TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    06.02.07  20:49

    « sedadla

    Nedavno Prima prezentovala v pořadu Autosalon, jak má Avensis špatné sedačky a tuším že jsem o tom již četl i v nějakém periodiku. Osobně mám velké problémy s páteří a delší jízda v některých autech mi dělá velké problémy. V Avensisu nemám problém ani při nonstop jízdě Praha - Makarska (1050km) v jednom kuse bez přestávky. Před týdnem jsem koupil manželce Renaulta Scenica (2003 nový model) a docela jsem si chrochtal, jak má pohodlná sedadla. O tomto víkendu jsem s ním jel do Karlových Varů a vylézal jsem pěkně rozlámaný. A to jsou Vary jen nějakých 124km od Prahy. Dnes jsem měl půjčeného VW Golf Plus 1,4 TFSI 170PS a stačila mí jen hodinová jízda po Praze. Sedáky sice mají příkladné vedení, ale uto je děsně tvrdé a skáče jako koza. Cestu Praha - Makarska bych jel raději vlakem než tímhle kostitřasem. Hodně za to sice asi mohl tvrdý podvozek, ale nepřišlo mi že by bylo tohle auto tak živé, že je nutné snižovat a přitvrzovat podvozek. Nějak jsem si nepřipadal že bych řídil auto se 170PS pod kapotou. Ta nízká kubatura byla zatraceně znát i přes dvojité přeplňování kompresorem a turbodmychadlem.
    To jsem od těch sedáků trochu odbočil :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.02.07  14:14

    « sedadla

    Pokud ma novej Avensis stejna sedadla jako ten starej, tak si myslim, ze jsou v pohode. Mam diesel r.v. 03 a zadnou bolest nebo unavu nepocituju, a to jsem jel v lete 1500 km na jeden zatah. Casto jezdim na otocku z Prahy do Hodonina a nekdy jedu s otcovym Lexusem GS r.v. 2006 a z toho me boli hrozne *.
    Ale jak uz tu nekdo psal, co vyhovuje mne, nemusi vyhovovat vam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.07  13:14

    « Re:

    JJ, taky mám Premium v kůži. Výhoda? Když se to zasviní bahnem, tak houbičku a vodu a je to pryč. Neber ale světlej interiér nebo se z toho zblázníš. (má kolega >:D )
    Každopádně se v tom ale svez. Všechny ty kecy tady na fóru jsou subjektivní. Není nad vlastní zkušenost. Už i nejen v Praze je taková konkurence dealerů, že ti to pravděpodobně půjčí i na 3 dny. Takto kupoval kámoš Lagunu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.07  12:58

    « Bez nadpisu

    Diky za info,
    o tech sedadlech jsem uz slysel, ja merim 179. Kdyz to auto budu brat tak ve vybave premium (v Belgii), tam je moznost nastaveni sedadla elektricky a je tam moznost nastaveni i bederni operky. Potahy jsou alcantra/kuze. Mas s touto variantou nejake zkusenosti? Jinak urcite nez si to auto objednam, zkusim testovaci jizdu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.07  11:41

    « Bez nadpisu

    Každopádně čest.
    Spojka je úplně v pohodě. Kdyby ses na to nezeptal, ani by mě nenapadlo o tom psát. Je to prostě OK. Měl jsem spíš strach při podřazování (brždění motorem) že to bude moc cukat. (Mám takovou zkušenost z Primery) Ale je to úplně plynulý, jako by tam ani 400Nm nebylo. Při popojíždění můžeš mít pravou nohu za uchem a levou popouštět spojku. Na volnoběh to nezdechne ani při najíždění na obrubník. (Ale ne v Bulharsku - tam mají vejšku 35cm a někdy i více >:D ) Pokud popojíždíš dlouho a v zimě, motor vychládá. Od určité úrovně začne klapka škrtit výfuk a volnoběžné otáčky se zvýší na 1200. To zajistí, že nezmrzneš >:D
    Aby nebyly jen samý pozitiva. Pokud měříš cca nad 175cm, zaměř se na přední sedadla. Mají dle mého názoru krátký sedák i opěradlo. Trvalo mi dlouho, než jsem našel vhodnou polohu, kde záda po delší jízdě nebolí. A to jen díky bederní opěrce, která ale není ve všech výbavách.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.07  10:53

    « Re: Re: Avensis 2007, motor D-4D 110kW/150k vs. 130kW/177k

    Zdravim,
    take uvazuju o koupi tohoto auta a zajimam se o verzi s motorem 2,2 D-4D 180 D-CAT (cca cerven). V nekterych recenzich pisou/rikaji, ze je prilis tuha spojka a ze pri rozjezdu musi byt clovek hodne citlivy na pedaly. Jak bys popsal napr. pojizdeni v kolonach? Neni to moc drina pri seslapavani spojky. Budes informovat o zkusenostech (pozitivnich i negativnich) s timto vozem? Hodne by mi to pomohlo. Dekuji. :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.07  10:02

    « Bez nadpisu

    Jasný. Vím že je to o třídu jinde. Tím víc mě to ale překvapilo. BMW z vlastní dlouhodobé zkušenosti neznám a tabulkové hodnoty jsou mnohdy velmi zavádějící. Mám 2 známé, kteří mají 5-ku Touring (nové). Jeden je maximálně spokojený a všude se s tím chlubí. Druhý se těší až skončí leasing a dá ho pryč. Už měl pár poruch a navíc auto je prostě hlučný. Má automat, který při akceleraci nastaví velmi vysoké (konstantní) otáčky a převodovka řídí moment přenášený na kola. Takže to řve skoro furt.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 04.02.07  22:49

    « Re: Re: Avensis 2007, motor D-4D 110kW/150k vs. 130kW/177k

    ...2.2 D-CAT ...
    - snese srovnání s 525d od BMW. Jel jsem nedávno v BMW 5 touring. Není pružnějsí a oproti Avensisu je hlučnější - celkem mě to překvapilo...

    Tento motor je fajn, mne sa v Avensise pacil (napr. viac ako v IS 220d), ale porovnavat ho s 525d od BMW nie je namieste, uz len kvoli odlisnym triedam porovnavanych aut. Ak porovnas D-CAT v Avensise napr., aj s 320d, tak ma BMW navrh kultivovanostou, spotrebou, rozsahom pouzitelnych otacok. A pochybujem, ze x25d bude horise ako x20d.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.07  21:01

    « Avensis D-4D 110kW/150k vs 130kW/177k

    Dik Zajici.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.07  17:24

    « Re: Avensis 2007, motor D-4D 110kW/150k vs. 130kW/177k

    Zdravím.
    Já se taky rozhodoval mezi 110kW a 130kW. Nakonec mám 130kW. Cenově jsem se vlezl do firemního limitu a navíc mi dali výraznou slevu na skladový model, který byl právě k dispozici. Ve 110kW jsem nejel. Jel jsem ale 2.0 D4-D.
    Postřehy:
    2.0 D4-D
    - velmi příjemně vyrovnaný a tichý motor
    - v podstatě všude táhne stejně (průběh točivého momentu)
    - dle mého názoru úsporný (po městě cca 6.3l)
    - na klidnou jízdu naprosto v pohodě, ale při řádném sešlápnutí plynu se oproti běžné svižné akceleraci celkem nic neděje. Neuvadá, ale ani netlačí do sedaček
    2.2 D-CAT
    - tichý, kultivovaný (3tis.ot. = 180km/h=ticho jak v kostele)
    - hlučný, pokud se mu na nižší převodové stupně šlápne na krk a točí se přes 3tis. ot.
    - v rozmezí 1800 - 2600 velmi dynamický na 4,5 i 6 rychl. stupeň (kam se hrabe 2.0TDI). V táhlém kopci na 6ku při 120kmh sešlápneš plyn a za chvíli máš na budíku 210.
    - snese srovnání s 525d od BMW. Jel jsem nedávno v BMW 5 touring. Není pružnějsí a oproti Avensisu je hlučnější - celkem mě to překvapilo.
    - chtěl bych vidět kouzelníka, který se dostane na tabulkové hodnoty spotřeby. Píše se 6.2l ale ať dělám, co dělám, furt jsem na 7.2l. (možná to je i tím, že je to v záběhu a je zima)
    - větší citlivost na kvalitu paliva (je to i v manuálu). Naprosto stejnou trasu jsem jel při 150km/h za 9.2l od Essa a 7.5l Alpin Diesel od OMV.

    130kW vpodstatě nabízí kombinaci kultivovanosti a možnosti velmi agresivní jízdy, kdy i nad 4tis. ot. nebudeš věřit, že je to diesel a často bude problikávat kontrolka prokluzu kol.
    Myslím, že je to hodně o stylu jízdy. Pro klidnou a ekonomickou jízdu 2.0D-4D dle mého soudu stačí. Pokud chceš mít ale možnost občas ukázat záda mnohem dražším autům se šestiválcem tak D-CAT je tvoje volba. >:D
    A nebo zlatá střední cesta 110kW? Tady ale nemůžu sloužit - nemám osobní zkušenost.
    Ale třeba i tento můj pohled ti pomůže v rozhodování.
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.02.07  07:47

    « Bez nadpisu

    servisne manualy
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.07  21:03

    « Avensis D-4D 110kW/150k vs 130kW/177k

    Sorry fleggy, to nebylo pro tebe. Ale dekuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.07  21:00

    « Avensis D-4D 110kW/150k vs 130kW/177k

    Dik fleggy, potom se ozvi jak ti bylo a co a jak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.07  09:00

    « Re: Avensis 2007, motor D-4D 110kW/150k vs. 130kW/177k

    Ahoj, nejlepsi by bylo se s obema projet. Resim podobne dilema 125 versus 150. Dnes je vyzkousim a uvidim. Slabsi motor by mel byt tissi a rozdil ve vykonu pry neni prilis citit. Taky zalezi, jaky styl jizdy preferujes - na pohodovou jizdu 150 koni bohate staci (aspon mne).
    Pokud jsi aspon trochu "zeleny", tak asi jediny argument pro D4-D 180 je odbourani pevnych castic (ale vyssi spotreba a emise CO2).
    Preju hodne spokojenosti, at uz se rozhodnes jakkoliv.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.07  21:40

    « Avensis 2007, motor D-4D 110kW/150k vs. 130kW/177k

    Mam moznost koupit Ave, na zaklade dostupnych udaju se tezko rozhoduje mezi tymito motory. Zatim davam prednost 150k, ma plochejsi krivku zavislosti kroutaku na otackach a v sirsim razsahu otacek. To povazuji za znacnou vyhodu. Znaly a zkusenejsi, poradte prosim. Pri doporuceni 180k uvitam argumenty. Nepiste blaboly prosim. Moc dekuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.07  13:03

    « Bude to 2.0 D4-D

    Zapomnel jsem napsat, ze to bude diesel 2.0 D4-D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.07  13:02

    « Brzdeni motorem pri zabehu

    Zdravim. Jak to vypada, tak brzy rozsirim rady ridicu Avensis. Doposud jsem jezdil jenom benzinaky, takze bych potreboval poradit. O zabehu motoru jsem nasel informaci dost, ale nevim, jestli je dobre behem zajizdeni brzdit motorem (mam to hrozne zazrane pod kuzi). A jeste jeden dotaz - doporucujete nejaka konkretni aditiva a pokud ano, tak uz behem zajizdeni motoru? Diky moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.07  20:56

    « Sv?tlomety

    to Sir Anton: dekuji za zpravu, myslim ze vnitrni roseni obou prednich svetlometu znamena nejakou prasklinu a tim pristup vlhka a kdyz auto nebylo bourane tak pricina by mohla byt jak uvadis, zkusim to jeste jednou v servisu vybavit.
    Hezky den
    Tomino ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.07  20:05

    « Re: Re: 2,0 D4-D

    SirAnton: Presne oznaceni list ti nereknu, ale mam pocit, ze Valeo dela jen jeden typ. A jestli ne, tak mam ty, co maji indikator opotrebeni. Vysly asi na 1100,- Kc (700,- pred ridicem, 400,- pred spolujezdcem).
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 30.01.07  11:30

    « Re: Re: sv?tla

    Tomas:
    Pokial je mne zname, tak primarny dovod spominaneho pripisu na vymenu svetiel bol ten, ze povodne svetlomety mali vnutro z plastu, ktory bol nasledne tepelne namahany a po case nevydrzal (praskal). Nove svetlomety maju tieto casti z kovu. Mne sa svetlomety nerosili, tak neviem, ci to ma k tomu vztah. Ak by Ti vsak praskol vnutorny plast vo svetle, mali by to aj po zaruke uznat ako vyrobnu vadu (vid. ten pripis). Skus sa zastavit v servise a spomenut im vymenu svetiel kvoli tomu plastu. Resp. sa spytaj, ci Ti ich nevymenia, ked Ti ten plast praskne. Drzim palce.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…