TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Startovani - vyreseno
Nedavno jsem tady resil, ze mi Avensis blbe startuje. Myslel jsem, ze to je baterkou, protoze se to zacalo stavat v zime. Nicmene baterkou to nebylo a nechal jsem si vymenit zhavici svicky, kterejma to taky nebylo. Ted jsem ve stavu, kdy musim starterem tocit vic, jak 10 vterin, auto se cely rozklepe a kdyz da buh, tak to naskoci. Smile Teda, chytne to vzdycky, ale ty zvuky, co to vydava jsou desny. Stalo se to taky nekomu? Mam diesla z 03
Tohle jsem psal nekdy v cervnu. Problem uz je vyresenej. Byl to starter, kterej tocil, ale asi malo.
Kazdopadne jsem byl s Avensisem v Italii a v tahlym kopci, kde jsem na dalnici predjizdel kamion v levem pruhu mi proste Avensis prestal jet. Maximalne to slo vytocit na 2500 ot., takze jen tak tak jsem kamion predjel a postupnym podrazovanim jsem podradil az na jednicku v odstavnem pruhu. Auto proste nechtelo jet a nemelo silu se ani rozjet, na volnobeh to slo vytocit jen na 2500 ot. Asi 3x jsem vypnul a znovu nastartoval motor a zase to jelo v pohode, jen zustaly svitit kontrolky stabilizace, protiprokluzu a poruchy motoru. Kontrolky asi po 1000 km zhasly a od te doby se uz nic nestalo. Na diagnostice taky nic nezjistili a ja jen cekam, kdy se to zase stane, protoze tohle se uz stalo podruhe. Poprve se stalo svagrovi, kterymu jsem auto pujcil. Uz se vam to taky stalo? Auto ma najeto 125 tis km.
Jeste dodam, ze jsem kratce predtim tankoval, ale kdyz se to stalo poprve, tak tankovano nebylo. -
« Guma
No jo - guma, tou je to oblozene cele... Jenze ja tu roletu prave docela casto vyndavam. Kupoval jsem kombik, protoze potrebuju misto. Prvni co odeslo byly pruhledne plastikove pasky nalepene na kovovych trnech v tom ulozeni... od te doby to dela ramus vetsi a vetsi... zkousel jsem je nahradit, ale nepomohlo ani to.
Ohledne spojky mas asi vetsi stesti, ta moje rve jakmile se ji dotku a rve i cestou zpet... -
"-- skrytý --" 01.09.06 19:38
« Re: Vrzani rolety a jine...
Pokud roletu často nevyndáváš, tak se to dá provizorně řešit tak, že vezmeš gumu (třeba duši z kola) několikrát ji přeložíš a roletou v jednom nebo itřeba i obou úchytech přiskřípneš - roleta se tím zablokuej proti sebemenšímu kvedlání a pak nevrže. Občas to chce víc pokusů, než člověk trefí správnou polohu pro tu gumu.
Nám naštěstí v Brně u C&K roletu spravili na první pokus, takže už jsem ji dlouho neslyšel vrznout, ale dokud vrzala a nebyla tam ta provizorní guma, tak mě z toho chytal psotník.
Pedál spojky si vrzne jen občas, velmi málo spíš jen v zimě - neřeším, nevadí mi a vrznutí od přihrádky spolujezdce jsem zatím neslyšel. Asi máš smůlu na nějak extrémně vrzavý kus. -
« Vrzani rolety a jine...
Zdravim lidi, od unora 2004 mam (tenkrat novou) Avensis D4D 2.0 wagon. S dieselovym motorem nemam nejmensi problem a to tankuju prakticky jen u Shellu, nevim proc, asi jsem se nechal zblbnout, ale nemel jsem nikdy pocit, ze by to jezdilo zle. Problem ale mam s tou zatracenou roletou, co je v zavazadlovem prostoru. Ulozeni na obou stranach vrze a praska, ze klidne prehlusi radio. Toyota v Brne to opravila tak, ze mi ulozeni vycpali molitanem a gumou... 2x. Nepomohlo to... Toyota v Praze se zatim moc netvari, zaruku mam do unora 2007, tak chcou asi pockat, az si budu opravu cvakat - a pak zacnou zkouset. Pocitam, ze taky bezvysledne. Nema nekdo podobny problem - rad bych vedel, jak to kdo resil...
Take mi vrze pedal spojky. Co v Brne jen promazali (nepomohlo), v Praze odsoudili na vymenu. Pri jizde po nerovnostech taky pokrupava prihradka u spolujezdce. Rikam ji "prihradka na peri", protoze kdyz se do ni da cokoliv tezsiho - hluk je takovy, ze mam chut ji utrhnout. S leasingem me to auto po 4 letech vyjde na 1.050.000,- a reknu vam, ze nekdy pocit tech penez nemam, ale jinak musim dodat, ze jsem s ni moc spokojeny. Mel jsem predtim Lagunu a neda se to srovnat.
Jeste jsem se chtel zeptat na nasledujici... samozrejme mam rezave brzdy, jako kazdy. Optal jsem se v Toyote na nejkou upravu, ale koukali na me, jako bych se zblaznil. Jsou jeste dobre, mam najeto jen 49.000km, takze je nechci menit, ale co se da delat abych se nemusel divat na 4 totalne rezave stredy? Pokud nekdo bude vedet... diky za odpoved :) -
Saab 31.08.06 14:43
« Re:
Já si taky myslím, že by to ten motor měl bez problému zvládnout. Vždyť např. úpravu 2.0 D4-D z 85kW a 280Nm na 100kW a 336Nm musí ten motor bez problému zvládnout.
Pro srovnání, např. Saab nabízí u motoru 1.9TiD zvýšení výkonu změnou softwaru řídící jednotky ze 110kW a 320Nm na 128kW a 370Nm a to při plné tovární záruce ! -
« Bez nadpisu
Ak mozem, vratil by som sa k tomu zvyseniu vykonu motora u diesla - preco si to nedat? Pokial viem, Toyota (TTE) sama ponuka za rovnaku cenu rovnake zvysenie vykonu v ramci zaruky... a nejde o nijak extremne zvysenie vykonu... Naviac D-4D ma vo faceliftovanom Avensise vykon zvyseny na nejakych 125k, cize stale tu rezerva je... -
« Pazvuky z prednych dveri
Caute,
mam Avensis kombi 2005 a ozyvaju sa mi take pazvuky z dveri. Normalne su to zvuky, akoby dvere jemne narazali do gumovych tesneni, na velkych nerovnostiach to zadrnci. Mam z toho pocit, akoby po zavreti tie zamky dveri nedrzali pevne na konzole na karoserii. Skusali to uz riesti v PPC teame a pomohli tomu len trochu. Neriesil nahodou niekto tento problem (viem este o jednom avensise, ktory ma toto iste, mozno sa to vyskytuje castejsie).
Dik
marcel
P.S. Ad predchadzajuci prispevok - motor 2.2 D4D 150k - suhlas so vsetkym. Mam na nom uz najazdene asi 12000km, pred tym som mal Ocatviu TDI 66kW. Motor je neporovnatelne tichsi ako TDI. Dieselovy zvuk pocut len ak sa podtoci pod 1500 otacok, nad tym poriadne stichne a pri vytacani ma tiez velmi znesitelny zvuk. Ma citelnu turbodieru, ale nema ten TDI kopanec - ma lepsi priebeh tocaku. Pod 1500 ot nema zmysel nieco riesit, do 2000 ot je to na pohodovu jazdu, nad tym taha velmi pekne. Cca nad 4500 vadne. Spotrebu mam v lete medzi 5.5 az 5.8 (vzdy po natankovani sa to resetne), v zime som mal medzi 5.8 az 6.3, je to najma dochadzanie z devinskej na plynarensku. V cisto mestskej jazde to vie vyskocit aj na 7.5, ale da sa jazdit aj za 5l. Dialnicna jazda priblizne ustalenou 140 km/h na tempomate (s obcasnymi spomaleniami a zrychleniami) sa ustali na cca 6.2. Inak treba si aj uvedomit, ze dieselovy avensis vazi prazdny cca 1.5t, co je dost. Napriek tomu je s tymto motorom prijemne zivy a predbiehanie je bez problemov. Urcite mozem doporucit, k TDI uz by som sa nevratil.
Gratulujem! Len neviem, ci k Avensisu alebo IS ;)
Napis viac.