TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Samostmívací zrcátko
Jsme v diskuzi o Avensisu, tak jsem nebudem plést jiný auta, ne? Vzhledm k tomu, že jsem chodí jediný majitel Avensise (Brázdič), tak to bude asi otázka na něj. Jak funguje to samostmívací zrcátko? Všiml jsem si, že jsou pod ním 2 tlačítka. Ty jsou, prosím tě, na co? -
« Re: Jazdený Avensis.
Petous: BMW 316i 85kW, Carisma 1,8 GDI 90kW, myslím, že Honda teď 1,8 nedělá, Lybra 1,8 (Lancia) 96 kW, S40 1,8 90kW, 156 1,8T 103kW a Avensis 1,8 95kW. Netvrdím, že Avensis má nejvýkonnější 1,8, protože výkonnější jsou Italové, ale se spolehlivostí to nebude asi nic moc. -
petous 09.09.03 11:49
« Re: Jazdený Avensis.
Mitsu Carisma snad neni aktualni model? Ja nepisu spotrebu motoru ale auta s celkem srovnatelnymi uzivatelskymi parametry (vnitrni prostor, kufr, vybava, komfort). Prumerna spotreba vetsiny vyjmenovanych aut s 1.8l benzinovym motorem je cca 8l v mix. rezimu a asi i v realu. Carisma GDI ma pod 7l v realu. Cx maji srovnatelne, celni plochu take, pohotovostni hmotnost take blizko sebe. -
modus ponens 09.09.03 10:44
« Re: Jazdený Avensis.
To petous: No hej, ja som myslel na aktualne modely. T.j. M6, Vectra, 406, Primera, Laguna, Mondeo...
Inak, co sa spotreby motorov tyka, tato neda sa priamo porovnavat, pretoze dost zavisi od auta, v ktorom sa dany motor nachadza. Kazdych 10kg navyse, resp. Cx ju dost dvihaju. Okrem toho, ide len o papierove udaje, ktorych realnost moze byt (a aj je) u kazdeho modelu uplne ina. -
petous 09.09.03 09:13
« Re: Jazdený Avensis.
Silnější 1.8čku než VVT-i má např. Honda (starší Civic 95-00, Accord 99-03), Alfa-Romeo a Lancia, BMW atd. Zajímavá je také 1.8 v Mitsubishi Carismě a Volvu S/V40, má papírově o litr menší spotřebu než VVT-i a seženeš jí výrazně levněji a lépe než Toyotu. -
modus ponens 08.09.03 17:52
« Re: Jazdený Avensis.
To fepa:
Nechcem sa Ti do toho miesat, ale kde sa pozeras na ponuky? Auto v strednej triede za 250tis., to uz bude mat bud dost toho za sebou (realne, nie na tachometri, resp. v servisnej knizke ;-) ), alebo pojde o starsie auto ako 3-4 roky. Teda, obcas sa najdu aj dobre kupy, ale pozname slovensky trh a "garantovany" povod auta... ;-(( -
« Cerpani nafty
Sorry ze sem lezu,ale vetsina toyot ma cerpadlo zadelany do nadrze,takze po doliti NEMUZE klapat naprazdno a hnedka dodava.Jedina vec proc nedoporucujou dojizdet nadrz cugrunt je potom moznost chodu na min valcu a poskozeni katalyzatoru,pripadne zanaseni filtru. -
« Re: Bufik
To kadell: Taky si to tak nějak vykládám. Každopádně žhavení to neni. Kontrolka žhavení se zozsvítí po otočení klíčkem a hned zhasne, ale to je dáno tím že dnešní diesely už žhaví velice rychle. Zjistil jsem jednu úžasnou vlastnost tohoto auta. U většiny dieslů, když dojde nafta, tak se musí pumpovat ručně na čerpadle. Tady stačí jen otočit klíček a čerpadlo si naftu samo natáhne. V příručce je to sice psané jinak, ale je to tam špatně. diskutoval jsem to s prodejcem a ten mě ujišťoval že to tak je. Pumpování se prý provádělo u jen starého Avensisu. Ten přídavný ohřev motoru budu zapínat asi až při teplotách pod bodem mrazu, pokud to nenajdu někde uvedeno jinak.
-
"-- skrytý --" 06.09.03 13:34
« Re: Jazdený Avensis.
K tomu pískání spojky: na Carině nám odešla spojka v 90tis., ale tenkrát jsme ještě jezdili do špatného servisu na prohlídky, takže tvrdili, že je to v pohodě, tedy se měnila ve 160tis. za peníze - originál (ale repasovaný) i s prací necelých 6tis. Kč a je v pohodě. Neoriginál by stála 8 bez práce... -
« Re: Bufik
brázdič: Asi se to bude zapínat při nízkých teplotách, ale kolik musí být stůpňů fakt nevím. A žhaví se u Avensise pootočením klíčku? Snad všechny diesely se žhavějí pootočením klíčku a až zhasne spirála na přístrojovce, tak se může startovat. Není to žhavení na tlačítko místo na klíček? To asi ne, co? Jestli to nezjistíš, tak se na to zeptám až budu auto přebírat. Nebude to asi příští pátek, protože tam budou dodělávat DEFEND-LOCK, SHERLOG optimum (díky tobě:-) a parkovací senzory. -
« Re: Bufik
Já ho mam sice ve výbavě, ale je to tak že mám tlačítko v levo od volantu, které se má udajně zmáčknout a ono se to prý pak vypne samo. Zatím jsem to nezkoušel, poněvadž je zatím teplo a nevím jestli je dobré to používat pořád. Asi kdyby to bylo potřebné, tak si to auto zapíná automaticky při každém nastartování. Kdy si myslíš že je to vhodné zapnout ??? -
« Re: Jazdený Avensis.
fepa: Starý Avensis má dost slušnej kufr. Myslím, že něco kolem 540 l, zajímavej pro zloděje určitě není (jako většina japonců) a místa je v něm dost i na zadnich sedadlech. Na výmolech, městských kostkách a všeobecně na nerovnostech je celkem pohodlný, protože má měkčí nastavení podvozku. Pokud nenarazíš na špatný auto, tak věřím, že na něj nebudeš muset sáhnout. Poslední čtvrt roku jen začala trochu pískat spojka. Když jsem jí trochu přidržel při rozjezdu do kopce, tak se ozvala, ale tohle dělala i Carina E. Nevím kolik by stála oprava, protože se auto pak prodalo. Tohle si určitě před koupí zkus. Až se budeš rozjížděť, tak jí o trochu déle přidrž v záběru. Ještě si vzpomínám, že mi šla trojka občas přes zuby. Nevím jestli je to problém všech Avensisů, ale když jsem z dvojky prudce řadil na trojku, tak si krkla (šla přes zuby), dělalo to jen při rychlém řazení a jen na trojce. Muselo se na ní pomalu a bylo to v pohodě. -
« Re: Bufik
Brázdič: Ty ho máš už ve výbavě? Na dálku si ho spustíš a ono ti to předehřeje motor třeba 15 minut před nastartováním? Kdybych to měl já, tak to používám pořád, protože se vyhneš, jak už tady někdo psal, studeným startům, které motoru moc nepomůžou. Diesely maj sice žhavení, ale tohle předehřeje motor na provozní teplotu. -
« Re: Jazdený Avensis.
Na nové nemám a zadlžiť sa na 4 roky nechcem. Chcel by som spoľahlivý voz s väčším kufrom (mám 2 deti) s pohodlnými sedadlami (denne som v aute asi 2 hodiny), nie tvrdým podvozkom a nezaujímavým pre zlodejov - poistku nechcem. Cena okolo 250 tis.Sk. Prichádzala do úvahy aj Primera ale Avensis je asi menej kazivý. Tie novšie sú samozrejme drahšie.