakuje, takze bucha. Dneska sme kupili sietku do bat.priestoru a je to OK, takze v aute nic nebucha, co je na nove auto snad normalne
Prekvapuje ma spotreba, priemer je podla palubaka 8.5, takze parada. Auto aj pomerne rychlo kuri (pri teplotach okolo 0) zatial teda maximalna spokojnost, okrem hentych dvoch blbosti. -
« Znám částečný lék
To matuS: No já jsem byl již jednou vyléčený. Když jsem si v roce 1998 koupil Toyotu Carinu E, tak jsem ani netušil, že jí budu mít víc než 3 roky. Do té doby jsem měnil auta jak boty. Když utekly 3 roky, tak jsem začal být z auta nadšený, protože nepotřebovalo kromě pravidelné údržby vůbec žádný servis, což byl díky mým předchozím značkám aut celkem nezvyk. Sice si auto občas na větších nerovnostech někde vrzlo, ale radost z toho že auto šlape jako hodinky tento drobný neduh kompenzovala. Asi bych jezdil Carinou dodnes, ale jeden chytrák mě tak dlouho přesvědčoval jak se vyplatí LPG, až jsem si ho nechal namontovat a to byla osudová chyba. O tom už jsem se ale na diskuzi o LPG zmiňoval mockrát. Auto jsem nakonec po prodal když mělo 5,5roku a dodnes si nadávám za LPG.
No každopádně jsem tím chtěl říci to, že když je auto dlouhodobě spolehlivé, dokážu sem tam nějaké to vrznutí překousnout. Všechno má ale své meze a jsou auta, ve kterých bych se vyboural už jen proto, že bych stále za jízdy pátral kde a proč to vrže a klape. Proto taková auta mít nemůžu. -
« Povrzávání interiéru
Povrzávání interiéru je věc velice sporná. Kamarád má Oktávku která má sice už dost za sebou, ale vrže tolik, že by se o tom dalo vyučovat. On si ale nestěžuje a nic prý neslyší. Já bych s takovým autem jezdit nemohl, protože bych to prostě nedokázal skousnout. Manželčiná Mazda Premacy najeto 178tis.km taky celkem slušně vrže, hlavně přístrojovka někde u předního okna. Manželce to taky ale vůbec nevadí a dokud jsem jí o tom neřekl, tak si toho nevšimla. No prostě je to záležitost toho, jak je kdo náročný. Někomu záleží na tom, aby auto bylo navenek pěkné, jaké je uvnitř to už je mu jedno. Já jsem pravý opak. Většinu času trávím uvnitř a nezáleží mi tolik na tom, jak vypadám před svým okolím, ale na tom, jak se ve voze cítím a nesmí mě tam nic obtěžovat. Jak tu někdo psal, že slyší i řemínek na hodinkách, tak to je můj případ. Jendou jsem dostal hodinky Swatch a za týden na to jsem si šel koupit nové, protože ty Swatchky tikaly takovým způsobem, že jsem je slyšel i za jízdy v autě a byl jsem z toho nepříčetnej. -
modus ponens 15.02.06 17:46
« Re: Re: Re:
matuS:
od kufra hrka nieco aj mne. Nemam vsak cas zbehnut do servisu, nech sa na to pozru. Nieco bude uvolnene. Zaujimave, ze pri mrazoch to uplne prestalo. Uz sa musim hecnut a vyriesit to.
Horsie je, ak hrka palubka. Tam sam nic nespravis a nechat servisakov (aj ked su neviemako sikovni), nech Ti ju rozoberaju a skladaju, to je horsie ako loteria.
mam fakt to stastie, ze to moje auto nehrka.
A ja zase neverim. :-) Mam tu smolu, ze pocujem kazdu blbost (este aj remienok na hodinkach ma rozculoval, kym som nezistil, ze to hrka on a nie nieco vpredu ;-) ) -
matuS 15.02.06 17:37
« Re: Re:
SirA: Jistě,prvotní je kvalita výroby,ale na CZ+SK silnicích se rozhrká každé auto.
a nerozhrka! mam fakt to stastie, ze to moje auto nehrka.
Napr sef ma tiez C5, ma iba 110tis KM a to je peklo peklo, uplne peklo. to hrka jak hrkalka. Ale hrka to z kufra, keby som to auto dostal do parady, tak hrkat prestane :) -
"-- skrytý --" 15.02.06 17:19
« Re:
SirA: Jistě,prvotní je kvalita výroby,ale na CZ+SK silnicích se rozhrká každé auto. Zima to umocní.
marcelc: Asi jsi nejel po Letné kolem Sparty,protože tam drnčela a rezonovala i Audi All-Road,Volvo XC90,vše mělo řádově kolem 50 tis.
Mám pocit,že pneu s prof.číslem 45 nejsou na naše silnice moc dobrá věc. 55 je zcela něco jiného. Když je nasadím, jedu ve zcela "jiném" autě.
Krásně odfiltrované rázy od kol. -
« Bez nadpisu
Ja mam uplne noveho Avensisa a trochu vrzgaju (resp. praskaju) dverove vyplne, ked sa nohou opriem o opierku na dverach. Zistil som, ze ide o to, ze ta vypln sa prehyba a vtedy to trosku vrzga. Neviem, ci to servis spravi, ale necham to az na najblizsiu prehliadku, zatial mi to nejak moc nevadi. S autom som fakt spokojny (este uvidime spotrebu po zabehu ;)
Co sa tyka pazvukov, mal som Octaviu I pred faceliftom a ta drncala a rezonovala riadne. Viezol som sa aj v Lagune II, mala cca 40000km a tiez tam vsetko praskalo a drncalo - bol som dost prekvapeny u auta strednej triedy. Naopak, stary mercedes 190 (taxi vo Viedni) na dlazbe nevydal ani zvucik, len zadne kozene sedlalo troku vrzgalo. Asi to netreba brat tak tragicky, nejake pazvuky su vzdy. Moja Toyota zatial dost OK (som teraz v Prahe a jazdil som po dlazbe v centre a pohoda).
Tiez som ju kupil kvoli spolahlivosti a dufam, ze som spravil dobre.
Zdravim vsetkych
Marcel -
« Bez nadpisu
Ja som osobne dost nastvany na servis kde mi odstranovali to vrzganie v pristrojovke. Teraz je to pocut opat... Dovod? Zla praca, alebo kurnik -20C ako sme mali napriklad poslednych dni? Neviem... V kazdom pripade im to v servise "vysvetlim"... uz coskoro...
Horsie je to, ze niektori pakovia nevedia ako jazdit po uzkych cestach a jeden miestny "kamarat" mi nedal prednost, vyliezol na sneh, z ktoreho sa samozrejme zosmykol a rozflakal mi spatak... Nastastie je na kryte len maly skrabanec, mechanizmus ovladania funguje, takze si budem musiet zohnat len zrkadlo... naviac ma asi dozralo, ze to bolo 100m od hotela po 250km ceste a flakani sa po Mnichove... Co uz...
Ma niekto z vas predstavu, co moze to zrkadlo stat? -
matuS 15.02.06 09:09
« Re: Re:
matuS: neviem, co znamena, ze nelicuje horna cast schranky. Celkovo prilis nerozumiem tymto slovnym spojeniam.
odfotim to, dostanem sa k tomu buduci tyzden.
Ked sa zahladim na akekolvek auto, najdem odchylky v spracovani (ak to vobec odchylky su).
na e-klasse som zatial, co sa tyka kvality spracovania ziadne chyby nenasiel. BTW auto ma 17tky gumy a po 70tis km vobec nevrzga.
ja na C5 mam 158900km a vrzga len pri mraze lava mriezka ofuku palubovky (ked sa to zohreje - pol hodine jazdy, to prestane). inak nevrzga nic - chvalabohu! Spracovanie je tiez bezchybne. -
modus ponens 14.02.06 19:47
« Re:
IT: ja si myslim, ze cesty su druhorade. Aj ked na cestach typu talianske dialnice by drncalo asi maloktore auto... ;-)
Viac je to narocnostou pozorovatela. Vravim, pocujem takmer vsetko a problem je len vtedy, ked mi to vadi, t.j. ked uznam, ze to nie je normalny zvuk. A moja hranica je, zial, posunuta dost nizko. Snazim sa vsak (pomaly sa mi to aj dari) na tieto veci nazerat ako na dosledok prirodzenych fyzikalnych javov (extremny mraz => stahovanie materialov, extremny hic => roztaznost materialov). Ak sa nieco da odstranit, tak to necham odstranit, to je jasne.
Zaujimava je ina vec. Toyotu som si vybral pre jej spolahlivost. A ta sa zatial potvrdzuje. Ak bude pokracovat aj nadalej, obcasny pazvuk v interieri rozhodne nebude dovodom predaja. :) -
"-- skrytý --" 14.02.06 19:14
« Bez nadpisu
SirAnton: Velmi pragmatický názor. Ano,jezdíme po extrémně špatných silnicích.Kamarád má na Laguně GT jenom 225/45R17,už přes 85 tis km a začínají se ozývat tu a tam nějaké pazvuky. Já mám méně,ale když jsem zjistil,že na zimních 205/55R16 je to citelně lepší konfort jízdy,tak jsem si řekl: Nevyměníš jízdní vlasnosti(mám tam trochu tvrdší podvozek) za trochu méně vibrací,seč drobné zhoršní jízd.vlastností? Obpověď byla ANO.
To profilové číslo o 10 horší bude vyváženo lepším tlumením vibrací a rázů. Tak jsem ještě loni koupil sadu vč. elektronů a 17" jsou pryč.
Je to svatá pravda. Špatné silnice a postupně nesmíme mít přehnaná pčekávání,že uvnitř auta bude ticho jako v kostele. Zase jsme se posunuli blíže k myšlení lidí na západě,konečně,je to spotřebák ta naše poposunovadla. Jel jsem onehdá kamarádovou Audi All-Road a motor v určitém režimu spíš obtěžoval a také drnčelo.Auto za 2 mil. Jiný Volvo XC90.Story jsem psal Tomovi69,ale k drnčení:palubovka si v Praze také v řádově 60 tis zavrzala a co je podstatné:nějaké drnčení za zadní číásti a ani švýcarský servis nezjistil,co to dělá.Zkoušeli vše.
Chlapi u Mazdy6 začínají mít natočeno 50 tis a také se palubovka ozývá,viz poslední příspěvky.
Nevidím to na nekvalitu aut. Silnice jsou hrozné, k tomu výtluky,já jezdím na okreskách slalom: jedné vyhnu a do druhé vjedu. Jet za mnou Policie,tak mi dávají dýchat. Další známí měli A6 ky.Hluk a vibrace horší,než v Laguně2.
Prostě platíme DPH za auta,pojistky,silniční daň,spotřební a DPH z paliva,drahé servisy a auta se nám rozpadají pod rukama.
Docela chápu,seč mi ta auta moc neimponují,že si lidé kupují nějaké teréňáky. Ležel jsem pod novou G.Vitarou a ta závěsná ramena-už od pohledu robustní podvozek+integrovaný rám... Kola měla prof. číslo 70 resp 65. Do zatáčky to nebude jako Mazda6,ale většinu nerovností to odfiltruje...chce se mi napsat opět slůvka "něco za něco".Možná se mýlím,ale možná ne úplně..? -
modus ponens 14.02.06 17:54
« Re:
matuS: neviem, co znamena, ze nelicuje horna cast schranky. Celkovo prilis nerozumiem tymto slovnym spojeniam. Ked sa zahladim na akekolvek auto, najdem odchylky v spracovani (ak to vobec odchylky su). Proste si viem predstavit aj lepsiu robotu. Plati to samozrejme aj v inych oblastiach zivota. Holt, som detailista, aj ked sa s tym snazim nieco robit.
Co sa mojho auta tyka, obcas pocujem pazvuky, ktore by byt nemuseli. Pritom mi je jedno, ze ich ini nepocuju (napr. moja 1/2), ze je to pri velkych mrazoch normalne (stahovanie plastov a nasledna nie 100% tesnost), alebo ze po 60tis. km na nasich cestach to robi kazde auto. Je to o narokoch a cim su tieto vyssie, tym horsie - samozrejme pre Teba. Tiez si viem predstavit jazdu po macacich kockach, pri ktorej moje ucho pocuje asi tolko, ako ked sa v noci zobudim a od samotneho ticha mi zacne piskat v uchu. :-) Ak budem toto cakat od auta, budem sklamany aj z Maybachu.
Neviem, aky problem je v tej schranke, ale verim, ze v servise to budu ochotni opravit/vymenit a nebudu Ti tvrdit, ze si si ju pokazil prilis castym otvaranim, alebo ze to nie je chyba, ked sa napokon predsalen otvori. ;-) Obcas sa nieco nepodari, ale od toho je zaruka. Inak by byt vobec nemusela...
teraz mam nohu v dlahe (sportom k trvalej invalidite) takze nemozem jazdit s manualom ale v pondelok mi to daju dole a hned jak sa bude dat sa v nom idem viac povozit.