TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
matuS 20.09.06 23:51
« Re:
vdaka. je to ISko, ropak.
vyberal som medzi c-klasse 220cdi, 320d a tymto.
Ccko hned vypadlo, to auto je stare, ale medzi 320d a lexusom to bol vazne vnutorny boj.
Lexus som si vybral, lebo je tichsi, lepsie vyzera zvnutra aj zvonka (to je subjektivne) a hlavne japonskej kvalite verim viac ako nemeckej.
Ale musim povedat, ze osobne mi 320d sadla na prvykrat do ruky lepsie ako IS. ISko potrebuje trocha zvyk. Celkom pekne to popisali asi 3 tyzdne dozadu v teste tu na auto.cz. Na ten motor si treba proste zvyknut, zatial co u bmw to ide samo. -
« Startovani - vyreseno
Nedavno jsem tady resil, ze mi Avensis blbe startuje. Myslel jsem, ze to je baterkou, protoze se to zacalo stavat v zime. Nicmene baterkou to nebylo a nechal jsem si vymenit zhavici svicky, kterejma to taky nebylo. Ted jsem ve stavu, kdy musim starterem tocit vic, jak 10 vterin, auto se cely rozklepe a kdyz da buh, tak to naskoci. Smile Teda, chytne to vzdycky, ale ty zvuky, co to vydava jsou desny. Stalo se to taky nekomu? Mam diesla z 03
Tohle jsem psal nekdy v cervnu. Problem uz je vyresenej. Byl to starter, kterej tocil, ale asi malo.
Kazdopadne jsem byl s Avensisem v Italii a v tahlym kopci, kde jsem na dalnici predjizdel kamion v levem pruhu mi proste Avensis prestal jet. Maximalne to slo vytocit na 2500 ot., takze jen tak tak jsem kamion predjel a postupnym podrazovanim jsem podradil az na jednicku v odstavnem pruhu. Auto proste nechtelo jet a nemelo silu se ani rozjet, na volnobeh to slo vytocit jen na 2500 ot. Asi 3x jsem vypnul a znovu nastartoval motor a zase to jelo v pohode, jen zustaly svitit kontrolky stabilizace, protiprokluzu a poruchy motoru. Kontrolky asi po 1000 km zhasly a od te doby se uz nic nestalo. Na diagnostice taky nic nezjistili a ja jen cekam, kdy se to zase stane, protoze tohle se uz stalo podruhe. Poprve se stalo svagrovi, kterymu jsem auto pujcil. Uz se vam to taky stalo? Auto ma najeto 125 tis km.
Jeste dodam, ze jsem kratce predtim tankoval, ale kdyz se to stalo poprve, tak tankovano nebylo. -
« Guma
No jo - guma, tou je to oblozene cele... Jenze ja tu roletu prave docela casto vyndavam. Kupoval jsem kombik, protoze potrebuju misto. Prvni co odeslo byly pruhledne plastikove pasky nalepene na kovovych trnech v tom ulozeni... od te doby to dela ramus vetsi a vetsi... zkousel jsem je nahradit, ale nepomohlo ani to.
Ohledne spojky mas asi vetsi stesti, ta moje rve jakmile se ji dotku a rve i cestou zpet... -
"-- skrytý --" 01.09.06 19:38
« Re: Vrzani rolety a jine...
Pokud roletu často nevyndáváš, tak se to dá provizorně řešit tak, že vezmeš gumu (třeba duši z kola) několikrát ji přeložíš a roletou v jednom nebo itřeba i obou úchytech přiskřípneš - roleta se tím zablokuej proti sebemenšímu kvedlání a pak nevrže. Občas to chce víc pokusů, než člověk trefí správnou polohu pro tu gumu.
Nám naštěstí v Brně u C&K roletu spravili na první pokus, takže už jsem ji dlouho neslyšel vrznout, ale dokud vrzala a nebyla tam ta provizorní guma, tak mě z toho chytal psotník.
Pedál spojky si vrzne jen občas, velmi málo spíš jen v zimě - neřeším, nevadí mi a vrznutí od přihrádky spolujezdce jsem zatím neslyšel. Asi máš smůlu na nějak extrémně vrzavý kus. -
« Vrzani rolety a jine...
Zdravim lidi, od unora 2004 mam (tenkrat novou) Avensis D4D 2.0 wagon. S dieselovym motorem nemam nejmensi problem a to tankuju prakticky jen u Shellu, nevim proc, asi jsem se nechal zblbnout, ale nemel jsem nikdy pocit, ze by to jezdilo zle. Problem ale mam s tou zatracenou roletou, co je v zavazadlovem prostoru. Ulozeni na obou stranach vrze a praska, ze klidne prehlusi radio. Toyota v Brne to opravila tak, ze mi ulozeni vycpali molitanem a gumou... 2x. Nepomohlo to... Toyota v Praze se zatim moc netvari, zaruku mam do unora 2007, tak chcou asi pockat, az si budu opravu cvakat - a pak zacnou zkouset. Pocitam, ze taky bezvysledne. Nema nekdo podobny problem - rad bych vedel, jak to kdo resil...
Take mi vrze pedal spojky. Co v Brne jen promazali (nepomohlo), v Praze odsoudili na vymenu. Pri jizde po nerovnostech taky pokrupava prihradka u spolujezdce. Rikam ji "prihradka na peri", protoze kdyz se do ni da cokoliv tezsiho - hluk je takovy, ze mam chut ji utrhnout. S leasingem me to auto po 4 letech vyjde na 1.050.000,- a reknu vam, ze nekdy pocit tech penez nemam, ale jinak musim dodat, ze jsem s ni moc spokojeny. Mel jsem predtim Lagunu a neda se to srovnat.
Jeste jsem se chtel zeptat na nasledujici... samozrejme mam rezave brzdy, jako kazdy. Optal jsem se v Toyote na nejkou upravu, ale koukali na me, jako bych se zblaznil. Jsou jeste dobre, mam najeto jen 49.000km, takze je nechci menit, ale co se da delat abych se nemusel divat na 4 totalne rezave stredy? Pokud nekdo bude vedet... diky za odpoved :) -
Saab 31.08.06 14:43
« Re:
Já si taky myslím, že by to ten motor měl bez problému zvládnout. Vždyť např. úpravu 2.0 D4-D z 85kW a 280Nm na 100kW a 336Nm musí ten motor bez problému zvládnout.
Pro srovnání, např. Saab nabízí u motoru 1.9TiD zvýšení výkonu změnou softwaru řídící jednotky ze 110kW a 320Nm na 128kW a 370Nm a to při plné tovární záruce ! -
« Bez nadpisu
Ak mozem, vratil by som sa k tomu zvyseniu vykonu motora u diesla - preco si to nedat? Pokial viem, Toyota (TTE) sama ponuka za rovnaku cenu rovnake zvysenie vykonu v ramci zaruky... a nejde o nijak extremne zvysenie vykonu... Naviac D-4D ma vo faceliftovanom Avensise vykon zvyseny na nejakych 125k, cize stale tu rezerva je...
V zimě pamatuj na pořádné prohřátí systému kvůli filtru D-CAT, ne ab jsi se denně provážel 3 kilometry bez zahřátí motoru!