TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« D4-D
Ale ten 2.2L D4-D delaj bud 180 konovej nebo 150 konovej. Me by asi zajimal ten 150hp Exclusive nebo Lux. Akorat nevim, jestli u Lux nenarazim s kozenejma sedackama, prece jen to je fleetova kara... uvidim v lete, az dojede leasing na stavajiciho avensise (3 roky 180kKm), treba se jeste vytasej s nejakym "zatraktivnenim". -
"-- skrytý --" 24.01.07 09:12
« Re: Avensis 2.0D-4D versus 2.2D4-D
Ahoj fleggy,
byl jsem na zkusebce s tou 2.2 a s kamosem jsem jel tou 2.0 - 2.2 je trochu zivejsi, ale tech 24 koniku navic zas az tak moc poznat neni. 2.2 je trochu hlucnejsi (never tomu co se pise v diskuzich a recenzich, ze motor do 130 neni slyset ... je, ale me to treba vyhovuje nez uplne ticho) a mirne sviznejsi, ale podle me tech 110t Kc rozdil nevyvazi ten vykon motoru, spis se priplaci ta vybava co tam je a ta te stejne neoslovila.
Ja jsem se rozhodnul pro 2.0, mam ji ted objednanou, bude az na konci dubna, a tesim se moc :-) -
"-- skrytý --" 22.01.07 20:19
« Avensis 2.0D-4D versus 2.2D4-D
Zdravim vespolek. Planuju v lete koupit Avensis kombi Sol a zajimalo by me, jaky je rozdil mezi uvedenymi motory podle vasich zkusenosti (ne papirove). Objednal jsem si testovaci jizdu, ale 2.0 nemaji - jen 2.2. Nic z toho, co nabizi Exclusive navic me neslovilo, ale ten motor by to mohl rozhodnout. Diky. -
Saab 30.12.06 10:03
« Re: Re: Re: podtlak v nadrzi?
to SirAnton: takže u nových Toyot je to už vychytané, u těch starších jsi musel tankovací pistoli držet, protože šla zasunout tak max. do půlky.
Co se biosložky týče, tak pokud jí tam dají těch 5%, tak by u auta se spotřebou 10 litrů benzínu měla spotřeba vzrůst max. o 0,2 litru a pokud je auto schopné přizpůsobit se oktanovému číslu benzínu, tak by měl výkon vzrůst, ale ten nárust výkonu bude zanedbatelný (biosložka má totiž vyšší oktanové číslo). -
modus ponens 27.12.06 17:58
« podtlak v nadrzi?
Vsimli ste si aj vy nieco podobne? Ked tankujem, niekedy sa mi stava, ze pri uvolnovani veka nadrze to zasyci, akoby tam bol podtlak. Kedze sa mi mari, ze v manuale je tento jav spomenuty ako normalny, nevenoval som mu doteraz pozornost. Dopocul som sa vsak, ze by to nemuselo byt celkom v poriadku (konkretne som pocul o pripade, kedy sa chlapikovi na Octavke podtlakom zdeformovala nadrz natolko, ze z nej mal pouzitelny objem 15L). Stava sa to (sycanie) aj vam?
Mam 1.8 VVT-i, benzin. -
1zdavu 22.11.06 15:40
« Re: Rezervní kolo Toyota Avensis první typ
To Adamek
Na Avensis I je schvalena na 14 disky pneu s rozmerom R14 185/65.
Podla stranky www.elektrony.cz vraj aj 195/60 ale ten druhy ja v technicaku nemam, takze ten 100% potvrdit nemozem.
Aha a rychlostny index H. ;-)
Inak rezervne koleso by malo mat rovnaky rozmer ako vsetky ostatne. Jedina vynimka je iba ak sa jedna o "dojazdovu rezervu" co nie je pripad Avensisu.
A disk ma roztec dier 5x100, ci uz je 14" alebo 15". -
« Rezervní kolo Toyota Avensis první typ
Dobrý den, m?žete mi prosím poradit, jaké má mít správn? rezervní kolo Toyota Avensis I.model (ro?ník 99) ?. Normáln? má toto auto kola 195/60/R15. Nechal jsem si jej dovézt z DE a ten ?lov?k, který mi to dovezl mi tam dal rezervní kolo 175/65/R14 a tvrdí, že je to normální (díry pasují), i když to kolo má tak o 5 cm menší pr?m?r než ty, co jsou na aut?. Myslím, že je to nesmysl. Díky -
"-- skrytý --" 13.11.06 14:45
« Bez nadpisu
1) Ekonomicky velmi zajímavě vychází koupení Avensise na Slovensku nebo v Polsku. Na slovensku doporučuji Autogrand Bratislava - byli při požadavku a následné přípravě papírů na export do ČR vstřícní a ochotní.
2) Originální litá kola by neměla být problém - je to standardní doplňková výbava, std. ocelové disky si schovej na zimu.
3) Jak je to s možností domontování originálních xenonů nevím, ale můžu tě ujistit, že standardní H7 svítí parádně. Když to porovnám s OII, tak žárovky na OII jsou hrozné a xenony na OII svítí srovnatelně s H7 na Avensisu.
Slevy a la Renault rozhodně nečekej - nemají to za potřebí a taky musí z nečeho žít. Tyto auta se kazí málo a bouraček asi není dost na to aby je to uživilo :-D -
« Bez nadpisu
Přibližně před rokem a půl kdy jsem velmi vážně uvažoval o koupi Avensisu byly slevy velmi nízké,hlavně ve srovnání s evropskými vozy stejné třídy.Stupně výbavy byly předem definované a veškeré změny byly dost problematické.Jinak si ale myslím že jeho koupí chybu neuděláš. -
"-- skrytý --" 13.11.06 11:50
« priplatkova vybava??
Dobry den, mam otazecku. Uvazuji o koupi diesloveho Avensisu a premyslim, jaky stupen vybavy. Nejlepsi volbou by byl Exclusive, ale uspora 110tis pri vybave Sol (ikdyz se slabsim motorem) bude mit nejspis prednost. Rad bych si ale nechal k vybave Sol pridat xenony a lita kola. Je to vubec mozne? Poradte prosim.
Zaroven bych se chtel zeptat tech, co maji osobni zkusenost s nakupem noveho Avensise, jakou max slevu jsou ochotni prodejci dat.
Mockrat dekuji vsem za odpoved. -
"-- skrytý --" 12.11.06 18:47
« Bez nadpisu
Je celkem jedno,jestli je motor atmosf.sání nebo přeplňovaný. Každopádně nad rysku být nemá, 3 decka pár km neudělala nic,ale zažil jsem asi před rokem motor 1,8 20V v Octávce,kde dali víc asi o 0,5-0,6 litru,byly problémy,ale to je fuk....Spraveno.
Když nic, tak klikovka má menší objem pro pohyb(větší odpor),sice prkotina,jenže z nich se to auto skládá,což servisy lehce ignorují.
Nicméně bych to už neřešil a spal klidně,když je olej venku.