TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 09.08.06 17:15
« Re: Re: Re:
Pokud někde natankuješ špatný benzín, asi to pojede, možná ani nedojedeš (bez vypuštění nádrže a nalití "spalovatelného média"). Ovšem pokud natankuješ špatnou naftu (byť i jen jednou), tak stačí ujet možná jen pár set metrů a máš zaděláno na opravu za několik desítek tisíc Kč!!! Proto lidé, kteří o tom něco vědí, zásadně přidávají do nafty PŘI KAŽDÉM TANKOVÁNÍ speciální aditiva. -
modus ponens 09.08.06 16:57
« Re: Re:
No, ja mam taky pocit, ze na SK tychto motorov nebeha vela. Ked Toyota zverejni, ze pri testoch nasej nafty (CZ/SK, pretoze hlavne zastupenie pre tieto krajiny ma Toyota v Prahe) boli vysledky na hrane, tak je logicke, ze ludia sa nebudu za tymto motorom extra trhat. Plus je tu este o dost vyssia cena. Preto sa mozno o pripadnych problemoch nevie. Mozno toyotacke servisy maju info, ale sem ju nezavesia. ;-)
Co sa kvality PHM tyka, uz som som pisal o svojich skusenostiach s benzinom. Pri tom rakuskom mi ide motor lepsie, tichsie a kultivovanejsie - a s o cosi nizsou spotrebou. Preco by to malo byt s naftou inak? -
matuS 09.08.06 16:46
« Re:
myslite ze s tou kvalitou nafty je to take zle?
Nikdy som nepocul ziaden problem s toyotackymi motormi a naftou. Jediny problem s naftou mali fordacke tdci okolo rokov 2000. Jediny problem ktory som kedy pocul na toyotacky motor bol v akomsi nemeckom dlhodobom teste, kde im buchol ten cleanpower system. Predpokladam ze tankovali nemecku naftu :)
Mam znameho s IS220d, ma okolo 20tis km (viem ze je to malo) ale zatial ziaden problem. Jazdi v SK.
Tie piezoelektricke vstrekovace su zevraj to najlepsie/najkvalitnejsie, co sa da v dnesnych dizloch kupit.
Ja v tomto fakt nevidim problem.
inac ked som rozmyslal nad zuzenym pracovnym polom toho 180k motora, nemyslite ze by pomohla priepustnejsia vlozka v sani? toto by malo zlepsit tah aj v nizsom spektre aj v otackach. -
modus ponens 09.08.06 16:32
« Re:
Suhlasim s Mitsim. Chipovat tak podarene motory, ake Toyota bezpochyby ma, je koledovanim si o stratu najvyraznejsej vlastnosti tejto znacky: spolahlivosti a trvacnosti. Ak chces vyssi vykon, chod do tej 177k verzie. Alebo sa chod povozit a uvidis, ci Ti je 150k naozaj malo. Alebo si kup nieco od VW group, chipni na 2-nasobny vykon a mas. Do servisu budes chodit (rovnako) casto... ;-) -
"-- skrytý --" 09.08.06 15:33
« Re:
Když ona verze 177 PS má zcela jiné vstřiky (piezo oproti klasickým), turbodmychadlo, upravenou hlavu motoru a odlišné výfukové potrubí. Ve světle toho je představa, že si koupím lacinější verzi 150 PS a tu pak "upgrejduju" na výkon dražší verze, přinejmenším naivní! -
« Bez nadpisu
Diky chlapci, uz sa zacinam rozkukavat, ze by to bolo az tak zle s tou naftou? Potom mi vychadza logickejsie zobrat 150k a po zaruke ho cipnut na tych +- 170 ponikov. Pokial by charakteristika ostala rovnaka tak v pohode, ale predsa len ma laka ten vykon i ked to nie je vsetko. Uvidim este si pockam na par reakcii ak sa najdu a potom budem premyslat. Samozrejme sa preveziem aj v jednom aj druhom a uvidime ;-) -
Lubos.1 09.08.06 14:35
« Re:
Vyskusal som si silnejsiu (Avensis, IS) aj slabsiu verziu (Avensis, nieco podobne aj v RAV4). Rozdiel je v rozsahu pouzitelnych otacok. 177k verzia je citelne silnejsia, ale je potrebne viac radit. Pripajam sa k nazoru matuSa, prevodovka v Avensise sa mi zdala k tomuto motoru vhodnejsia (ale mozno je to len pocit). Slabsi motor je na volnobehu kultivovanejsi, ale oba su odhlucnene vyborne. Turboefekt je v slabsej verzii viac potlaceny.
Tazko hodnotit, kazdemu vyhovuje nieco ine. Je potrebne vyskusat.
Problem moze byt pri verzii D-CAT s kvalitou nafty, ktora je podla merania japoncov v SR/CR na limite, ktoru pozaduju pre tento motor. Pri slabsej verzii tento problem nie je. -
matuS 09.08.06 14:33
« Re:
Viem že je 20 km malo, ale ak mozes tak konkretizuj slovo ok, lebo ok je aj felicia 1,6 mpi.
momentalne jazdim s 210k trojlitrovym benzinom, a obcas na cca 300konovom 400cdi s 500Nm. Ked som isiel s avensisom, tak som sa nemusel sustredit na vykon, sustredil som sa na to, ci je to auto tiche. A to aj je. Pocas jazdy som ale nezbadal ziaden rusivy deficit vykonu, jednoducho to islo dobre. Je to dostatocna motorizacia. Preto som napisal OK.
Ten rozdiel v cene v podstate nebudem riesit, ide o to aby bol ten motor s kombinaciou auta dobre zladeny, 177k je celkom dost. zaujima ma ci to s autom nemixuje a ci je schopne bez problemov preniest krutak na napravu a na cestu. Tiez ma zaujima zrychlenie napr. pri 120 km/h pri predbiehani a tak dalej. Ak mas nejake postrehy tak daj vediet. Dakujem
s prenosom vykonu v tom rezime akom som isiel ja nebol ziaden problem, ale bol slnecny den a bolo sucho, navyse ja nejazdim dravo, takze uplna pohodka. Akceleraciu som skusal aj s cca 130km/h, myslim ze to bolo na 6 stupni (bolo to uz dost davno) a do 160 to islo hravo. Viacej som neskusal, nebolo kde, ale nebolo citit, ze by to vadlo. Presnejsie ti to uz nepoviem, je to asi 5 mesiacov co som s tym isiel.
Zaroven som v ten den isiel aj s mazdou 6, v 130k dizli - mazda je sportovejsia, lepsie sa v nej radi, brzdi aj spojkuje ale je o dost hlucnejsia a samozrejme pomalsia. Na avensise mi vadila vysoka pozicia smerovkovej packy (je nastavena tak, aby si drzal volant "za 10 dve" pricom ja som zvyknuty na packu v polohe "stvrt na desat") a velmi dlhy chod spojky. Inak som nemal k funkcnosti vyhrady. Dizajnovo mi este nesedi predlha radiaca paka. Ale inak myslim, ze je to velmi slusne auto. -
« Bez nadpisu
Viem že je 20 km malo, ale ak mozes tak konkretizuj slovo ok, lebo ok je aj felicia 1,6 mpi. ;-)
Ten rozdiel v cene v podstate nebudem riesit, ide o to aby bol ten motor s kombinaciou auta dobre zladeny, 177k je celkom dost. zaujima ma ci to s autom nemixuje a ci je schopne bez problemov preniest krutak na napravu a na cestu. Tiez ma zaujima zrychlenie napr. pri 120 km/h pri predbiehani a tak dalej. Ak mas nejake postrehy tak daj vediet. Dakujem -
matuS 09.08.06 13:41
« Re: 2,2 d4d 150k verzus 177k
ja som jazdil 180k verziou, a prislo mi to byt OK. ALE - jazdil som s tym fakt malo (asi 20km) a nejazdil som so 150k verziou, takze nemozem porovnat.
S tou 180k verziou som jazdil viacej v IS200d, kde prilis dlhe sprevodovanie robi to, coho sa obavas - v urcitych otackach je ten motor neochotny. Ale avensis nema taku dlhu prevodovku.
V cenniku je medzi 150k a 180k rozdiel takmer 100tis Sk. Kupil by som tu 150k verziu. -
« 2,2 d4d 150k verzus 177k
Ahojte toyotaci, chcel by som vediet ako je na tom d4d 180k,
rad by som tu videl nejake fundovane nazory. Robim totiz prieskum, pretoze budeme kupovat afto a uz som z toho besny a tak som po roznych vymysloch zuzil vyber a zatial :-! to vyzera tak, ze nove Santa Fe alebo Avensis. Zaujima ma jedna vec, ked som si pozeral vlastnosti motorov 2,2 D4d 150k a 177k tak som zistil jednu vec ohladom tocaku.
150k motor ma podla vsetkeho lepsi priebeh tusim v rozmedzi 2000-3600 ot/m kdezto 177k ma priebeh tocaku iba 2000 - 2600ot/m. Tod mi vystava otazka ktory motor je vlastne lepsi. 177k vyzera byt silnejsi, ale poskytuje vlastne tocak iba pre 600ot/m co je malo. Takto sa mi zda priebeh 150k motora lepsi. Preto by som chcel vediet v praxi ako to jazdi a ci ten 177k nejde ako ostatne tdi ako cely cas nic len na 500ot/m kopanec do chrbta a trhanie volantom. Tak piste. ;-) -
« Re:
to matuS:
forum, ak do neho nikto isty cas neprispieva, sa presunie do archivu.
Normalne by to malo fungovat tak, ze zvolenim filtra prispevkov (volis si to hore na stranke Nove/Archiv/Vsetky) si zobrazis aj starsie fora. Tu je to nejake posahane, ale ide to spravit tak ze tam, kde mas zobrazene vsetky tamy zbehnes dolu a kliknes na temu TOYOTA - zobrazia sa ti fora len spadajuce pod TOYOTU a potom filtrom vyberies vsetky a tam ho nájdes... -
matuS 01.08.06 22:28
« Bez nadpisu
kde zmizlo forum o corolle verso dizel vs benzin?
bol som min.tyzden v alpach, vlastne som krizom prejazdil rakusko a taliansko a cast francuzska. je pravda, ze v rakusku je benzin naozaj "lacny", dal sa kupit uz od 1,1euro (1,2 dialnica) ale napr v taliansku alebo FR bola cena 1,47 za 95tku aj mimo dialnice dost bezna :-( Nafta stala o cca 20 centov menej - cize dost rozdiel.
takze dizlov je tam naozaj ako mraku. Inak som si vsimol, ze dizle smrdia na passoch omnoho viacej ako v normalnej premavke, a to aj dole kopcom - vadi im brzdenie motorom? -
martas73 25.07.06 19:42
« Re: Re: Re: Uzivatelsky manual a par otazok
To cidlo by melo byt originalni pro Avensise stejne modelove rady. Muj servisak mi cidlo shanel na vrakovisti, poprve privezl s jinym konektorem, ale take z Avensise (mozna pred faceliftem). Platil jsem za nej 500 Kc. Asi by bylo nejlepsi zajet na vrakoviste a rovnou ho tam odzkouset. A nebo do Toyoty pro nove, ale podle meho odhadu bude stat tak 1500,-. -
« Re: Re: Uzivatelsky manual a par otazok
Diky pekne. To cidlo pozriem. Urcite bude odidene, pretoze raz ked som dal umyt auto, ked som dosiel po neho ukazovalo teplotu presne vpravo hore, ale bola uplne neaktualna. Po par minutach zmizla a uz som tam nikdy teplotu nemal. Nevies ci by tam slo nejake univerzalne cidlo, pripadne ci musi byt original toyota. A co asi zhruba moze stat. Vdaka
kamos co robi rozme upravy atd. Udajne staci iba vlozka a deju sa veci. No otazka je co s tymto motorom, ked uz aj tak je silny ako svina.