TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Uzivatelsky manual a par otazok
Caute. Sorry za otazky ktore tu uz mozno boli preberane, ale som tu novy a v archive som sa behom hodiny nedozvedel odpovede na moje otazky.
Mam Avenis sedan 2.0 VVTi, r.v. 2001.
1. Potreboval by som uzivatelsky manual najlepsie v pdf formate ak by niekto mal.
2. Mam PP ale neukazuje mi vonkajsiu teplotu. Je mozne ze to nema, alebo mam len niekde problem v cidle?
3. Uz asi pol roka mi svieti chybova kontrolka motora. Taka zlta. Bol som 2 krat v toyote, resetli mi to s tym ze nevedie preco to zacalo svietit. Zhruba po mesiaci sa mi kontrolka znovu rozsvietila. Treti krat som uz do servisu nesiel, ked aj tak mi nic nevedia poradit tak beham tak. Ziadne zmeny v behu motora nepozorujem a to som uz spravil s tou svietiacou kontrolkou asi 10 tis. km. Jedine pri studenom starte (hlavne v zime) ide motor trosku nepravidelne. Za par sekund sa to ale ustali.
4. Spotreba na PP mi ukazuje o 2,5 litra viac ako v skutocnosti. Mam to overena na desiatkach merani. Da sa s tym nieco robit?
Vopred vdaka za kazdu odpoved. -
modus ponens 19.07.06 18:10
« Re: Avensis
martas2005: ja mam najazdenych vyse 78tis. km (1.8 VVT-i, liftback) s celkovou realnou spotrebou tesne pod 7.2 (podla PP tesne pod 7l). Vacsina su dialnice.
Na radenie som si na zaciatku tiez chvilu zvykal, ale okrem 1-ky za mierneho pohybu nemam problem zaradit ziadny stupen. -
martas2005 19.07.06 15:37
« Avensis
Tak jsem ted najezdil o vikendu cca 650km s 1,8 kombi 05 a musim rict, ze to bylo celkem paradni svezeni a to temer zadarmo (prum. dle computeru kolem 7l). Akorat se u nas tezko sezene ojetina 2004-2003. Kdyz se nekdo budete mazlika zbavovat, dejte vedet :).
Jedinou vytku bych mel k razeni, prislo mi trochu gumovy a podrazeni na 2ku mi obcas prislo obtizny. To auto melo najeto asi 15 tis. (ale pujcovany, pravda). Jak to mate s razenim? -
« Bez nadpisu
Tak to je vše OK. Mně to vychází, že na jednu nádrž najedu vždy od 580km-680km. Nej eko jízda je celá nádrž za 7,5l/100km a to je podle mne špatně. Toyota tvrdí, že je to OK. Mně se to nezdá. Vždy jsem se s minulými diesly dostal při dynamické jízdě pod 7,4l/100km a při eko 5,5 až 6,5l/100km. (Passat 1,9TDI a Alfa 2,4JTD - 800-900km na nádrž). Chtělo by to někoho s DCATEM protože ten filtr také něco žere. -
« Re: avensis DCAT
Ja mam 2.2D4-D 110kW, priemerna spotreba 6l, po dialniciach 140 tempomat cca 6.2 (Budapest a spat), usporna jazda mimo mesto aj pod 5l, v meste kludne 7.5-8l. Priemer sa mi po vyjazdeni nadrze ustaluje na tych 6l, teraz som akurat mal naposledy 5.5l. Vsetko podla PP. -
"-- skrytý --" 30.06.06 10:26
« Re central
no zial sa mi to stava aj doma v PK aj v BA na parkovisku pri robote, skusim cez to okno ze co to spravi. Ak nezistim nic nove skusim servis. Ja som uz raz mal pokazeny central a to takym stylom, ze som zamkol a on sa po chvilke sam odomkom, komickost situacie bola v tom ze sa to pokazilo prave ked som bol na dovolenke v Litve. Nastastie to bolo potom odstranene v zaruke. -
modus ponens 30.06.06 07:34
« Re: central
Keso: kedysi som to tu pisal. Mal som podobny problem. Tiez som myslel, ze baterka na kluci odisla (hoci to bolo po kratsej dobe). Takisto nahradny kluc hned isiel, no pri opakovani nesiel. Problem bol zrejme v nejakom rusici signalu alebo tak. Dokonca z Toyoty Nitra chceli kvoli tomu prist do BA, ze co je vo veci. Stacilo vsak prist s klucom priamo ku oknu vodica (najkratsia trasa medzi vysielacom a prijimacom) a fungovalo to. Ked som preparkoval, bolo to OK. Este parkrat sa mi to stalo, a tak usudzujem, ze nieco ten signal asi rusilo. Skusal si preparkovat? -
"-- skrytý --" 29.06.06 20:55
« central
Caute
tak dnes ma moja toyota neprijemne prekvapila, pridem k aute a ze odomknem a nic. Proste nechytil sa cetral. o.k ved ma 6 rokov asi baterka v kluci tak som zbehol pre nahrady a ten isiel v pohode.
Potom som skusil vybrat baterky z nahradneho do stareho a nic, takze asi to nebolo baterkou, potom som dal cele vnutro z kluca z noveho do stareho obalu ze sak ten novy sa nemusi nicit a nic, tak som to zmenil, na povodny stav a uz ani nahradny kluc nefunguje.
Zaujimave je ze zamknut ide s oboma. Zamknutie/odomknutie z vnutra auta ide.
Neviete na co sa pozriet aby to nebola nejaka hlupost a nemusim platit servis -
« Facelift
Tak, uz jste to mozna zaznamenali. V zapadni Evrope uz se prodava faceliftovanej Avensis. Standardni facelift: naraznik, maska, svetla, par drobnosti v interieru, upraveny motory a blinkry v zrcatkach. Zadnej slagr, ale nevypada to zle... www.toyota.de obrazky, specifikace, ceny. -
"-- skrytý --" 17.06.06 23:15
« Filtry
To Kadel:
No v zásadě se chováš správně, oni jsou za to zodpovědní v garanci. Ty si určitě zjisti, kdy se naposled filtr měnil a jakou má životnost, získej doklad o výměně filtru.
Takže to nestartuje za tepla... To by mohlo být opotřebované čerpadlo (za studena víc těsní, za tepla uniká více tlaku vnitřkem čerpadla, takže problém...)
Vstřikovače mají také větší únik přepadem za tepla, to může být problém.
Na filtr to teď spíš nevypadá, za tepla prochází nafta filtrem snáze...
Myslím že ve 110000 se to dá uhrát na dobrou vůli, v případě že budou vstřiky v čudu a Toyota Ti to bude chtít naprat, určitě se obrať na síť Denso, s nimi se bude dát mluvit. -
« Re: Re: Startovani
Brazdic: Jak prestala bejt zima, tak jsem to neresil, protoze to prestalo delat, ale taky me napadlo, ze ta svolavacka je kvuli tomu problemu, co mam ja. Mam najeto 111 tis. km a taky uz nemam zaruku, ale jeste mi to jako zaruku uznaj, takze jsem celkem v klidu. Teda, ted me trochu Petr rozhodil, abych rek pravdu.
Petr T.: Ty jo, moc diky. V Toyote se tvarili, ze tenhle problem znaji, tak uvidim, co se pak bude dit, pocitam, ze bych tenhle tyden mel jet na opravu. Jestli to nepomuze, tak kazdopadne na ne prdim a dam na tvou radu. Jeste jsem zapomnel dodat, ze studenej motor naskoci bez problemu.
A abych rek pravdu, tak netusim, jestli mam priucpany filtr, jak mi to daj z garancky, tak s tim jezdim. To asi delam peknou hovadinu, coz? -
"-- skrytý --" 17.06.06 20:38
« Proč nestartuje
Kadle:
1/ Přiucpaný filtr (jestlipak tam nemáš filtr paliva již celé věky????) Dej vědět.
2/ Unavená dopravní pumpa vstřikovacího čerpadla (na vstupu do čerpadla, generuje do 5 bar pracovního tlaku)
3/ Unavený ovládací ventil SCV v sání nafty do čerpadla z dopravního čerpadla (ovládá množství a tlak nafty jdoucí do railu)
4/ Unavené vstřikovače s nadměrným přepadem paliva, nedostatek paliva při startu v railu
5/ Opotřebené vstřikovače, nedávají včas, špatně rozprašují, riziko zničení pístu/pístů
Jistě jsem Tě potěšil... Sorry.
V tomto pořadí je třeba věci přezkoušet, ale ne u Toyoty, jeď do odborného servisu Denso Diesel Service, příliš nečekej aby škody nebyly větší...
Servisy: Kladno, Praha 7, Soběslav, Poděbrady, Brno, Frýdek-Místek, Praha 4 -
« Re: Startovani
To Kadel: Ty koukám vychytáš všechno. Já to neřešil, ale mám 75tis. a ty teď zřejmě něco kolem 130tis. Jak jsi dopadl s tím zasekáváním řízení? Dle mého názoru se jedná o problém, kvůli kterému nyní dělají svolávačku. Mě ale zatím nic nepřišlo. Za měsíc mi končí záruka, tak snad se s tím nesetkám až skonči. -
« Startovani
Nedavno jsem tady resil, ze mi Avensis blbe startuje. Myslel jsem, ze to je baterkou, protoze se to zacalo stavat v zime. Nicmene baterkou to nebylo a nechal jsem si vymenit zhavici svicky, kterejma to taky nebylo. Ted jsem ve stavu, kdy musim starterem tocit vic, jak 10 vterin, auto se cely rozklepe a kdyz da buh, tak to naskoci. :-) Teda, chytne to vzdycky, ale ty zvuky, co to vydava jsou desny. Stalo se to taky nekomu? Mam diesla z 03
mel bych odpovědi k bodům 2 a 4.
Venkovní teplota by se měla zobrazovat napravo vedle hodin, měl jsem z bouračky čidlo rozbité, tak se nic v tomto místě nezobrazovalo. Čidlo je umístěné pod maskou před chladičem.
Mám taky Avensise z r. 2001 (D4D), spotřeba zhruba souhlasí s PP (v průměru kolem 5,8l). V nějaké diskuzi jsem ale četl, že nepřesnost byla "dětská bolest" prvních PP v Avensisech. Zkus se ještě podívat na tenhle link [odkaz]